iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
aansis 06.08.2016 14:01

Tu tak jau rakstīji, ka tava bauda ir nedarīt neko. Es, piemēram, to nespēju saprast, bet spēju pieņemt kā tavu izvēli, necenšoties saprast. Izdari pretēji un dzīve kļūs vienkāršāka. Rekur Vwfans bauda braukšanu ar Merivu - nesaprotami citiem, bet labi viņam.

aansis 06.08.2016 13:44

Es tev tikai atbildēju uz jautājumu - kas pērk jaunus auto. Kādu dzīvi tu izvēlies dzīvot, nav mana darīšana.

aansis 06.08.2016 13:35

Nedomā, papēti. Smagums nav problēma - vadība gan.

aansis 06.08.2016 13:11

Nopietni? TEC kurina ar kaut ko tādu, kam nav nepieciešama ieguve pārstrāde un infrastruktūra? Nav nepieciešami kvēpu filtri? Elektromobīļiem nevajag uzlādes infrastruktūru? Bateriju ražošanai nav jābūvē pilnīgi jauna ķīmiskās rūpniecības nozares infrastruktūra?

aansis 06.08.2016 13:04

Es pēc pāris nedēļām, svinēšu 40, man ir bērns (pagaidām gan viens) un es katru nedēļas nogali kaut kur "močīju". Kopā ar ģimeni! Tagad sēžam ar bērnu, skatamies multenes un rakstam komentārus, gaidot, kamēr mamma saģērbsies, jo pa dienu interesantas lietas notiek Cēsīs, bet vakarā Dzintaru mežaparkā. Tā ka nevajag man stāstīt, kas būs būtiskāk 40+ gados. Man nebūs - jo dzīvei nav jāapstājas ne vecuma ne bērnu dēļ.

aansis 06.08.2016 12:52

Uzraudzība IR. Tikai liela daļa no tās šobrīd tiek tērēta, lai uzmanītu, vai nebrauc policija. Organizētība un koordinācija ir apbrīnojama. Iedodiet tai pareizo virzienu!

aansis 06.08.2016 12:50

Jā, ātrumkārbu ir izdevies izmest... Un vienlaikus komfortam esam ziedojuši efektivitāti turpat blakus - pusasis ar "miroņgalvām" arī vairāk rada pretestību, salīdzinājumā ar cieto tiltu. Tajā pat laikā - efektivitātes zudums 10% tikai vienā mezglā! Tev neliekas, ka tas tomēr ir virziens, kurā vajadzētu domāt? Vai tiešām tavuprāt tie 10% nav tā vērti lai mūsdienu elektronikas laikmetā radītu elektronisku "diferenciāli" - t.i. programmatūru, kas spēj vadīt divus elektromotorus? Elektromotoru var "sadalīt" divos, būtiski nezaudējot ne ražošanas izmaksās, ne efektivitātē, ne svarā. Un tā vietā ko par ieguldītajiem miljardiem piedāvā Tesla? Pareizi - veco labo mehānisko diferenciāli un panelī iebāztu planšetdatoru.

aansis 06.08.2016 12:35

Nekļūt par piepi 40 gadu vecumā.

aansis 06.08.2016 11:18

Mani neuzrunā. Bet tas protams ir tikai gaumes jautājums.

Kas attiecas uz jebkura veida "izpildīšanos" koplietošanas ceļos, jautājums ir krietni sarežģītāks, nekā šķiet pirmajā mirklī. Individuālie "wannabe gonščegi", kas izdomā padriftēt starp citiem braucējiem un "dragreiseri" no luksofora līdz luksoforam ir izskaužami. Toties par virkni "nelegālo sacensību" ir jādomā par legalizēšanu vienkāršojot procedūru un samazinot izmaksas, nevis aizliegšanu - šie cilvēki faktiski pierāda, ka visas milzu prasības oficiālo sacensību organizēšanā salīdzinoši dod mazu drošības guvumu (ja paskatāmies objektīvu, nevis emocionālu statistiku) un to, ka cilvēki lieliski spēj tik galā arī bez vagara. Dodiet jauniešiem izpausties un samazināsies vēlme darīt neatļautos. Jā - iespējams, kāds ies bojā, bet būsim reāli - tas notiek tagad un notiks jebkurā gadījumā - tikai tagad papildus tiek apdraudēti nejauši garāmgājēji. Ļaujiet risku uzņemties tiem, kas to vēlas un dara apzināti!

aansis 06.08.2016 10:44

"Rekonstrukcijas rezultātā Rīgas TEC-1 elektroenerģijas ražošanas lietderības koeficients ir pieaudzis no 30% līdz 46%"

(c) wiki

Tikai rekonstrukcijas rezultātā TEC vispār ir spējis panākt(!) modernos dīzeļus. Bet vēl jau jārēķina arī elektroenerģijas pārvades zudumu, kas ir proporcionāls attālumam no elektrostacijas un to, ka arī elektromotors vēl zaudē 5-10%.

aansis 06.08.2016 10:23

Nevari iedomāties?! Sāc ar elementāro - pameklē googlē, cik enerģijas zudums ir transmisijā - tas cipars ir lielāks par starpību starp TEC un iekšdedzes dzinēja lietderības koeficientiem. tieši transmisijas zudumu dēļ 4x4 auto rij degvielu, ko arī msh nekādi nespēj aptvert.

Jā, es piekrītu, ka riteņmotoru tehnoloģijas ir vēl reālajai dzīvei nederīgas - bet tieši to attīstībai būtu jāiegulda nodokļu maksātāju miljardus, nevis mārketingam, lai pārdotu Teslu, kas principiāli no 1982. gada RAF atšķiras ar izskatu un panelī iespraustu planšeti.

aansis 05.08.2016 23:29

Tavs gadījums tad gluzi nesaucas "darba auto piedzina" . Drizak esi uzskatams par sava veida aploksnu algas sanemeju - jo darba devejs faktiski tev dalu algas izmaksa "grauda", noformejot tos ka attaisnotos izdevumus. Un sads auto tava skatijuma patiesam jau ir ka savejais.

aansis 05.08.2016 22:10

Tiešām āksts... Pat lai palauztu bobiku tavā rajonā, man vajag vismaz 3 uzpildes. Ja ir kāds pasākums Latgalē, Lietuvā vai Igaunijā, jau sanāk 4-5. Un ir pasākumi, kur starp startu un finišu gāze beidzas pusceļā. Un mežos nav ne laika ne iespēju gāzi uzpildīt. Attiecīgi līdz finišam jābrauc pa dārgo + vēl ja finišs ir tādā vietā, kā, piemēram Pāvilosta, gāzi tuvākajā apkārtnē nedod - līdz Skrundai vēl ar benzīnu.

aansis 05.08.2016 19:49

Braucu +/- CSN robežās, nevis tā kā tu te sapņo. Pie mums jau par agresīvu braukšanu uzskata, ja pie zaļā uzsāc kustību, nevis meklēt ātrumkloķi. Klasiski pilsētā - es jau esmu otrā liela krustojuma pusē, kad blakus joslā stāvošais vispār sāk kustēties. Pirmo reizi starpību izjutu uz 4 joslu maģistrālās ielas Vīnē - stāvot krustojumā blakus šujmašīnai ar kundzīti gados pie stūres un uzsākot kustību kā ierasts ar manu toreizējo 160Zs turbobenzīnu, liels bija mans pārsteigums, ka krustojuma otrā pusē Fiesta man joprojām bija blakus! Tak beidz fantazēt iemeslus, kādēļ 4x4 rij degvielu. Ja netici man, pameklē kaut vai patēriņa starpību, piemēram Volvo D5 motoram iekš S60 vai XC90, vai saviem mīļajiem audi, gan arī kādu Q5 motoru atradīsi ieliktu A6 vai A8. Un minētie ir tikai parketnieki... Visa sāpe ir mašīnas konstrukcijā un transmisijas zudumos. Nesalīdzini bezceļu 4x4 ar rallija AWD - tās ir pilnīgi dažādas pasaules.

aansis 05.08.2016 8:44

Optimālāka? Pamatosi to ar faktiem vai propagandas saukļiem?

aansis 05.08.2016 1:19

Nu un ko tad atbildēji? Tikai apstiprināji, ka inovāciju nav. Esot jāpriecājas par to, ka planšete mašīnā iemontēta...

Problēma ir mistiskajās EKO normās, jo viss, ko tās nosaka, ir to, ka CO2 jāražo ārpus automobīļa, tas nekas, ka bezjēdzīgi. Galvenais, ka kādam pisness griežas.

aansis 04.08.2016 16:56

Tēma ir pareizā. Kāda jēga no apskates regularitātes, ja tā faktiski netiek veikta?

aansis 04.08.2016 16:54

Cik nožēlojami, malt atkal tukšu, ka CSDD netabalsta, jo bla... bla... bla... VISI šajā komentārā minēti argumenti ir neeksistējoši un jūs NEKĀ neesat paskaidrojuši, kā attaisnojas fakts, ka jūsu pakalpojums NEKO nedod. Kā paši sakat - transportlīdzekļu stāvoklis uz ceļiem ir slikts...

Un absurdā demagoģija par "tehniskās apskates nakti" ir nekaunības kalngals - tiešām uzskatāt cilvēkus par tik lieliem muļķiem, kas nesaprot, ka uz šo pasākumu ierodas tikai tie, kas paši zin, ka auto nav kartībā un grib bezmaksas diagnostiku?

aansis 04.08.2016 9:28

Tā kā esmu BMW antifans (laba mašīna, bet man nepatīk), kopš tēva moskviča laikiem esmu braucis tikai ar Fwd, līdz brīdim, kad iegādājos 4x4. Kā patīkams blakusefekts ir izrādījusies iespēja ikdienā braukāt rwd režīmā - var izbaudīt visu rwd braukšanas prieku, bet tad kad BMW kļūst nevarīgi, pieslēgt priekšējo tiltu un braukt bez bēdām tālāk.

aansis 04.08.2016 8:55

Nav haljavu i uksus sladkij. Tev tik grūti saprast, ka cilvēki ir no tās paaudzes, kas darbā zog tualetes papīru un stiepj mājās? Es biju ļoti pārsteigts, kad uzzināju, ka šāda parādība vēl joprojām eksistē uzņēmumā, kur mazākā alga ir 800 "uz rokas". Kur tad nu par darba devēja auto laušanu satraukties...

aansis 03.08.2016 20:11

Nav ne jausmas. Bet ja es tādu pirktu, tad noteikti publiski sniegtu šādu informāciju.

Nopietni?

aansis 03.08.2016 17:47

Tā nav pat tik daudz. TA uzlīmes esamība negarantē NEKO! Līdz ar to šis "pakalpojums" nav derīgs pat kā diagnostika. Starp citu - "avanss" parasti tiek izmaksāts par jau nostrādāto laiku, neieturot visa mēneša algu līdz nākamajam mēnesim - tā nav nekāda dāvana.

aansis 03.08.2016 14:34

Nu kā var vienlaikus apgalvot, ka pašreizējā sistēma neko nedod, jo ceļi ir pilni ar apšaubāmas tehniskā stāvokļa mašīnām, bet mainot šo sistēmu mēs būtu pakļauti lielākam riskam?

aansis 03.08.2016 12:36

Tuvākajā. Jo līdz tālākai nepietiek.

aansis 03.08.2016 11:15

Izjaukt visu, sākot no ieplūdes, līdz turbīnai, visu kārtīgi iztīrīt un salikto to visu pareizi atpakaļ. Neprofesionālim darbs pāris dienām un melna mute garantēta. Tas, ko izdarīji, līdzinās istabas kopšanai, paslaukot putekļus zem gultas.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti