iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
brmbrmm 10.12.2009 12:00

3.

brmbrmm 10.12.2009 11:55

uupis rakstīja:

Kaksis rakstīja: arīt tu paliec par deksteru

Man ir pajāt – lieto kāds miglas, nelieto – neskatos es uz viņām kā auns uz jauniem vārtiem…

Man ir pajāt – cik kurš ātri brauc – kad gribu tad apdzenu…

Man ir pajāt – ja kāds man taurē – varu izmest enkuru un braukt ar 25 km/h…

Izskatās, ka derētu vēl ceturto - "pajāšanas" nodokli...

brmbrmm 10.12.2009 11:53

uupis rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Neko daudz. Varētu beigt ar to, ka ieviestu izmaiņas APK, lai varētu piemērot sodu tiem, kas dienas laikā lieto miglas. Vismaz kāds atspaids budžetam - tas tomēr arī zināmā mērā ir luksus elements!

Ja tev gaišā dienas laikā traucē miglas lukturi, lēnāk braucošie auto, gājēji un trafiks kā tāds, tad varbūt vajag padomāt par pārsēšanos tramvajā?

Lukturi kā tādi netraucē, bet skaidrs tak, ka tie tiek lietoti nevietā, turklāt, gaišā dienas laikā pārkāpjot CSN.

Liela daļa miglas lieto "jo tā labāk izskatās" (it īpaši komplektā ar eņģeļacīm) - tad kāpēc nepaņemt no šiem wannabe lakšerī kāru draiveriem kādu papildus piķi nabaga budžetam?

brmbrmm 10.12.2009 11:47

jugasvilli rakstīja: Ar to, ka tu izturies pret cilvēku tā, kā viņš pret tevi, tikai parādi, ka ne pa santīmu neesi labāks vai gudrāks par viņu, bet nolaidies līdz viņa līmenim.

+1 zelta vārdi.

brmbrmm 10.12.2009 11:18

brmbrmm rakstīja:

uupis rakstīja: Da ko var cepties par tām miglām?

Neko daudz. Varētu beigt ar to, ka ieviestu izmaiņas APK, lai varētu piemērot sodu tiem, kas dienas laikā lieto miglas. Vismaz kāds atspaids budžetam - tas tomēr arī zināmā mērā ir luksus elements!

Un piemērot to automātiski - līdzīgi kā fotoradari darās.

brmbrmm 10.12.2009 11:17

uupis rakstīja: Da ko var cepties par tām miglām?

Neko daudz. Varētu beigt ar to, ka ieviestu izmaiņas APK, lai varētu piemērot sodu tiem, kas dienas laikā lieto miglas. Vismaz kāds atspaids budžetam - tas tomēr arī zināmā mērā ir luksus elements!

brmbrmm 10.12.2009 11:10

Crankshaft rakstīja: lielaakoties tas ir simtprocentiigi attaisnojies

Šis man patika. Ļoti prātīgi teikts - atgādina frāzes no IT SLA līgumiem - 99,5% gadījumos apgalvotais izpildās ar 99% varbūtību.

brmbrmm 10.12.2009 9:37

i_edgars rakstīja: brmbrmm, nolasi likuma pantu kurā ir teikts ka miglenieki ir jāizslēdz, ja ieslēdz tālios, nu vai tādu kas aizliedz migleniekus lietot kopā ar tālajiem!

nevajag pašam izdomāt "jaunus" likumus un jaukt galvu citiem!

Varbūt pats iemācies lasīt? Cik reizes jāskaidro?

Skaties uzmanīgi:

181. Braucot priekšējos miglas lukturus atļauts iedegt:

181.2. diennakts tumšajā laikā neapgaismotos ceļa posmos - kopā ar tuvās gaismas lukturiem.

Tātad- ja ir auto, kam, ieslēdzot tālos uguņus, tuvie izslēdzas, tad jāslēdz ārā arī miglinieki. Ja paralēli tālajiem turpina degt arī tuvie, tad ir ok un miglas var atstāt.

brmbrmm 10.12.2009 0:18

Sretsked rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Latvijas kopējais parāds palielinājās no 3,7 miljardiem dolāru 1999. gadā līdz 42 miljardiem dolāru 2008. gadā. Starp citu, Latvijā šī informācija ir slepena un netiek publicēta. Pēc maniem aprēķiniem, 2009. gada beigās Latvijas parāds pieaugs līdz 45 miljardiem dolāru.

Interesants raksts - www.ventasbalss.lv/...

Ja,šausmīgi gan interesants Kas tur jauns pateikts ? Un vēl beigās nolikti PATREIZĒJIE ministri,lai gan analīze ir par gadiem 7

Ventspils

Es jau ar' visos punktos nepiekrītu, tas vienkārši tāds Dmitrijs no Ventspils.. Dažbrīd par tamlīdzīgiem rakstiem gribas teikt- kur tu biji agrāk?! Tagad visi gudri kritizēt, un kā tur komentāros jau bija teikts - "jebko kritizēt nepiedāvājot labāku variantu, tas nav nonstruktīvi!"

brmbrmm 09.12.2009 20:57

Un vēl viens: www.ventasbalss.lv/...

Objektīvi vērtējot, ne visiem jauniešiem ir pa spēkam iegūt akadēmisko izglītību. Jans Amoss Komenskis John Amos Comenius savā Didactica Magna konstatēja, ka ir seši iedzimto spēju tipi. Ir izteiktas un ierobežotas spējas; viegli veidojamas un veidošanai nepakļāvīgas spējas; vieni tiecas pēc zināšanām zināšanu dēļ, citus saista mehānisks darbs. No šiem trejādu spēju pāriem rodas sešu veidu savienojumi.

A tips. Skolēni ar asu prātu, kuri tiecas pēc zināšanām un ir viegli veidojami. Viņi ir pārāki par citiem un uzrāda īpašas spējas nodarbībās. Šim skolēniem nekā nevajag, izņemot to, lai viņus apgādātu ar zināšanām; viņi aug paši kā dižciltīgi augi.

B tips. Skolēni ar asu prātu, kuri ir gausāki, taču paklausīgi. Viņiem vajadzīga tikai paskubināšana.

C tips. Skolēni ar asu prātu un tieksmi pēc zināšanām, tikai viņi ir neapvaldīti un ietiepīgi. Ja šos skolēnus attiecīgi audzina, no viņiem parasti izveidojas diži cilvēki.

D tips. Mācībās paklausīgi un zinātkāri, bet gausi un kūtri skolēni. Viņi var sekot priekšgalā ejošajiem. Kaut arī šie bērni mērķi sasniegs vēlāk, tomēr viņi būs izturīgāki, tāpat kā tas notiek ar pēdējiem augļiem. Šie skolēni pa lielākajai daļai ir sīkstāki nekā apdāvinātie un, ja kaut ko ir apguvuši, tad tik viegli to neaizmirst.

E tips. Aprobežoti un turklāt vienaldzīgi, kūtri skolēni.

F tips. Aprobežoti skolēni ar izkropļotu un ļaunu dabu, viņu stāvoklis lielākoties ir bezcerīgs.

Kā E un F kategorijas cilvēki masveidā varēja iekļūt Valsts administrācijā? Atbildi meklēsim sarunas turpinājumā.

brmbrmm 09.12.2009 20:55

Latvijas kopējais parāds palielinājās no 3,7 miljardiem dolāru 1999. gadā līdz 42 miljardiem dolāru 2008. gadā. Starp citu, Latvijā šī informācija ir slepena un netiek publicēta. Pēc maniem aprēķiniem, 2009. gada beigās Latvijas parāds pieaugs līdz 45 miljardiem dolāru.

Interesants raksts - www.ventasbalss.lv/...

brmbrmm 09.12.2009 19:56

i_edgars rakstīja: 174. Diennakts gaišajā laikā mehāniskajiem transportlīdzekļiem, ... jābrauc ar iedegtiem dienas gaitas, tuvās gaismas vai priekšējiem miglas lukturiem.

181. Braucot priekšējos miglas lukturus atļauts iedegt:

181.1. nepietiekamas redzamības apstākļos - atsevišķi vai kopā ar tuvās gaismas lukturiem;

Izlasiet vēl reiz!!!

nekur nav teikts, ka migleniekus nedrīkst lietot kopā ar tālajiem!

Viscaur ir kopā vai atsevišķi ar tuvajiem (dienā tikai atsevišķi).

Nav gan teikts, par to nestrīdos, bet, ja, ieslēdzot tālos, tuvie izslēdzas (t.i. pārslēdz no tuviem uz tāliem), tad arī miglas jāizslēdz, jo tos drīkst tikai kopā ar tuvajiem.

brmbrmm 09.12.2009 14:57

Slinkais rakstīja: nav tak nekaada zinatne. viens releis un dazhi vadi atrisina sho problemu. kad vaig talaas gaismas, tad apgaismojums pashaa mashinas priekshaa tikai traucee koncentreeties uz notiekosho 100m no auto

Tas man ir skaidrs, vienīgi nebiju vēl lietojis tādu auto, kam tāda fīča nāk no rūpnīcas. Varbūt, ka jaunajiem tā ir, bet ar kuriem tiku braucis nebija sanācis tādu kombināciju izmēģināt, tāpēc neliels pārsteigums.

brmbrmm 09.12.2009 13:55

Slinkais rakstīja: kas tur nesaprotams? normalos apstakljos auto instalacijai janodroshina miglu atslegshanu pie talaam gaismaam, automatiski.

Kuri tad ir tie auto, kam ir šāda automātika?

brmbrmm 09.12.2009 12:54

Palasīju CSN par miglinieku lietošanu un APK par attiecīgiem sodiem, tātad:

16. Ārējās apgaismes ierīču lietošana:

174. Diennakts gaišajā laikā mehāniskajiem transportlīdzekļiem, kā arī tramvajiem un trolejbusiem jābrauc ar iedegtiem dienas gaitas, tuvās gaismas vai priekšējiem miglas lukturiem.

181. Braucot priekšējos miglas lukturus atļauts iedegt:

181.1. nepietiekamas redzamības apstākļos - atsevišķi vai kopā ar tuvās gaismas lukturiem;

181.2. diennakts tumšajā laikā neapgaismotos ceļa posmos - kopā ar tuvās gaismas lukturiem.

Kas nozīmē, ka pa dienu ar migliniekiem drīkst braukt tikai nepietiekamas redzamības apstākļos (atsevišķi vai kopā ar tuvajiem).

Savukārt pa nakti ar migliniekiem drīkst braukt tikai kopā ar tuvajām gaismām, t.i. - līdz ko pārslēdzam tuvās uz tālajām, tā miglinieki ir jāizslēdz. Sanāk, ka miglinieki tomēr nav jāizslēdz tiem auto, kam, ieslēdzot tālos uguņus, arī tuvie paliek degam.

APK ir paredzēts sods šim gadījumam t.i. ja miglinieki naktī tiek lietoti kopā ar tālajiem (bet nedeg arī tuvie uguņi, ar kurem kopā saskaņā ar CSN 181.p. ir atļauts lietot miglas).

Savukārt, par miglinieku lietošanu nevietā dienas laikā (ne- nepietiekamas redzamības apstākļos) sods nav paredzēts, t.i. - varam lietot pa dienu, tādejādi pārkāpjot noteikumus, bet CP sodīt par to nevar.

149.17 pants. Ārējās apgaismes ierīču lietošanas noteikumu pārkāpšana

Par to noteikumu pārkāpšanu, kuri paredz gadījumus, kad atļauts iedegt pakaļējos miglas lukturus vai priekšējos miglas lukturus kopā ar tālās gaismas lukturiem, braucot diennakts tumšajā laikā, —

izsaka brīdinājumu vai uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam desmit latu apmērā.

Vēl gan zem jautājuma ir- kas ir jāsaprot ar "tuvās gaismas lukturis" un "tālās gaismas lukturis". Jo- ja man šī ierīce ir viena gan tuvajiem, gan tālajiem, t.i. vienā lukturī atrodas gan tuvo, gan tālo spuldzīte/kvēldiegs, tad tālo gaismu lietošanas gadījumā var uzskatīt, ka tomēr "tuvās gaismas lukturis" ir iedegts, vienīgi šobrīd tajā deg tālās gaismas kvēldiegs (lai gan tik pat labi varētu strīdēties par iedegtu gabarītu kvēldiegu, kas arī atrodas "tuvās gaismas lukturī").

Tas nu tā - pārdomas par to, cik skaidri mums tie noteikumi izrakstīti, un par ko var sodīt pēc APK.

brmbrmm 09.12.2009 11:26

Palasīju CSN par miglinieku lietošanu un APK par attiecīgiem sodiem, tātad:

16. Ārējās apgaismes ierīču lietošana:

174. Diennakts gaišajā laikā mehāniskajiem transportlīdzekļiem, kā arī tramvajiem un trolejbusiem jābrauc ar iedegtiem dienas gaitas, tuvās gaismas vai priekšējiem miglas lukturiem.

181. Braucot priekšējos miglas lukturus atļauts iedegt:

181.1. nepietiekamas redzamības apstākļos - atsevišķi vai kopā ar tuvās gaismas lukturiem;

181.2. diennakts tumšajā laikā neapgaismotos ceļa posmos - kopā ar tuvās gaismas lukturiem.

Kas nozīmē, ka pa dienu ar migliniekiem drīkst braukt tikai nepietiekamas redzamības apstākļos (atsevišķi vai kopā ar tuvajiem).

Savukārt pa nakti ar migliniekiem drīkst braukt tikai kopā ar tuvajām gaismām, t.i. - līdz ko pārslēdzam tuvās uz tālajām, tā miglinieki ir jāizslēdz. Sanāk, ka miglinieki tomēr nav jāizslēdz tiem auto, kam, ieslēdzot tālos uguņus, arī tuvie paliek degam.

APK ir paredzēts sods šim gadījumam t.i. ja miglinieki naktī tiek lietoti kopā ar tālajiem (bet nedeg arī tuvie uguņi, ar kurem kopā saskaņā ar CSN 181.p. ir atļauts lietot miglas).

Savukārt, par miglinieku lietošanu nevietā dienas laikā (ne- nepietiekamas redzamības apstākļos) sods nav paredzēts, t.i. - varam lietot pa dienu, tādejādi pārkāpjot noteikumus, bet CP sodīt par to nevar.

149.17 pants. Ārējās apgaismes ierīču lietošanas noteikumu pārkāpšana

Par to noteikumu pārkāpšanu, kuri paredz gadījumus, kad atļauts iedegt pakaļējos miglas lukturus vai priekšējos miglas lukturus kopā ar tālās gaismas lukturiem, braucot diennakts tumšajā laikā, —

izsaka brīdinājumu vai uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam desmit latu apmērā.

Vēl gan zem jautājuma ir- kas ir jāsaprot ar "tuvās gaismas lukturis" un "tālās gaismas lukturis". Jo- ja man šī ierīce ir viena gan tuvajiem, gan tālajiem, t.i. vienā lukturī atrodas gan tuvo, gan tālo spuldzīte/kvēldiegs, tad tālo gaismu lietošanas gadījumā var uzskatīt, ka tomēr "tuvās gaismas lukturis" ir iedegts, vienīgi šobrīd tajā deg tālās gaismas kvēldiegs (lai gan tik pat labi varētu strīdēties var iedegtu gabarītu kvēldiegu, kas arī atrodas "tuvās gaismas lukturī").

Tas nu tā - pārdomas par to, cik skaidri mums tie noteikumi izrakstīti, un par ko var sodīt pēc APK.

brmbrmm 08.12.2009 17:58

Seene rakstīja:

smaidiigais rakstīja:

protams ja nozagts/izsaaimniekots b;utu mazāk, tad visiem būtu labāk. Bet tāpēc jau nevajag noliegt visu ideju par sabiedrisko transportu.

Tagad lūdzu atbildi par saviem vārdiem, un pasaki, KUR TIEŠI es esmu rakstījis, ka sabiedriskais transports vispār nav vajadzīgs???

Apbrīnojams tupums...

Tagad lūdzu atbildi par saviem vārdiem, un pasaki, KUR TIEŠI smaidīgais ir rakstījis ka TU TO ESI RAKSTĪJIS.

Apbrīnojams tupums...

...jeb datorista profesionālais idiotisms.

brmbrmm 08.12.2009 17:14

Man patika šis:

1. 2007.gada sākumā braukšanas maksa Rīgas sabiedriskajā transportā tika paaugstināta no 20 santīmiem līdz 30 santīmiem.

2. No 2008.gada 1.janvāra braukšanas maksa Rīgas sabiedriskajā transportā tika paaugstināta no 30 līdz 40 santīmiem.

3. \"Rīgas satiksmei\" pēdējo gadu laikā ievērojami samazinās pārvadāto pasažieru skaits. 2006.gadā tika pārvadāti 287 miljoni pasažieru, 2007.gadā - 269 miljoni, bet 2008.gadā - 246 miljoni. Prognozes par 2009.gadu liecina, ka varētu tikt pārvadāti vairs tikai 200 miljoni pasažieru. www.chamber.lv/...

Uz ko viņi tur cer??? Ka, palielinot braukšanas maksu vēl, izdosies piesaistīt vairāk pasažieru???

A kur izeja? Samazināt reisu skaitu - braukt retāk un pārplānot / \"optimizēt\" maršrutus ?

brmbrmm 08.12.2009 16:53

Seene rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Galu galā - ja tev nepatīk šāds pakalpojums, tad neviens nespiež to izmantot. Dari ka tev ērtāk/lētāk.

Atkārtoju vēlreiz - mani spiež par šo pakalpojumu maksāt! Attiecīgi man ir pilnas tiesības protestēt pret nepieņemamu manas naudas izlietošanu.

Nabags, kurš ir tas nelietis? Kurš ar varu spiež Seeni kāpt pilsētas autobusā!

Pirms kāda laika Dārziņi vispār neskaitījās pie Rīgas, vai tad dzīve tur bija dikti labāka? Ja kāds izvēlas dzīvot lētākā vietā, tad attiecīgi jārēkinās, ka cits kas maksās vairāk (šai gadījumā transports uz centru).

Ja citviet pilsētā turpat blakus ir visas ērtības/komunikācijas/skolas/sab.trans tad īpašums tur maksā n reizes vairāk kā Dārziņos.

brmbrmm 08.12.2009 16:46

uupis rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Vispār, nerentablos maršrutus varētu arī atcelt (it īpaši, ja tiek nogrieztas dotācijas), ja tā notiktu ar 15. autobusu,

Ups – 15. un nerentabls – njā…

Nū tad jau 3. buss nerentabls…

Tad jau 6 tramvajs nerentabls…

Vispābā visa RS nerentabla…

Ar 3. nesalīdzini - tas iet 3x biežāk. Labi, ja arī 15. pašreiz rentējas, tad, acīmredzami, nerentētos galapunktā nolikt biļešu kiosku, līdz ar ko ir 2 iespējas - pirkt biļeti pie vadītāja, vai doties 5km ar kājām līdz Maskavas 427b.

Ja uzstādītu tādu prasību - nodrošināt biļešu kiosku pie galapunkta, tad, varbūt, RS izdevīgāk būtu pārcelt galapunktu uz Maskavas 427 vai pat uz Doli.

brmbrmm 08.12.2009 16:28

Seene rakstīja: Un pat ja dzīvotu "čuhņā", tas nekādi nemazinātu manas tiesības uz vienlīdzīgu pakalpojuma kvalitāti - tieši tāpat, kā tiem cilvēkiem, kam šāda diskriminācija RS savtīgo interešu labā diemžēl ir ikdienas realitāte, nevis tikai principiāli nepieņemama rīcība.

Nez vai RS ir pienākums pievilkt pa autobusam pie katras privātmājas. Nedomāju, ka visi Rīgas robežās dzīvojošie var ko tādu pieprasīt. Un vēl, lai būtu nodrošināts biļešu automāts pieturvietā!

Vispār, nerentablos maršrutus varētu arī atcelt (it īpaši, ja tiek nogrieztas dotācijas), ja tā notiktu ar 15. autobusu, tad tuvākā sabiedriskā transporta pieturvieta būtu pie Doles, kur arī ir iespējas iegādāties viedbiļetes.

brmbrmm 08.12.2009 16:20

Seene rakstīja: "paplānot dzīvi uz priekšu", patiesībā saucas "aizdod naudu nabaga RS bez procentiem, jo tai ar tavām nodokļu dotācijām ir par maz".

Lieto personalizēto e-talonu un iegādājies to internetā.

Ir jāsaprot, ka viena atsevišķa talona iegāde ir pakalpojums ar papildus izmaksām, salīdzinot ar, teiksim, 5 braucienu biļetes iegādi. Viss maksā tik, cik maksā. Arī tā kartona viedbiļete maksā un arī autobusa vadītāja darbs maksā. Ja esi tik sīkumains, tad "tāmi" vienam braucienam var sadalīt pa pozīcijām, kur brauciens maksā Ls 0.40 un papildus biļetes/vadītāja darbs vēl kaut ko. Citos gadījumos šie papildus izdevumi tiek segti ar biļetes priekšapmaksu/iegādi vairumā.

Galu galā - ja tev nepatīk šāds pakalpojums, tad neviens nespiež to izmantot. Dari ka tev ērtāk/lētāk.

brmbrmm 08.12.2009 15:56

Seene rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Ja esi tik stulbs un dēl brauciena ar 3 transportiem nenopērc 24h talonu par Ls 1,50 tad tā jau ir tava problēma.

KUR var nopirkt 24h talonu, iekāpjot autobusā "Dārziņos"?

Nevienā autobusā iekāpjot nevar iegādāties viedbiļetes, tikai vienreizējās par Ls 0.60.

Ja gribēsi, lai katrā pieturā ir biļešu automāts, tad brauciens maksās ne tik kā 0.60, bet pat visu 1 Ls.

Ja reiz dzīvo tādā čuhņā, tad ar to ir jārēķinās un viedbiļete jāiegādājas iepriekš savlaicīgi (derīga 12 mēnešus). Vai arī jāiegādājas personalizētais e-talons un jāpiesakās pakalpojumam "e-talona iegāde internetā". Bet, ja tomēr ir grūtības savu dzīvi saplānot nedaudz uz priekšu un ir žēl to santīmu, tad nāksies paieties dažus kilometrus uz centra pusi līdz tuvākajai biļešu pārdošanas vietai Maskavas 427b.

brmbrmm 08.12.2009 15:32

HIPPY rakstīja:

KUR var dabūt par velti nepersonalizētu zilo talonu?

«Par nepersonalizēto viedkarti pasažieris tās iegādes brīdī maksā garantijas naudu LVL 2. Garantijas naudu pasažieris var saņemt atpakaļ, nododot Rīgas pašvaldības SIA Rīgas satiksme nepersonalizēto viedkarti tehniskā un lietošanas kārtībā tās derīguma termiņa laikā. »

A nah vispār to nepersonalizēto? Ja jau LVL 2 žmiedz nost, tad dodies uz RS un piesakies uz personalizēto, par ko nav jāiemaksā garantijas nauda.

brmbrmm 08.12.2009 15:27

Seene rakstīja: Vācijā nemaksā vairāk! Ja man nokļūšanai vajadzīgajā virzienā ir nepieciešami 3 transporti (debīlas satiksmes organizācijas dēļ) - tas izmaksās 1,80LVL šeit, bet pietiks ar ne vairāk kā 2 transportiem un 2,10 EUR Berlīnē.

Ja esi tik stulbs un dēl brauciena ar 3 transportiem nenopērc 24h talonu par Ls 1,50 tad tā jau ir tava problēma.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti