iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
brmbrmm 23.10.2009 2:20

Ar īstermiņu es domāju- uz nedēļu- atrodi laiku, lai svētdien izrunātu darāmo/sasniedzamo nākamai nedēļai, seko līdzi pa nedēļu, palīdzi utt. Izdomā bonusu sistēmu - attiecīgi piektdienas vakarā noslēdzat nedēļu ar tās izvērtēšanu.

brmbrmm 23.10.2009 2:15

Man bija klasesbiedrs, kura vecākiem arī bija tāda attieksme - jāradina bērns pie patstāvības, lai pats pilda mājasdarbus un pats sevi organizē.. beidzās tas ar to, ka pamatskolu viņš pabeidza vakarskolā, jo līdz galam videnē dēļ sekmēm neizturēja. Tagad nekas - ir tīri labs speciālists ar lielu pieredzi savā arodā (auto krāsošanā), bet par kodolfiziķi gan nekļuva.

Mans ieteikums- izstrādāt īstermiņa mērķus, jo tos vieglāk sasniegt un attiecīgi sajust rezultātu, bet tur nu, ja pats nerubī (vai nav vēlēšanās skolas lietās vairs iedziļināties), tad vismaz jāpiķo privātskolotājiem.

brmbrmm 23.10.2009 1:51

JJJ rakstīja:

Sretsked rakstīja: Nekad neesmu braucis ar riepām,kurās radzes un nesaskatu tajās nekādu jēgu. Ir pieejamas labas riepas bez radzēm, Latvija jau nu nav vieta, kur vajag tādas riepas.

tas, ka neredzi jēgu, nenozīmē, ka citiem tas nav vajadzīgs. Ja neesi izbraucis no Rīgas ziemā, tad piekrītu, bet, ja atkušņu laikā jāizbrauc uz lauku ceļu slidotavām, tad šipi ir ļoooti noderīga lieta. Droši vien, ka bez šipiem 95% gadījumos arī izbrauc cilvēki, taču reiz man gadījās uz kaut kāda apbraucamā ceļa pie SIguldas, ka nu nekādi kalnā augšā tikt nevarēja - kur ieskrieties nebija, taču kalns, lai arī neliels, darīja savu. Vot i varēju iepūst savām bezradžu riepām un vairākas reizes vienkārši slīdēt no kalna atpakaļ gaitā, kad līdz paugura augšai kādi metri 2 bija palikuši. Nebiju arī tāds vienīgais.. Kaut kā jau uzkārpijos beigās, bet ekstrēms bišku bija, kad atpakaļgaitā nāc no kalna lejā un aiz muguras nākošais autiņš izdomā forsēt kalnu... Tāpat man ir laukos, kur uz viensētu jāuzbrauc pa pietiekoši stāvu kalnu. Vot i vadāju līdzi smilšu maisiņu. Dzīvotu pastāvīgi laukos, obligāti būtu šipoti ripuļi. Tā kā katram savs, principā šipotiem ripuļiem redzu vairāk + nekā mīnusus, taču manā gadījumā attur tas, ka arī ziemā gribas izbraukt ārpus LR dažkārt.

Man liekas, ka zinu to kalniņu - tas ir kad no Kaķīškalna uz centru gar dzelzceļu brauc, kalna augšpusē iznāk pie bobslejtrases. Tagad tur ir asfalts, bet agrāk (pirms šosejas remonta, kad tur uzlika asfaltu, lai būtu apbraucamais ceļš) tur bija grants, un ziemās tiešām bija interesanti - jābrauc pret lēzenu kalnu aptuveni puskilometru, turklāt ceļa šķērsprofils bija ar slīpumu uz labo pusi (braucot pret kalnu), kas nozīmē, ka atkušņa laikā, kad tur pieblietētais sniegs ir atkusis/sasalis un atkal atkūst plus vēl gadās, ka lietus līst - tad viss slapjums nāk uz tavu pusi un pret kalnu uzbraukt ir diezgan liels izaicinājums.

Pašam reiz gadījās tur tādā pavasara lietainā atkušņa dienā braukt ar opel bulkvāģi - ar pirmo gandrīz līdz augšai uzbraucu, palika pārdesmit metru, sajūta skaidra - uzgāzēsi vairāk, sāks spolēt, negāzēsi, tāpat neuzbrauksi, ātrums par mazu! Tad vēl bija pigori, ka mēģināju pabraukt mazliet atpakaļ un ieskrieties, bet iesākumā šie mēģinājumi beidzās ar to, ka auto vieglo pakaļgalu izstūma šķērsām uz ielas vidu (jo gribēju mazliet pabraukt nost no tās slapjās malas), līdz ar ko bija diezgan neērta situācija, jo pa gabalu jau redzēju, ka pretīm tuvojas auto no otras puses - tad kāpu ārā, pa to lietu uz ledus pats knapi uz kājām turējos, bet ar maziem grūdieniem varēju pats to auto pakaļgalu iestumt šķērsām atpakaļ vietā! Tā vēl pāris reizes paniekojos, līdz sapratu, ka jābrauc atpakaļ līdz kalna apakšai, mēģināju vienreiz - neizdevās, jo kalna galā atkal auto ieslīdēja labajā malā, kas pilna ar ūdeni, tad nu trešo reizi izdomāju, ka pofig- braukšu pa kreiso malu, kur sausāks, vienīgi sanāk drusku riskēt, jo neredz, vai pretī kāds no otras kalna puses nenāk, tā arī uzbraucu. Tas bija pir ms gadiem 7 - Šveices ielā: maps.google.com/... ,24.8382&hl=en&geocode=FfvyZwMd2PR6AQ%3B&mra=dme&mrcr=0&mrsp=1&sz=15&dirflg=w&sll=57.148207,24.839873&sspn=0.010034,0.027595&ie=UTF8&ll=57.14702,24.837899&spn=0.010034,0.027595&z=15

brmbrmm 22.10.2009 22:56

schizo rakstīja: Neirst uz govs un cālis! Spēcīgs muļķiks!

Nu, vecīt, tas muļķiks 100% atbilst tavam nickam!

brmbrmm 22.10.2009 18:09

VWBraucejs rakstīja:

Sretsked rakstīja: Zini ko, jebkurš auto ,kurš patīk konkrētam cilvēkam, ir labs. Tikpat pērkot lietotu, ir ļoti jāskatās un arī tad var iegrābties.

Patīk Fiats, pērc. Aizbrauc, iesēdies, pabrauc, ja patīk-pērc.

Pirmajam patīk renis, šis laimīgs ar to brauc...Sviestam patīk sābs, vel kādam žigulis.

PS. Reno ir sūds.

Nu redzies, te jau sākas, ka meitenei gribas smuku auto, es vairāk velku uz praktisko pusi. Tāpēc jau notiek tāda interesanta lēkāšana pa visām markām. Jo viņai patīk vizuāli, bet es domāju par praktisko pusi.

Šitas saudcas, darba dalīšana

Ja meitenei ir pašai piķis, ko krāmēt pēc tam remontos, lai ņem ko grib! Teiksim, lai vispirms atliek vienu štuku uz remontiem un pēc tam jau diezgan droši var pirkt jebkuru +/- labā stāvoklī esošu marku.

brmbrmm 22.10.2009 18:06

VWBraucejs rakstīja: Ko tauta saka par šitādiem Fiat?

www.ss.lv/...

ir kādam bijusi darīšana?

Vai ar Mazda MX3

Fiatiņš ir ok, viens paziņa gan drusku iegrābās - nopirka auto ar defektu, tipa 1 sprausla nedarbojās, finālā dabūja pa pus pasauli meklēt vadības kompi, izmaksas tuvu pie 1 kLs. Nesaku, ka tā būs visiem, bet retāk sastopamiem auto attiecīgi ir lielāks risks uz šādām problēmām.

brmbrmm 22.10.2009 18:03

VWBraucejs rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Opeli labāk aizmirsti, vismaz par tādu cenu (lasi- to gadu).

Pa to naudiņu tu vari dabūt tikai Astra F/ Corsa B laiku opeļus, kam pašvaki ar rūsas aizsardzību un tehnika ar\'laikam nebija tā labākā (lai eksperti komentē), vismaz, cik zinu, šiem bija čakars ar iesprūstošiem bremžu suportiem utt. Motori arī tādi - nekādi, un jaunakajiem nāca ecoteci ar palielinātu eļļas apetīti.

Zinu, ka sievišķiem tā tigra liekas pievilcīga, bet tehnikas ziņā labāks tomēr būs japānis, un kā kaut kur lasīju - to laiku nissani ir diezgan uzticami auto, jo tehnika diezgan vienkārša un kvalitatīva. Gan jau to pašu var teikt arī par Hondu, tikai tā būs dārgāka, jo nissana vārds nav tik populārs.

es gan neesmu redzējis nevienu sarūsē\'jušu Tigra. Bet tas nu tā, iespējams, ka neesmu skatījies vērīgi.

Man liekas, ka Opel ap kādu 96 gadu jau saķa domāt par rūsu.

Tikai nesaprotu,kā viena gada Tigra var maksāt 600 un 1600ls, tā otra, ko ir zeltīta vai?

Opelis par rūsu sāka domāt kaut kur ap 97. gadu.

Bet ne par to runa - man ir čuijs, ka to gadu japāņu tehnika varētu būt labāka par to gadu opeļiem (tas sava un kolēģu pieredzes iespaidā), protams, kā jau te iepriekš minēja - neviens no tiem nebūs jauns auto, tāpēc galvenais pie šī pirkuma ir novērtēt auto reālo stāvokli - ja gadās atrast tip-top stāvoklī opeli, tad, pienācīgi kopjot to auto, lielas problēmas nebūs.

Accord un 626 gan ir jau citas klases auto, lielāki un domājams drošāki par piem, Tigru, bet tad jautājums, vai ir vajadzība pēc tāda? Pa pilsētu tomēr ir ērtāk ar mazu auto.

Ja interesē \"tīģerveidīgie\", tad ir vēl viens, mazliet dārgāks variants - ford puma, piem- www.ss.lv/... Tik derētu ar dinamiskāko 1.7 motoru.

brmbrmm 22.10.2009 17:50

uupis rakstīja: Laikam jau te tas jāliek

Britu teleradiokorporācijas BBC vadība esot ļāvusi darbiniekiem lietot narkotikas. To atzinusi bijusī BBC bērnu kanāla producente Sāra Greiema, vēsta «dailymail.co.uk».

www.apollo.lv/...

Man jau sen bija skaidrs, ka teletūbiji ir tapuši narkotiku iespaidā, kopā ar citām tik pat debīlām multenēm kā 'govs un cālis' un ko nu vēl tur mūsdienās pa cartoon network rāda.

brmbrmm 22.10.2009 15:24

Opeli labāk aizmirsti, vismaz par tādu cenu (lasi- to gadu).

Pa to naudiņu tu vari dabūt tikai Astra F/ Corsa B laiku opeļus, kam pašvaki ar rūsas aizsardzību un tehnika ar'laikam nebija tā labākā (lai eksperti komentē), vismaz, cik zinu, šiem bija čakars ar iesprūstošiem bremžu suportiem utt. Motori arī tādi - nekādi, un jaunakajiem nāca ecoteci ar palielinātu eļļas apetīti.

Zinu, ka sievišķiem tā tigra liekas pievilcīga, bet tehnikas ziņā labāks tomēr būs japānis, un kā kaut kur lasīju - to laiku nissani ir diezgan uzticami auto, jo tehnika diezgan vienkārša un kvalitatīva. Gan jau to pašu var teikt arī par Hondu, tikai tā būs dārgāka, jo nissana vārds nav tik populārs.

brmbrmm 22.10.2009 12:17

Ozz rakstīja:

juha rakstīja:

Ozz rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

juha rakstīja:

mirga rakstīja: Centi, nu nu, stāsti, kas tad ir peļņa un KĀ tā rodas ?

lv.wikipedia.org/...

Tātad, algas netiek maksātas no peļņas. Algas ir ražošanas izmaksas, kuras nepieciešamas, lai motivētu darbiniekus strādāt un veidot peļņu.

Tieši tā, no peļņas dažkārt mēdz izmaksāt bonusus par labu darbu - papildus motivācijai.

bonusi parasti tiek vadītājiem - kaa procents no peļņas.dividendēs vai akcijaas. par to ka vadiitaajs ir straadaajis un maaceejis motiveet straadniekus palielinaat uzņēmuma peļņu.

Tieši tā - tās ir tā saucamās amata akcijas, kuras tiek piešķirtas vadošos amatus ieņemošajiem kadriem. Kolīdz šis kadrs vairs neieņem attiecīgo amatu, viņš arī zaudē šīs akcijas, kuras nonāk pie nākamā amatu ieņemošā cilvēka. Šīs akcijas nav ne pārdodama, ne nopērkamas, ne mantojams, ne kā citādi izmantojamas. Nezinu precīzi, kā ir šādu akciju īpašniekiem ar balstiesībām akcionāru sapulcēs - iespējams, ka arī tur šamiem nav nekādas teikšanas.

un otraadi- jo ilgaak vadiitaajs atrodas amataa (tiek paarveeleets saeimaa uz otro, trešo utt sroku) jo vairaak akciju un lielaaki bonusi.Tātad jo vairaak vadiitaajs ir nedariijis vismaz paari savai iestaadei, jo lielaaka ir tā vadiitaaja alga+peļņa.

Un ir arī bonusi, kurus, teiksim, reizi ceturksnī izmaksā tiešajiem pārdevējiem, pie nosacījuma, ja ir sasnieguši noteikto pārdošanas līmeni, no kura tie kvalificējas bonusa saņemšanai.

brmbrmm 22.10.2009 11:18

juha rakstīja:

mirga rakstīja: Centi, nu nu, stāsti, kas tad ir peļņa un KĀ tā rodas ?

lv.wikipedia.org/...

Tātad, algas netiek maksātas no peļņas. Algas ir ražošanas izmaksas, kuras nepieciešamas, lai motivētu darbiniekus strādāt un veidot peļņu.

Tieši tā, no peļņas dažkārt mēdz izmaksāt bonusus par labu darbu - papildus motivācijai.

brmbrmm 22.10.2009 11:17

Šitā caureja man atgādina vakardienas \"Degpunktā\" pirmo sižetu: www.tvnet.lv/...

brmbrmm 22.10.2009 9:58

uudza rakstīja: ....lec labi, un par jaudu labāk nerunāt....

www.ss.lv/...

Viens no Volvo kauna traipiem!

brmbrmm 22.10.2009 9:20

Par msh runājot, domājams, ka jams vairs/vēl nekur motorizēti nepārvietojas, kopš aizliedza LV lietot autosus ar LT numuriem.

brmbrmm 21.10.2009 18:34

mirga rakstīja:

Pirmais rakstīja:

mirga rakstīja: Pirmais, tevis dēļ no šejienes pazuda 2 cilvēki, kuri te bija kopš sākuma un to nu es neaizmirsīšu.

kas tie bija? KONKRĒTI vari atbildēt?

Varu. Bet neatbildēšu.

Konkrēts "My answer will be! But I will not say. "

brmbrmm 21.10.2009 18:29

hi hi!

brmbrmm 21.10.2009 18:28

edgars80 rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

AIZVER MUTI!

atsūkā beigtam urlam

Kas ta nu! Vai ta Līdaka arī jau šitā paguva izrunāties?

brmbrmm 21.10.2009 17:00

edgars80 rakstīja:

Gachs rakstīja:

edgars80 rakstīja: Nobody's perfect..., I'm Nobody!

No, you aren`t. You are a wheel rim!

Labāk bija tad, kad Tevis te nebija

AIZVER MUTI!

brmbrmm 21.10.2009 16:54

Varbūt arī Colt ir variants - www.ss.lv/...

Pats kādu brīdi vizinājos ar 91. gada 1.6 glxi - tas bij diezgan ņiprs, pāris cilvēkiem arī diezgan ērts pilsētas auto.

brmbrmm 21.10.2009 15:55

Tas gan nav apstiprināts fakts, bet \"nav dūmi bez uguns\" -

www.nra.lv/...

Citādās domās ir Tautas partijas Tukuma nodaļas vadītāja Gunita Rosicka: \"...Interesanti, ka SIA \"Ronis\" ēku Šēseles ielā 3 vēl nebija uzcēlis, dome neko nebija lēmusi, taču celtnieki jau zināja, ka tur būs pilsētas bibliotēka!\"

brmbrmm 21.10.2009 15:47

Pirmais rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Viena no Renault "foršajām fīčām" ir skaņas signāla poga pagriezienrādītāja sviras galā..

vairs nav....

Jā jā, bet runa jau ir par "to gadu" autiņiem! Tiem ir!

brmbrmm 21.10.2009 15:38

Kā būtu ar itāļiem:

www.ss.lv/...

www.lizings.lv/...

brmbrmm 21.10.2009 15:37

Viena no Renault "foršajām fīčām" ir skaņas signāla poga pagriezienrādītāja sviras galā..

brmbrmm 21.10.2009 15:25

Re kur vēl viena Honda: www.ss.lv/...

brmbrmm 21.10.2009 15:08

mirga rakstīja:

mirga rakstīja: Kāda tieši celtniecības firma pieder ekonomikas ministram ? Konkrēti, nosaukumu,lūdzu. Un kādu tieši bibliotēku tā ir uzcēlusi.

Pirmais, vari atbildēt ?

Ņem, palasies: www2.la.lv/...

www.lmgtfy.com/...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti