iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
aansis 12.05.2014 14:04

Kanibaals rakstīja:

aansis rakstīja:

P.S. Netaisos neko tādu darīt, tikai mēģinu paskaidrot, kādēļ "aculiecinieka video" nevar tikt uzskatīts par pierādījumu.

Vēlreiz atkārtošu, ka ne jau video pats par sevi ir pierādījums, tas kalpo kā papildus pierādījums iesniegumam. Tā kā tavs apgalvojums nav pamatots. Nekas neliedz aculieciniekam ziņot pa telefonu, ne arī vēlāk uzrakstot iesniegumu, jo mobilais telefons nav obligāts, lai vienmēr par visiem notikumiem izsauktu uz vietas. Protams vai tam būs kāds rezultāts jau ir cits stāsts un tā jau ir policijas atbildība noskaidrot pārējo.

Ko ar to vēlējos pateikt? Ja jau būšu tik ļoti vēlējies kādu iegāzt, tad taču arī vārdos apliecināšu, ka savām acīm redzēju to, kas redzams video. Laikam nepamanīji, ka tēma saucas "Sodiishana uz video pamata"

aansis 07.05.2014 12:06

Kanibaals rakstīja:

sarashkins rakstīja:

Kļūdies. Iedziļinies likuma burtā - tur nav veloceliņš (413. zīme), bet gan 415. zīme "Gājēju un velosipēdu ceļš".

Pārāk esi iedziļinājies likumā, burtiska likuma tulkošana ir tikai viens no veidiem lai izprastu likuma jēgu. Gājēju un velosipēdu ceļš jau arī ietver velosipēdu ceļu.

Diemžēl mūsu valstī pirmajā vietā ir likuma burts. Attiecīgi velosipēdistiem ir pilnīgas tiesības vizināties pa brauktuvi un vienīgais, kas viņiem par to var draudēt, ir tavs nosodošais skatiens

aansis 07.05.2014 12:00

draco rakstīja:

Kanibaals rakstīja: Bez iesnieguma nevar sodīt. Tā kā velcies vien uz policiju. Video pats par sevi nav pierādījums, jo pēc tā nevar izspriest notikuma detaļas, bet kopā ar tavu iesniegumu tas ir derīgs, jo tu būsi tas kas uzņemsies atbildību par faktu korektu izklāstu.

www.pietiek.com/raksti/valsts_policijas_vadiba_tomer_spejusi_noskaidrot_policistu_-_pseidoinvalidu

Ok, paldies par informaaciju. vispirms gan registrators jaaiepeerk, bet tas, ka shaada iespeeja ir - ir labi, jo citaadaa veidaa shitaadus izdariitaajus pie praata vest nav iespeejams - iespeeja uzrauties CP ar shaadaam izdariibaam ir mazaaka, nekaa tikt zem meteoriita traapiijuma - as so shai virzienaa ir nesodaamiibas sajuutas, un tauta taa dara liidz kameer pretii kaads velk - un tad jau ir kaa minimums avaarijas situaacija, kaa maksimums - liikji pa graavmalaam....

Taisnība jau, iespējams, tev ir, tikai kā pierādīsi, ka neko neredz? Tu neredzēji un tādēļ uzskati, ka arī apdzinējs neredzēja? Varbūt tieši tevi ir jāsoda par sēšanos pie stūres, nespējot saskatīt ceļu?

Esmu bijis "abās pusēs" - gan mani ir apdzinuši vietā, kur manuprāt ceļš nebija pārskatāms, gan pats saņēmis pārmetumus, ka esmu apdzinis "neko neredzot" no cilvēka, kas spēj skatīties tikai taisnvirzienā un kaut ko saredzēt tikai tad, ja priekšā ir vismaz kilometrs taisnas šosejas.

Reģistratora video šajā gadījumā būs visnotaļ nenoderīgs pierādījums, jo kameras redzamība būtiski atšķiras no tā, ko redz vadītājs - salīdzinājumam vari pameklēt informāciju, ar cik kamerām ir aprīkoti auto, kuriem šobrīd veic "autopilota" testus.

aansis 07.05.2014 11:31

Kanibaals rakstīja:

aansis rakstīja:

iznomasu tada pat modela auto un ar kartona numuriem miglaina registratora kvalitate uzfilmesu kartigu agresivas brauksanas sovu.

Mēģināt jau tu vari, bet policisti jau ar nav tik viegli apmānāmi, pie tam pats vari norauties pantu par šādām izdarībām. Kaut vai tas, ka "vainīgais" nebūs tur ne tuvumā bijis un tu pats vien ātri saputrosies savās liecībās.

Kāda man daļa, kur bija vainīgais? Es būšu redzējis tikai to, ka šāds auto izveica attiecīgo manevru, kas arī ir piefiksēts video Policijai izdosies ievērot, ka apšaubāmas kvalitātes video ir redzams viltots numurs? Kā es to varēju zināt? Atvainojiet, ekspertīzi neveicu, uz numuriem neskatījos, tikai redzēju auto, kas izpildās, un par to ziņoju...

P.S. Netaisos neko tādu darīt, tikai mēģinu paskaidrot, kādēļ "aculiecinieka video" nevar tikt uzskatīts par pierādījumu.

aansis 05.05.2014 20:33

scope rakstīja: Cik atceros, ja ne gluži sodīt, tad vismaz izsaukt auto īpašnieku uz pārrunām policija uz video un iesnieguma pamata var.

Bija arī aculiecinieka video, uz kura pamata Rīgā, ja nemaldos, sodīja maršrutnieka vadītāju.

Domaju, ka ideja laba. Noskaidrosu ar ko brauc idejas autors, iznomasu tada pat modela auto un ar kartona numuriem miglaina registratora kvalitate uzfilmesu kartigu agresivas brauksanas sovu. Vainigajam bus laba maciba - turpmak apdomat savu ideju sekas, nemot vera dazadas to pielietosanas iespejas.

aansis 01.05.2014 12:50

Chankaishi rakstīja:

Nedaudz papeetiiju teemu par zirnekli, turbiinu un pretspiedienu turbiinai. Zirnekli arii turbiinaam liek labaakam cilindru piepildiijumam vaarstu paarklaajuma faazes laikaa. Kaa zinaams - zirneklis sastaav no 3 daljaam - cauruleem, divu preteejo, peec darba seciibas, cilindru caurulju savienojuma un kopeejaa kolektora. Turbiinai tik liek resnaakas primaaraas trubas. Par pretspiedienu turbiinai atradu tik vienu zinju - dazhiem dzineejiem ir vaarsts, kas palielina pretspiedienu aiz turbiinas pie zemiem apgriezieniem - taa uzlabojaas zirneklja trubu darbiiba pie mazaakiem pluusmas aatrumiem, palielinaas griezes moments pie zemiem apgriezieniem, jo zirneklis projekteets prieksh maksimaalajiem. Pie pilnas slodzes - jo mazaaks pretspiediens, jo labaak - vismaz neko citu neatradu.www.modified.com/...

Tieši tā - pretspiediens ir vajadzīgs, jo gāzu plūsmas apjoms ir mainīgs ļoti lielā diapazonā, atkarībā no dzinēja apgriezieniem. Dzelžu konstrukcija ir nemainīgs lielums, līdz ar to gan zirnekļa gan turbīnas fizikālās īpašības ir piemērotas vienam konkrētam apgriezienu diapazonam - parasti tuvu maksimumam. Attiecīgi nākas domāt pie šo mezglu darbību brīžos, kad gāzu plūsma ievērojami atšķiras no optimālās. Tādēļ arī eksistē risinājumi, kas šo situāciju "labo". Wastegate iedarbojas, kad starp dzinēju un turbīnu rodas pārspiediens. Savukārt, lai vārgā gāzu plūsma pie maziem apgriezieniem spētu iedarboties uz turbīnu, nevis tai brīvi izplūst cauri, ir iespējams palielināt izplūdes gāzu blīvumu (pretspiediens) vai mainīt turbīnas ģeometriju. Ja pēdējie divi risinājumi neeksistē, rodas "turbobedre" - atgāzu plūsma ir par mazu, lai spētu efektīvi darbināt turbīnu.

aansis 30.04.2014 11:45

uupis rakstīja:

Nu un BAMS varētu tikt galā ar tramvaju vadītājiem, kuri NEDOD PRIEKŠROKU gājiejiem Dzīvojamā zonā kā to prasa CSN, bet brauc zvanīdami virsū…

Vispār jau šeit gan vajadzētu tikt galā ar satiksmes organizatoriem - tramvaju satiksme dzīvojamajā zonā ir absurda! Kas tālāk - ierīkosim dzīvojamo zonu arī uz dzelzceļa sliedēm? Ne velti CSN paredz tramvajam īpašu statusu attiecībā pret bezsliežu transporta līdzekļiem.

P.S. intereses pēc - kur šāda situācija ir sastopama?

aansis 30.04.2014 8:28

msh rakstīja: Ko ko? Nu tad jau varbūt vispār izpūtējā kartupeli iebāzt, turbo bedres nebūs vispār un ies galīgā lopā, nu vismaz pēc tavas teorijas

Saprotu, ka fiziku neesi mācījies, bet vismaz pacenties izlasīt to ko komentē - pretspiediens izpūtējā samazina turbīnas maksimālo jaudu, līdz ar to "mana teorija" nekādi neder tavai kartupeļa teorijai. Piebildīšu gan, ka teorija nekādi nav mana un ir viens no aprēķinu elementiem, projektējot turbodzinējus. Iemesls vajadzībai pēc pretspiediena ir tas pats, kādēļ vispār ir radītas dārgās un sarežģītās mainīgās ģeometrija turbīnas.

aansis 29.04.2014 22:26

msh rakstīja: Turbomotoram izpūtējam vispār būtu jābūt pie kājas, tb ja atmosfēriskam benzīnniekam teorētiski izpūtējam jānodrošina kaut kāda pretestība lai vārstu pārsedzes laukā nerautu izplūdē degmaisījumu, tad dajebkādam turbomotoram šo pretestību jau nodrošina turbīna un pēc tās hoķ vispār nekas var nebūt.

Vispār gluži taisnība tev nebūs. Maksimālā efektivitāte katram turbīnas izmēram un motora tilpumam būs sasniedzama pie konkrēta pretspiediena. Jo lielāks pretspiediens, jo vienlaikus mazāka turbobedre un turbīnas maksimālā jauda.

aansis 29.04.2014 7:42

Slinkais rakstīja: buļļa izdalijums tas viss ir. esmu izbraukājis daudz kur, nesaprotu cik lielam kapeikjāklim jābūt lai nebrauktu pa A2

protams nesaku ka pilnīgi vienmēr jābrauc pa maksas ceļu, jo tie bieži vien ir nesmuki, un neko pa valsti nepasaka, bet nu speciāli rēķināt braukt tur vai nē ir bik slimi. tad sēdi mājās un miers

Tavuprāt, piemēram, dēļ tā ceļa posma, kurš vēl ir palicis vecais, Vroclavas virzienā, atmaksājas no Drēzdenes braukt papildus ~100km un vēl piemaksāt ~15Ls, lai tikai varētu braukt pa A2?

aansis 28.04.2014 18:39

Slinkais rakstīja: bļe, ja jau brauc uz oiropu, tad tās kapeika, ko prasa par maksas ceļu nevajadzētu skaitīt vispār, kur nu vel uztraukties par to iepriekš

Laikam jau neesi dzīvē saskāries ar maksas ceļiem. Ne visur tās ir "kapeikas" - bieži vien maksas ceļš izmaksā vairāk nekā tajā patērētā degviela - t.i. pietiekami daudz, lai būtu vērts rēķināt. Jā, šeit prasītajā maršrutā nav sastopami dārgie ceļi, lai gan jāsaka, ka pats jau esmu izvēlējies apbraukt poļu A2 - kopējā maksa nu jau ir pietiekami liela, lai būtu vērā ņemama, ja šis ceļš nav pavisam "pa ceļam". Tāpat, piemēram, ja paredzēts nokļūt no Luksemburgas uz Šveici, ir vērts parēķināt, vai braukt pa taisnāko ceļu caur Franciju, vai tomēr mest līkumu caur Vāciju, kur ceļš ir bez maksas un ātruma ierobežojuma

aansis 27.04.2014 20:41

Bucefals rakstīja: Ir doma pabraukt atkal pa Eiropu, nav braukts kādi 7 gadi. Interesē izbraukt loku līdz Vācijai, pēc tam caur Austriju atpakaļ (LV-LT-PL-DE-AT-SK-PL-LT-LV). Plānojot, google brīdina par maksas ceļiem. Cenšos saprast, kādas varētu būt aptuvenās izmaksas. Atceros, ka tad maksas ceļi bija dažās valstīs dārgi (Francijā), dažās lēti (Polijā).

Kāda ir situācija šobrīd?

Kā prognozēt? Tiešām mūsdienās vajag prognozēt?! Visas cenas ir publiski un precīzi pieejamas - var droši aprēķināt!

autostrada-a2.pl/...

www.asfinag.at/...

www.motorway.cz/...

aansis 25.04.2014 0:13

Kanibaals rakstīja: braucot konstantā ātrumā un pārslēdzoties uz Statoil suslu vajadzētu nokristies apgriezieniem, jo lai būtu ekonomija jaudai būtu jābūt lielākai.

Degviela mainīs zobu skaitu kuram zobratam ātrumkārbā?!

aansis 24.04.2014 17:34

iAuto rakstīja: Jautājums: Kāpēc ielejot dīzeļdegvielu Vācijā uz Latviju var atbraukt, bet no Latvijas līdz Vācijai nevar?

Atbilde no Statoil pārstāvja:

1. Latvijā aukstajā periodā ir "ziemas" dīzelis, kas ir mazāk efektīvs.

2. Latvijā ir sliktāki ceļi, kā rezultātā ir lielāks patēriņš.

Interesantas atbildes... Tādas izlasot, pārliecība, ka degvielas atšķiras, tikai nostiprinās.

Rodas atbilstoši papildjautājumi, kurus būtu interesanti uzdot atpakaļ Statoil:

1. Vai atbilde jāsaprot, ka arī vasarā tiek tirgots ziemas dīzelis?

2. Kā jāplāno maršruts, lai virzienā Latvija-Vācija būtu bedrainie latviešu ceļi, bet pretējā virzienā labie vācu? Būtu interesanti izbraukt tādu maršrutu, kurā vienu ceļa pusi būvē latvieši, bet otru vācieši...

aansis 24.04.2014 16:20

draco rakstīja:

tieshaam, paldies. nu shai zinjaa izskataas ok. dokuments no valsts servera gan tiek piedaavaats sleegtaa, microsoft korporaacijai piederoshaa .doc standartaa - tas gan ir banaanvalsts cieniigs gaajiens. normaala prakse ir dot dokumentus atveertaa un briivi pieejamaa pdf formaataa, bet kur nu...

Tava pretenzija ir diezgan dīvaina

PDF kļuva "brīvs" no Adobe 2008. gada 1. jūlijā, kamēr MS "atbrīvoja" DOC jau agrāk - tā paša gada 15.februārī

Tomēr jāatzīst, ka DOC izmantošana ir nekorekta, tikai citu iemeslu dēļ - PDF joprojām ir atbalstīts un aktuāls formāts, kamēr DOC ir vien "mantojums", kas attiecīgi ir morāli novecojis un jau sen aizstāts ar atvērtu (!) XML formātu - DOCX.

aansis 24.04.2014 13:57

draco rakstīja:

kur jauno versiju var palasiit?

es dzirdeeju, ka jaunajaa versijaa kaareiz attieciibaa uz beernu vadaashanu ar mototransportu, nekas nemainiishoties...?

Izlasīt var šeit:

www.csdd.lv/...

Un turpat prezentācijas 14.lpp. tieši uzsvērtas izmaiņas par bērnu vadāšanu ar mototransportu, tā ka šķiet, ka būsi dzirdējis nepareizi.

aansis 24.04.2014 10:28

Chankaishi rakstīja: aansis laikam jurists, kas meklee klientus! Tu daudz zini taadu autinju, kam prieksheejaa seedeklii nav droshiibas jostas? Iznjemot lielos satiksmes autobusus un vecaas Volgas ar briediiti, man citi nenaak praataa. Kaada jeega skaldiit matus un draudeet nabaga melnstraadniekiem - CP, ar tiesu darbiem? Un lai par policijas reidiem satraucaas dzeeraajshoferi un citi likumpaarkaapeeji, man pret tiem nav nekaadu iebildumu.

Neesmu jurists, man gluži vienkāºši ļoti patīk dzīvot valstī, kurā prioritātes ir acīmredzamas. Normālus CSN uzrakstīt nevar, bet ir laiks pieņemt likumu, kas aizliedz jāt ar strausiem.

aansis 23.04.2014 16:56

Palaidniex rakstīja:

Stapriņos ir ~30-40 mājas. Un? A kategorijas ceļam tad uzreiz uzlieciet balto zīmi un visa tā Ādažu APVEDceļa izbūve (savulaik satiksme gāja caur ādažism pa Rīģas gatvi) būs bijusi kaķim zem astes.

Totalizatora jautājums - cik gados uz jaunizbūvētā Saulkratu apvedceļa parādīsies līdzīgs MURGS?

Tas saucas "Gribu māju pie ceļa, bet negribu lai gar manu māju braukā svešie"

Skumji...

aansis 23.04.2014 16:39

draco rakstīja: btw, dereetu pacelt jautaajumu par kreisu likumdoshanu - ar motociklu driikst paarvadaat tikai no 14 gadu vecuma. tai pat laikaa mopeediem ( zem 50cc) shaada ierobezojuma nav. tai pat vaacijaa, taada ierobezojuma arii uz motocikliem nav - ja beerns ir droshi fikseets ( atsniedz kaajbalstus / tiek izmantots specseedekliitis), nav probleemu pat 4-5 gadu vecuma beernu vadaashana. a te kautkaada diskriminaacija.

shito vajadzeetu piekorigeet...

Jaunajos noteikumos šis jautājums jau ir koriģēts tieši balstoties uz Eiropas praksi. Redzēs gan, kā ar šo veiksies līdz projekts kļūs par CSN, jo pašlaik ir uzrakstījuši, ka "bērnu drīkst pārvadāt auto priekšējā sēdeklī, kas nav aprīkots ar drošības jostu, ja viņš māk turēt līdzsvaru"

aansis 22.04.2014 11:36

anonimikis rakstīja:

aansis rakstīja:

Līdz ar to, saskaņā ar Latvijas CSN, CP ir pienākums sastādīt protokolu par Vācijā sertificētas autogultas izmantošanu, ar kuru var pa taisno doties uz Eiropas tiesu un prasīt kompensāciju no valsts par personas pārvietošanās tiesību ierobežošanu, kuras iemesls ir ES direktīvas prasību neievērošana

beidz te dzīt demagoģiju. Pa taisno uz Eiropas tiesu tu iet vari un tikpat taisni tevi no turienes izdzīs, kamēr lieta nebūs izskatīta vietējās tiesās.

Nevienai vietējai tiesai nav jāskata jautājums par ES direktīvas pārkapāšanu, ko ir izdarījusi valsts. Zemāka instance nekādi nebūs tā, kas izskatīs augstākas instaces pārkāpumu

aansis 22.04.2014 0:14

Ar tiem bērnu sēdeklīšiem labāk, lai uzmanās. CSN patreizējā redakcijā ir iestrādāts "brāķis", kuru, kā liekas, jaunajā redakcijā grib vēl "pastiprināt". Pašlaik CSN nosaka, ka nepieciešams izmantot "sēdeklīti", kura definīcija īsti nekur nav noteikta. Attiecīgi prātīgs CP neko neteiks par citu bērnu ierobežotājierīču izmantošanu. Diemžēl jaunajā redakcijā jau ir atrunāta vārda "sēdeklītis" definīcija saskaņā ar ANO dokumentu par bērnu ierobežotājierīcēm. Var jau teikt, ka citas nav drošas un latvieši savus bērnus grib pasargāt vairāk, kā citi eiropieši, BET... ES direktīva skaidri nosaka, ka nacionālajā likumdošanā ir jāparedz obligāta prasība bērnus pārvadāt, izmantojot ierobežotājierīces (nevis "sēdeklīšus", kas ir tikai viens konkrēts paveids), pie tam jebkurā ES dalībvalstī ir jābūt atļautai tādu ierobežotājierīču izmantošanai, kas ir sertificēta jebkurā citā ES dalībvalstī.

Līdz ar to, saskaņā ar Latvijas CSN, CP ir pienākums sastādīt protokolu par Vācijā sertificētas autogultas izmantošanu, ar kuru var pa taisno doties uz Eiropas tiesu un prasīt kompensāciju no valsts par personas pārvietošanās tiesību ierobežošanu, kuras iemesls ir ES direktīvas prasību neievērošana

aansis 15.04.2014 17:08

Chankaishi rakstīja: Pieraadiit var daudz ko - tikai jaaizveelaas attieciigie fakti, ignoreejot citus.

Tieši tā - "vasaras laika" jēdziens ir absurds pašos pamatos. Laiks nav kautkāds abstrakti izdomāts jēdziens, bet gan cieši saistīts ar debess ķermeņu kustību. Pareizs laiks ir tikai un vienīgi tas, kurā 12:00 saule atrodas augstākajā punktā. Grozīt pulksteni ir tikpat loģiski, kā, piemēram, pārcelt Līgo svētkus uz jūliju - jo tad mazāk līst. Darīt jau tā var, tikai būsim pavisam pazudējuši sākotnējo nozīmi - saulgriežu svētkus. Kas liedz tiem, kas grib celties agrāk, to darīt, neuzspiežot citiem savu uzskatu par dienas režīmu?

aansis 14.04.2014 12:05

Chankaishi rakstīja:

anonimikis rakstīja: tas bija kādreiz. Mūsdienās lielākais ieguvums ir pakārtotiem sektoriem - izklaides, utml. Enerģijas patēriņa svārstības ir tik mazas, ka nav pamata tās uzskatīt par laika griešanas ietekmē notikušām.

Cik kw vienaa stundaa noteeree Riigas apgaismoshanai? Saki, ka miizers? Shaubos!

Redzi - Rīgas apgaismošana tāpat notiek tieši tik ilgi, kamēr ir tumšs, neatkarīgi no tā, cik rāda pulkstenis. Pulksteņa grozīšana ir palieka no laikiem, kad tas tika grozīts industriālās revolūcijas laikā, lai maksimizētu rūpnieku peļņu. Nevienu neinteresēja, cik izmaksā mājas apgaismošana strādniekiem. Mūsdienās energoietilpīgās ražotnes strādā maiņu režīmā 24/7 (vai arī ekonomējot tieši ar elektrības nakts tarifa izmantošanu). Savukārt "sadzīves" elektropatēriņš potenciāli nemainās - darbā datoru un gasmu izslēdz, mājās ieslēdz u.t.t., līdz ar to no sabiedrības un ekoloģijas viedokļa nekāda labuma nav.

aansis 11.04.2014 14:56

Vernons rakstīja:

GB12 rakstīja: Vajadzētu beidzot sakārtot to joslu jautājumu - pirmkārt, aizliegt apsteigt pa labo pusi, otrkārt, nepamatoti braukt pa kreiso joslu, ja labā ir brīva, kā arī izdarīt grozījumus APK, kas pareidz reālu naudas sodu par šādu pārkāpumu. Un pēc tam vēl uztaisīt smuku reidu uz Jūrmalas, Siguldas u.c. ceļiem...

Ar netrafarētu policijas auto pa labo pusi garām un tad aizmugurējā stiklā parādās uzraksts "lūdzu sekojiet" un tālāk iestājas "maksas pasākums"! Atcerēsies visu atlikušo dzīvi, ka priekšā braucošam jākontrolē sava auto aizmugure!

Pašreizējā piedāvātajā redakcijā gan joprojām ir spēkā nevis aizliegums, bet pat prasība apsteigt pa labo pusi, ja tas ir iespējams.

aansis 11.04.2014 8:42

Chankaishi rakstīja: Velosipeedi, gaajeeji - tie taa pat neko nenjems pieree, tas tik taa, smukumam! Gan izlasiiju vienu dikti biistamu iespeeju - driikst apdziit krustojumaa, ja brauc pa galveno celju. To nu gan nevajadzeetu atljaut!

Šis punkts gan nebūt nav jauns un ir nepieciešams - LVC jau cenšas uzlabot situāciju un ierobežo jaunu pieslēgumu veidošanu maģistrālajiem ceļiem, tomēr tas nespēj mainīt situāciju, ka vēsturiski mūs ceļi ir nodrošināti ar ļoti daudziem krustojumiem, kā rezultātā bez šāda punkta varētu uzskatīt, ka apdzīšana vispār ir aizliegta.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti