Un kā sekos līdzi tam, kā pārvietojas noziedznieki, kas ir gājēji. Un kā tam, vai dzīvokļos netiek glabātas aizliegtas mantas, piemēram narkotikas? Kaut kā ir sanācis, ka atkal tiek tālāk diskriminējoši ierobežotas tieši autovadītāju (un īpašnieku) cilvēktiesības - robežās, kas jau nekādi vairs nav saistītas ar argumentu, ka automašīna ir paaugstinātas bīstamības objekts.
Ja jau sabiedrība ir gatava šādām tiesībsargāšanas metodēm, tad ir jārīko referendums par satversmes grozījumiem, kurā kopīgi atsakamies no tiesiskas valsts statusa, jo mūsu sabiedrībai ir nepieciešams policejisks pārvaldes režīms. Tikai nesaprotu - kāda velna pēc vajadzēja PSRS sagraut, lai tiktu pie tā, ko mums, kā izrādā nevajag. Bija taču pilna laime un totāla kontrole.



















Acīmredzot esmu aizspriedumains īblis, jo ir gadījies tādus kā GB12 atstāt ceļa malā ziemā. Apstājos, biju gatavs izvilkt no kupenas vienkārši palīdzot. Bet nekā - pieprasīja, lai kāpju ārā un vēl pats pieāķēju savu striķi - apvainojās, kad teicu, ka tas gan ir maksas pakalpojums. Nesaprata, kādēļ iesēšanos kupenā uzskatu par negadījumu, bet braukšanu ziemā bez striķa bagažniekā un jēgas, kur to pieāķēt - par apzinātu nolaidību.