Cik tad ir palikuši dzīvi tīrasiņu maiji? ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Cik tad ir palikuši dzīvi tīrasiņu maiji? ![]()
Apsaimniekotājs pats nemaina? ![]()
![]()
![]()
Sretsked rakstīja:
Chankaishi rakstīja: Tā kā 5w40 jūtami atvieglos veca autiņa iedarbināšanu ziemā, un starpība cenā nav nemaz tik milzīga
Nu ja, tās 15W40 un 10W40 ražo,jo nav ko darīt
Tas motors griezīsies pietiekami labi gan ar 5 w gan 10w... Nu jā, mums jau tās ziemas ar -60 grādiem...
Ja tu tādu eļļu nevari atļauties, tad tas nenozīmē, ka kādam citam to nevajag.
Ķipa no sērijas, nahuj braukt ar rolsroisu, ja var braukt ar zaparu, ne tā, lošara? ![]()
WALA rakstīja:
Gauss rakstīja:
Ar veco eļļu (ja tai nav klāt motora skalojamais līdzeklis) vislabāk nopindzelēt kādu šķūni, garažu vai jebkādu citu koka ēku, var pat māju, ja pietiek eļļas.
Nu "īsts dabas draugs", jēdzīgāk ir ja to eļļu savāc ražotājs un pārstrādā atkārtoti, bet kokam ir jēdzīgāki to aizsardzības līdzekļi !!!
Pie Papes ezera ir atpūtas bāze, kurā visas mājiņas ir nopindzelētas ar atrabotku. Nav ne vainas. Nekas nesmird un labi izskatās.
bogy rakstīja:
Sretsked rakstīja: ... kur 4,5 litri pussintētikas Mobil eļļas + filtrs ar maiņu maksā 17 lati. Ar čeku.
a veco eļļu dod līdzi
..ja kas var nokurināt vai elektrību saražot...
a no čeka maz siltuma un elektrība nekāda.
Ar veco eļļu (ja tai nav klāt motora skalojamais līdzeklis) vislabāk nopindzelēt kādu šķūni, garažu vai jebkādu citu koka ēku, var pat māju, ja pietiek eļļas.
Kas tie par auto speciem, kas nejēdz paši eļļu nomainīt ![]()
Otrs vienkāršākais un tīrākais darbs aiz riteņa nomaiņas.
p.s. izrādās deksters pats ir izbijis spekulants, bet citus spekulantus noliek... atkal divkosība
vai arī kārtējais neveiksmīgais dekstera mēģinājums sevi apliecināt...
cepies...
Tā tev nav nekāda vācu kvalitāte!!!
Kā tu domā, kāpēc japāņiem ir šķības acis?
Tāpēc, ka viņiem nekad nav bijuši izdegušu lampiņu indikatori. Lampas viņi pārbauda izbāzuši galvu pa logu, tāpēc tās acis arī ir šķības, lai redzētu aiz stūra.
rudens68 rakstīja: Neuzrāda lampiņas , viena lieta , bet kādus parametrus vēl šamais neuzrādīs ???
user manuālis ir? tur parasti viss ir rakstīts, ko uzrāda
deksters, meklē sievieti....
vai vismaz liec savam māceklim švillijam par tādu kļūt....
cepies... ![]()
![]()
Kas tur ir ar to dekstera veco? Arī mīkstais? ![]()
Yetti rakstīja: čomam ir Signum ar 3.0 Isuzu dīzeli... nevarot teikt nevienu sliktu vārdu... pie noteikta noskrējiena maina maināmo un brauc...
principā Vectra modifikācija, tā kā detaļu cenas arī pieņemamas, pēc 100K esot mainījis pakaļējos amortizatorus, vēl viena lieta - virsbūvē Al izmantots, šis savu kapotu bija saburzījis, meklēja lietotu, jauns maksā ārprātu, vecais neremontējas...
remontējās arī Al detaļas, padlaiki ir beigušies...
Tas valsts standarts ir adaptētais vācu vai krievu?
Ja degvielas rūpnīca Baltijas reģionam piegādā sliktu degvielu, tad kurš tanks tirgo labo?
atkārtošu tam, kas nesaprata... ![]()
Bija pa diskāverī viens raidījums, kur džeki sacentās kurš nobrauks vairāk. Viens brauca bez eļļas, otrs bez antifrīza, pa trasi. Beigās viņiem zajebala braukt, jo motori tā arī nenoplīsa.
Bet nu klausīties dekstera padomos ir tas pats kas čurāt pret vēju. ![]()
Sretsked rakstīja:
Gauss rakstīja: Ja motora darbībā nav jūtamu izmaiņu, tad nevajag tur neko jaukt ārā un čakarēt. Vai nu prosta nomainam dačiku vai arī nedaram neko.
Aizej un paprasi onkuļiem vēl kaut ko gudru. Viņi tevi vizina ar mežvedēju Urālu un kaut ko remontē tikai tad,kad kaut kas jau nolūzis,noklapējis utt ? Īstiem vīriem uzšķaudīt uz kaut kādām sūda lampelēm .
Urāls un btr laikam ir vienīgie auto, kurus tu zini.
Aizej uz kādu grāmatnīcu un atjauno savu plakātu kolekciju....
p.s. ja kas, ir te viens pilnpiedziņas krazs, kurš urālus saliek vienos vārtos...
Sretsked rakstīja:
KSI rakstīja:
Sretsked rakstīja: ... vienīgā patiesība ir tā,ka tev kaut kas riebj.
Jā jā, visi šeit jau zin, ka vienīgā patiesība ir tā, ka LV viss ir ļoti labi, neviens neko nezog, visi politiķi domā tikai par tautu un, ja tomēr kaut kas nav Ok, tad ar vienu vēstuli priekšniekam viss momentā sakārtojas
Nu bet protams, ka nebūt ne viss ir kā vajag. Bet tas nenozīmē, ka viss ir pilnīgi slikti.
Ja viens vai 10 CP inspektoreļi paņem kukuļus, tas nenozīmē, ka visi tos ņem. Ja kāds tanks tirgo sliktu degvielu,tas nenozīmē,ka visi tirgo sliktu.
Bet tu te blā blā, viss esot skaidrs. Kas tev ir skaidrs?? Švaki informēts esi,tapēc arī saku-tirgus bāba.
Ja degvielas rūpnīca Baltijas reģionam piegādā sliktu degvielu, tad kurš tanks tirgo labo? ![]()
Ja motora darbībā nav jūtamu izmaiņu, tad nevajag tur neko jaukt ārā un čakarēt. Vai nu prosta nomainam dačiku vai arī nedaram neko.
Jo lēnāk brauc, jo mazāks patēriņš. ![]()
Nevajag traucēt motoram strādāt. Kad kautkas noplīsīs, tad arī remontēs.
Sretsked rakstīja:
Gauss rakstīja: Un ja ir tā kā tu saki, ka zavods nonstopā štancē vienu un to pašu produkciju vienlaicīgi visai pasaulei, tad kāpēc pie mūsu dīleriem nevar nopirkt audi vai fofāgenus ar tādām pat šasijas numuru sērijām kā Vācijā?
Visus neražo vienā rūpnīcā,pajoliņ. Savukārt zīme VW uz mašīnas garantē vienotu kvalitāti
Bet tādas lietas tev nesaprast, ej ,kurbulē skāni, tūliņ atnāks šefs un sados mizā.
Zīme neko negarantē, to var nopirkt par pāris Ls.
Zini kāpēc dolāri kā valūta ir ar daudz lielāku rūpnīcas brāķa procentu nekā rubļi?
droši jau ka nezini....![]()
Kas ir, kulē ierāvi?
Nav ko tēmā atbildēt, tāpēc sāc izlocīties
Ej pie sava dibendrauga švillija un saštukojiet normālu atbildi. Paprasiet padomi pirmajam, jo ar mīksto prātiņiem cauri netiksiet...
Un ja ir tā kā tu saki, ka zavods nonstopā štancē vienu un to pašu produkciju vienlaicīgi visai pasaulei, tad kāpēc pie mūsu dīleriem nevar nopirkt audi vai fofāgenus ar tādām pat šasijas numuru sērijām kā Vācijā?
Esmu bijis vairāk rūpnīcās nekā tev zobu mutē.
Bet nu kā jau rakstīju, ar nederīgas btr apliecības vicināšanu ir par maz, tevi pa tuvumā rūpnīcām nelaidīs. Turpini vien malt savu...
vari uzcepties....
anonimikis rakstīja: uz vienu galu sanāk braukt pretī Zemes griešanās virzienam.
Uz mājām pat klibais suns skrien ātrāk...
Vairāk nekā 2300 kilometru bez uzpildes un uzlādes - Hongqi HS6 uzlādējamais hibrīds uzstāda Ginesa rekordu
8
Kruzaks? AUDI Q5? Dacia vai Subaru? Kurš no 5 auto uzvarēs nominācijā "4x4 bezceļu auto 2026"? (+ VIDEO)
12
Pakaļdzīšanās Rīgā – policija aptur autovadītāju, kurš braucis 1,43 promiļu stiprā reibumā (+ VIDEO)
1
Latvija joprojām ir viens no riskantākajiem Eiropas lietoto auto tirgiem, pieaugot bojājumu skaitam
1
ValdisM rakstīja:
Gauss rakstīja:
WALA rakstīja:
Gauss rakstīja:
Ar veco eļļu (ja tai nav klāt motora skalojamais līdzeklis) vislabāk nopindzelēt kādu šķūni, garažu vai jebkādu citu koka ēku, var pat māju, ja pietiek eļļas.
Nu "īsts dabas draugs", jēdzīgāk ir ja to eļļu savāc ražotājs un pārstrādā atkārtoti, bet kokam ir jēdzīgāki to aizsardzības līdzekļi !!!
Pie Papes ezera ir atpūtas bāze, kurā visas mājiņas ir nopindzelētas ar atrabotku. Nav ne vainas. Nekas nesmird un labi izskatās.
forši ir laikam atpūsties mājās, kuru sienas iesūcinātās ar svina un citu smago elementu daļīņām ;D
Vispār Latgalē šiem mēºķiem izmanto nefiltrētu linsēklu eļļu. 300 gadus vecās vecticībnieku koka baznīcas, kas apstrādātas ar linsēklu eļļas, nav puvušas un arī nepūs
Tu to svinu karsēji un tad elpoji tvaikus vai arī svina gabalus sabāzi visos caurumos uz nakti?
Nu kā deksters....
p.s. izlasi ķīmisko sastāvu normālam antiseptiķim, tad tev atrabotka vairs neiedzīs paniskās bailes...
tikai strādājot ar antiseptiķi uzvelc cimdus, lai nesanāk kā deksteram, pazaudēsi ne tikai matus, bet arī sievietes....