iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
aansis 28.07.2016 19:09

Tas ir smieklīgi maz?! Kas tieši ir smieklīgi - braukāt ar dīvainu auto, lai tērētu tikpat, cik var ar tādu par kuru garāmgājēji nesmejas?

aansis 28.07.2016 14:33

Ko neapdrošinātu? Braukšanu ārpus iezīmēties ceļiem, braukšanu sacensībās, "papildaprīkojumu". Man auto standarta "bundža" maksā mazu daļu no auto faktiskās vērtības. Un nobraukums ikdienas satiksmē mazāko un drošāko daļu no nobraukuma.

aansis 28.07.2016 14:27

Pareizi saki... Būtu jābūt. Bet dzīvē ir savādāk - Vācijas serviss atbildēja, ka izskatīs pretenziju, ja viņiem nosūtīs auto uz ekspertīzi, kā arī pierādījumu, ka rullītis un siksna ir tie, ko viņi ir uzlikuši. Tagad pastāsti man, kā piedāvā pierādīt, ka tās driskas ir no viņu liktās siksnas, nevis no kāda cita pēc tam uzliktas?

aansis 28.07.2016 9:39

Nepērku KASKO vispār un pilnīgi noteikti esmu ietaupījis pietiekami, lai šobrīd varētu nopirkt vietā citu auto, ja tāda vajadzība rastos. Arī tajos gadījumos, kurus apdrošinātāji vispār atsakās apdrošināt

aansis 28.07.2016 1:35

2011. gada 215zs versija (D5244T11 vai D5244T15). Bet cik sapratu, šī problēma attiecas uz visiem trešās paaudzes D5 - siksnas un ruļļa vienādi. Garantija? Kāda garantija vecam auto, kam minētais noskrējiens ir pēc apkopes? Detaļas tika mainītas vēl Vācijā, pēc iegādes Latvijā tikai pārliecinoties, ka ieraksts grāmatiņā atbilst patiesībai un siksna un rullīši ir jauni un pēc marķējuma atbilstoši. Nevienam neienāca prātā ka slēpjas tāds pārsteigums. Auto lielā mērā tika iegādāts pateicoties veco D5 labajai slavai. Pat pārdevējs Latvijā tomēr deva uz savu risku gada garantiju, bet auto izturēja 14 mēnešus...

aansis 28.07.2016 1:07

Ir sāpīgāk, nekā tev virspusēji šķiet. Viens no D5 "aizgājējiem" to izdarīja neilgi pēc šādas maiņas. Cilvēks, kas reanimēja, nebija gluži parasts automehāniķis, bet sava aroda meistars ar inženierzinātņu maģistra izglītību, tādēļ pacentās iedziļināties problēmā un atklāja interesantas lietas. Sākotnēji likās, ka apkopes veicējs ir uzstādījis defektīvu aftermarketa detaļu - agregātu siksnas spriegotājrullītim bija asas šķautnes ķīļrievām, kas bija jauno siksnu "noēdušas" tajos ~20kkm, kas tika nobraukti pēc maiņas. Kam negadās...

Bet interesantākais ir tas, ka tieši šādus pašus "defektīvus" spriegotājrullīšus piedāvāja ne tikai visi aftermarketa detaļu izgatavotāji, bet arī Mūsa Motors, kastītē ar Volvo logo! Vienīgais rullītis, kas nav ass, ir tas, kas uzstādīts rūpnīcā sākotnēji un kuru ražotājs liek mainīt neatkarīgi no tā, vai tam ir redzami bojājumi. Auto tika reanimēts šo rullīti noslīpējot atbilstoši oriģinālajai rūpnīcas detaļai un tagad atkal ir ejošs, bet par dārgu cenu.

Kopā ar faktu, ka agregātu siksna plīstot rada tādus tālākejošus bojājumus, pēc kuriem dīlera rekomendācija ir auto norakstīt, ir par ko padomāt...

aansis 27.07.2016 23:53

Vari palasīties, ko par to saka citi, lai neteiktu, ka es atkal kaut ko izdomāju: www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=99101

aansis 27.07.2016 23:44

Es jau nesaku, ka motors slikts... Kamēr iet... Bet pēdējā gada laikā paziņu lokā ir nobeigušies 5 gab. Visi ar vienu vainu - plīsusi agregātu siksna, kas tiek ierauta zem zobsiksnas. Un tas ir pēdējās (trešās) paaudzes D5 joks - tiem, "sākot ar 2002.gada" nav jāsatraucas, bet trešās paaudzes (neatceros no kura gada) īpašniekiem gan. Vecie, cik man zināms, bija/ir diezgan izturīgi, ko nevarētu teikt par jaunāko, kas seko labākajām autobūves tradīcijām.

aansis 27.07.2016 22:56

Labi tev un plusiņš francūžiem. Volvo D5 šādā gadījumā "paņem līdzi" zobsiksnu un attiecīgi vārstus un galvu. Konstruktoru muļķība vai apzināts risinājums?

aansis 27.07.2016 17:34

Visiem ar lietus sensoru aprīkotajiem auto, ar ko man ir gadījies braukt, sensora režīms automātiski izslēdzas, izslēdzot aizdedzi un pēc tam jāaktivizē no jauna manuāli. Pieņemu, ka tieši tevis minētā iemesla dēļ. Vai nu tava auto ražotājs ir glups, jeb auto sačakarēts.

aansis 27.07.2016 16:20

Un ko vēlies ieraudzīt? Vai man ir gari mati un bārda? Kāda zīmola apģērbu valkāju? Jeb ko?

Sāc labāk ar iedziļināšanos manā viedoklī, jo visu esi sapratis nepareizi. Tehnoloģijas mani drīzāk aizrauj, nevis es tās noliedzu, bet spēju atšķirt tās no līdzīgi iesaiņota stopsignāla zaķiem, kur tehnoloģiski nav nekā jauna. Un ar ironiju atļaujos izteikties par lietām, kas ir pretrunā ar veselo saprātu, nevis par citādi domājošajiem. Nav jau īsti citas izvēles - mūsdienu pasaule ir tik tālu sačakarēta, ka par to var tikai šausmināties vai pasmieties - mainīt tur mēs neko nevaram.

aansis 27.07.2016 15:09

Kam vajag, tam ir. Tava vēlme vairāk izklausās pēc pacana aicinājuma iziet ārā aprunāties, kad saprātīgie argumenti beigušies. Ko tev dos manis apskatīšana?

aansis 27.07.2016 12:43

Piekrītu - fantastiska fīča. Īpaši patīk vadītājiem, kam slinkums pārliecināties par savu manevru drošību. Pieradina to darīt vienmēr un paļauties, ka no avārijām glābs elektronika un citi vadītāji.

Es braucu, sekojot līdzi notiekošajam uz ceļa - spoguļos skatos regulāri, ne tikai pirms manevra. Bezjēgā mirgojošas lampiņas tikai novērš uzmanību un kaitina.

aansis 21.07.2016 13:40

Ar XC90 brauksi tikai pa asfaltu. Nu vismaz pēc pirmā rēķina par piekares remontu, braucot bezceļos

aansis 21.07.2016 11:54

Vienīgais, ko varu izdomāt - Horvātija ir klinšaināka, līdz ar to ar mazāk pludmalēm bet skaistāku dabu. Pēc sajūtām - Horvātija vairāk velk atgriezties atkal. Cilvēki abās ļoti viesmīlīgi, abās atrodamas gan skaisti sakoptas un iekārtotas, gan pamestas vai neskartas vietas. Tā kā jau sen esmu pārgājis uz individuālu ceļošanu un patstāvīgu ložņāšanu ārpus ierastajām tūristu vietām, grūti komentēt, kā šajās valstīs ir ar kaut kādiem organizētiem servisiem.

Mans ieteikums - palasi tūrisma ceļvežus un izdomā, kur ir vairāk vietas, ko gribi apskatīt. Manuprāt Horvātijā to ir vairāk, bet pirmajai reizei pietiekami abās un gaumes ir dažādas - kādam patīk klīst no baznīcas uz baznīcu, citam pa neskarto dabu un man no visa pa druskai Valstis ir ļoti dažādas, bet abās tikai pozitīva pieredze, bez jebkādiem starpgadījumiem.

aansis 21.07.2016 10:32

Kas vainīgs, tas bailīgs... Nevajag jau tā taisnoties - tas tikai apstiprina aizdomas ;) Un vēl - būtu interesanti uzzināt, uz kādu jautājumu atbilde ir nē, ja nekāds jautājums netika uzdots

aansis 21.07.2016 10:28

Sunny coast ir varens krievu all-inclusive stūķis. Toties apkārtnē ir iespējams sameklēt arī "neapdzīvotas" pludmales, kur pamatā brauc tikai vietējie, bet vietas daudz.

aansis 21.07.2016 9:15

Par tiem 100km drīzāk būs pie vainas nevis vecums, bet tas, ka nebraucu ar šujmašīnu motoriem. Lielie pie pietiekamas slodzes tiek vēlāk. Sievas iepriekšējam auto bija 1.9 un tas tīrījās salīdzinoši bieži. Tagad brauc ar 2.4 un tīrīšanās notiek retāk, bet pamatīgāk.

aansis 21.07.2016 9:07

Ja negrib uz Rietumeiropu, tad pie jūras atliek Bulgārija vai Horvātija. Abās ir būts ar bērniem. Abās labi. Par braukšanas ilgumu - viss atkarīgs no bērniem - aprīlī braucām slēpot Alpos ar diviem (6 un 4) bērniem, kas varonīgi izturēja visus 2000 km ar nedaudz pauzēm abos virzienos ar VW Caravelle.

Nav būts, bet kādreiz gribas arī tepat netālu - uz Sopotu Polijā. Tomēr tur laikam dienvidu karstumu nesagaidīt...

aansis 21.07.2016 1:00

Ja cilvēkam ir kaut mazliet prāta, tad problēmas ar DPF nebūs. Ar to es domāju, ka problēmas nebūs tiem, kas dīzeli ir iegādājušies, lai vismaz reizēm aizbrauktu kaut kur tālāk. Gudrīšiem, kas ar dīzeli grib braukt dažus kilometrus dienā, galvassāpes garantētas.

No savas pieredzes ar dīzeļiem - 10km ir par maz. Latvijas apstākļos mierīgi braucot ar atļauto+20 filtrs sāk svilt pēc ~100km nobraukuma. Agresīvi braucot var piespiest arī ātrāk. Pēc vizināšanās pa bāņiem nākamā attīrīšanās notiek pēc visai ilga laika. Morāle - modernie dīzeļi nav ražoti Latvijas ceļiem un cilvēkiem, kuru izbraucieni aprobežojas ar nokļūšanu no guļammiesta uz darbu Rīgā.

aansis 21.07.2016 0:17

Viss A2 maksas posms (Konin - Swiecko) vieglajam auto šobrīd maksā 81.90 PLN (~19 EUR), bet ceļš pa A4/S8 (gar Vroclavu) ir par ~125 km garāks (Berlīnes virzienā), toties nav regulāri jāstājas maksāt. Bet tas ir tikai ātrgaitas ceļš - 120, nevis 140km/h. Ja vēl galamērķis nav Vācijas ziemeļos, starpība sarūk. Ir vērts padomāt, vai maksa par A2 sevi attaisno, ja vien auto nespēj "norīt" degvielu 19EUR vērtībā par 100km. Starpība faktiski ir maksa par apmēram stundas laika ietaupījumu. Līdz ar to - ir izvēle

aansis 20.07.2016 23:49

Pamatā piekrītu. Tomēr ne gluži par to, kam piešķirt pārbaudes tiesības. Visa problēmas atslēga ir līdzatbildībā. Jā - lai ieviestu līdzatbildību, ir virkne problēmu, sākot jau ar to, ka citām valsts institūcijām tad nāktos strādāt - sākot jau ar policiju, kam vajadzētu beigt visus negadījumus "norakstīt" uz nepareizu ātruma izvēli. Bet tālāk sistēma būtu visnotaļ pašregulējoša - apskates uzlīmes izsniegtu servisi, kas būtu gatavi šo atbildību uzņemties. Protams, ar profesionālās atbildības apdrošināšanu, kas ir labākais "sertifikācijas" mehānisms - serviss, kas izsniegtu nepamatotas atļaujas, ātri vien to vairs nevarētu atļauties. Arī izmaksas un termiņus nostabilizētu pašregulācija. Bet valsts kontroles funkcija būtu jāierobežo ar to, ko pašlaik sāk darīt CP/CSDD - izlases tehniskajām kontrolēm uz ceļiem, pārkāpumu gadījumā sodu sadalot gan auto vadītājam, gan īpašniekam, gan pārbaudītājam. Jā - nodalot īpašnieku, vadītāju un pārbaudes veicēju, atkarībā no konstatētā defekta rakstura - piemēram, par izdegušu lampiņu ir sodāms tikai vadītājs, jo tādu defektu viņam ir pienākums un iespēja konstatēt. Izklausās sarežģīti? Jā - tā arī ir. Un tas nozīmē tikai vienu - es te filosofēju par lietām, kas nekad nenotiks, lai gan tas ir vienīgais ceļš uz transportlīdzekļu tehniskā stāvokļa kontroli pēc būtības, nevis ierēdniecības naudas pumpīša uzturēšanai.

aansis 20.07.2016 15:32

Skrējēja vēlmei ne ar ko. Bet tev pārkārtojoties ir jādod ceļu, nevis jāspriedelē, ar cik brauc "skrējējs""- vari piebremzēt un pabraukt lēnāk, kamēr josla atbrīvojas. Bet vēlme braukt lēnāk par fūrēm ir gluži vienkārši maucība - čakarējot ne tikai "skrējējus", bet arī cilvēkus, kas grūtā darbā pelna maizīti un jau tā ir "iespiesti" starp pasūtītāja vēlmēm un tahogrāfu, kas it kā aizstāv vadītāja tiesības, bet patiesībā padara darbu vēl grūtāku. Padomā kādreiz, kā jūtas fūres šoferis, kam dēļ tāda, kā tu ir pietrūkuši pavisam nedaudz kilometri līdz galamērķim, bet ir jāstājas uz obligātajām 8h.

aansis 20.07.2016 15:17

Vīram, kas palūdz, lai sieva noskaidro kaut kādā forumā kaut ko, ko pati nesaprot un nemāk izskaidrot, arī ir laiks uz servisu.

Bet vispār izskatās pēc bēdīga iAuto mēģinājuma uzturēt diskusiju ar kārtējo izdomāto problēmu.

aansis 20.07.2016 12:27

Laba doma. Nesaprotu cilvēkus, kas paši atzīst, ka neko no mašīnām nesaprot, bet prasa forumos risinājumus. Ko tālāk, ja kāds arī vainu atpazīs un tehniskā valodā paskaidros, kas darāms?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti