iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
brmbrmm 21.01.2010 10:51

Centis_Nuudele rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Atceros, kā čomi vienā servisā par Mondeo viebās - tam, laikam, lai tiktu klāt ātrumkārbai (vai sajūgam?), bija jāceļ laukā motors.

Nu un tad ka jāceļ ārā? Vai klients atteicās par to darbu maksāt?

Tas, kuram rāmis tika sagriezts un pēcāk sametināts, acīmredzot, atteicās, jo pusstundas-stundas darba vietā (kā parastiem auto), lai nomainītu sajūgu, Mondeo ir jāpavada 5-6 stundas, kas šo auto padara "ekskluzīvu". Jāsaka gan, ka mūsdienās arvien vairāk auto ražotāju parūpējas, lai klientiem vēlāk būtu iemesls atstāt vairāk naudas servisā.

brmbrmm 21.01.2010 9:56

Kaksis rakstīja: Un ja par fordiem, tad nav jau tie tik ekskluzīvi, var sataisīt gandrīz jebkurā servisā.

Atceros, kā čomi vienā servisā par Mondeo viebās - tam, laikam, lai tiktu klāt ātrumkārbai (vai sajūgam?), bija jāceļ laukā motors. Katrā ziņā šie teicās esam redzējuši Mondeo, kam šī iemesla dēļ apakšā pārzāģēts rāmis un vēlāk iemetināts atpakaļ!

brmbrmm 21.01.2010 9:18

Tu redz kā- reklāmraksta www.iauto.lv/... komentēšanas iespējas ir nogrieztas! Ko gan tas varētu nozīmēt?

brmbrmm 20.01.2010 22:33

lidvaavere rakstīja: Ceru, ka kāds man ieteiks konkrētu servisu, kur taisa daudz maz normāli un par zemākām cenām. Cik es netā rakājos, daudziem servisam nav klāt izcenojumi par darbiem un detaļām. Kā lai es zinu, ka tur nebūs tikpat dārgi? Turklāt visiem servisiem nav mājas lapas.

Neesmu tur bijis, bet rakstīts, ka \"autoservisa darbs - bez maksas\": www.markus.lv/...

brmbrmm 20.01.2010 12:37

Ja tas būtu tik mazsvarīgi, tad pie lielākiem mīnusiem tā svece nedegtu až padsmit sekundes.

brmbrmm 20.01.2010 12:32

Sretsked rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Brmmbrmmm, parādi man tādu kvēlsveci kura 5 sekundēs spēj uzsildīt līdz , piemēram, -15 grādiem atdzisušu vairāku kg smagu alumīnija kluci...

Tu kaut ko jauc. Es neko tādu neapgalvoju. Domāts bija, ka 5 sek laikā tā svece ir jau sakarsēta tik tālu, ka pati vairs karstāka nepaliek, bet gan sāk sildīt apkārt esošos objektus.

Skaidrs, ka bezgalīga pretestība nozīmē pārdegušu sveci. Es prasīju, cik ir jābūt pretestībai, lai būtu skaidrs, ka svece ir darba kārtībā? Vai tas būtu visos pārējos gadījumos?

Saki ? Tu esi to kvēlsveci turējis rokā,kad tā silst ?? Zini, viņai ir termo izolācija Un 5 sek to noturēt rokā aiz vietas, kur ir vītne nav problēmu. Un nekādu galvu kvēlsvece NESILDA.

Ja nu tu tās sabāz ausīs un pieslēdz pie 12 V aķīša....tad silda galvu.

Esmu turējis. Atkārtoju vēlreiz - izglītojošie materiāli atrodami pamatskolas fizikas kursā. Starp Zemi un Sauli arī pa vidam ir telpa bez matērijas, kas siltumu nevada, bet nezkādā veidā siltumu tomēr saņemam!

brmbrmm 20.01.2010 11:26

Centis_Nuudele rakstīja: Brmmbrmmm, parādi man tādu kvēlsveci kura 5 sekundēs spēj uzsildīt līdz , piemēram, -15 grādiem atdzisušu vairāku kg smagu alumīnija kluci...

Tu kaut ko jauc. Es neko tādu neapgalvoju. Domāts bija, ka 5 sek laikā tā svece ir jau sakarsēta tik tālu, ka pati vairs karstāka nepaliek, bet gan sāk sildīt apkārt esošos objektus.

Skaidrs, ka bezgalīga pretestība nozīmē pārdegušu sveci. Es prasīju, cik ir jābūt pretestībai, lai būtu skaidrs, ka svece ir darba kārtībā? Vai tas būtu visos pārējos gadījumos?

brmbrmm 20.01.2010 10:44

Centis_Nuudele rakstīja:

Visvienkāršāk, kad vadi ir noņemti, ir izmērīt kvēlsveces pretestību, un viss būs skaidrs.

Kas tur būs skaidrs? Cik lielai jābūt kvēlsveces pretestībai, lai "viss būtu skaidrs"?

brmbrmm 20.01.2010 10:16

Sretsked rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Kvēlsveces ir sarkanas 5 sekunžu laikā un tālāk jau siltums no tām pāriet uz cilindru galvu.

Uz kurieni,uz kurieni pāriet tas siltums ??

Vienkārši izsakoties- siltums rodas kvēlsvecē un tālāk sasilda arī visu citu tās apkārtnē. Sk. fizikas kursu 8.-9. klasei (siltuma pārneses veidi: siltumvadīšana, konvekcija, siltumstarojums).

brmbrmm 20.01.2010 9:49

Centis_Nuudele rakstīja: Varbūt, atkārtoju - varbūt.....dziļi teorētiski - ja sūdīgs aķis, arī kvēlsveces nesilst pienācīgi....

Šitais gan garām- salīdzini, cik daudz strāvas aiziet uz svecēm un cik vajag, lai dīzeli iegrieztu! Kvēlsveces ir sarkanas 5 sekunžu laikā un tālāk jau siltums no tām pāriet uz cilindru galvu.

brmbrmm 20.01.2010 9:47

Sretsked rakstīja:

Ja ? Un kā, interesanti, vecs aķis,kurš švaki griež, ietekmē to,ka pēc tomēr ar to pašu aķi iedarbināts dzinējs strādā 10 sek ne uz visiem stroķiem, bet tad pēķšņi uz visiem ?

Ja tas tiešām tā, tad es varu iedomāties kāpēc tā- ja aķis būtu darba kārtībā, tad gaiss cilindrā tiktu saspiests pietiekami strauji, lai tas uzkarstu līdz vajadzīgai temperatūrai. Ja dēļ švaka aķa saspiešana notiek lēnāk, tad daļa no siltuma pagūst pāriet uz cilnindru/virzuli un, droši vien, lēnāk griežot arī ir mazāka kompresija. Pēc vairākiem starta mēģinājumiem cilindrs/virzuļi ir jau pietiekami uzsiluši, lai beidzot pietiktu siltuma arī degmaisījuma aizdegšanai.

Tas viss varētu būt tā vienīgi, ja kvēlsveces vispār nestrādā, jo ja vismaz kāda no tām normāli darbojas, tad startējot vajadzētu vismaz sajust kaut kādu nebūt dzinēja "raustīšanos", "konvulsijas". Bet autors par to neko nav paskaidrojis.

Manis aprakstītā situāciju es pats piedzīvoju pirms kāda mēneša- aķis bija pavecs, viena kvēlsvece nedarbojās, ārā -13 un var griezt vairākas reizes, līdz aķis pavisam nosēžas, bet motors raustas, bet līdz galam nepielec. Tad pieslēdzu klāt otru tādu pašu pabrauktu aķi (jāpiebilst, ka abi pirms tam bija max uzlādēti, bet pēdējo atnesu no siltām telpām) un pēc vairākkārtējiem mēģinājumiem izdevās auto piedarbināt.

Savukārt, nākamā dienā, nomainot beigto kvēlsveci, līdzīgos apstākļos izdevās auto piedarbināt arī ar veco akumulatoru. Man liekas, tā kvēlsvece man nedarbojās arī iepriekšējās ziemas, tikai tad akumulators bija svaigāks un auto piedarbināt izdevās vienmēr.

brmbrmm 20.01.2010 9:26

Sretsked rakstīja: Interesanti,kā degviela no bākas nokļūst augstspiediena sūknī...ja bākā nav punpiic ?? Pirmais ?

Tiešām, kā? Manam auto nav bākā punpiic, bet maģiskā kārtā tas augstspiediena sūknis tiek pie degvielas! Tur jau laikam kādi pesteļi būs pie vainas, vaine?

brmbrmm 19.01.2010 21:47

bobcat rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Tas, ka pielecot darbojas ne visi cilindri, noteikti nozīmē, ka kāda (viena vai vairākas) kvēlsveces ir pagalam.

Savukārt, ja ar kaut vai vienu darbojošu kvēlsveci pie pirmā starta mēģinājuma nav vispār nekādu dzīvības pazīmju, varētu nozīmēt, ka degvielas iesmidzināšanas moments ir nobīdījies, līdz ar ko dīzelim lai pielektu vajag papildus uzsilt (jo iesmidzināšanas momentā spiediens cilindrā vairs nav pietiekoši liels), uzsilšana tiek panākta griežot motoru ar starteri (gaiss saspiežoties sasilst un pamazām silda virzuļus/cilindrus).

Nezinu, kā Tavam auto, bet cik te pa forumiem citu auto problēmas ir cilātas, tad, ja sadalene ir pieslēgta ar ķēdi, tad tā ar laiku izstaipās un moments nav vairs īstā vietā. Ja zobsiksna- varbūt pārlekusi par kādu zobu?

Vai tad mūsdienu auto motora ECU neatbild par aizdedzes momentu pieregulēšanu?

Neesmu eksperts, bet manuprāt, tas ir atkarīgs attiecībā pret ko ECU regulē to momentu - ja attiecībā pret kloķvārpstas pozīciju, tad izstieptas ķēdes rezultātā imho sanāk, ka ieplūdes vārsts atveras vēlāk un cilindrā ieplūst mazāk gaisa, līdz ar ko tur ir mazāk vielas, ko saspiest, rezultātā ir mazāka kompresija (spiediens) un dīzelis vairs neaizdegas tik viegli. Līdz ar to visu samazinās jauda un palielinās degvielas patēriņš. Kāds znatoks varētu šo pakomentēt!

brmbrmm 19.01.2010 17:25

Tas, ka pielecot darbojas ne visi cilindri, noteikti nozīmē, ka kāda (viena vai vairākas) kvēlsveces ir pagalam.

Savukārt, ja ar kaut vai vienu darbojošu kvēlsveci pie pirmā starta mēģinājuma nav vispār nekādu dzīvības pazīmju, varētu nozīmēt, ka degvielas iesmidzināšanas moments ir nobīdījies, līdz ar ko dīzelim lai pielektu vajag papildus uzsilt (jo iesmidzināšanas momentā spiediens cilindrā vairs nav pietiekoši liels), uzsilšana tiek panākta griežot motoru ar starteri (gaiss saspiežoties sasilst un pamazām silda virzuļus/cilindrus).

Nezinu, kā Tavam auto, bet cik te pa forumiem citu auto problēmas ir cilātas, tad, ja sadalene ir pieslēgta ar ķēdi, tad tā ar laiku izstaipās un moments nav vairs īstā vietā. Ja zobsiksna- varbūt pārlekusi par kādu zobu?

brmbrmm 18.01.2010 14:59

Pirmais rakstīja:

ValdisM rakstīja: fakts paliek, fakts...

neviens te nepateiks argumentētu iemelsu kāpēc viena beigta gultņa gadījumā jāmaina abi.

Nepateiks, jo tādu iemelsu nemaz nav.

kā nav????

gačs taču teica... nu un Leišmales Nabadziņš arī piebalsoja - lai tu ar savu traktoru nesiptos 2 stundas aukstumā uz vācijas bāņa

Ar šādu traktoru, varbūt arī varētu maukt pa bāni - auto.delfi.lv/...

brmbrmm 15.01.2010 19:17

Nezinu gan, manuprāt, braucot pa līdzenu ceļu nekas tāds nevar notikt - sliktākā gadījumā tas ledus no berzes siltuma pakusīs un viss. Bet, ja ir baigi sasalis un pabrauc pa bedrainu ceļu, tad varbūt kaut kādu skādi var dabūt triecienu brīžos.

brmbrmm 14.01.2010 10:34

Centis_Nuudele rakstīja: Visprecīzāk gultni var nodefektēt ja viņš ir demontēts no savas darba vietas.

Divrindu gultņi demontāžas procesā parasti sadalās reizinātājos jo iekšējā šāle ir divdaļīga (vismaz priekšējo riteņu gultņiem tā ir..). Un tad jau ir pilnīgi skaidri redzams ka tāds gultnis ir sabojājies un jānomaina.

Vēl ieteicams arī jauno pirms uzstādīšanas katram gadījumam šādā veidā pārbaudīt.

brmbrmm 14.01.2010 1:25

Kam tāds sajūgs vispār rūp.. kādreiz bija mocis, kam kurvis ar diskiem bija vnk sasvarkots!

brmbrmm 13.01.2010 22:50

ValdisM rakstīja:

VWfans rakstīja: Šodien braucu uz Rīgu ar Jelgavas autobusu parka mikroautobusu Ford-Transit. Auto bija nepilnus 6 gadus vecs, 2004.gada izlaidums. Nobraukums cienījams - 601 tūkst. km. Pārsteidza augstie dīzeļmotora apgriezieni - pie 85 km/h piektajā pārnesumā 2750 apgriezieni minūtē.

to tranzītu pabrauks vēl gadus četrus līdz apaļam ciparam, tad noplēsīs JAP uzlīmes, izpucēs to auto, notīs odometru uz 176 000km un aidā uz Rumbulu tirgot

Kāpēc sarežģīt? Nobrauks līdz 1 176 000 km un tad uz Rumbulu! (viņam tak nav odometrs, kas miljonus uzrāda?)

brmbrmm 13.01.2010 14:03

..piektdienu vakaros Sviestc mēģina atrast kādu, kas jamo paturēs saujā..

brmbrmm 13.01.2010 12:22

Centis_Nuudele rakstīja:

Pirmais rakstīja: kāds vispār ir redzējis Sviestcu agregātstāvoklī "skaidrā"

Vai tev Universitātē nemācīja, ka ir 3 agregātstāvokļi: ciets, šķidrs un gāzveida.??

Izvēlies no šiem Sviesta būtības raksturošanai piemērotāko.

ciets = Sviestc skaidrā

šķidrs = Sviestc pālī

gāzveida = Sviestc pārpālī

brmbrmm 13.01.2010 10:26

Iespējams, ka gadījās brāķīgs lukturis, vajadzēja ar pārdevēju par to parunāt, varbūt, būtu samainījuši.

Pašam līdz šim tikai pozitīva pieredze ar šo kantori (lukturus gan neesmu pircis).

brmbrmm 13.01.2010 10:13

turbopiile rakstīja: a es domāju, ka būs par viltotām džinsām

Arī Montana: www.kambaris.lv/...

brmbrmm 13.01.2010 0:57

Arī te tas pats!

forums.delfi.lv/...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti