iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
aansis 31.08.2016 16:02

Varu nebraukt, es arī bez tā zinu, ka avārijā nokļūt ir slikti ar jebkuru auto. Bet diez vai tu zini, cik maza ir iespēja iet bojā dēļ tā, ka tev ir vecs auto.

aansis 31.08.2016 14:45

Šo daļu varēji nestāstīt, ļoti labi zinu - sanāk braukt ar ļoti dažādiem auto. Bet izlaidi vienu detaļu - šāda manevra sākšanai tev ir jāredz ne vien savus 50m un pēdējo pretimbraucošo, bet arī vēl brīvu gabalu aiz tā, ko tev vajadzēs manevra pabeigšanai - tātad ļoti lielu ceļa gabalu. Man ar jaudīgu auto savukārt pietiks ar mazāku, pat ja sēdēšu fūrei astē - ar to arī rēķinos, ielienot jums pa vidu un šādā situācijā aizbraukšu tev netraucējot, ko pat nepamanīsi un necepsies. Bet atlikušās situācijas ir tās par ko cepies t.i. varianti, ja brīvā vieta un redzamība pietiek mums abiem. Es paskatīšos spoguļos, pamanīšu tavu ieskrējienu un tam netraucēšu, bet tu aizbrauksi ar domu, ka es to darīju tādēļ, ka nemāku apdzīt. Kāds cits tev vienkārši iegriezīsies priekšā... Tas arī viss.

aansis 31.08.2016 14:44

Šo daļu varēji nestāstīt, ļoti labi zinu - sanāk braukt ar ļoti dažādiem auto. Bet izlaidi vienu detaļu - šāda manevra sākšanai tev ir jāredz ne vien savus 50m un pēdējo pretimbraucošo, bet arī vēl brīvu gabalu aiz tā, ko tev vajadzēs manevra pabeigšanai - tātad ļoti lielu ceļa gabalu. Man ar jaudīgu auto savukārt pietiks ar mazāku, pat ja sēdēšu fūrei astē - ar to arī rēķinos, ielienot jums pa vidu un šādā situācijā aizbraukšu tev netraucējot, ko pat nepamanīsi un necepsies. Bet atlikušās situācijas ir tās par ko cepies t.i. varianti, ja brīvā vieta un redzamība pietiek mums abiem. Es paskatīšos spoguļos, pamanīšu tavu ieskrējienu un tam netraucēšu, bet tu aizbrauksi ar domu, ka es to darīju tādēļ, ka nemāku apdzīt. Kāds cits tev vienkārši iegriezīsies priekšā... Tas arī viss.

aansis 31.08.2016 12:35

Ceļi nav apļveida - viens līkums pa labi, viens pa kreisi... Kreisajam līkumam vai taisnam ceļam maza distance redzamību netraucē. Toties 50m ir distance, kuras pārvarēšanai vajag laiku - līdz ar to ārkārtīgi pagarinot kopējo manevra laikā nobraucamo attālumu un tādējādi nepieciešamo brīvā ceļa posmu. Un visticamāk pārvēršot to par tik garu, kurā tad jau ir vairāki līkumi un vēl kāds krustojums pa vidu. Praksē tas, braucot ar jaudīgu auto nozīmē to, ka vidusmēra satiksmē varu "nokost" tādu vilcieniņu un pēc tam mierīgi braukt ar kruīzkontroli pa tukšu ceļu vairākus desmitus km, netresojot par distanci ne priekšā ne pakaļā, līdz esmu panācis nākamo vilcieniņu. Tad atkal "agresīva apdzīšana" un nākamais mierīga ceļa posms. Kopsavilkumā - laiku, iespējams, esmu ietaupījis nedaudz, toties ceļā neesmu noguris no nepārtrauktās raustīšanās un distances ievērošanas.

aansis 31.08.2016 12:16

Koks ar diviem galiem. Arī es, braucot ar atbilstošu auto, mēdzu tādiem kā tev ielīst priekšā. Jo zinu, ka fūri spēšu apdzīt ātrāk, nekā tu sadūšosies ieskrieties. Toties tevis ieturētā distance ir par lielu, lai pat ar jaudīgu auto droši apdzītu abus uzreiz. Līdz ar to tava distance faktiski ir abiem nolūkiem - gan tev priekš ieskriešanās, gan kādam citam, kam jaudīgāks auto, lai varētu droši apdzīt. Tā kā braucu ar dažādiem auto, man nav problēma palaist tos, kam jaudīgāki, tad kad pats braucu ar mazjaudīgu. Problēmas sākas tad, kad tie jaudīgākie rada skaudību...

aansis 31.08.2016 12:07

Noteikti, ka neapdzīt konkrētajā situācijā būtu bijis ātrāk. Bet diez vai šī viena tikšanās ar CP kompensētu visas pārējās vilkšanās aiz vilcieņiem. Izvēle jau ir padarīta ļoti vienkārša - satiksme ir sačakarēta tik tālu, ka izvēle ir starp normālu braukšanu atbilstoši apstākļiem, kas ietver reizi reizi pa reizei tikties ar CP un kļūšanu par vēl vienu, kam ceļš ir vieta, kur "uzspēlēt vilcieniņus".

Es apdzenu līdzīgi šeit rakstītajam tikai tādēļ, ka savādāk nevar tikt garām. Un daudz priecīgāks būtu, ja varētu braukt ar savu izvēlēto ātrumu, kas normālā gadījumā ir lielākās daļas ātrums, apdzenot atsevišķus lēnākos un palaižot garām atsevišķus ātrākos. Diemžēl problēma ir tajā, ka tie paši braucēji, kas vēlas braukt ar tādu pašu ātrumu, kā es, "iestrēgst" un veido vilcieniņus, bet uzskata, ka arī man tagad ir jābrauc lēni, jo viņi nemāk apdzīt.

Pieņemu, ka arī GB labprātāk apdzītu vienu atsevišķi braucošu fūri un bez stresa turpinātu savu ceļu ar normālu ātrumu, nevis paātrinātos daudz virs atļautā, lai savā veidā atrisinātu problēmu, ko ir radījuši citi. Nu nav tā, ka visi "agresīvie apdzinēji" ir kompleksu mākti cilvēciņi, kas to dara, lai izrādītos ar saviem jaudīgajiem auto.

aansis 31.08.2016 10:15

CP vispār grūti. Neko vairāk, kā fēnot un alkoreidus rīkot neprot. Visu, kas sarežģītāks, atstāj pašplūsmā. Un tad nu propogandas mašīna raujas skalot smadzenes, ka visas problēmas ir tikai ātrumā un dzērājšoferos, lai attaisnotu šādu sistēmu.

Bet vispār atbildēju pēc būtības uz absurdo ideju aizliegt apdzīt vairākus auto. Ne jau uzskatu, ka ir kāda cerība, ka sāks sodīt reāli vainīgos.

aansis 30.08.2016 23:36

Būtu loģiski sākt bargi sodīt tos, kas brauc vilcieniņā. Ja netaisies apdzīt, tad ievēro tādu distanci, lai citi var apdzīt tavu auto atsevišķi un apdzinējiem nekas nebūs jāaizliedz.

aansis 30.08.2016 23:33

Frāze par to, cik briesmīgi ka šādi transportlīdzekļi piedalās satiksmē tieši ilustrē esošās skates sistēmas bezjēdzību. Bet sabiedrība ir tik gatava klausīt propogandu, ka to pat nesagrozot var pielietot pretējā virzienā.

aansis 29.08.2016 16:13

Un tādēļ arī saku, ka avārijai vajag divus. Vispirms vienu šādu ar nihilistisku attieksmi un pēc tam tādu "audzinātāju" kā Anonimikis.

Ceru, ka pareizi sapratu, un tev priekšā izbraukušie neko vairāk par vēlmi izlamāties nav radījuši, jo attiecies piedalīties viņu provocētā avārijā?

Ievērosim visi "dai duraku dorogu" principu un satiksme būs diezgan droša. Paskatīsimies spoguļos vai aizmugurē nebrauc Vernons, bet apdzenot pieņemsim, ka pagrieziena lampiņa ir izdegusi un par to mūs grib sodīt Anonimikis - un sagādāsim viņiem vilšanos!

aansis 29.08.2016 13:38

"zīmuļu cienīgas izpildīšanās no tavas puses - centiena nokost garu rindu, procesā labi uzņemot ātrumu".

Kāda tur zīmuļu izpildīšanās, ja tas ir vienīgais veids, kā tikt galā ar apdzīt nemākošu aunu izveidotiem "vilcieniņiem". Diemžēl pēdējā laikā arvien biežāk nākas redzēt, ka tādas veidojas aiz braukt nejēdzošiem vieglajiem, aiz kā ir iestrēgusi fūre vai autobuss un tad jau katram nākamajam apdzīt kļūst arvien grūtāk, jo visi neapdzinēji brauc blīvā virtenītē, nevis ievērojot tādu distanci, lai būtu apdzenami pa vienam.

aansis 29.08.2016 12:15

Lielisks viedoklis, tomēr vēlos komentēt šo no mazliet cita skatu punkta: "Tomēr - to maršruta autobusu laižu atpakaļ labajā rindā, jo viņš ved cilvēkus gan turp, gan arī atpakaļ. Viņam jātiek grafikā neraugoties uz to murgu, jo pieturā stāv pasažieri, kuriem arī jātiek gan uz mājām, gan darbiem."

No cilvēciskā viedokļa - es viens, bet viņi daudzi - viss ir pareizi. Bet no nodokļu maksātāja viedokļa izskatās tomēr savādāk. Par manu naudu vieni un tie paši cilvēki (RDSD) gan plāno ceļus, gan organizē sabiedrisko transportu. Tad kāda velna pēc man vēl papildus ir jākavē savu laiku, lai dotu ceļu sabiedriskajam transportam, kuru neizmantoju, bet daļēji apmaksāju sabiedriskā labuma vārdā, ja atbildīgie darbinieki, kam šādu problēmu vajadzēja novērst, ir kaut ko safisuši. RS ir vislabākajā pozīcijā, lai objektīvi identificētu problēmu (grafiku kavēšanu) un vērstos pie saviem saimniekiem RD un prasītu risinājumu.

aansis 26.08.2016 18:19

"ārpus pilsētas vainīgs viennozīmīgi ir priekšā esošs un tad katrs nākamais solis notiks automātiski"

Laikam jau tādēļ vadītāji nestājas pie sarkanās gaismas, jo baidās ka Vernons ar jaunākā modeļa Setru izšķaidīs, jo viņu kavē - profesionāļiem redz tādu nav jāievēro - tikai dīkdieņiem. Ja godīgi, nav skaidrs, kādēļ vajadzīga medicīniskā izziņa, ja psihiski slimiem cilvēkiem ļauj vadāt pasažierus, nevis nosūta uz Tvaika ielu.

aansis 26.08.2016 0:09

Apsilde ietekmē nobraukumu pēc lādēšanas... Nezināji, ka elektroauto neapsilda ar "lieko" siltumu, kā iekšdedzes dzinēju?

aansis 26.08.2016 0:07

Ticēšu. Mana sieva pusotru gadu meklēja S60 ar baltu ādas salonu, D5 un manuālo kārbu. Atrada S80. Bet tāda komplektācija ir visnotaļ unikāla, to tagad zinu droši.

aansis 25.08.2016 23:55

Es jau esmu pasācis braukt gar Jelgavu un Šauļiem. Ceļš līdz Kauņai par 30km garāks, toties ievērojami lielāks gabals pa bāni un pārējais pa daudz tukšāku šoseju.

aansis 25.08.2016 23:53

Šodien braucu Tukuma virzienā un piemirsu, ka jābrauc pa Liepājas šoseju. Attiecīgi sanāca pastāvēt pie luksoforiem. Remonta posmā pirms Tukuma-Jelgavas krusta man pa priekšu braucošie aizbrauca jau pie sarkanā - es pat neredzēju, kad zaļais beidzās. Apzinīgi apstājos pie luksofora un mani bez minstināšanās apbrauca vēl kādi 6 vieglie un 2 fūres. Tiešām jājautā, kas notiek!

aansis 25.08.2016 0:01

Gulēšana uz asfalta ir pārspīlējums, bet kopš ikdienā pārvietojos ar džipu, sievas S80 rada izjūtas, kas varētu būt līdzīgi raksturojamas. Agrāk kaut ko tādu sanāca izjust aizbraucot uz kalniem ar busu un pēc tam iekāpjot atpakaļ savā zemajā auto. Sākotnēji gan stāvā sēdpozīcija amerikāņu dīvānā likās ļoti jocīga, bet tagad īsti ērti neliekas pat Volvo beņķi, kurus agrāk uzskatīju par vieniem no ērtākajiem.

aansis 24.08.2016 23:53

Man ir bēdīga pieredze ar kartingiem svešās kompānijās - dažādas izpratnes par to, kas ir korekta braukšana, dažādi uzskati par sacensības un izklaides pareizo līdzsvaru, dažādas prasmju un svaru kategorijas u.t.t. Rezultātā tā īsti prieks nevienam par pasākumu nav. Tas tā - par kartingiem, kā iepazīšanās pasākumu vispār.

Bet ja par iAuto forumu - jau tā ikdienā nepietiek laika satikt tos, ko gribas. Kur nu vēl kādu citu kompāniju ar ko patiesībā maz kopīga, izņemot brīvo brīžu pakasīšanos virtuālajā vidē.

aansis 24.08.2016 23:46

kasinsh79 rakstīja: Tu atkal man mēģini "uzbraukt", vai?

Jau teicu, man patīk VISI dzinēju veidi. Un braucam ģimenē ikdienā ar vairākiem degvielas veidiem, nekādu problēmu, tikai katram precīzāks pielietojums. Par ko man būtu jāfano un jāslapina biksēs aiz laimes?

Vispār jau komentārs bija nevis par fanošanu un biksēs slapināšanu, bet gan par tavu izbrīnu, ka "arī te katrs slavina to degvielu ar ko brauc". Un nē, nemēģinu nevienam uzbraukt, bet gan izsaku savu viedokli par konkrētām lietām, nevis ķeros pie personīgiem apvainojumiem, jo citu argumentu nav.

aansis 24.08.2016 14:10

Domāju, ka patiesa. Elektrouzlādes stacijām noteikti finansējums ir vairāk nepieciešams, nekā medicīnai.

aansis 24.08.2016 11:20

D5 nu jau ir trīs paaudzes

aansis 23.08.2016 23:31

Nezinu ciparus saules baterijām - to saimnieks teica. Bet mans tēvs sen sapņo par mazo vējģeneratoru. Gribēja iziet procedūru un tādu uzstādīt mājās - visu kā nākas, ar pieslēgumu elektrotīklam, divvirzienu skaitītāju u.t.t. - tipa Eiropas atbalstīts projekts. Izrādījās viss ļoti "vienkārši" - tev no pareizajiem sertificētajiem cilvēkiem ir jāpērk pareizās sertificētās iekārtas, tās uzstādīt drīkst tikai tie paši sertificētie cilvēki, kam ir jānodrošina 24/7 pieeja savam īpašumam šo iekārtu apkalpošanai. Jābūvē visu pēc sertificēta, dārga projekta tur kur teiks speciālisti. Par to visu pašam jāmaksā un ja procedūrā nebūs pieļauta kāda kļūda, tad iespējams pēc gada daļu naudas no ES fondiem kompensēs. Kopējais cipars par 8kW ģeneratoru sanāca tuvu 100 000 Eur. Priekškars...

Vējģenerators būs. Varēs arī kaimiņi skatīties tāpat kā tu skaties uz savējiem. Ķīnietis, uzstādīts pašrocīgi un dzenās dīķi dekoratīvu strūklaku. Izskatīsies riktīgi biezi. Vējģenerators... Strūklaka... Bet patiesībā saimnieciskais izdevīgums nekāds, jo bez pieslēguma kopējam tīklam tā elektrība nav tāda uz ko saimniecībā var paļauties nopietnām vajadzībām. Tikai smuka sapņa realizācija.

Vari aiziet kaimiņiem pajautāt, ko viņi dara ar to elektrību. Tīri minot reālākais variants hobijsistēmas izmantošanai -var uzkonstruēt boileri ar diviem sildelementiem un vadības bloku, kas tīkla elementu pieslēdz tad, ja saules bateriju elements nevelk. Var mazliet ietaupīt uz siltā ūdens rēķina.

aansis 23.08.2016 14:55

Piekritīšu, Kolorado nav labākais piemērs tieši HES postījumu atainošanai, tomēr viela pārdomām gan - nez kas klimatu ietekmē vairāk - CO2 izmeši vai vesela ūdensnoteces baseina ekosistēmas izjaukšana. Bet tieši šādi līdzekļi tiek pielietoti, lai iegūtu "atjaunojamo resursu biodegvielu".

aansis 23.08.2016 13:07

Kā varu dzīvot? Tieši tāpat kā citi - diezgan sūdīgi. Tikai es skatos mazliet tālāk un nevainoju visās problēmās Ušakovu.

Nenoliegšu, ka kaut kādā veidā vieglāka dzīve ir tad, ja visu uztver kā dieva gribu un pazemīgi pakļaujas liktenim.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Lasītākie raksti

Jaunie raksti