iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
iciks 07.11.2024 7:47

Neko darīt, tev nāksies pieciest, lai cik grūti arī nebūtu un cik lielas ciešanas tas arī neradītu.

Galu galā ekoloģija te taču neatraujama - ja būtu braukuši ar gumijas pedalī, tā klimatiskā pēda taču būtu taisni neaprakstāma.

iciks 06.11.2024 21:24

Saprotu, ka man vajadzēja slavinošu rakstu par šo diženo auto, bet nu kā likās, tā arī rakstu.

Tāpat man ne visai skaidrs, kā neadekvāts pagriezienu rādītājs būtu uzskatāms par kaut ko jaunu un slavējamu.

iciks 06.11.2024 20:36

[turpinājums]

5) iesākām braukt ar 23 grādiem (auto režīmā, nekas īpaši regulēts netika). Ātri vien sapratām, ka salst kājas. Pie 25 bija labāk. Atceļā braucām jau ar 26 un pašam bija gluži OK, vien kājām kaut kā bija ne visai. Pie tam likās, ka autiņš no tām visām atverēm vispār nepūš neko. No kādas šķirbas durvīs?

Var jau teikt, ka varēja ielikt niknāku gaisa apmaiņu vai ko, bet nu manā skatījumā ja reiz es tur ielieku tos 23 grādus, tad aptuveni tādu temperatūru es arī gribu sajust.

6) nolēmām izmantot savu pārcilvēku stāvokli un visiem lepni braukt garām par sabtrana joslām, lepni noskatoties uz visiem, kas čunčina blakus joslā. Mazliet traucēja šofera nespēja pārorientēties uz jauno stāvokli (t.i. - pieradums tur nebraukt), tāpat visādi negarantētāji (piemēram, sabtrans, takši un citi tādi elektriķi), kas principā šo opciju pamatīgi nogrāva, bet visbeidzot šoferim apnika cīnīties ar tizlo pagriezienu rādītāju un braucām pa untermenšu joslu, nemainot to.

iciks 06.11.2024 20:36

Neticami, bet fakts, šodien man sanāca pirmo reizi dzīvē braukt ar elektroauto. Ar to pašu slaveno Ora, ko pirms laika aprakstīja.

Braucu gan ne es, biju pasažieris. Gabals arī nebija liels, galā tikām un lādēties nevajadzēja, šādi piedzīvojumi gāja secen.

Lai vai kā, mani kā pasažiera novērojumi tādi:

1) auto likās gana ņiprs, bet nu droši vien jau viņi visi tādi;

2) varbūt sīkums, bet sānu spoguļi laba izmēra. Kā esmu redzējis vienam otram elektriķim (un varbūt ne tikai), sīki un nez vai ērti lietošanā;

3) divi ekrāni ar visvisādu informāciju - nu tas bija stipri par daudz. Nu priekš kam uz ekrāna jārāda, pa kuru joslu auto brauc? Vai tad šoferis pats to nav spējīgs saprast?

Kā arī šis patiešām visu laiku par kaut ko informēja - te ne joslas vidū, te ne tāds ātrums u.t.t. Varbūt var izslēgt, bet nu mēģināts netika. Mūzika notušēja daļu no fona vervelēšanas;

4) amizanti ar pagrieziena rādītāju. Normāli izslēgt nevar, tur kaut kāds mistisks starpstāvoklis, ko droši vien var uzķert ilgstoši lietojot, bet nu manā skatījumā normāli tas nav. Šādai lietai jābūt prastai un vienkāršai.

Sanāca parunāt ar vienu cilvēku, kam arī bija pieredze ar šo auto - teica taisni to pašu;

iciks 04.11.2024 22:00

Un kā ar to kretīnisko ekrānu un pogām - ir kādas izmaiņas?

iciks 31.10.2024 21:13

GB12 rakstīja: "Tā kā es mēdzu purnagrāmatā paskatīties Jāņa Lauvas viģikus..."

Pēc šitā neizturēju un pagūglēju, kas tas par zvēru karali ir. Pirmais ieraksts iz CVK - "Suverēnā vara"... kaut kā aizdomīgi gan

iciks 30.10.2024 8:14

Un nafta sen jau ir beigusies (vairākkārt, protams), ja tic prognozēm, iekšdedzes dzinēji arī netiek ražoti u.t.t u.tjpr.

iciks 29.10.2024 21:50

darklight rakstīja: Vienkārši vajag pieņemt kā aksiomu, ka Latvijā nekur, nekad un nekādā gadījumā neko nedrīkst būvēt. Punkts. Izņemot tirdzniecības centrus, tos var.

Diezgan precīzi. Ir gadījies tādās piedalīties un vienu otru paskatīties. Pamatā savācas vietējie, kam nepatīk jebkas, ko tur būvēs, neatkarīgi no vispārējā pienesuma sabiedrībai un tā potenciālā traucējuma. Nereti - kādam gribas vnk pakasīties un palamāties.

Nu un vēl mēdz būt aktīvisti no visādām mistiskām biedrībām, kas ieskata par vajadzīgu iestāties par sev vien zināmo taisnību.

Vienā gadījumā šādi entuziasti iestājās par tantes tiesībām paturēt savu graustu, lai gan objekta būvnieki bija piedāvājuši alternatīvas dzīvesvietas iespējas. Vien... tantes viedokli nebija pajautājuši un bija ļoti pārsteigti, kad tā izrādīja lielu entuziasmu no grausta aizvākties prom.

iciks 29.10.2024 10:18

Īsumā pārskrienot, šis izskatās pēc sabiedriskās apspriešanas, kurās nereti mēdz ierasties skandālisti, kam vienkārši patīk izbļaustīties.

Tā ka kaut kādu vienu video pasniegt kā "viņi tur visi ir blēži" - nu tas ir tā, stipri vien jocīgi. Ja es pateiktu, ka elektromobilis ir stipri neekoloģisks, jo garažās Vova savā video to ir pierādījis, tad man te sakluptu virsū visi elektromobiļu jūsmiņi, bet šādu vajag uztvert kā patiesību?

iciks 29.10.2024 9:56

Varbūt paskaidro, kas te ir tāds redzams? Kaut kā nav vēlmes skatīties teju stundu, lai uzzinātu, kas tur  notiek.

iciks 21.10.2024 16:49

DUSi taču nepazudīs, bet, manuprāt, LPG uzpildes vietas gan varētu samazināties un ne jau skarbas nodokļu politikas dēļ, bet tīri pieprasījuma dēļ. Varbūt man vienam tā rādās, bet agrāk es pie gāzes cisternas vairāk auto redzēju, bet pēdējā laikā kaut kā ne.

Protams, ja tas tā notiks, tad visdrīzāk pakāpeniski, bez gāzes jau nepaliksi.

iciks 21.10.2024 8:08

Tiradoken rakstīja: Situācija:

Krustojums vienvirziena ielai (ar 2 joslām) ar lielāku/galvenāku ceļu.

Luksafora cikls apmēram 2 minūte brauc lielā iela, ap 20 sek. mana negalvenā.

Kreisajai joslai visiem vajag pa kreisi un tā pilna līdz malām.

Labā josla brauc taisni, tur tikai 1 auto.

Sēžu mierīgi kreisajā joslā un aiz neko darīt nododos pārdomām - kāpēc vienādā situācijā vienā luksafora ciklā pagriežas pa kreisi 4 auto, bet citā 9.

Tad dzirdu, ka no aizmugures tuvojas skaļš/milzīgs ugunsdzēsēju auto. Tik tiko brīvajā joslā ietilpst.

Piebrauc pie tā viena auto, kam vajag taisni. Tas stāv un nereaģē.

Palaist ugunsdzēsējus var tikai iebraucot krustojumā pie sarkanā un šķērsojot to.

Ugunsdzēsēji salīdzinoši ilgi pabļaustījās skaļruņos ar tekstiem "lūdzu atbrīvojiet ceļu" utt..

Pēc kādas pusminūtes vientuļais sarkanais auto tomēr izkustējās un pārbrauca krustojumu.

Manas pārdomas ievirzijās citā virzienā.

Vai tiešam vidusmēra autovadītājam vajag ap pusminūti, lai noreaģētu uz situāciju.

Vai operatīvais auto jālaiž arī tad, ja tev ir jāpārkāpj noteikumi.

Kas būs, ja viņam pēc pāris nedēļām atnāks soda kvīts par braukšanu pie sarkanā. Jo izskatījās ka tas krustojums ir viss nokārts ar kaut kādām kamerām.

Kad sāka runāt par krustojumiem ar sarkano kamerām, tieši šis bija tas, kas man radīja jautājumu - kā būs šādās situācijās?

Diemžēl visdrīzāk tā būs, ka cilvēkam pašam nāksies pierādīt savu taisnību, ja to vispār varēs izdarīt. Pat ja būs apkāries ar videoreģistratoriem priekšā un pakaļā un pat ja situācija būs acīmredzami skaidra, tāpat noteikti ne be čakara, bet ne jau visiem tādi reģistratori būs.

Attiecīgi ja tur ir tāda situācija, es gluži labi varu saprast- kādam māja deg, nu lai deg, bet 40 eur jāmaksā man un tie ir MANI 40 eur (vai cik nu par to sods).

iciks 18.10.2024 14:41

darklight rakstīja: Labs 😁 Mums jau arī bija viens gadījums ar "čuhņu". Bet gan jau ka taisnība par to Lasvegasu ir. Neesmu gan bijis un dzīvē redzējis, bet nav arī ne vismazākās vēlmes tur nokļūt.

Radiņi pērn pabija un teicās, ka viss esot mazliet savādāk kā filmās. Stipri noplucis, apkārt daudz vieglas uzvedības dāmu un viss nu gluži ne tā, kā gaidīts.

iciks 17.10.2024 21:13

O, foruma granddirsējs uztaisījis jaunu tēmu par kārtējo lietu, par ko nenieka nejēdz.

iciks 16.10.2024 15:08

To jau arī saku - katru reizi visi saka vienu un to pašu, tā ka man nav dižas ticības, ka tas var nostrādāt.

iciks 16.10.2024 13:01

Leišiem bija ideja piesaistīt visu mobzim, jo tiek pieņemts, ka visiem tāds ir un allaž pieejams. Ja ne, laikam bija doma vai nu maksāt mājās un ja nobrauksi no ceļa, sods, jebšu maksāt kaut kādu neizdevīgu fiksēto tarifu un braukt kā tagad.

Ja nebūs mobža, būs izlādējies vai arī kāds prastāks modelis, sēdi, bauri, pie ratiem.

Negalvoju par info patiesību, jo cik nu vien esmu dzirdējis, bet neiet viņiem pārāk koši ar tām lietām. Tāpat laikam sanāk palielas ieviešanas izmaksas un satiksmes dalībnieku nav tik daudz, sanāk negatīva bilance, attiecīgi laikam sanāk iespēja šo visu nedaudz atlikt.

iciks 16.10.2024 7:52

Kādreiz droši vien, bet sliecos domāt, ka tuvākos gadus noteikti ne. Jā, par to noteikti domās, bet ne jau reāli izdarīs.

Leiši bija atspērušies ieviest, bet pagaidām neko koši viņiem visi neiet, arī esot problēmas.

iciks 15.10.2024 23:18

GB12 rakstīja: Pēc tevis stāstītā, ja vien nav vēl kādu apstākļu vai strīdīgu jautājumu, diez vai kas sanāks. Pašam bija līdzīga situācija Polijā, kur arī nepamanīju apdzīvotās vietas zīmi un ar 110 iebraucu... toreiz gan man tikai atņēma vadītāja apliecību, bet liegumu nekādu neuzlika, līdz ar to izgatavoju šeit jaunu apliecību un rullēju tālāk. Bet pirms daudziem gadiem arī par +50 km/h pārsniegtu ātrumu (tiesa, ārpus apdzīvotas vietas, uz taisnas šosejas) nācās pusgadu padzīvot bez tiesībām. Toreiz pazīstams CP teica, ka nav jēgas apstrīdēt - pārkāpts ir, konkrēts tiesību liegums paredzēts ir, neko neizdarīsi. Vienīgi tu varbūt vari mēģināt uzspiest uz to "vienīgo ienākumu avotu", bet, nu, es cerības nedotu.

Vai tad vienīgais ienākumu avots nav tas, kas vienmēr šādās situācijās tiek lietots? Kā dzird līdzīgus stāstus, allaž pavīd tieši tas.

iciks 15.10.2024 11:44

Iz CSN:

2.16. gājēju pāreja – brauktuves daļa, kas apzīmēta ar 535. un 536. ceļa zīmi un (vai) 931. ceļa apzīmējumu un paredzēta gājēju pāriešanai pāri brauktuvei;

Man jau liekas, ka šis uz to atbild.

iciks 12.10.2024 22:07

raimondsm rakstīja: Vej, kur auto.

x.com/Rainmaker1973/status/1845022168066785454

tādu gan vajag atbalstīt. One driver car.

Ir velosipēdi ar tādu kā kabīnīti/nojumīti. Pieņemu, ka maksā ievērojami lētāk, bet sniegums droši vien neko sliktāks.

iciks 19.09.2024 21:21
iciks 19.09.2024 7:46

Nu Iauto jau bija atsauksme no dāmas no Līvāniem. Ar to pat vienā piegājienā līdz Lietuvai esot iespējams aizbraukt, tā ka sasniegums nopietns un auto nekādā ziņā nevar būt slikts.

iciks 13.09.2024 21:51

Nopietni?

iciks 12.09.2024 21:19

Paskaties, kas notiek brīvdienās pie tās pašas dižās pilsētas - visi kaut kur brauc un ne jau 10 vai 20 km. Nevajag 1000 kilometrus braukt, lai izrādītos, ka dižais e-mobilis ar savu aķi īsti nevelk to attālumu.

Un par "piršanu salonā, neapstājoties". Varu vien izteikt par nožēlu nespēt nobraukt pat kādu stundu, neapstājoties, bet kā izteicās uzlādēts.lv tirliņš - viņa sievasmāte esot apstiprinājusi, ka normāls cilvēks no dižās pilsētas līdz Daugavpilij tāpat nevar nobraukt 1 piegājienā, tāpēc viņš izbaudīja savu 5,5h braucienu, kamēr salonā pirdēji to izdara ~3h laikā.

iciks 27.08.2024 14:46

GB12 rakstīja: Vispār jau šitie rindāstāvētāji to dara arī tad, kad "kartelis" palaiž zemākas cenas. Atceries, kas darījās kaut kad pavasarī laikam, kad teju visi "karteļa" darbinieki sekoja vienam un rindiņā palaida "akciju"? Tur nav nekāda sakara ar "vietējo atbalstīšanu".

Un nē, es nebraukšu. Man Daugavgrīvas iela galīgi nesanāk pa ceļam. Aptuveni rēķinot, ietaupījums, lai aizbrauktu līdz turienei, būtu vēl par kādu 1-2 euro mazāks. Par pačakarēto laiku nemaz nerunāsim.

Nu tak. Ietaupīt ir labi, bet vajag taču padomāt un daļa to nemaz nedara - 5dienas vakara akcijā jājas uz hrenzinkurieni, lai ietaupītu 5 eur. Nosēž korķos līdz DUSam, nosēž pie DUSa, nokurina degvielu, izpļakarē 1,5h laika, bet it kā ietaupa piecīti. Var svinēt uzvaru pār karteli!

Saprotams, ja man vajadzētu piepildīt 700l mucu, es gan rindā stāvētu, gan tālu brauktu, bet ļoti apšaubu, ka visi tie rindās stāvētāji ir ar mucām

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti