iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
brmbrmm 26.01.2010 22:42

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja:

principā kačājot riepas -25 grādos ar gaisu.... tur iekšā praktiski nav ūdens (vai citi savienojumi, kas varētu iztvaikot un kondensēties spiedienu/temperatūru intervālā)

Kur tad tas ūdens -25 grādos no gaisa palika ?

Kas notiek ar ūdeni mīnusos, var apskatīties, piemēram, ledusskapja saldētavā.

Es arī bērnībā brīnījos, kāpēc vecmāmiņa tādā salā kar palagus ārā žāvēties.. brīnumi notiek.

Pirmajam gan derēja piebilst, ka tas ir spēkā vietās, kur nav jūra tuvumā un vislabāk bezvēja apstākļos, jo vējš to mitrumu tomēr no kaut kurienes var atnest.

brmbrmm 26.01.2010 20:09

Pirmais rakstīja:

jā un ko viņi dara ar riepā pēc uzmontēšanas esošo gaisu???

Ja klients vēlas par visiem 100% nomainīt riepā esoso gaisu ar slāpekli, tad var piedāvāt papildus extra pakalpojumu- riteņa aprīkošanu ar otru ventīli (vēlams pa diagon'ali pretējā pusē).

brmbrmm 26.01.2010 17:47

Ulbrokas riepu serviss likās normāls kantoris, bet arī piedāvā slāpekli:

www.r1.com.lv/...

Riepā spiediens ir ļoti mainīgs - gaisam uzsilstot tas palielinās, atdziestot samazinās – starpība var būt pat līdz 0.7, 0.8 bar. Kā jau minēts, spiediens riepā būtiski ietekmē riepas nodilumu, kā arī saķeri ar ceļu – pie pārlieku liela vai zema spiediena saķere būtiski samazinās. Attiecīgi tas ietekmē auto vadāmību un braukšanas drošību!

Ir iespēja pildīt riepas ar slāpekli – tam ir daudz mazākas spiediena svārstības atkarībā no temperatūras.

Riepu uzpildīšana ar slāpekli - 1.50Ls/gb - 2.00 Ls/gb.

brmbrmm 26.01.2010 17:38

Tas jau nekas, ka gaisā tāpat ~4/5 ir slāpekļa..

brmbrmm 26.01.2010 14:11

Pirmais rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Pirmais rakstīja: izpūtēja noņemšana, mazgāšana ar destiļeto ūdeni, atpakļpielikšana varētu maksāt teiksim 60ls.... tikpat maksā sēnes ceļojums uz varšavu....

samaksājot naudu gačam tā paliks latvijā un sildīs latvijas ekonomiku

Ko tu zini! Ja nu šis izdomā pa to piķi pats aizlaist uz varšavu pēc panu packām?!

gačs no tās naudas samaksās 10 lati par apkuri, 10 lati instrumentu un pacēlāju līzingu, 5 lati par telpu nomu, 5 par elektrību, 10 lati pasniedzēja alga, 5 lati meistaram, 3 lati smukajam zaķim pieņemšanā pie datora (kautgan tas jau arī ir gačs), 3 lati sagādniekam, kas atvedīs destilēto ūdeni.... 4 lati par internetu un telefonu... un tikai 5 lati peļņa pa ko braukt poļu panos....

Kā tu nesaprati- šis te salasījies gudrības, paņems to piķi un tīrīšanas nolūkos pacs aizšaus uz poļiem.. tik tur kkādu pilnvaru, laikam, vajadzēja.. nu bet ja nav uz mutes kritis..

brmbrmm 26.01.2010 13:55

Pirmais rakstīja: izpūtēja noņemšana, mazgāšana ar destiļeto ūdeni, atpakļpielikšana varētu maksāt teiksim 60ls.... tikpat maksā sēnes ceļojums uz varšavu....

samaksājot naudu gačam tā paliks latvijā un sildīs latvijas ekonomiku

Ko tu zini! Ja nu šis izdomā pa to piķi pats aizlaist uz varšavu pēc panu packām?!

brmbrmm 25.01.2010 19:16

Valsts kontrole: FM palielina darba algas un nenodrošina ES fondu vadību www.db.lv/...

No komentiem:

\"Strīpainajam marsietim tagad būtu jāsāk meklēt cits Bičevskis.\"

brmbrmm 25.01.2010 7:50

Biideklis rakstīja: Luuk taa jau ir taa probleema.

Nezinu, kaa fordam, bet mazdai taa ir mega shaize, saakot laikam no kkaada 5 gada vai.

Slava bogu pasham nav, bet varu ieteikt tikai nepirkt mazdas diizeljus ar kveepu filtru liidz kkaadam 8 gadam. Pazinja te njeemaas ar to suudu, beigaas izraadiijaas vienas sprauslas probleema, kas regulaari aizdirshljaaja to filtru. Palasot vaacu forumus vispaar mati gaisaa celjas.

Pieljauju, ka reaalaakais risinaajums tieshaam buutu kaads apkjeeriigs vasjas onkulis, kursh vareetu nahrenizeet to neradiijumu.

Protams, var aizbraukt pie Gacha, kursh par nevaajiem cipariem nomainiis, un peec paaris meeneshiem liks mainiit atkal. Tikai shoreiz kopaa ar to pretspiediena deveeju, un ecu , jo vinjam liksies, ka tas ir pie vainas.

Tu esi bijis pie Gacha? Kurā vietā šis pieņem?

brmbrmm 23.01.2010 12:19

Dirigents rakstīja: Vot bļin neraža! Samainīju t/statu,a kā stāv uz 1/3 tā stāv pļā!

Kas pie vainas?

Ko darīt?

Nomaini bultiņai atsperi uz 3x švakāku!

brmbrmm 22.01.2010 15:37

Šim www.iauto.lv/... vispār it kā 1039 komenti esot: www.iauto.lv/... apsktīt gan var tikai 50!

brmbrmm 22.01.2010 15:33

tb Forši

brmbrmm 22.01.2010 15:33

Vorši komenti pie iesūtītajām fotogrāfijām, piem., www.iauto.lv/...

brmbrmm 22.01.2010 11:37

Foley rakstīja:

Kā tur pareizi ir??!! Man jau liekas ka džeks krietni samuldējās!!

Parasti instrumentu panelī rāda temperatūru, kas ir dzesēšanas šķidrumam dzinēja blokā. Protams, pašdarbnieki var pievienot, lai rāda cik ir radiatorā vai dajebkur.

Vairāk gan izskatās, ka termostats jāmaina- iedarbinot aukstu motoru, pēc brītiņa patausti trubas, kas pienāk pie radiatora- ja tajās jūtams siltums, tad termostats palicis vaļā un motors visu laiku dzesējas pa lielo loku.

brmbrmm 22.01.2010 10:57

Sretsked rakstīja: 15 sek noņem pannu 15 uzliec atpakaļ. Varbūt gribi derības ,ka apdirsīsies ?

Tiem kas tankā.. un nelasot tikai raksta - atkārtoju vēlreiz - tā panna NAV jānoņem! Tur ir speciāls vāks zem motora, kuru noņemt tiešām neprasa vairāk par 15 sek. Tā kā derībās pats vien drīksti "apdirsīties"! Tā vot!

Par eļļas maiņu mājas (garāžas) apstākļos- man tas aizņem mazāk laika nekā dzīties uz servisu, pirms tam sazvanoties pieteikt laiku, aizbraucot laikā atklāt, ka "ir jāuzgaida (pusstunda)" (AF gadījums).

Eļļu un filtrus Svietsta kantoris pieved klāt, vakarā tāpat auto lieku garāžā, siltam motoram uz eļļas nomaiņu aiziet 15-20 min max. Jā, varbūt, nedaudz rokas tiek noķēpātas, bet priekš tā mūsdienās ir attiecīgi mazgāšanas līdzekļi. Piekritīšu, ka cilvēkiem, kam pēc šīs vienkāršās procedūras ir "eļļaina mute un vēl sačakarēts auto", tiešām nav ieteicams ar to noņemties.

brmbrmm 22.01.2010 1:08

ValdisM rakstīja:

brmbrmm rakstīja: +vēl ir servisi, kas eļļu maina ar atsūkšanas metodi, auto apakšai nemaz nepievēršoties. Nezinu gan, kura metode ir labāka?

offtopics, bet cik tagad servisi , tādi kā Tevis minētie ņem par eļļas maiņu? Nu tas ir cik maksā darbs bez materiāliem?

Vnk sen neesmu servisā mainījis, pilnīgi piemirsušies servisu uzcenojumi.

Nezinu kā tagad, kā teicu- tas bija pirms ~gada. Negribu samelot, bet man liekas, ka laiks eļļas nomaiņai bija minēts 45 min un tarifs bija Ls 25 + pvn stundā. Un tā ir vēl viena lieta, kas man šķiet neadekvāta- viens un tas pats stundas tarifs tādam prastam darbam kā eļļas maiņa un tāds pat arī sarežģītiem motoristu vai elektriķu darbiem, kur vajag spec. zināšanas un instrumentus.

brmbrmm 22.01.2010 1:03

Sretsked rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Ir dauhja normālu servisu, kam tā ir tikpat pašsaprotama lieta kā kapota atvēršana. Šitais bija no sērijas kā CSDD iekasē maksu par maksas iekasēšanu.

Nu un kur mēs ar savu haļavu esam ? *******. Eļļas maiņa maksā tik. Atbraucu es ar savu pepelacu, tam nav nekādas bruņas apakšā...nu, nomaina par, teiksim, 5 latiem to eļļu. Atbrauc tu ar savu plastmasas pannu, tas darbs lai to noņemtu taču kaut ko maksā , ne ???? Un ja es atbraukšu ar savu Quattro,kuram panna aizsedz visu dzinēju un kārbu, ir no alumīnija un stiprinās nez cik vietās ???

Un kas vainas csdd iekasētajai naudai par nodokļa iekasēšanu,kuru viņi pārskaita tālāk ?? Uztur kases sistēmas, pārskaita naudu tālāk...

Kāda tur haļava! Kāds darbs! Lai to vāku noņemtu ir darbs uz 15 sekundēm - jāpaņem plakanais skrūvgriezis un pa 90 grādiem jāpagriež 4 plastmasas "skrūves", viss! Tāpēc salīdzinājums ar kapota atvēršanu ir vietā. Tikpat labi jau varētu pie riteņu maiņas prasīt vairāk maksāt tiem, kam sešas skrūves uz rata un piešķirt atlaidi kam četras!

Turklāt es pie viņiem gan eļļu pirku (5,5 litri manam), gan filtrus (eļļas un arī gaisa) un, neskatoties uz kopējo rēķinu 50+ Ls, jamie vēl piečuku nepakautrējās par neko paņemt.

Tas man izsaka tikai vienu, ka klienti šiem netrūkst un tādi vienkārši klienti kā es nav tur gaidīti. Jāpiebilst gan, ka tas bija pirms kāda gada, laikam, ka pats arī biju mazliet izlaidies, bet kopš tās reizes izvēlos nepaslinkot un eļļu nomainu pats - nesteidzoties ilgāk par pusstundu tas neaizņem (ir sava garāža ar bedri).

brmbrmm 21.01.2010 16:45

+vēl ir servisi, kas eļļu maina ar atsūkšanas metodi, auto apakšai nemaz nepievēršoties. Nezinu gan, kura metode ir labāka?

brmbrmm 21.01.2010 16:41

Sretsked rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Sajūgu var nomainīt 5 minūtēs.....tur kādas 6 vai 8 skrūves....

Nu lūk, vēl pieskaiti klāt iebraukšanu/izbraukšanu no boxa, auto pacelšanu/nolaišanu ar pacēlāju, meistara aizstaigāšanu līdz noliktavai un sava pusstunda-stunda savāksies, kas ir ok!

Par to jau arī ir stāsts!

Ja serviss izsniegtu klientam rēķinu, kurā rakstīts:

motora izņemšana = 2,5 stundas

kārbas noņemšana = 0,5 st.

SAJŪGA NOMAIŅA = 5 minūtes

kārbas pielikšana = 0,5 st

motora ielikšana = 2,5 st.

iebraukšana, izbraukšana = servisa dāvana klientam,

tad

klients nespirinātos un rāmi nevajadzētu griezt pušu.

Vienreiz aizbraucu eļļu nomainīt pie Autofavorīta, tad tur pēc tam tāmē viens no ierakstiem bija ~ "dzinēja aizsargpannas atvēršana 0.25h = Ls 5 +PVN" - kas realitātē nozīmē atgriezt pa 90 grādiem pāris skrūves un noņemt plastmasas vāku no auto apakšas! Labi, ka vēl kādu piečuku nepierēķināja par kapota atvēršanu un auto piebraukšanu etc. Mani tur vairs neredzēt.

Nu un ko tad tu gribēji ? Lai tev visu dara par velti ?? Tas vāks kādam ir jānoņem, tur nobirst dubļi, un skrūves ir vairākas...ir ko paņemties,lai to noņemtu nost. Pēc tam atpakaļ jāpieliek. Tu ar visu dari par velti ???

Ir dauhja normālu servisu, kam tā ir tikpat pašsaprotama lieta kā kapota atvēršana. Šitais bija no sērijas kā CSDD iekasē maksu par maksas iekasēšanu.

brmbrmm 21.01.2010 16:05

Centis_Nuudele rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Sajūgu var nomainīt 5 minūtēs.....tur kādas 6 vai 8 skrūves....

Nu lūk, vēl pieskaiti klāt iebraukšanu/izbraukšanu no boxa, auto pacelšanu/nolaišanu ar pacēlāju, meistara aizstaigāšanu līdz noliktavai un sava pusstunda-stunda savāksies, kas ir ok!

Par to jau arī ir stāsts!

Ja serviss izsniegtu klientam rēķinu, kurā rakstīts:

motora izņemšana = 2,5 stundas

kārbas noņemšana = 0,5 st.

SAJŪGA NOMAIŅA = 5 minūtes

kārbas pielikšana = 0,5 st

motora ielikšana = 2,5 st.

iebraukšana, izbraukšana = servisa dāvana klientam,

tad

klients nespirinātos un rāmi nevajadzētu griezt pušu.

Vienreiz aizbraucu eļļu nomainīt pie Autofavorīta, tad tur pēc tam tāmē viens no ierakstiem bija ~ "dzinēja aizsargpannas atvēršana 0.25h = Ls 5 +PVN" - kas realitātē nozīmē atgriezt pa 90 grādiem pāris skrūves un noņemt plastmasas vāku no auto apakšas! Labi, ka vēl kādu piečuku nepierēķināja par kapota atvēršanu un auto piebraukšanu etc. Mani tur vairs neredzēt.

brmbrmm 21.01.2010 15:10

Centis_Nuudele rakstīja: Sajūgu var nomainīt 5 minūtēs.....tur kādas 6 vai 8 skrūves....

Nu lūk, vēl pieskaiti klāt iebraukšanu/izbraukšanu no boxa, auto pacelšanu/nolaišanu ar pacēlāju, meistara aizstaigāšanu līdz noliktavai un sava pusstunda-stunda savāksies, kas ir ok!

brmbrmm 21.01.2010 15:08

Centis_Nuudele rakstīja: Tūkstoškārt atvainojos!

Avansā tā teikt? Ko ta man tagad vēl 999 uzbraucieni jāgaida?

brmbrmm 21.01.2010 14:23

Laucinieks rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Laucinieks rakstīja:

Sretsked rakstīja: Pamēriju sveces. 0,5 omi rāda.

Visvienkāršākais veids kā pārbaudīt vai IR/NAV svece beigta (nesipoties/nemeklējot testeri) ir:

- atvieno kvēlsvecei barošanu,

- ieliekam starp akumulatora + spaili un kvēlsveci virknē lampiņu, un ja

- sveta dajot, kaut kāda dzīvība vēl ir,

- sveta izgājusi, znachit shitĀ kvēlsvece ir beigusies.

- es piekrītu Dekstearm, nevienmērīga motora darbība manuprāt norāda uz kādu nefunkcionējošu kvēlsveci.

lampiņa jau tikai izpilda to pašu testera funkciju....

Vosals Centi

Uzsvars manā tekstā ir uz "visvienkāršākais" + nevajag testeri meklēt.

A nevar tā- vienu vadu pie aķa (+), otru pie sveces un tad otrus galus pie mēles? Uz izjūtām tā teikt?

Man kaimiņš šitā mocim aizdedzi testēja - paņēmasveci rokā, uzkurbulēja un tad noteica- "švaka dzirkstele, tikai līdz elkonim aizvilka!"

brmbrmm 21.01.2010 12:57

Pirmais rakstīja: eu, kuļis nevar pie Sviestca reklāmas ierakstīt aizskarošu komentāru?

Tāpēc:

Redaktors rakstīja: Tas tāpēc, ka daži no jums nemāk mierīgi nosēdēt un raksta visur - vajag, vai nevajag. Un piedevām - ne par tēmu.

www.iauto.lv/...

brmbrmm 21.01.2010 12:15

Sretsked rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Tas, kuram rāmis tika sagriezts un pēcāk sametināts, acīmredzot, atteicās, jo pusstundas-stundas darba vietā (kā parastiem auto), lai nomainītu sajūgu, Mondeo ir jāpavada 5-6 stundas, kas šo auto padara \"ekskluzīvu\".

Kurai mašīnai sajūgu var nomainīt pa \'\'pusstundu-stundu\'\' ?? Konkrēti,kurai ?

Noteikti Gachs varētu te pakomentēt.

Bet netīšām pa tēmu skatījos- varētu būt Opel Vectra A u.tml. uzbūves auto (gan jau vēl n-tie citu marku.):

Par Vectru B minēts (What\'s Bad):

Clutch replacement remains a five- to-six-hour job involving engine removal instead of the simple half-hour job it was on the Cavalier (=Vectra A). www.honestjohn.co.uk/...

brmbrmm 21.01.2010 12:08

Centis_Nuudele rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Tas, kuram rāmis tika sagriezts un pēcāk sametināts, acīmredzot, atteicās, jo pusstundas-stundas darba vietā (.

Nu super tavi servisa čomi....Vācijā šitādu sametinātu rāmi nelaistu uz ielas....meistariņi...

Tak ne jau viņi to darīja, bet pamanīja, ka tā ir darīts pie šiem atdzītajam auto. Skatos, tev sagādā baudu šitāda uzvedība (faktu izgudrošana, notikušo sagrozīšana)- ne pirmo reizi te izcelies.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti