Pilnpiedziņa un klīrenss rullē!!! ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pilnpiedziņa un klīrenss rullē!!! ![]()
nazurbajev rakstīja:
Gauss rakstīja: Ja runājam par padomju laikiem, tad K700 ievilka džoni apdīrāto, kuram bija piemetušās iesnas. Vot tā. Pēc tam džonis atsila un mēģināja pacīnīties ar K700, bet ar kaunu zaudēja.
Nu i jēga no 100 reizes dārgākas tehnikas?
Vadoņa spriedums īpaši velkomēts...
A vadons tak e-suicīdu izdarīja.
Tad jau jāliek stavkas, cik ilgi izturēs...
p.s. es jau arī no Jaunā gada mēģināšu sākt jaunu dzīvi... ![]()
![]()
Dark_Side rakstīja:
jugasvilli rakstīja:
Dark_Side rakstīja:
Seene rakstīja:
WALA rakstīja:
Nu ja tas nebija kāds kas no sānceļa izlīda tev priekšā, gribas pajautāt - tu ko pie stūres dari, vai ar kādu ātrumu braucam ?!?!?
Bet vot tos kas jeļi velkas izlīduši tev priekšā no sānceļa kur drīkst vilkt ar 90, tos gan vajag slānīt, pats bišku strjomu parāvu uz vienu tādu, bet nekas - nobremzēju.
Es jau nesaku, ka pats nebiju vainīgs - ātrums ~100 un likās, ka priekšābraucējam ir kādi 70. Diemžēl nebija, un ledus izrādījās daudz nopietnāks, nekā likās braucot. Katrā gadījumā līdz 70 nometu, bet joprojām strauji (!) tuvojos...
nu re kā KASKO būtu noderējis... tikai nesāc pūst, ka ne... kā jau reiz te man klārēji ja riepa normāla un ar apdomu un fanāziju visu izklāstītu apdrošinātājam, visu saņemtu līdz pēdējai kapeiciņai
nezinu ko tu tur viņam piedāvāji, bet, ja sēne būtu paņēmis ar paša risku (ifu, seesamu, ergo, piemēram), tad bufera remonts to visticamāk nenosegtu, bet viņa 8-9 vai cikturgadīgajai mašīnai buferi neviens nemainītu. tā ka, vismaz šajā gadījumā būtu vērts apdrošinātāju iesaistīt tad, ja būtu vēl miglinieks vai lukturis.
no otras puses - ja sēnem šāds gadījums notiek reizi 10 gados, tad viņam ir daudz izdevīgāk par savu naudu to taisīt.
bet tāda jau ir tā aptirsināšanas jēga - tu to ņem, lai saldāks miegs, ja neesi pārliecināts par savām spējām un ka ar mašīnu, māju vai dajebko kaut kas tomēr var notikt.
man te nesen viens paziņa arī vicināja pirkstiņus, ka viņam 17. BM, 30 gadu stāžs, neviena avārija un nekas traks jau nenotikšot. Un 2 nedēļas pēc auto iegādes viņa mašīnai koks uzkrita virsū.
a nak ir vajadzīgs pašrisks??? man KASKO ir tikai bez pašriska pilnīgi visam. un 15 Ls mēnesī... un galva vispār nesāp kas un kā... bet sēņveidīgie... jā... labāk maksā piedzērušam sargam daudzstāveņu pagalmu stāvvietās 20 Ls mēnesī par to, ka abi ar suni apmīž mašīnu. un ja piemirstas kādu mēnesi samaksāt tad autosam piešķiļ uguni bija jau te reiz diskusija par to, kā šie ņēmās pa īstam man tak po
Starp citu, koku var iztiesāt tāpat, bez kasko, tā ka nepūderē smadzenes, brokerīt...
Ja runājam par padomju laikiem, tad K700 ievilka džoni apdīrāto, kuram bija piemetušās iesnas. Vot tā. Pēc tam džonis atsila un mēģināja pacīnīties ar K700, bet ar kaunu zaudēja.
Nu i jēga no 100 reizes dārgākas tehnikas?
Vadoņa spriedums īpaši velkomēts...
Cik ir redzēts oiropā, tad 3-minūšu zupas rij tikai čornomaziki... ![]()
Vēl viņam patīkot spēlēt dakteros ar švilliju,
Bams,
Kā tur tagad RS-ā ir ar tiem jaunajiem trambuļiem. Apkopes, remontus veic vietējie strādnieki vai ārzemnieki?
IkdienasViesis rakstīja: Labi tie Bama raksti par to busu...ļoti realistiski. Cerams, ka vēl būs turpinājumi arī no trolejbusnieku un tramvajnieku dzīves. Starp citu, laikam kaut kas nelāgs ir tiem jaunajiem tramvajiem: nesen pikstundā braucu ar 7. maršruta trambuli, nejauši noklausījos tramvaja vadītāja sarunu ar savu paziņu - citu tramvaja vadītāju. Sapratu, ka tas čoms bija par kaut dikti neapmierināts, attiecībā par darbu jaunajā tramvajā - teica, ka gribot atpaķaļ uz veco tatru...Dīvaini.
Protams, jaunajā ir jādomā ar galvu braucot.
Un kabīnē navar tik labi paslēpties. Man viens autobusa šoferis kādreiz teica, ka pats labākais viņam esot biji ikaruss ar pilno vadītāja kabīni, atdalītu no kopējā salona. I ziemās silti bijis, i pasažieri neredz, ko šams tur dara. Varēja draugus na haļavu vadāt (līdz 3 cilvēkiem), parīt u.t.t.
Kā pats Vadonis izteicās, tad labākā mīlestība viņam esot bijusi armijā, BTR-ā, paceltā uz klučiem... otra labākā pažarniekos, atpakaļgaitā parkojoties tumšā vietā...
Bezjēdzīga kāju un roku mētāšana, tā vietā, lai aiz rokas izrautu viņu no auto un uzreiz noliktu zemē. Da kaut vai kā tur komentētāji teica, nošaut uz vietas.
Javna nesagatavots ments tuvcīņai. Knapi kāju kustināt māk. ![]()
KSI rakstīja: www.apollo.lv/...
Izturīgs tas tarakāns
Voģila daudz neatpaliek no tarakāna izturības.
Bet nu atkal jau mūsdienu mentu nespēja....
Palasi CSN, spečuk... ![]()
KSI rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
KSI rakstīja: Vēl ir ielas (piemēram - Kronvalda bulvāris), kur virs sliedēm karājas «ķieģelis», un vienīgajā auto joslā sastumts sniegs, atstājot mazāk par pusi no joslas
nubet tramvajam, vai pa citu joslu braucošajam tāpat priekšroka...
te nau nav vainīgi tramvaji (tie nevar ar veiklu stūres rata pagriezienu izveirīties no pēkšņi kustības trajektoriju mainoša auto), bet pret ceļu tīrīājiem...
Par priekšrokām ta viss skaidrs.
Problēma sekojoša: ja auto stāv sastrēgumā pa pusei savā, pa pusei tramvaja joslā, tad trambulis tāpat, neganti zvanīdams, dzen to vieglo uz priekšu nekurienē un pie mazākās izdevības lien garām ar 5cm distanci.
Ja auto šoperītim pietiek prāta apstāties un palaist trambuli garām, tad Ok, sliktāk, ka daži gudrinieki turpina mīcīšanos uz priekšu, un tad kāds kupenas izcilnis uzstumj auto virsū tramvajam (jo bruģis + sniega putra ir kā slidotava visos virzienos).
Morāle sekojoša - šis viss atkristu, ja būtu iztīrītas tās 3-4 ielas pilsētā, kur tramvajam blīvi jāsadzīvo ar auto...
Ja vien to iztīrīšanu netraucētu stāvošie auto un īpaši gudrie sētnieki-sniega metēji uz braultuves.
bļe, brauktuves
Štrunts par emblēmu, bet lau beidzot uztaisa kapotu no materāla, kurš to emblēmu spēj noturēt. Lai nenorūsē un neiekrīt motorā.
Jau vairākas dienas visādi palaidnieki nesaprot, ka ja sadalošā līnija ir redzama, tad to ir jāievēro, savādāk spogulis nost.
Arī ja viņa ir fragmentāri redzama vai neredzama.
Palaidniex rakstīja:
Gauss rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Gauss rakstīja: Kur es rakstīju, ka nedrīkst iebraukt? Iebraukt drīkst, bet izbraucot jādod ceļš.
Kāpēcgan?
Tā ir pieturas kabata? Tā ir sabtrans josla?
Ja tur braucošais neapstājas tātad viņš brauc pa savu joslu un jebkurš kas griež priekšā nav devis ceļu braucošajam pa to joslu uz kuru izdomājis pārkārtoties.
Pa lielam ņemot tā ir kabata, gan visai kroplīga, bet ar visiem horizontālajiem apzīmējumiem.
Tik pat labi tā ir bremzēšanas josla ar visiem apzīmējumiem...
Un ziemā CHA neredz...
Ziemā var visi redzēt, it sevišķi tajā vietā. Neredzēšana neatbrīvo no atbildības. Bremzēšanas josla tur varētu būt tikai līdz pieturai. Braucot ārā no pieturas nav nekādas bremzēšanas joslas. Ir praksē pierādīts, tiesa pašam vēl tur nav izdevies noķert nevienu... ![]()
Palaidniex rakstīja:
Gauss rakstīja: Kur es rakstīju, ka nedrīkst iebraukt? Iebraukt drīkst, bet izbraucot jādod ceļš.
Kāpēcgan?
Tā ir pieturas kabata? Tā ir sabtrans josla?
Ja tur braucošais neapstājas tātad viņš brauc pa savu joslu un jebkurš kas griež priekšā nav devis ceļu braucošajam pa to joslu uz kuru izdomājis pārkārtoties.
Pa lielam ņemot tā ir kabata, gan visai kroplīga, bet ar visiem horizontālajiem apzīmējumiem.
Par pagātnes atraugām priecājās tikai Vadonis. Ja tā pa lielam ņemt, šams ir pielicis roku visa tapšanā... Arī uz barikādēm viņš stāvēja, uzkāpis uz K700 jumta, lepni izstiepis vidējo pirkstu omoniešu virzienā.
p.s. tas K700 ir joprojām ejošs...
nazurbajev rakstīja: Nemuldi Pirmais!
Vienīgā mūsdienu patiesība ir pic2.fotki.lv/...
sists?
Kur es rakstīju, ka nedrīkst iebraukt? Iebraukt drīkst, bet izbraucot jādod ceļš.
Dark_Side rakstīja:
Sretsked rakstīja:
ValdisM rakstīja:
Dark_Side rakstīja:
smaidiigais rakstīja: incantā laikā esi attapies - tālāk par Rimi neesi bijis visus treknos gadus - tač paskaties kaut tai pašā ss.lv un pazvanies riņķī - pievedīs tev pie namdurvīm kāds zemnieks un varēsi cept un vārīt
PN - no neatminamiem laikiem pats 3 vadziņas kartupeļu izaudzēju, lai neaizmirstas kā tie aug... Dzīvoju pilsētā, ja kas
ss neder. tur 90% starpnieki. un ar 50 kg neviens pie namdurvīm neskries... ja 5 000 kg tad jā...
parasti mēs kartupeļus audzējam laukos paši (gardi
Bet gadās ka Rīgā esot izbeidzas un tad ir jāpārk kāds kilo vai divi.
mana pieredze: Rimi nopērkamie (īpaši lielie smukie fasētie) der tikai lopiem, tirgū 80% gadījumu ir bijuši kaut kādi ar forsēšanu audzēti ar ūdeni piedzīti mēsli no Polijas vai velns aviņu zin ko kurienes.
Nekad nav bijis problēmu ir Supernetto pārdodamie 2. šķiras LV audzētie kartupeļi- mazi, daudz bojātu, mizojot daudz melnumi,u.t.t -toties kartupeļi kā tādi gardi, un ne ar ko neatšķiras no pašu audzētiem.
Cena aºī viņiem ir bijusi vienmēr zemākā kā tirgos nopērkamiem. piem. tirgos 20-25-30 sant., Supernetoo 18 vai 19.sant. un pie tam ir izlases iespēja, un nav jābaro centrāltirgus mafija
Supernetto un RIMI ir viens un tas pats
saimnieks jā - produkcija un piegādātāji gan atšķiras to jau nu gan Tev kā santīma mīlim vajadzētu zināt 3min ātrās zupas ir tikai Netto, savukārt RIMI tādu nav... tas pats ar Walter stipro alu
Parasti uz netto rimi sūta produkciju tuvu termiņa beigām un neejošās preces, pārpalikumus.
Nu labi, kam negadās. Bet nu izkāpt un novākt to koku no ietves jau varēja.
Vairāk nekā 2300 kilometru bez uzpildes un uzlādes - Hongqi HS6 uzlādējamais hibrīds uzstāda Ginesa rekordu
6
Beidzot būs lietus kanalizācija pie Mellužu estrādes, diemžēl sānu aizbūvē ar auto stāvvietām (+ VIDEO)
Redzēju Vadoni. Galīgi sašļucis, saguris. Pēc tāda laimes meklētāja Sprīdīša vairāk izskatās...