iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Gauss 11.03.2011 9:16

VWfans rakstīja: Vaacijaa ar taadaam komfortablaam, lielaam mashiinaam kaa Opel Omega Diesel parasti diezgan speeciigi atvelk pa baani, un tamdeelj vinjiem tanii www.spritmonitor.de lapaa videeji sanaak 8,0 litru pateerinsh uz 100 km.

Vācijā ar jebkādām mašīnām diezgan spēcīgi atvelk pa bāni. Cita lieta, ka ar mazlitrāžu ilgi neatvilksi...

Savukārt Latvijā diezgan spēcīgi atvelk tieši mazlitrāžas. Jo jāparāda, ka man ir JAUNS auto, kaut arī maziņš...

Gauss 10.03.2011 14:04

ak rakstīja: Martens ir tikai Kievijā Mans jautajumus varbūt bija drusku ne pa tēmu, bet varbūt arī ir pa tēmu, ja sūknim draud beigas (vai martens) nevaru saprast, ko lai dara, braukt tālāk, vai tomēr jāpārdod. Vai var salabot kaut ko

Labrīt!

Marteni jau n-tos gadus ir Latvijā. Bet tikai nesen ar galvu domājušie uzņēmēji (metalurgs) ir sapratuši, ka tie ir neekonomiski.

Gauss 10.03.2011 13:49

ak rakstīja:

i_edgars rakstīja: Izņemot spamu un citu aptiršanu šajā forumā praktiski nevarēja saskatīt! Ko šeit darīt cilvēkam kas grib pakonsultēties, nevis tukši papļūtīt???

Ar ļoti retiem izņēmumiem kāds pēc kādas nedēļas kaut ko kompetenti atbild, bet nu ļoti reti.

i-edgar, Tu esi viens no pieredzējušākajiem dīzeļu lietotājiem. Saprotams, ka netā kaut ko labot nav daudz jēgas, bet tomēr varbūt ir kāds labs padoms. Mans dīželis raustās pie noteiktiem apgriezieniem, lēni metot nost līdz tiem noteiktajiem apgriezieniem, noraustās pie ~ 1500-1800 rpm. Strauji atmetot nenoraustās. Bet, ja lēni nometot tajā brīdī, kur raustās, pietur gāzes pedāli, noraustās ilgāk. Adams diagnosticēja 2 dienas, un neatrada nekādu elektronisku vainu, t.i. visi datčiki strādā, aizdedze ok u.t.t. Vaina esot tīri mehāniska, vai nu nestrādājot kāda no sprauslām, vai sūknī kaut kas. Bet katrs saprot, ka izņemt sprauslas, lai pārbaudītu es tā vienkarši nevaru. Adams tikai par izņemšanu prasa 200 Ls. Un pie tam nav tieši zināms, kur raustīšanās notiek. Citādi pielec labi, arī lielā aukstumā un siltumā. Opels Omega 2.2 dti. Vai ir kāds sakarīgs koments, vai ieteikums, varbū kāds privāts meistars, kur šito saprot ?

Visi viņa dīzeļi agri vai vēlu nonāk martenā.

Gauss 10.03.2011 9:56

Bams,

tie jaunie tramvaji vispār iekļaujās pēc garuma vecajos cehos? Remontu cehā noteikti ielien, bet kā ir eksperimentālajā? Nav tā ka vārti jāatstāj vaļā vai strādniekiem jāiet apkārt ceham?

Gauss 09.03.2011 11:44

Pirmais zinātniski pierādīja, ka renim var mainīt pa vienam gab. praktiski visu - sveces, lampiņas, gultņus, riepas u.t.t.

Gauss 08.03.2011 14:24

Seene rakstīja:

M77 rakstīja:

Vispār jau absurds apgalvojums, ka svece nekalpos ilgi, jo tai lielāka pretestība - tas būtu tas pats, kas apgalvot, ka lustrā 75w lampiņa ātrāk izdegs, jo visas pārējās ir 100w...

Apgalvojums ir absurds formulējumā, bet nemaz tik absurds realitātē. Ar lustru vari salīdzināt kvēlsveces nu jau diezgan vecos auto. Ja tās kontrolē ECU, nevis vienkāršs relejs, tad jau situācija ar dažādas pretestības kvēlsvecēm var palikt neprognozējama - un pat ne tikai dažādas pretestības, bet arī vienādas, tikai atšķirīgas no paredzētās.

A stipri sita? uzvarēja apsargi vai menti?

Gauss 08.03.2011 10:19

Vienu auto ar gāzi nokāvu. Tas gan bija sen atpakaļ, nabagu laikos. Un iekārta arī bija parastā.

Vispārīgā gadījumā gāze der tikai pankūku cepšanai.

Nav baudas braukt, aizņem navajadzīgu vietu grabažniekā (viena brauciena vietā jābrauc divreiz, ja kautko jāved), apdraud braucošo dzīvību un piš motoru. Un pats galvenais, atsit lētumu, padarot auto īpašnieku par kapeikpisēju.

kautkā tā...

Gauss 07.03.2011 9:43

Nu te ir kā valstī - spamo cik gribi, viss vienalga iet uz d-i-r-s-u!

Tūlīt pensionāriem nebūs ko pensijās maksāt, tad iauto lietotāju skaits samazināsies vēl uz pusi. Aizies sviestc, ursis, centis, un tamlīdzīgie...

Gauss 03.03.2011 11:10

modena rakstīja: www.financenet.lv/...

interesanti - tā vieglāk būs pārdot vai kā?

Citadele tiek "uzkāčāta" pirms pārdošanas. Jautājums tikai vai šo aktīvu pievienošana palielinās pārdošanas cenu vai nē. Un izskatās ka pircējs jau ir zināms...

Gauss 02.03.2011 8:31

Ņem Masteru un brauc bēdu nezinot.

Jebkurā gadījumā Fordu nepērc, te viens jau nopirka un pēc nedēļas meklēja ekskluzīvu pie mums nenopērkamu galveno bremžu cilindru.

Gauss 02.03.2011 8:29

modena rakstīja: a ko te gaidīt, ja jau Rīgas miesnieks nespēj pats te saražot cīsiņus, bet pasūta Igaunijā? Elementāras lietas priekš sevis nevaram saražot... žēl dekstera nav - viņš drošvien pastāstītu ka mūsu cīsiņi bija kā lunahodi... tādēļ jāpasūta igauņiem.

A kāpēc lai igauņiem piederošais Rīgas Miesnieks ražotu produkciju no mūsu gaļas?

p.s. reizēm izdevīgāk ir pārpirkt konkurējošo uzņēmumu un apturēt tā ražošanu.

Gauss 24.02.2011 10:12

vmartini rakstīja: Biju uz Grosauto, kur par akciju veica ritošās diagnostiku! Pateica ka viss OK. Bet mājās šaku pētīt tos ciparu uz izdrukas un sāku meklēt netā, neveiksmīgi, kādai ir jābūt saķerei ar ceļu, kādai frekvencei, kādai ir jābūt rites pretestībai??? Man ir cipari par savu auto, bet neatradu to, kāds ir ideālais skaitlis un kas notiek, ja ir nobīde uz vienu vai otru pusi??? Kāds varbūt ir gudrāks un var paskaidrot?

Izklausās pēc kidalovas. Kā grosauto mērīja to saķeri, stendā? Ļoti objektīvs rādītājs. Tāpat kā rites pretestība stendā...

Gauss 24.02.2011 9:34

i_edgars rakstīja: Vsjakoe gavno okančivaetsja na O!

Tā pateica bijušais šefs, un piemetināja ka visus auto ko mēģina ražot francūži acu galā negrib redzēt pat ja par velti piedāvā!

Izskatās ka tev visapkār vieni galīgie skrūvētāji nu jā, tas jau nav auto, kuram vismaz reizi nedēļā nav jāver vaļā kapots vai jāceļ uz pacēlāja...

Gauss 24.02.2011 9:18

opc rakstīja: alternatīvas?

Par kablukiem nezinu, bet busu klasē cenas/kvalitātes attiecībā nekā labāka par trafficu vai master nav. Jau divi sadarbības kantori ir atmetušies no vācu "kvalitātes" uz francūžu "triperiem". Viens plāno atmesties arī no atego.

Gauss 23.02.2011 13:14

TDIOTS rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Par nemo neko neteikšu, aizbrauc uz veho un palūdz lai tev viņu parāda, tad secināsi var vai nevar latvietis tur iesēsties.

Par kangoo gan varu izteikties - par savu naudu es to kasti nepirktu.

es savu 1,9dti , jaunu, pirku par ls6000,-

jaunu ,par ls6000,- pirktu akkkal , bet par tādu naudu vairs šamos nedod

a par ls9000,-+ , nu jevu nauxj par tādu kāpi dauxja ,labus, mazlietotus ,nexrenoo markas , autosus ,ar līdzvērtīgu ietilpību +kvaltatīvakus , var atrast ķipa CRV ,utt ,utml......

CRV var iestūķēt eiropaleti horizontāli

Gauss 23.02.2011 12:18

rudens68 rakstīja:

Gauss rakstīja:

rudens68 rakstīja: Vakar dabūju auto no servisa . Amservā teica ,ka šajā laikā ir pie viņiem nonākušas tikai 2-vi zagtai rav , to otro bij vilkuši bet pametuši . Biku ceme par tukšo akulumātoru , vakar amservā dienas vidū ( bij ap zem -10 grādi ) piešķila ar piepītēju , tagad nelaba aizdoma ,ka šorīt nekas nesanāks un uzvilkt ar starta pogu ( iedarbina nospiežot sajūgu un starta pogu vienlaicīgi ) autiņu arī laikam nevar .

Pamēģini vilkt ar striķi.

Varbūt neskaidri izteicos , bet man aizdoma ,ka manu nemaz nevar uzvilkt ,jo kā jau minēju ..iedarbina autiņu ar reizē nospiestu sajūgu un starta pogu . Vispār labprāt dzirdētu zinošos šai jautājumā .

Gribi teikt, ka viņam aizdedzi kā tādu vispār nevar ieslēgt? Iēkāpjot autiņā čips automātiski neieslēdz aizdedzi?

Gauss 23.02.2011 8:50

rudens68 rakstīja: Vakar dabūju auto no servisa . Amservā teica ,ka šajā laikā ir pie viņiem nonākušas tikai 2-vi zagtai rav , to otro bij vilkuši bet pametuši . Biku ceme par tukšo akulumātoru , vakar amservā dienas vidū ( bij ap zem -10 grādi ) piešķila ar piepītēju , tagad nelaba aizdoma ,ka šorīt nekas nesanāks un uzvilkt ar starta pogu ( iedarbina nospiežot sajūgu un starta pogu vienlaicīgi ) autiņu arī laikam nevar .

Pamēģini vilkt ar striķi.

Gauss 23.02.2011 8:49
Gauss 17.02.2011 10:32

Uzpildi ampulu!!!

Gauss 17.02.2011 10:31

A nevar ejot TA likt samaksāt arī stāvvietu izmantošanas nodokli? Būtu pavisam vienkārši. Reizi gadā, vienā piegājienā nomaksātu visu, kas saistīts ar auto.

Gauss 14.02.2011 10:01

To ka sēne ir ambālis es jau nojautu, bet kad viņš piedāvāja kontrolēt riepu spiedienu ar ABS, tad viņš kļuva par totālu ambāli.

p.s. huliš neviens svētdien neatbrauca pēc tām riepām? Viņas tur vēl šorīt bija, pēdējais komplekts (5 gab.).

Gauss 11.02.2011 13:57

nazurbajev rakstīja: Riepas darba laikā atvest uz Kr.Br. stīt! Šodien!

Piedod, neesmu m-a-u-k-a, pie klientiem neizbraucu....

Gauss 11.02.2011 13:56

nazurbajev rakstīja:

Gauss rakstīja:

Sviestc rakstīja:

Gauss rakstīja: virtualhouse.lv/...

varu piemest tev tos saņķikus, ja nesanāk...

Pirmām kārtām tas naf ne Depo ne Maxima,

otrām kārtam tās riepas nav jaunas, bet gan atjaunotas,

un trešām kārtam šitajos i-neta veikalos 80% no tas preces kura tiek piedāvāta, patiesībā piedāvājumos nemaz nav.

To tu no sava kantora pieredzes? Kā tur ar tām DEPO lampām beidzās? Joprojām šķībās tirgo?

Ja tās riepas vēl ņem uz firmu, tad sanāk vēl lētāk. Tur jau no atlikuma var par trīgraudnieku sākt domāt.

Deram uz to riepu vērtību naudā, ka tās riepas tur nemaz nav iespējams nopirkt...

pokui kāpēc... beidzās, nav piedāvājumā, palikušas tikai 3 utt... bet nevar.

No sākuma saderi ar pirmo, tad nāc pie manis. Es pat derēšu uz 99 Ls. Ietaupīsi latu. Kurā depo veikalā viņas gribi pirkt? Ja šodien pieteiksies, svētdien dabūsi...

Gauss 11.02.2011 13:50

Man tagadējai tačkai diski (no amerikas) un riepas (vietējās, par mega akciju) kopā izvilka uz 800 Ls. Bet nu par tādām summām šeit nav pieņemts runāt, tas pārsniedz 90% iauto lietotāju gada budžetu...

Gauss 11.02.2011 13:48

Sviestc rakstīja:

Gauss rakstīja: virtualhouse.lv/...

varu piemest tev tos saņķikus, ja nesanāk...

Pirmām kārtām tas naf ne Depo ne Maxima,

otrām kārtam tās riepas nav jaunas, bet gan atjaunotas,

un trešām kārtam šitajos i-neta veikalos 80% no tas preces kura tiek piedāvāta, patiesībā piedāvājumos nemaz nav.

To tu no sava kantora pieredzes? Kā tur ar tām DEPO lampām beidzās? Joprojām šķībās tirgo?

Ja tās riepas vēl ņem uz firmu, tad sanāk vēl lētāk. Tur jau no atlikuma var par trīgraudnieku sākt domāt.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti