iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Gauss 24.11.2010 9:08

ValdisM rakstīja:

Gauss rakstīja:

WALA rakstīja:

Gauss rakstīja:

Ar veco eļļu (ja tai nav klāt motora skalojamais līdzeklis) vislabāk nopindzelēt kādu šķūni, garažu vai jebkādu citu koka ēku, var pat māju, ja pietiek eļļas.

Nu "īsts dabas draugs", jēdzīgāk ir ja to eļļu savāc ražotājs un pārstrādā atkārtoti, bet kokam ir jēdzīgāki to aizsardzības līdzekļi !!!

Pie Papes ezera ir atpūtas bāze, kurā visas mājiņas ir nopindzelētas ar atrabotku. Nav ne vainas. Nekas nesmird un labi izskatās.

forši ir laikam atpūsties mājās, kuru sienas iesūcinātās ar svina un citu smago elementu daļīņām ;D

Vispār Latgalē šiem mēºķiem izmanto nefiltrētu linsēklu eļļu. 300 gadus vecās vecticībnieku koka baznīcas, kas apstrādātas ar linsēklu eļļas, nav puvušas un arī nepūs

Tu to svinu karsēji un tad elpoji tvaikus vai arī svina gabalus sabāzi visos caurumos uz nakti? Nu kā deksters....

p.s. izlasi ķīmisko sastāvu normālam antiseptiķim, tad tev atrabotka vairs neiedzīs paniskās bailes...

tikai strādājot ar antiseptiķi uzvelc cimdus, lai nesanāk kā deksteram, pazaudēsi ne tikai matus, bet arī sievietes....

Gauss 23.11.2010 14:51

Cik tad ir palikuši dzīvi tīrasiņu maiji?

Gauss 23.11.2010 14:50

Apsaimniekotājs pats nemaina?

Gauss 23.11.2010 14:32

Sretsked rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Tā kā 5w40 jūtami atvieglos veca autiņa iedarbināšanu ziemā, un starpība cenā nav nemaz tik milzīga

Nu ja, tās 15W40 un 10W40 ražo,jo nav ko darīt

Tas motors griezīsies pietiekami labi gan ar 5 w gan 10w... Nu jā, mums jau tās ziemas ar -60 grādiem...

Ja tu tādu eļļu nevari atļauties, tad tas nenozīmē, ka kādam citam to nevajag.

Ķipa no sērijas, nahuj braukt ar rolsroisu, ja var braukt ar zaparu, ne tā, lošara?

Gauss 23.11.2010 14:25

WALA rakstīja:

Gauss rakstīja:

Ar veco eļļu (ja tai nav klāt motora skalojamais līdzeklis) vislabāk nopindzelēt kādu šķūni, garažu vai jebkādu citu koka ēku, var pat māju, ja pietiek eļļas.

Nu "īsts dabas draugs", jēdzīgāk ir ja to eļļu savāc ražotājs un pārstrādā atkārtoti, bet kokam ir jēdzīgāki to aizsardzības līdzekļi !!!

Pie Papes ezera ir atpūtas bāze, kurā visas mājiņas ir nopindzelētas ar atrabotku. Nav ne vainas. Nekas nesmird un labi izskatās.

Gauss 23.11.2010 9:20

bogy rakstīja:

Sretsked rakstīja: ... kur 4,5 litri pussintētikas Mobil eļļas + filtrs ar maiņu maksā 17 lati. Ar čeku.

a veco eļļu dod līdzi

..ja kas var nokurināt vai elektrību saražot...

a no čeka maz siltuma un elektrība nekāda.

Ar veco eļļu (ja tai nav klāt motora skalojamais līdzeklis) vislabāk nopindzelēt kādu šķūni, garažu vai jebkādu citu koka ēku, var pat māju, ja pietiek eļļas.

Gauss 23.11.2010 9:18

Kas tie par auto speciem, kas nejēdz paši eļļu nomainīt

Otrs vienkāršākais un tīrākais darbs aiz riteņa nomaiņas.

p.s. izrādās deksters pats ir izbijis spekulants, bet citus spekulantus noliek... atkal divkosība

vai arī kārtējais neveiksmīgais dekstera mēģinājums sevi apliecināt...

cepies...

Gauss 22.11.2010 10:11

Tā tev nav nekāda vācu kvalitāte!!!

Kā tu domā, kāpēc japāņiem ir šķības acis?

Tāpēc, ka viņiem nekad nav bijuši izdegušu lampiņu indikatori. Lampas viņi pārbauda izbāzuši galvu pa logu, tāpēc tās acis arī ir šķības, lai redzētu aiz stūra.

Gauss 22.11.2010 10:11

rudens68 rakstīja: Neuzrāda lampiņas , viena lieta , bet kādus parametrus vēl šamais neuzrādīs ???

user manuālis ir? tur parasti viss ir rakstīts, ko uzrāda

Gauss 16.11.2010 8:30

deksters, meklē sievieti....

vai vismaz liec savam māceklim švillijam par tādu kļūt....

cepies...

Gauss 15.11.2010 13:58

Kas tur ir ar to dekstera veco? Arī mīkstais?

Gauss 15.11.2010 13:52

Yetti rakstīja: čomam ir Signum ar 3.0 Isuzu dīzeli... nevarot teikt nevienu sliktu vārdu... pie noteikta noskrējiena maina maināmo un brauc...

principā Vectra modifikācija, tā kā detaļu cenas arī pieņemamas, pēc 100K esot mainījis pakaļējos amortizatorus, vēl viena lieta - virsbūvē Al izmantots, šis savu kapotu bija saburzījis, meklēja lietotu, jauns maksā ārprātu, vecais neremontējas...

remontējās arī Al detaļas, padlaiki ir beigušies...

Gauss 15.11.2010 13:49

Tas valsts standarts ir adaptētais vācu vai krievu?

Gauss 15.11.2010 13:48

Ja degvielas rūpnīca Baltijas reģionam piegādā sliktu degvielu, tad kurš tanks tirgo labo?

atkārtošu tam, kas nesaprata...

Gauss 15.11.2010 13:43

Bija pa diskāverī viens raidījums, kur džeki sacentās kurš nobrauks vairāk. Viens brauca bez eļļas, otrs bez antifrīza, pa trasi. Beigās viņiem zajebala braukt, jo motori tā arī nenoplīsa.

Bet nu klausīties dekstera padomos ir tas pats kas čurāt pret vēju.

Gauss 15.11.2010 11:59

Sretsked rakstīja:

Gauss rakstīja: Ja motora darbībā nav jūtamu izmaiņu, tad nevajag tur neko jaukt ārā un čakarēt. Vai nu prosta nomainam dačiku vai arī nedaram neko.

Aizej un paprasi onkuļiem vēl kaut ko gudru. Viņi tevi vizina ar mežvedēju Urālu un kaut ko remontē tikai tad,kad kaut kas jau nolūzis,noklapējis utt ? Īstiem vīriem uzšķaudīt uz kaut kādām sūda lampelēm .

Urāls un btr laikam ir vienīgie auto, kurus tu zini. Aizej uz kādu grāmatnīcu un atjauno savu plakātu kolekciju....

p.s. ja kas, ir te viens pilnpiedziņas krazs, kurš urālus saliek vienos vārtos...

Gauss 15.11.2010 11:56

Sretsked rakstīja:

KSI rakstīja:

Sretsked rakstīja: ... vienīgā patiesība ir tā,ka tev kaut kas riebj.

Jā jā, visi šeit jau zin, ka vienīgā patiesība ir tā, ka LV viss ir ļoti labi, neviens neko nezog, visi politiķi domā tikai par tautu un, ja tomēr kaut kas nav Ok, tad ar vienu vēstuli priekšniekam viss momentā sakārtojas

Nu bet protams, ka nebūt ne viss ir kā vajag. Bet tas nenozīmē, ka viss ir pilnīgi slikti.

Ja viens vai 10 CP inspektoreļi paņem kukuļus, tas nenozīmē, ka visi tos ņem. Ja kāds tanks tirgo sliktu degvielu,tas nenozīmē,ka visi tirgo sliktu.

Bet tu te blā blā, viss esot skaidrs. Kas tev ir skaidrs?? Švaki informēts esi,tapēc arī saku-tirgus bāba.

Ja degvielas rūpnīca Baltijas reģionam piegādā sliktu degvielu, tad kurš tanks tirgo labo?

Gauss 15.11.2010 8:27

Ja motora darbībā nav jūtamu izmaiņu, tad nevajag tur neko jaukt ārā un čakarēt. Vai nu prosta nomainam dačiku vai arī nedaram neko.

Gauss 15.11.2010 8:15

Jo lēnāk brauc, jo mazāks patēriņš.

Gauss 15.11.2010 8:14

Nevajag traucēt motoram strādāt. Kad kautkas noplīsīs, tad arī remontēs.

Gauss 12.11.2010 8:40

Sretsked rakstīja:

Gauss rakstīja: Un ja ir tā kā tu saki, ka zavods nonstopā štancē vienu un to pašu produkciju vienlaicīgi visai pasaulei, tad kāpēc pie mūsu dīleriem nevar nopirkt audi vai fofāgenus ar tādām pat šasijas numuru sērijām kā Vācijā?

Visus neražo vienā rūpnīcā,pajoliņ. Savukārt zīme VW uz mašīnas garantē vienotu kvalitāti

Bet tādas lietas tev nesaprast, ej ,kurbulē skāni, tūliņ atnāks šefs un sados mizā.

Zīme neko negarantē, to var nopirkt par pāris Ls.

Zini kāpēc dolāri kā valūta ir ar daudz lielāku rūpnīcas brāķa procentu nekā rubļi?

droši jau ka nezini....

Gauss 12.11.2010 8:38

Kas ir, kulē ierāvi? Nav ko tēmā atbildēt, tāpēc sāc izlocīties

Ej pie sava dibendrauga švillija un saštukojiet normālu atbildi. Paprasiet padomi pirmajam, jo ar mīksto prātiņiem cauri netiksiet...

Gauss 12.11.2010 8:33

Un ja ir tā kā tu saki, ka zavods nonstopā štancē vienu un to pašu produkciju vienlaicīgi visai pasaulei, tad kāpēc pie mūsu dīleriem nevar nopirkt audi vai fofāgenus ar tādām pat šasijas numuru sērijām kā Vācijā?

Gauss 12.11.2010 8:31

Esmu bijis vairāk rūpnīcās nekā tev zobu mutē.

Bet nu kā jau rakstīju, ar nederīgas btr apliecības vicināšanu ir par maz, tevi pa tuvumā rūpnīcām nelaidīs. Turpini vien malt savu...

vari uzcepties....

Gauss 12.11.2010 8:22

anonimikis rakstīja: uz vienu galu sanāk braukt pretī Zemes griešanās virzienam.

Uz mājām pat klibais suns skrien ātrāk...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti