iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Gauss 08.04.2011 9:43

rudens68 rakstīja: Vai kāds ir braucis ar mazdas RX 8 rotornieku ?

Ūdensmetējs tāpat pārspēj jebkuru iekšdedzes un elektromotoru.

2 sekundes līdz 100-tam un 8g paātrinājums.

Gauss 08.04.2011 9:21

rudens68 rakstīja: Kautkur dzirdēts ka mentiem bijuši daži auto ar rotormotoru , kurš bijis krietni vien ašāks

Krievija joprojām ir topā ģevjatkas ar rotorniekiem. Īstie tjūneri tur tādus brīnumus saliek iekšā, ka stieņu un emku braucēji paliek ostot dūmus.

Gauss 07.04.2011 8:58

Jauda nav nekur pazudusi:

www.jauda.lv/...

Gauss 07.04.2011 8:57

VWfans rakstīja: Moskvicha motors pie 70 km/h jau reeca, bet tagadeejaa Meriva pat pie 115 km/h nav skalja un ideaali, ar paarlieciibu turas uz celja.

Tad jau tu nemaz nezini, kas ir rēkoņa. Rēca viņš pie 120.

p.s. bet nu tikai pēdējais lohs var salīdzināt moskviča un merivas skaņas izolāciju.

Moskvičs vismaz rēca un gāja lopā, atšķirībā no merivas...

Gauss 04.04.2011 11:41

TDIOTS rakstīja:

Gauss rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

Gauss rakstīja: Es jau arī štukoju pirkt jaunu auto. Jānotirgo X5, kāds meža gabals un sanāks jaunam santafe.

tukšās buteles arī nodod -būs nauda ķuņiņga obvesam

Alus buteles te vienā skladā stāv kādas simts kastes. Gribēju nodot, bet pārdomaju. Redzēju vienam estipoisim bārbekjū mājiņu ar no pudelēm samūrētām sienām. Vot i sev arī tādu sagribēju.

nu tad obvess sanāk praļotā nebūsi pirmais pacans ģerevņā

Pie pakaļa, pirmais vai pēdējais. BET man iepatikās tā pudeļu šalkoņam kad sēdi iekšā, bet ārā pūš vējš. Jāpiemeklē tikai laba ķite un jāsāk mūrēt augšā. Jāsamet diodes pudelēs un būs pa skaisto.

Gauss 04.04.2011 11:23

TDIOTS rakstīja:

Gauss rakstīja: Es jau arī štukoju pirkt jaunu auto. Jānotirgo X5, kāds meža gabals un sanāks jaunam santafe.

tukšās buteles arī nodod -būs nauda ķuņiņga obvesam

Alus buteles te vienā skladā stāv kādas simts kastes. Gribēju nodot, bet pārdomaju. Redzēju vienam estipoisim bārbekjū mājiņu ar no pudelēm samūrētām sienām. Vot i sev arī tādu sagribēju.

Gauss 04.04.2011 11:02

Es jau arī štukoju pirkt jaunu auto. Jānotirgo X5, kāds meža gabals un sanāks jaunam santafe.

Gauss 04.04.2011 11:00

nazurbajev rakstīja: Nezinu par kādu Opel filozofiju tu runā, bet es Hansa auto iegādājos kulisei 1 buksi, kaut arī sākumā iesmērēt gribēja visu kulisi. Papresē tos opelistus, ja neizdodas, tad paraugs un vajadzīgie izmēri padusē un pie virpotāja Fedjas.

Vai ta šefam kitajozas bukse nebija?

Gauss 01.04.2011 12:59

"Kad maršrutā būs tikai jaunie tramvaji noteikti tiks pārskatīti braukšanas saraksti un vairāki luksoforu signālplāni."

Tas laikam nozīmē nekad... Jo vismaz 6-tajā maršrutā daļēji kursē 11-tais un 3-šais, kā arī uz, no depo braucošie.

Gauss 01.04.2011 11:27

ak rakstīja: Tagad ir ieplānots braukt uz dīzeļcentru pārbaudīt sprauslas. Bet gribējās i_edgara komentāru, bet šis nelasa

Viņš aizgāja iekurināt martenu.

Gauss 01.04.2011 10:57

Te arī parādās dīzeļu "ekonomiskums".

Gauss 01.04.2011 10:48

nazurbajev rakstīja: Tu i dumjšs.

Kurš brauc ar to gejisko zilo A3?

Gauss 01.04.2011 10:46

Kā tur bija, ja kāda viedoklis nesakrīt ar vairākuma, tad tas kāds ir MINORITĀTE!

Nu karoče, parasts pederasts tas ipedgars ir...

Gauss 01.04.2011 10:30

smaidiigais rakstīja: gauss ir tāds pagauss

beņķi takš ir tādi paši kā iepriekšējā tramvajā, kā tad jaunajā tie pēkšņi palikuši mazāki?

Varbūt ir tādi paši, bet sabīdīti kopā un tuvāk bortiem.

Gauss 01.04.2011 9:40

Nu tad beidzot man vakar sanāca iemēģināt to jaunu superdžimbuli.

Ar ko sākt, ar labo vai slikto?

Tātad: salons šaurs, beņķi šaurāki un neērtāki kā vecajam. Kāda jēga bija pazemināt grīdu, ja nepazemina griestus (būtu mazāks svars). Nevajadzīgi biezi borti, pie viena plāna stikla logiem. Pārāk daudz durvju. Tās aizverās/atverās skaļāk kā vecajā, nav automātiskas kā vecajos (jāspiež poga, lai atvērtu - pagājušā gadsimta tehnoloģija). Itkā var stāvus uzņemt 250 pasažierus, tikai hvz kur viņi tajās šaurajās ejās salīdīs. Da vispār salona plānojums kautkāds neveiksmīgs. Pārāk daudz tukšu vietu, kurās nevar ievietot cilvēkus. Skaļā ventilācija salonā vienkārši krīt uz nerviem. Vadītāja kabīne tik liela, ka tajā var stāvēt vismaz 10 pasažieri.

Stipri šaubos vai bija vērts tādus mēslus pirkt, varbūt tērē mazāk elektrības, varbūt ir vieglāk iekāpt, bet komforta tajos nav nekāda. Sliktāk var būt tikai jaunā fordā.

Tikai vienā taisnē sadzirdēju patīkamo oiropas tramvaju/metro šalkoņu, laikam uzpieda kādus 70. Jautājums - jēga no šādiem aperātiem, ja netiek maksimāli noslogoti?

Vienīgais bonuss ir normāla VIP zona aizmugurē pieciem cilvēkiem. Var barā iedzert aliņu.

Secinājums, lai arī cik daudz būtu izdzerts, labāk tomēr ar savu auto...

Gauss 31.03.2011 15:14

Martens jau ir pagātne. Tagad izmanto elektrokrāsnis. Nu vismaz metalurgs tā dara.

Gauss 31.03.2011 14:46

Kautkā tā:

Latvijas pilnvaroto autotirgotāju asociācijas apkopotie dati liecina, ka aizvadītā gadā jauno auto reģistrācija kopumā mazinājusies par 40,9%.

2008. gada laikā Latvijā pārdotas 19 192 jaunas automašīnas (2007. un 2008. gada izlaiduma), kas ir par 13 305 vienībām mazāk nekā 2007. gadā.

Neskatoties uz diezgan lielo pārdošanas apjoma kritumu – par 40,3% - joprojām „Toyota” saglabā savas līderpozīcijas Latvijas jauno auto tirgū un pērn kopumā pārdotas 2337 jaunas „Toyota” markas automašīnas, kam seko „Volkswagen” ar tikai nedaudz mazāku pārdoto auto skaitu, proti, 2133, turpretī „VW” jauno auto tirdzniecība nav mazinājusies tik strauji, ka vadošajai „Toyota”, t.i., aizvadītā gada laikā Latvijā „VW” jaunās automašīnas pirktas par 19,7% mazāk. Trešā pieprasītākā auto marka Latvijā pagājušā gadā bijusi „Škoda” un kopumā pārdoti 1493 šīs markas jaunie modeļi, kas ir par 43,9% mazāk kā pirms gada. Savukārt „Hyundai”, pārdodot 1062 šīs markas jaunos auto, ierindojies ceturtajā vietā Latvijā pirktāko auto sarakstā. Piektā pieprasītākā auto marka aizvadītajā gadā Latvijā bijusi „Honda”, kas pērn piedzīvojusi diezgan strauju jauno auto tirdzniecības kritumu, proti, par 59,8% jeb pārdoti 1044 jaunie „Honda” modeļi.

Lai arī lielākoties jauno auto tirdzniecībā aizvadītā gada laikā ir vērojama pārdošanas apjoma lejupslīde, tomēr atsevišķu markas auto reģistrācija ir pat pieaugusi un šīs kategorijas līderis viennozīmīgi ir „Lada”, kuras automašīnas 2008. gada laikā pirktas pat par 22% vairāk kā 2007. gadā un kopumā „Lada” dīleriem izdevies pārdot 486 jaunas „Lada” markas automašīnas. Arī „Jaguar” jaunie modeļi aizvadītā gadā pirkti vairāk nekā 2007. gadā, proti, par 18,5% jeb kopumā pārdoti 32 jauni „Jaguar” modeļi. Par vienu automašīnu vairāk kā 2007. gadā, pērn reģistrēts jauns „Daihatsu”, „Lincoln”, „Maybach”, „OSC”, „Smart” un „Spyker”, savukārt „Ferrari” aizvadītā gada laikā reģistrēts par 2 modeļiem vairāk kā 2007. gadā, proti, kopumā pārdoti 4 luksus sporta auto, liecina LPAA dati.

Pirktākais auto modelis aizvadītā gadā ir vidējas klases automašīna „Škoda Octavia” (pārdots 701 eksemplārs), kam seko „Volkswagen Golf”(602), „Škoda Fabia”(585), „Mazda 6”(521), „Toyota Land Cruiser”(515), „Toyota Rav4”(435), „Nissan Qashqai”(407), „Honda CRV”(389), „Toyota Avensis”(38, „Toyota Auris”(385).

Gauss 31.03.2011 14:36

Da vispār, ipedgariņ, apskaties pārdoto jauno auto statistiku:

www.motors24.lv/... ītā+gadā+Latvijā+jauno+auto+reģistrācija+mazinājusies+par+409%25.aspx

kur tavs fordiņš ir?

Gauss 31.03.2011 14:27

i_edgars rakstīja: Fordu, pie kam jebkuru var pirkt tikai tad, ja cilvēks ir gatavs un māk cīnīties ar rūsu, vai arī tad ja pēc 2 gadi meklēs laimīgo pircēju!

Ar Avensis man nācās pavizināties uz Čehiju un atpakaļ + uz Baltkrieviju un atpakaļ.

Savu veco Fordu pret jaunu Avensis pat bez nekādām piemaksām netaisos mainīt!! Pilns ar visādiem kaitinošiem sīkumiem. Te plastmasa salonā čīkst (vāģim 2 gadi), izslēdzot aizdedzi izslēdzas piepīpētājs - navigācija nav lietojama ja nestrādā motors, no salona durvis var atslēgt tikai vadītājs, braucot pa akmentiņiem tā vien liekas ka piekarinātās konservu bundžas spārnu vienā tūlīn pat kokritīs. Visīkākais akmentiņš atsitoties pret spārnu rada pamatīgu troksni. Nevienā dīzeļFordā tādu troksni es neesmu dzirdējis. Visi beņķi tik cieti, ka jau pēc 50 km nobraukuma jāsāk meklēt vieta kur "kājas izstaipīt".

Avensis ir kārtējā mašīna, kur es saku, ka šķībacainie taisa konservu bunžas uz riteņiem, nevis auto.

Bet es saku, ka tu esi idiņš!!! Man te koriši mentūrā pie pirmās izdevības izvēlas braukt ar hyndai, kaut vai getzu, tikai ne to murgu fordu (jebkādā izpildījumā). Pat vecie roveri mazāk plīst kā fordi.

Gauss 31.03.2011 14:23

i_edgars rakstīja: juha, Gauss, jums abiem vispār smadzenes ir??

Pokemonu paaudze ibio!

A kādas vajag? Cūkas, vistas, kaulu vai galvas? Nāc ar bļodu, iedošu. Varēsi aizpildīt visus savus tukšumus, arī to puscieto...

Gauss 31.03.2011 12:11

nazurbajev rakstīja: Vecie buki MB un Audi... varbūt arī VW, gadu griezumā izgriež visas pogas jaunajiem lūžņiem... visi šitie sūdi kā Merivas Xyjerivas, Avenši Xyjavenši nav neviena iztērētā dāldera vērti.

Varat te ar putām uz lūpām mēģināt apgalvot pretējo, bet argumentu jums nav. Anī vei - MB w124 kombi UBER ALLES.

Tie tavi pogu griezēji velk savu dzīvību tikai pateicoties šrotu un ķīnas detaļu eksistencei...

Gauss 31.03.2011 12:10

anonimikis rakstīja: Aizvadītajā diennaktī notikušas vairākas autoavārijas, no tām trijās nav paveicies BMW vadītājiem. 1970.gadā dzimis autovadītājs trešdienas rītā, pulksten 7.41, izvēloties nepiemērotu ātrumu, Glūdas pagastā netika galā ar BMW 320 vadību, nobrauca no brauktuves un iebrauca grāvī.

Skatīt attēlu (1) Tādu pašu automašīnu dažas minūtes vēlāk Elejas pagastā nenovaldīja 1985.gadā dzimusi sieviete. Arī tur auto nobrauca no brauktuves un apgāzās. Sieviete ar pleca sasitumu ievietota slimnīcā.

Tajā pašā laikā arī Elejas pagastā 1977.gadā dzimis vīrietis iestūrējis grāvī BMW 530. Kā norāda policija, arī tur pie vainas bijis ceļa segumam nepiemērots braukšanas ātrums.

www.zz.lv/...

Šitas ir labais:

Policija arī ziņo, ka 25.martā Brīvības bulvāra degvielas uzpildes stacijas «Statoil» veikalā konstatēta 40 kilogramu tējas zādzība.

nu būs ko nodzerties...

Gauss 31.03.2011 9:20

taaneko rakstīja: tikai Pēteris spēs man paskaidrot kāpēc jāpacieš maksimālas neertības pārvietojoties ar kko pēc izmēriem līdzīgu gāzes plīti vai nelielam ledusskapim lai ietaupītu veselus 2,5653 Ls uz 100 km? Saprotu, ja dotie autiņi ēstu 2,6 litrus uz 100 nu teiksim 3 L. bet to ka 2.5x mazāks dzinējs ēd par 30% mazāk nekā baudāma izmēra motors pilsētas ciklā...

Ir cilvēki, kam pakaļas pārvietošana ir pēdējā vietā. Tādiem ir pilnīgi vienalga ar ko un kā braukt. Bet ja auto ir dzīves jēga, kā vairumam šejieniešu, tad bez ādas un vismaz 3.0 benzīna nekādi neizvilksi...

Gauss 31.03.2011 9:15

Viņš to puscieto ielika mertenā apdedzināt, lai paliek pavisam ciets...

Gauss 31.03.2011 9:11

ak rakstīja: Ar velosipēdu ir tā: standarta universālī jāliek, ja salonā, tad, nolaižot pakaļējo rindu velo liek guļus, tad var braukt tikai 2 cilvēki. Var uz jumta, bet to var arī sedanam. Bet nedaudz augstākām virsbūvēm (varbūt arī tai pašai Merivai, vai Zafirai) nolaižot aizmugurē vienu pusi, velo ar izņemtu pr riepu var likt stāvus. vai tikai Roomsteram nebija kaut kāds stiprinajums salonā, kur to velo priekšējo riepu var pieskrūvēt, lai nezvalstās braucot

Mūsdienu velosipēdiem ir elementāri noņemams priekšējais ritenis un pagriežama stūre. Ja nav standarta opcija, tad var "piedzīt" pēc fakta. Ielikt viņu var sedana grabažniekā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti