iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
brmbrmm 30.11.2009 16:46

Pirmais rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Toties Latvija drīzāk eksportē šķeldu, no kuras Igauņi ražo elektrību, kuru savukārt dažiem Latvijas uzņēmumiem ir lētāk pēc tam pirkt no Igaunijas... Šķēldas transports turp, elektroenergozudumi līnijā atpakaļ un vienalga ir lētāk un kādam izdevīgi...

Tas gan uz tramvajiem neetiecas, bet malka paliek malka – atbalstīts par 100%. VIDs starpcitu malkai samazināto PVN piemēro ar gariem zobiem un uz tiesas lēmuma pamata…

Tāpēc saku - gāzi, cik iespējams aizstāt ar malku, šķeldu, granulām utt... A čehu tramvajs, salīdzinot ar Dienvidtilda afēru ir sīka vienība, no kuras lielāks ieguvums nekā visā dienvidtiltā ieguldījums...

iedomājies cik malkas būs vajadzīgs piemēram tec2? (jauda ir apmēram 600mw) un kur bērs tos pelnus.... nesaku, ka nevajag izmantot vietējos resursus, bet diemžēl plika patriotisma nepietiek lai izvēlētos ekonomiski stipri neizdevīgāku risinājumu

Kaut kur lasīju viedokli, ka Latvijai ar vietējiem resursiem ilgtermiņā nevarētu pietikt, lai nodrošinātu visas energo vajadzības, tāpēc vienīgā izeja esot celt AES.

brmbrmm 30.11.2009 16:43

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Toties Latvija drīzāk eksportē šķeldu, no kuras Igauņi ražo elektrību, kuru savukārt dažiem Latvijas uzņēmumiem ir lētāk pēc tam pirkt no Igaunijas... Šķēldas transports turp, elektroenergozudumi līnijā atpakaļ un vienalga ir lētāk un kādam izdevīgi...

Tas gan uz tramvajiem neetiecas, bet malka paliek malka – atbalstīts par 100%. VIDs starpcitu malkai samazināto PVN piemēro ar gariem zobiem un uz tiesas lēmuma pamata…

Tāpēc saku - gāzi, cik iespējams aizstāt ar malku, šķeldu, granulām utt... A čehu tramvajs, salīdzinot ar Dienvidtilda afēru ir sīka vienība, no kuras lielāks ieguvums nekā visā dienvidtiltā ieguldījums...

Bija doma par ziepjakmens krāsni, bet paskatījos cenas...

www.tulikivi.lv/...

brmbrmm 30.11.2009 15:36

Pirmais rakstīja:

a par lata kursu.... kā var būt jebrikam piesiets lats ar atšķirīgām %likmēm....

tikai lai aizņemtos jebrikus pa ļimanadu, samanītu lašos un grieztu kuponus kamēr nepiezvana lielais brālis, kura rokās ir klaviatūra, kura ekseļa šītā ieraksta šodienas lata kursu

Tur jau tā lieta, ka viss bija labi, līdz iekāpām ES - LV banka turēja lata kursu un līdzsvaroja ekonomiku ar procentu likmēm - attiecīgi kredītu izsniegšana bija zem kontroles, bet, iestājoties ES, LV bankai nebija nekādas teikšanas par EURIBOR & Co, līdz ar ko "lētā nauda" nekontrolēti plūda iekšā. Un te vainojami ir visi 3:

1. Valdība, ka to neierobežoja (nodokļi nekustamajam, dividendēm, progresīvais ienākumu utt);

2. Bankas, kas nesekoja līdzi, cik kopumā ir izsniegts kredītos un cik reizes tas pārsniedz IKP un vispār, kur tā nauda aiziet (ražošanai jau būtu ok);

3. Paši LV cilvēki, kas nemaz neinteresējās, no kurienes tā nauda nāk (kredīti, līzingi, algu pieaugumi) un kur tā paliek, t.i. nerubīja neko no makroekonomikas.

brmbrmm 30.11.2009 12:08

uupis rakstīja: Škoda arī nenaglo jaunu tramvaju kamēr nav pasūtījuma.

Te mazliet par naglošanu:

Laikā, kad autoražotāji tērē miljoniem eiro, lai radītu savas versijas par elektromobiļiem, populārā britu televīzijas raidījuma Top Gear veidotāji izgatavojuši paši savu, videi draudzīgu elektroauto, turklāt – ar minimālu budžetu.

www.whatcar.lv/...

RVR varētu sanākt līdzīgs trambulis.

brmbrmm 30.11.2009 10:31

Sviestc rakstīja: Labrīt *******asi.

Ejiet ******* šodien un ******* arī visu darba nedēļu kopumā!

Fui, rupeklis!

brmbrmm 28.11.2009 22:14

Pirmais rakstīja: tā fiterasi! vai ir jēga iet virpot flīzes vai labāk tomēr gulēt?

Ej labāk ziepes pavirpo, tās tev aiziet nemērā un sniedz neaprakstāmu baudu!

brmbrmm 27.11.2009 16:35

VWfans rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Kaut kur varbūt cilvēks ar tādu pārvietojas ikdienā - kas tur ekskluzīvāks kā tava meriva, par ko maksāji desmitiem reižu vairāk? A davai īpašo nodokli merivām - 3kLs gadā? Ko tad teiksi?

No Merivas ir daudz vairāk praktiska labuma, jo ar to var, baudot komfortu, tumšā, vējainā un lietainā rudenī aizbraukt uz Angliju un atpakaļ, pie tam līdzi paņemot lērumu mantu. Un degvielu Meriva tērē pat mazāk nekā viens otrs motocikls.

Un es esmu ar mieru par Merivu maksāt 75 latu transporta nodevu, un netaisos protestēt pie Ministru kabineta. Gribētos, lai arī motociklisti neprotestētu par savu nodevu.

Nu ja reiz tā, tad par tik satriecošām ērtībām (ļoti ekskluzīvs tr.līdzeklis) būtu attiecīgi reižu vairāk jāmaksā nekā nabaga mocikletistiem, kam jāpārvietojas bez jumta virs galvas un paika no laukiem jāved rucksack-ā!

brmbrmm 27.11.2009 14:15

Yetti rakstīja:

Sretsked rakstīja: Ja paceļ nodokli, tad ir jābūt iespējai pašam deklarēt,kad es braucu un kad es nebraucu. Jābūt iespējai pašam CSDD mājas lapā ieiet un paziņot- Es no 1.09.09 līdz 1.04.10. nelietoju transporta līdzekli ar VN XXXX . Par šo laiku pie nākamās TA netiek iekasēta transporta nodeva.

Un noteikt sodu 2 kāršā gada nodevas apmērā par gadījumu, ja deklarētās nebraukšanas laikā mani uz ceļa fiksē CP ar šo transportu plus vēl transporta līdzekļa izmantošana, ja tas nav reģistrēts noteiktā kārtībā.

un, Tev, radīsies visai reāla iespēja nomaksāt sodu, jo es, Tavā vietā ieiešu CSDD mājas lapā un nodeklarēšu, ka transporta līdzeklis ar Nr XXXX no 01.04.2010 līdz 01.10.2010 netiks lietots

tāda deklarēšana varētu būt iespējama personīgi ierodoties CSDD un rakstot iesniegumu... tikai tad dzims jaunas kancelejas nodevas un nodoklis par tām ...

jau tagad ir "nodokļa, nodevas un naudas soda iekasēšana"

Nevella- eparaksts vai eID un uz priekšu, tikai mūsu tūdaliņi vēl joprojām buksē šajā lietā. Laikam štuko, kā vairāk otkatu sakārtot.

brmbrmm 27.11.2009 11:56

uupis rakstīja: divi tatupedi nokrašojās pret trollejiem

WTF? Kas ir šie mistiskie "tatupedi"?

brmbrmm 27.11.2009 11:52

jugasvilli rakstīja:

Sretsked rakstīja: Par to jau arī ir runa, ka mocis nav 100% luksusa prece. Daudziem tas patiešām ir pārvietošanās līdzeklis. Es arī vasarā darba lietās braucu ar moci, jo tā pa pilsētu ir ātrāk, pa ceļu lētāk...esu braucis pat 500 km kārtot darīšanas. Silts laiks, maz degvielas patērē. Atraduši baigo luksusu.

Kā te jau teica, manas 2 mašīnas un mocis maksā kopā mazāk nekā jauna fana meriva.

Nav runa par harlejiem vai ko tamlīdzīgu... cik baiki Latvijā varētu saukties 'ekskluzīvi' ?? 2-3 , ne vairāk. Kādas Agustas, dārgā jaunā Aprilia pa 30-50 000 eur.. tāda nez vai kāda Latvijā ir, parasti baiks maksā ap 2-3 tk eur.

Kopš kura laika gadīgs klubmans maksā mazāk kā 4 gadus veca meriva?

Tas klubmans nav viņa personīgais tr.līdz.

Sretsked rakstīja: Es braucu ar fiat kabluku, ar audi quattro vecu mizu, ar pontiac trans sport,kad lielā piekabe jāvelk, ar Mini Cooper Clubman sestdienās svētdienās un ar Aprilia baiku ,kad gribas pavizināties. Nu ?

brmbrmm 27.11.2009 11:51

Bazhix rakstīja: Maize un piens nav.

Pieaugušam cilvēkam organismā nav nepieciešams piens = lux-us!

brmbrmm 27.11.2009 11:02

Centis_Nuudele rakstīja:

Ministru prezidents, Finansu ministrs un Ekonomikas ministrs ir no JL. Kas vēl tiešāk nosaka valsts nodokļu politiku, ja ne šie trīs kungi?

Vēl jau ir šie: www.saeima.lv/...

Viena no svarīgākajām komisijām Saeimā ir Finanšu komisija, norāda U. Zemturis, bet tās sastāvā ir «slavens bārmenis, TV diktore un cienījams komponists,» ironizē eksperts. www.db.lv/...

brmbrmm 27.11.2009 10:58

kolumbs rakstīja:

Līdz šim bija 3 LVL ? Tas jau nu gan ir pamaz. Motocikls dēļ svara varbūt mazāk nolieto ceļu, bet ceļu infrastruktūru tas izmanto tāpat kā citi satiksmes dalībnieki.

Kā kurš.. endūristiem būtu pofig tā visa infrastruktūra.

brmbrmm 27.11.2009 10:54

VWfans rakstīja: Es esmu pret šo piketu un atbalstu valdības iniciatīvu piemērot nodevu motocikliem 50 latu apmērā. Vienreiz taču kaut ko jāpaņem arī no biezajiem!

Nemaz Minsku nevajag meklēt, tev šķiet, ka, piemēram, šis ir kaut kas ekskluzīvs: www.ss.lv/... ???

Kaut kur varbūt cilvēks ar tādu pārvietojas ikdienā - kas tur ekskluzīvāks kā tava meriva, par ko maksāji desmitiem reižu vairāk? A davai īpašo nodokli merivām - 3kLs gadā? Ko tad teiksi?

Par ko ir runa- lielajiem, dārgajiem močiem tiešām vajadzētu lielāku nodokli, bet mazajiem varētu diferencētu- līdz 125cm vienu, līdz 500 citu klasi utml.

brmbrmm 26.11.2009 22:08

Sretsked rakstīja: Doma ir tāda, kāds daudzums ir nepieciešams, lai tās atslēgas būtu pēc daudzuma ieguvušas maksimāli nepieciešamo koncentrāciju un nekad nepazustu. Ej,kur gribi, visur ir

Ko vēl vajag ? Platību ?

Nekad nebūs gana. Ir skaidri zināms, ka mantas, atstātas bez uzraudzības, ar laiku neatgriezeniski pārvietojas uz pazudušo mantu karaļvalsti, un čuš!

brmbrmm 26.11.2009 17:08

Slinkais rakstīja: staav viens A100 93g labs. mans kazu auto, tapee pardot nedriigst. shogad beidzaas skate. tad ko? man janonjem shamais no uzskaites, jaatdod numuri lai vinsh nedzer manas asinis? cik ilgi taa var dariit? un cik sarezhgiti peec tam shamo reabiliteet?

Gribēsi atkal uzlikt uzskaitē, dabūsi samaksāt nodevu par viesiem iepriekšējiem gadiem - tā vismaz izriet no šī teksta:

2. Izteikt 6.panta otro daļu šādā redakcijā:

„(2) Transportlīdzekļa valsts tehnisko apskati, Latvijā agrāk nereģistrēta transportlīdzekļa reģistrāciju, īpašnieka maiņas reģistrāciju, no uzskaites noņemta transportlīdzekļa atkārtotu reģistrāciju, kā arī transportlīdzekļa noņemšanu no uzskaites neveic, ja nav šajā pantā noteiktajā apmērā samaksāta nodeva par kārtējo gadu un arī par iepriekšējiem gadiem gadījumos, kad iepriekšējos gados transportlīdzeklis ir bijis reģistrēts Latvijā.”

brmbrmm 26.11.2009 16:07

Nopērc kaut vai 5W gāzizlādes spuldzīti (manīju 5W mazai patronai un 7W parastai) - pāris latu tagad maksā. A tās led spuldzēs tērē ne vairāk par 1W (nu tās, kam mazāk lūmenu nāk laukā nekā jaunākajām) , ražo tās ķīnieši un dabūt var par 1 EUR/gab, jāņem gan parasti kādas 10gab ar piegādi uz Vāczemi (sk ebay.de), a no turienes lbss www.lbss.lv/... piegādā šurpu.

brmbrmm 26.11.2009 15:53

Ideots rakstīja: Auto nodoklīši Lietuvā:

Reģistrācija 50 LTL - tātad reģistrācija zem 20 Ls

5LTL ~ 1LVL

tātad ~10Ls (tiešām ir zem 20!)

brmbrmm 25.11.2009 23:00

Sretsked rakstīja: Pagaidi, to es zinu.

Jautājums- ko tā atļauja maina auto tehniskajā stāvoklī un kāpēc tā ir par maksu. Pieteicu,ka braukšu un viss. Reģistrējas datu bāzē mans pieteikums, ka es rīt pa dienu braukšu no Mārupes uz Bauskas ielas CSDD un viss.

Aptur mani milicis, es pasaku,ka man ir, šis paskatās, točna ir un es braucu tālāk.

Bet ko tā maina tehniski ?? Tad bremzes labākas vai gaismas automātiski noregulējas ??

Tehniski neko, bet ja tu sataisīsi sūdus dēļ tā, ka, teiksim, bremzes atteiks, tad likumiski varēs piesieties vēl pie 6. punkta. Bet tur jau darbs ekspertiem, vispār jau, ja tā ņem, tad mūsu tiesas un eksperti tāpat var tevi izdrātēt, ja kas tāds notiks ar visu derīgu TA, jo pēc CSN pirms braukšanas tāpat ir jāpārliecinās par auto stāvolki. Nu vismaz šī atļauja motivē tevi beidzot aizdoties uz TA ar to, ka tā var tikt izdota tikai 2x gadā un maksa ir par to, lai šāda ērtība būtu pieejama (kādam vajadzēja to izstrādāt un tagad uzturēt).

brmbrmm 25.11.2009 22:52

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Baidos gan, ka mēģinopt bēgt ar mašīnu bez numuriem var ĻOTI ātri izpelnīties brīdinājuma šavienu pakausī un pēc tam arī riepās. Mūsu policija šajā jomā savas spējas ir jau pierādījusi.

Par kurieni, tavuprāt, brauc ar mašīnām bez numuriem - pa pilsētu uz 50 gaišā dienas laikā? Vai varbūt tomēr pa laukiem, kur cepisti uzrodas pāris x gadā un kur beznumuru braucējs, iespējams, ir pietiekami izmanīgs, lai cepisti nemaz nepagūtu nokļūt šāviena attālumā?

P.N. Dzirdēts te par vienu karakteru, jamam 18 gadi, kurš ar nokautu 318 E30 vairākas reizes izveicis runaway no cepistiem. Ja es mācētu tik labi braukt, nemaz neredzētu vajadzību kāpēc man būtu pie manām pašreizējajām vajadzībām vispār jādomā par TA un OCTA manam A90q, jo tas iet 2x labāk par tādu E30

Savukārt, man laukos bija zemessargs, kas lai gan šķielacis, tad tomēr savulaik ar brīdinājuma šāvienu spēja nokniebt vienu cilvēku kas šos pa gabalu uz zemes ceļa ieraugot, izdomāja raut nost no ceļa pāri laukam (lai gan tur iebrauktas sliedes, tomēr ofic nav ceļš). Vīrs bija braucis iereibis un kaut kas bija šo nostučījis. Savukārt, uz labības lauka nav spēkā CSN, un nevar sodīt par auto vadīšanu reibumā - nu tad nekas neatliek, ka jāšauj nost. Tas gan bija 90.-to sākumā.

brmbrmm 25.11.2009 22:46

Vienas dienas atļaujai ir zināmi noteikumi, par kuriem tu paraksties (lai arī elektroniski), savukārt regulāro TA neviens neliedz iziet laicīgi (ja neesi drošs, ka tiksi pēdējā brīdī) - kaut nedēļu pirms termiņa beigām. Tomēr nepaguvi? Tad formē vienas dienas atļauju un piķo Ls 2,50. Manuprāt, godīgi.

Noteikumi:

1. Vienas dienas atļauja piedalīties ceļu satiksmē (turpmāk – atļauja) paredzēta, lai transportlīdzekļa īpašnieks (vadītājs) varētu aizbraukt līdz tehniskās apskates stacijai ar transportlīdzekli, kam beidzies termiņš atļaujai piedalīties ceļu satiksmē (nav spēkā esošas tehniskās apskates uzlīmes) vai beidzies pagaidu atļaujas derīguma termiņš.

2. Atļauja dod tiesības pārvietoties ar tajā norādīto transportlīdzekli no tā remonta vai atrašanās vietas tikai līdz tuvākajai transportlīdzekļa kategorijai atbilstošajai tehniskās apskates stacijai.

3. Atļauju transportlīdzekļa īpašnieks (vadītājs) var pieprasīt un saņemt elektroniski vai personīgi jebkurā CSDD nodaļā.

4. Vienam transportlīdzeklim atļauja tiek izsniegta ne vairāk kā divas reizes kalendāra gadā.

5. Atļauja nedod tiesības ar transportlīdzekli veikt pasažieru vai kravu pārvadājumus, kā arī transportlīdzekļu vadītāju apmācību.

6. Transportlīdzekļa īpašnieks (vadītājs) ar savu parakstu uz atļaujas apliecina, ka viņa transportlīdzeklis tieši neapdraud satiksmes drošību, apkārtējo vidi, cilvēku veselību vai dzīvību un ka transportlīdzeklim nav tādu trūkumu vai bojājumu, kuru dēļ tas nedrīkst piedalīties ceļu satiksmē.

7. Noformējot atļauju, dati par tās derīguma termiņu automātiski tiešsaistes režīmā tiek pievienoti Transportlīdzekļu un to vadītāju valsts reģistram, līdz ar to noformētā ATĻAUJA vairs nav anulējama un ir uzskatāma par izsniegtu un izmantotu.

8. Samaksa par elektroniski noformētas atļaujas izsniegšanu un izmantošanu Ls2,50 (cena netiek aplikta ar PVN) tiks iekasēta pirms tehniskās apskates veikšanas.

9. Pēc atļaujas noformēšanas to jāizdrukā no transportlīdzekļu un to vadītāju reģistra un jāparaksta.

10. Atļauju iespējams noformēt arī tad, ja Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksā noteiktā termiņā nav samaksāti piemērotie naudas sodi vai transportlīdzeklis nav noteiktā kārtībā pārreģistrēts. Transportlīdzeklis ir jāpārreģistrē līdz tehniskai apskatei, ja mainās transportlīdzekļa reģistrācijas apliecībā norādītā turētāja vārds, uzvārds vai nosaukums vai piecu dienu laikā, ja ir mainījies transportlīdzekļa reģistrācijas apliecībā norādītais īpašnieks (turētājs, valdītājs) vai kaut viens no uzskaites tehniskajiem datiem. Piemērotos naudas sodus būs jāsamaksā pirms transportlīdzekļa pārreģistrācijas vai valsts tehniskās apskates veikšanas.

brmbrmm 25.11.2009 22:29

Cerams, reiz, kad pie mums būs normāli lietojama elektroniskā personu identifikācija, šādas darbības (noņemšanu no uzskaites / atjaunošanu) varēs veikt pats elektroniski (līdzīgi, kā tagad jau CSDD piedāvā iegūt vienas dienas braukšanas atļauju uz teh apskates punktu), protams, apmaksājot gada nodevas starpību par tekošā gada dienām (ja noņemšanas brīdī par šo gadu vēl nodeva nebija samaksāta) un attiecīgi pie atjaunošanas tiktu ņemta vērā pie noņemšanas atlikusī pārmaksātā nodevas daļa un par tās lielumu samazināts nākamā gada nodevas apjoms.

brmbrmm 25.11.2009 22:17

Vārdu sakot, nav racionālu iemeslu, kāpēc jāatdod numuri, noņemot no uzskaites uz laiku. Ir tikai, lai CSDD papildus nopelnītu ar saviem pakalpojumiem.

Apgalvojums, ka tādā gadījumā es nesodīts braukāšos apkārt (jo, redz - patruļai būšu grūtāk pamanāms ar numuriem), neiztur kritiku, jo pirmām kārtām mums ir nevainības prezumcija- ja es noņemu no uzskaites, vai ja man beigusies skate - es ar auto nebraucu! Ja policija pierāda pretējo (mani apturot šādā gadījumā) - tad man piespriež attiecīgo sodu, nevis liek maksāt papildus jau iepriekš par neko!

Starp citu, pāris reizes esmu novērojis CP ekipāžu, kas darbojas šādi- viens ar binokli skatās tālumā, otrs stādina. Ko gan meklē CPists ar binokli? Manuprāt, tikai ka apskates uzlīmes esamību!

brmbrmm 25.11.2009 21:55

Japnis rakstīja: stagevu.com/... filmhill.com/...

Kā tad. Paldies par kūkām! Instalē pats visādus parazītus, lai tik dabūtu kaut ko par brīvu!

brmbrmm 25.11.2009 21:47

Seene rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Pret šito gan man ir nopietni iebildumi - kāpēc man būtu jāmaksā nodeva par transportlīdzekli, kas nepiedalās ceļu satiksmē, lūdzu???

Tev NAV jāmaksā nodeva par transportlīdzekli, kas nepiedalās ceļu satiksmē. Prasība nodot CSDD numurus un noņemt transportlīdzekli no uzskaites, ja kādu laiku nevēlies ar to braukt, ir ļoti normāla. Un problēmas rada tikai tiem, kas vēlas vizināties bet TA un OCTA.

Varbūt izlasi šo vēlreiz:

..no uzskaites noņemta transportlīdzekļa atkārtotu reģistrāciju.. neveic, ja nav šajā pantā noteiktajā apmērā samaksāta nodeva par kārtējo gadu un arī par iepriekšējiem gadiem gadījumos, kad iepriekšējos gados transportlīdzeklis ir bijis reģistrēts Latvijā.

Un kaut vai tas auto nav noņemts no uzskaites, bet 5 gadus tāpat vien stāv man iekonservēts garažā - kāpēc pēc tam būtu par šiem gadiem jāmaksā nodeva??? Manuprāt, teh.apskate ir gana uzskatāms rādītājs tam, vai auto piedalās satiksmē vai nē! Viss pārējais ir birokrātija un tautas čakarēšana. Tagad kāds, varbūt, vēl pasakiet, ka dēļ šādiem gadījumiem aptrūksies numura zīmju?! Kādi vēl var būt argumenti!?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti