iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
brmbrmm 16.12.2009 23:29

Sviestc rakstīja:

brmbrmm rakstīja: heisan, hopsan lillebror!

Vai tad spsauto saimnieks par hostingu nav samaksājis?

www.spsauto.lv/... = hosting4

Paldies ka pabrīdināji.

Vēl ieteiktu nomainīt linku, kas ir zem Iskra (akumulatoru sadaļā www.spsauto.lv/... ) no Iskra Avtoelektrika www.iskra-ae.com/... (kur nav nekas par Iskras akumulatoriem) uz Elhim-Iskra www.elhim-iskra.com/...

brmbrmm 16.12.2009 21:29

Mazais2009 rakstīja: Labdien!

man tāds jautājums: vai Peugeot 407 atslēgā ir baterija? Pēdējā laikā īsti nevar ne aizslēgt, ne atslēgt auto un kaut kā uz dullo negribās varot to pulti ārā.

Gan jau ir. Nezinu kā Peugeotam, bet Opelim ir tā, ka nedrīkst to bateriju uz ilgāku laiku izņemt no atslēgas (tipa, lai paņemtu to līdzi uz bodi par paraugu), jo tad nobrūk tālvadības opcija, t.i. durvis ar pogām vairs neveras, viss pārējais šancē. Defekts novēršams pie dīlera par $$$. Vispār iesaka tās baterijas mainīt ik pa pāris gadiem, Tev izskatās jau pēdējais laiks pienācis.

brmbrmm 16.12.2009 21:24

anonimikis rakstīja:

Vispirms jau vajadzēja noteikt, ka bankas hipotekāro kredītu var izsniegt ne lielākā apmērā, kā Zemesgrāmatā reģistrētā darījuma summa. Ja grib, var dot arī vairāk, bet kā parastu patēriņa kredītu bez ķīlas.

Tikai noteikumi ir tādi, ka visi tavi īpašumi var tikt attiesāti un izpārdoti līdz tiek segtas visas un jebkuras tavas saistības, neatkarīgi vai patēriņa kredīts, vai, piem., Nestes degvielas kartes krīta parāds.

brmbrmm 16.12.2009 21:10

anonimikis rakstīja: ir jau arī 200mW zaļie lāzeri. Varu tādus uzlikt tev par prieku. Tikai, ja tavi tālie apžilbina uz pusminūti, tad tie sabojā radzeni uz visiem laikiem.

Ja jau par lāzeriem aizgāja runa.. tad uz kāda pikapa vai smagā varētu uzmontēt arī padsmit kilovatu infrasarkanos lāzerus - tad tos auto, kas krīt uz nerviem varētu sadalīt uz pusēm, vai vismaz kādu uzrakstu pa gabalu iededzināt.

brmbrmm 16.12.2009 21:00

Vajag jaunu topiku- "uupis vs tramvaji!!!"

brmbrmm 16.12.2009 20:57

gonzalless rakstīja:

Seene rakstīja:...

Tev jau nav Jeep, ko ta puksti?

Tu saprati?!

Ja tev nav Jeep, tad sēdi klusu, kamēr lielie puikas mērās ar kas nu kuram ir!

brmbrmm 16.12.2009 16:12

anonimikis rakstīja:

Kaksis rakstīja: Labākais skalošanas līdzeklis motoram ir slāpeklis (parastais - lauksaimniecības). Atšķaida ar ūdeni (parasti pietiek ar kādu kg slāpekļa), uzkarsē motoru un atstāj uz sutku. Pēc tam nolej, ielej antifrīzu un brauc bēdu nezinot.

slāpeklis vispār ir gāze. cietā veidā tas ir tikai -210 celsija grādu temperatūrā. šķidro slāpekli (-196C) var mēģināt iegāzt dzinējā, bet nu cik ilgi tur tas šķidrums būs?

Man liekas, dzinējs var no tāda aukstuma kļūt trausls un pēc mazākā trieciena saplīst drumstalās!

brmbrmm 16.12.2009 10:36

heisan, hopsan lillebror!

Vai tad spsauto saimnieks par hostingu nav samaksājis?

www.spsauto.lv/... = hosting4

brmbrmm 14.12.2009 14:53

Kaksis rakstīja: Esot jau izstrādāta tehnoloģija kā ar vilcienu 40 min šķērsot Atlantijas okeānu. Kautkādi 10 000km/h. 10 min uz ieskriešanos un 10 uz bremzēšanos.

Domājams, šī tehnoloģija izstrādāta balstoties uz okeāna plakanuma hipotēzi?

brmbrmm 14.12.2009 11:01

Gachs rakstīja:

Gachs rakstīja: UWAGGGAA!!!!

Pachekoju vienu forumu, un ieraudzīju usera msh pērles

Lasam diskusiju par auto audio sistēmām un msh skaidroju par elektrību un jaudām.

msh, piedod, bet nu

windcitycars.lv/...

Arī mazliet palasīju šo diskusiju. No msh puses tikai sakarīgi teksti, bet tas otrs "gocha" gan neko nerubī, vispār, izskatās pēc tīņu tekstiem.

brmbrmm 11.12.2009 20:41

uupis rakstīja:

Sretsked rakstīja: Nu bet es par ko ??? Es par to,ka nepalīdīs kaksis ar to 4 litru automātu zem 1,6 mazauto patēriņa nekādi.

Ja nu vienīgi amputēt tam mazauto 1-ā cilindra svečvadu… Tad patēriņā varētu jau būt kādas līdzības…

Ir jau vēl varianti - savulaik bija auto ar 1.3i un beigtu lambdu - patēriņš sasniedza padsmit litrus (12-14), līdz kamēr atklāja vainu un to novērsa.

brmbrmm 11.12.2009 20:35

uupis rakstīja:

brmbrmm rakstīja: relatīvais ātrums ir tuvu 299 792 468 m/s ???

Kur tu tādu kosmisko ātrumu dabūji?

Pēc definīcijas tieši tik un necik vairāk/mazāk ir gaismas ātrums vakuumā.

brmbrmm 11.12.2009 17:49

uupis rakstīja:

Sretsked rakstīja:

HIPPY rakstīja: Protams – jo pie tāda ātruma smagie priekšmeti atdod skābekli

Arī hanteles ? Es saprotu,ka caurumainais ķieģelis atdod...bet hanteles...

A no kā tad ir hanteles ja ne no čuguna, kas arôī ir diktan porains materjālis…

Vot paņem un uzliec uz tramvaja sliedēm čuguna podu – pagaidi lai tramvajs pārbrauc pāri – un tad apsties – lūzuma vietās tās nebūs gluds…

Čugunā ir arī ogleklis, tad var gadīties, ka pie tādiem ātrumiem no hantelēm sāk izdalīties tvana gāze - tā jau var visi tur noindēties.. labāk izmēģini uz sevis vispirms!

brmbrmm 11.12.2009 17:47

edgars80 rakstīja:

PN - Jūs neticēsiet, man tiešām šobrīd bav ko darīt

Negribi labāk papētīt potenciālo pielietojumu tunelēšanās efektam tramvaju apsteigšanas gadījumiem braucot pa vienām sliedēm, ja apsteidzošā tramvaja relatīvais ātrums ir tuvu 299 792 468 m/s ???

brmbrmm 11.12.2009 14:56

edgars80 rakstīja:

uupis rakstīja:

Bet 10. uz līnijas to var izdarīt…

apdzīšana — braukšana garām vienam vai vairākiem braucošiem transportlīdzekļiem...

es būt domāt, ka "kabatā" esošais trambulis ir pārāk garš, vai "kabata" pa īsu, lai jams varētu lēni braukt tai brīdī, kamēr otrs iet garām

Kur tad palika teksts par iebraukšanu pretējā braukšanas joslā???

Kā būt ar to?

apdzīšana - braukšana garām vienam vai vairākiem braucošiem transportlīdzekļiem, iebraucot pretējā braukšanas joslā (brauktuves pusē) un atgrieţoties iepriekšējā braukšanas joslā (brauktuves pusē)

brmbrmm 11.12.2009 14:31

Ideots rakstīja: Latvijā 50% meiteņu ir iegādājušās ekskluzīvās Luiss Vuitton rokassomiņas, kuru dizaina dažādība pārsteigtu pat pašu ražotāju.

Še, ķer, grāb: www.ss.lv/...

Par ļoti labām cenām (no 5 latiem) pārdodu brendu (Louis Vuitton, Gucci u. c. ) somiņas. Vairāk bildes varu nosūtīt uz epastu, par cenām un apskates vietām vienosimies. Ne vienmēr varu atbildēt uz telefona zvaniem tādēļ labāk rakstiet uz epastu.

Pilna eseska ar tiem draņķiem!

brmbrmm 11.12.2009 1:43

Pirmais rakstīja: jā, vaig 37 izmēru

Vai tik TAM nebūs par lielu?

brmbrmm 10.12.2009 21:28

UUSA rakstīja:

Seene rakstīja:

Crankshaft rakstīja: Gaidu jautaajumu, kas ir S.

A vot i nekā. Kā tādā gadījumā vāciski sauc tahometru? Šitādu jautājumu negaidīji???

de.wikipedia.org/...

Savukārt, kā jau te minēja- vācieši ātruma mērierīci sauc par Tahometru (jeb Ātrumaparādītāju = Geschwindigkeitsanzeiger): de.wikipedia.org/...

brmbrmm 10.12.2009 16:53

Ideots rakstīja:

brmbrmm rakstīja: lai no krustojuma žiglāk aizbrauktu, šim savlaicīgi jāizslēdz kondiška.

ja autiņam ir 50 PS, tad ticu......

Ts bija VW Lupo 1.0, 37 kW (50 PS), Klimaanlage, ...

brmbrmm 10.12.2009 16:26

Seene rakstīja:

uupis rakstīja:

HIPPY rakstīja: Un tiekai nesaki ka Tev nav bijušu gadījumi kad no kāda advancēta braucēja, lai izvairītos no sadursmes, nav bijis jāiegrūž pedālis grīdā.

Ar 1,1 tas varētu būt ļoti iespaidīgi…

Un tad izslēdzam miglas un iegūstam paātrinājumu kā uzvolktai atsperei…

Lai izkustētos no vietas pret kalnu, jāizslēdz kondicionieri

Pilnīgi reāls gadījums - viens paziņa ar vw polo un kkādu mazmotoru tā arī teica - lai no krustojuma žiglāk aizbrauktu, šim savlaicīgi jāizslēdz kondiška.

brmbrmm 10.12.2009 14:10

uupis rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Jā, ģeneratorā ir tādas mistiskas daļiņas veidotas no vara stieples vijumiem - viena daļa no šiem vijumiem atrodas rotorā, otra statorā, bet griežoties viena gar otru elektromagnētiskās indukcijas rezultātā no mazas strāviņas rotorā rodas liela strāva statorā (ģenerējas elektrība), savukārt, lai tas notiktu ir jāpieliek spēks (pārvarot elektromagnētisko pretestību) un spēku dod auto dzinējs, bet tas patērē bendžu.

Vēl tu varētu man pastāstīt par maiņštrāvas un līdzstrāvas atšķirībām, asinhronajiem un sinhronajiem elektromotoriem – un ka tam visam ir megasakars ar miglām…

Ok, bet privātstundas maksās $$$, par pliku paldies varu ieteikt doties uz bibliotēku palasīt Fiziku 11. klasei un turpināt ar "Elektromehānikas" grāmatu.

brmbrmm 10.12.2009 13:58

Palaidniex rakstīja: P.S.

Un dzinējam tukšgaitā vai pie pilnas cukas ģeneratora griešanai nepieciešāmais papildus degvielas patēriņš arī atšķirsies procentuāli...

Vai tam būa 20A slodze tukšgaitā vai 20 A slodze, kad dzinējs ir ručkā...

Procentuāli, protams - jo atšķirīga ir dzinēja efektivitāte pie dažādiem apgriezieniem.

brmbrmm 10.12.2009 13:53

uupis rakstīja:

Slinkais rakstīja: vai tas ir kaads jaunums ka elektribas paterinsh uz borta ir tiira degviela kas papildus janodedzina?

Tātad ģenerators satur kautkādas mistiskas daļas, kuras palielina tā mechanisko pretestību pie lielāka jaudas patēriņa?

Nu bāc! Kur tālāk?!

Jā, ģeneratorā ir tādas mistiskas daļiņas veidotas no vara stieples vijumiem - viena daļa no šiem vijumiem atrodas rotorā, otra statorā, bet griežoties viena gar otru elektromagnētiskās indukcijas rezultātā no mazas strāviņas rotorā rodas liela strāva statorā (ģenerējas elektrība), savukārt, lai tas notiktu ir jāpieliek spēks (pārvarot elektromagnētisko pretestību) un spēku dod auto dzinējs, bet tas patērē bendžu.

brmbrmm 10.12.2009 12:31

uupis rakstīja:

Mani tas netraucē un nerausta…

Tas nu būtu skaidrs - par "pajāšanu" tu jau paskaidroji.

brmbrmm 10.12.2009 12:04

uupis rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Lukturi kā tādi netraucē, bet skaidrs tak, ka tie tiek lietoti nevietā, turklāt, gaišā dienas laikā pārkāpjot CSN.

Nu es lietoju un???

Gabarīti + Miglas … Kas pārkāpts? Tev traucē?

Gribās visus sodīt – bildē un raksti sūdzībrakstus iekš iAuto…

Pārkāpts 181. punkts:

181. Braucot priekšējos miglas lukturus atļauts iedegt:

181.1. nepietiekamas redzamības apstākļos - atsevišķi vai kopā ar tuvās gaismas lukturiem;

181.2. diennakts tumšajā laikā neapgaismotos ceļa posmos - kopā ar tuvās gaismas lukturiem.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti