WTF?! Aizej izaudz... Benzīna vienīgā stiprā puse ir īsie gabali. Viss ko auksts dīzelis ietaupa pret "trekninājumu", kā tu saki, aiziet remontos, DPF un EGR problēmas. Toties dīzelis garos gabalos dod 25-50% ekonomiju. Parēķini, cik tas ir, nobraucot 5000km. Ak jā - diez vai tev ienāca prātā, ka gari gabali ir mērāmi 4 ciparos PIRMS komata. Un pamēģini atrast benzīnnieku, kas spēj ar 8 litriem braukt ar 200km/h kruīzā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ārpus Vācijas ne, bet tā ir visnotaļ aktuāla situācija. Benzīnnieki, kas to spēj, mēdz pacelt patēriņu tuvu 20 litriem (Prius pie savas 160 fiziskās robežas ēd 18). Toties parasts 3.0 dīzelis to spēj paveikt, paliekot zem 10 litriem. Tur arī tā 50% ekonomija parādās. Un ar to, ka situācija tev nav aktuāla, vari nelielīties - diskusija ir vispārīga, nevis par to, kāds motors ir labāks tieši tavām vajadzībām. Un kas ir 20-30 litru vidējais? To vispār nesapratu.