Palaidniex rakstīja:
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Toties Latvija drīzāk eksportē šķeldu, no kuras Igauņi ražo elektrību, kuru savukārt dažiem Latvijas uzņēmumiem ir lētāk pēc tam pirkt no Igaunijas... Šķēldas transports turp, elektroenergozudumi līnijā atpakaļ un vienalga ir lētāk un kādam izdevīgi...
Tas gan uz tramvajiem neetiecas, bet malka paliek malka – atbalstīts par 100%. VIDs starpcitu malkai samazināto PVN piemēro ar gariem zobiem un uz tiesas lēmuma pamata…
Tāpēc saku - gāzi, cik iespējams aizstāt ar malku, šķeldu, granulām utt... A čehu tramvajs, salīdzinot ar Dienvidtilda afēru ir sīka vienība, no kuras lielāks ieguvums nekā visā dienvidtiltā ieguldījums...
Bija doma par ziepjakmens krāsni, bet paskatījos cenas...
Pirmais rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Toties Latvija drīzāk eksportē šķeldu, no kuras Igauņi ražo elektrību, kuru savukārt dažiem Latvijas uzņēmumiem ir lētāk pēc tam pirkt no Igaunijas... Šķēldas transports turp, elektroenergozudumi līnijā atpakaļ un vienalga ir lētāk un kādam izdevīgi...
Tas gan uz tramvajiem neetiecas, bet malka paliek malka – atbalstīts par 100%. VIDs starpcitu malkai samazināto PVN piemēro ar gariem zobiem un uz tiesas lēmuma pamata…
Tāpēc saku - gāzi, cik iespējams aizstāt ar malku, šķeldu, granulām utt... A čehu tramvajs, salīdzinot ar Dienvidtilda afēru ir sīka vienība, no kuras lielāks ieguvums nekā visā dienvidtiltā ieguldījums...
iedomājies cik malkas būs vajadzīgs piemēram tec2? (jauda ir apmēram 600mw) un kur bērs tos pelnus.... nesaku, ka nevajag izmantot vietējos resursus, bet diemžēl plika patriotisma nepietiek lai izvēlētos ekonomiski stipri neizdevīgāku risinājumu
Kaut kur lasīju viedokli, ka Latvijai ar vietējiem resursiem ilgtermiņā nevarētu pietikt, lai nodrošinātu visas energo vajadzības, tāpēc vienīgā izeja esot celt AES.