Un nafta sen jau ir beigusies (vairākkārt, protams), ja tic prognozēm, iekšdedzes dzinēji arī netiek ražoti u.t.t u.tjpr.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Un nafta sen jau ir beigusies (vairākkārt, protams), ja tic prognozēm, iekšdedzes dzinēji arī netiek ražoti u.t.t u.tjpr.
darklight rakstīja: Vienkārši vajag pieņemt kā aksiomu, ka Latvijā nekur, nekad un nekādā gadījumā neko nedrīkst būvēt. Punkts. Izņemot tirdzniecības centrus, tos var.
Diezgan precīzi. Ir gadījies tādās piedalīties un vienu otru paskatīties. Pamatā savācas vietējie, kam nepatīk jebkas, ko tur būvēs, neatkarīgi no vispārējā pienesuma sabiedrībai un tā potenciālā traucējuma. Nereti - kādam gribas vnk pakasīties un palamāties.
Nu un vēl mēdz būt aktīvisti no visādām mistiskām biedrībām, kas ieskata par vajadzīgu iestāties par sev vien zināmo taisnību.
Vienā gadījumā šādi entuziasti iestājās par tantes tiesībām paturēt savu graustu, lai gan objekta būvnieki bija piedāvājuši alternatīvas dzīvesvietas iespējas. Vien... tantes viedokli nebija pajautājuši un bija ļoti pārsteigti, kad tā izrādīja lielu entuziasmu no grausta aizvākties prom.
Īsumā pārskrienot, šis izskatās pēc sabiedriskās apspriešanas, kurās nereti mēdz ierasties skandālisti, kam vienkārši patīk izbļaustīties.
Tā ka kaut kādu vienu video pasniegt kā "viņi tur visi ir blēži" - nu tas ir tā, stipri vien jocīgi. Ja es pateiktu, ka elektromobilis ir stipri neekoloģisks, jo garažās Vova savā video to ir pierādījis, tad man te sakluptu virsū visi elektromobiļu jūsmiņi, bet šādu vajag uztvert kā patiesību?
Varbūt paskaidro, kas te ir tāds redzams? Kaut kā nav vēlmes skatīties teju stundu, lai uzzinātu, kas tur notiek.
DUSi taču nepazudīs, bet, manuprāt, LPG uzpildes vietas gan varētu samazināties un ne jau skarbas nodokļu politikas dēļ, bet tīri pieprasījuma dēļ. Varbūt man vienam tā rādās, bet agrāk es pie gāzes cisternas vairāk auto redzēju, bet pēdējā laikā kaut kā ne.
Protams, ja tas tā notiks, tad visdrīzāk pakāpeniski, bez gāzes jau nepaliksi.
Tiradoken rakstīja: Situācija:
Krustojums vienvirziena ielai (ar 2 joslām) ar lielāku/galvenāku ceļu.
Luksafora cikls apmēram 2 minūte brauc lielā iela, ap 20 sek. mana negalvenā.
Kreisajai joslai visiem vajag pa kreisi un tā pilna līdz malām.
Labā josla brauc taisni, tur tikai 1 auto.
Sēžu mierīgi kreisajā joslā un aiz neko darīt nododos pārdomām - kāpēc vienādā situācijā vienā luksafora ciklā pagriežas pa kreisi 4 auto, bet citā 9.
Tad dzirdu, ka no aizmugures tuvojas skaļš/milzīgs ugunsdzēsēju auto. Tik tiko brīvajā joslā ietilpst.
Piebrauc pie tā viena auto, kam vajag taisni. Tas stāv un nereaģē.
Palaist ugunsdzēsējus var tikai iebraucot krustojumā pie sarkanā un šķērsojot to.
Ugunsdzēsēji salīdzinoši ilgi pabļaustījās skaļruņos ar tekstiem "lūdzu atbrīvojiet ceļu" utt..
Pēc kādas pusminūtes vientuļais sarkanais auto tomēr izkustējās un pārbrauca krustojumu.
Manas pārdomas ievirzijās citā virzienā.
Vai tiešam vidusmēra autovadītājam vajag ap pusminūti, lai noreaģētu uz situāciju.
Vai operatīvais auto jālaiž arī tad, ja tev ir jāpārkāpj noteikumi.
Kas būs, ja viņam pēc pāris nedēļām atnāks soda kvīts par braukšanu pie sarkanā. Jo izskatījās ka tas krustojums ir viss nokārts ar kaut kādām kamerām.
Kad sāka runāt par krustojumiem ar sarkano kamerām, tieši šis bija tas, kas man radīja jautājumu - kā būs šādās situācijās?
Diemžēl visdrīzāk tā būs, ka cilvēkam pašam nāksies pierādīt savu taisnību, ja to vispār varēs izdarīt. Pat ja būs apkāries ar videoreģistratoriem priekšā un pakaļā un pat ja situācija būs acīmredzami skaidra, tāpat noteikti ne be čakara, bet ne jau visiem tādi reģistratori būs.
Attiecīgi ja tur ir tāda situācija, es gluži labi varu saprast- kādam māja deg, nu lai deg, bet 40 eur jāmaksā man un tie ir MANI 40 eur (vai cik nu par to sods).
darklight rakstīja: Labs 😁 Mums jau arī bija viens gadījums ar "čuhņu". Bet gan jau ka taisnība par to Lasvegasu ir. Neesmu gan bijis un dzīvē redzējis, bet nav arī ne vismazākās vēlmes tur nokļūt.
Radiņi pērn pabija un teicās, ka viss esot mazliet savādāk kā filmās. Stipri noplucis, apkārt daudz vieglas uzvedības dāmu un viss nu gluži ne tā, kā gaidīts.
O, foruma granddirsējs uztaisījis jaunu tēmu par kārtējo lietu, par ko nenieka nejēdz.
To jau arī saku - katru reizi visi saka vienu un to pašu, tā ka man nav dižas ticības, ka tas var nostrādāt.
Leišiem bija ideja piesaistīt visu mobzim, jo tiek pieņemts, ka visiem tāds ir un allaž pieejams. Ja ne, laikam bija doma vai nu maksāt mājās un ja nobrauksi no ceļa, sods, jebšu maksāt kaut kādu neizdevīgu fiksēto tarifu un braukt kā tagad.
Ja nebūs mobža, būs izlādējies vai arī kāds prastāks modelis, sēdi, bauri, pie ratiem.
Negalvoju par info patiesību, jo cik nu vien esmu dzirdējis, bet neiet viņiem pārāk koši ar tām lietām. Tāpat laikam sanāk palielas ieviešanas izmaksas un satiksmes dalībnieku nav tik daudz, sanāk negatīva bilance, attiecīgi laikam sanāk iespēja šo visu nedaudz atlikt.
Kādreiz droši vien, bet sliecos domāt, ka tuvākos gadus noteikti ne. Jā, par to noteikti domās, bet ne jau reāli izdarīs.
Leiši bija atspērušies ieviest, bet pagaidām neko koši viņiem visi neiet, arī esot problēmas.
GB12 rakstīja: Pēc tevis stāstītā, ja vien nav vēl kādu apstākļu vai strīdīgu jautājumu, diez vai kas sanāks. Pašam bija līdzīga situācija Polijā, kur arī nepamanīju apdzīvotās vietas zīmi un ar 110 iebraucu... toreiz gan man tikai atņēma vadītāja apliecību, bet liegumu nekādu neuzlika, līdz ar to izgatavoju šeit jaunu apliecību un rullēju tālāk. Bet pirms daudziem gadiem arī par +50 km/h pārsniegtu ātrumu (tiesa, ārpus apdzīvotas vietas, uz taisnas šosejas) nācās pusgadu padzīvot bez tiesībām. Toreiz pazīstams CP teica, ka nav jēgas apstrīdēt - pārkāpts ir, konkrēts tiesību liegums paredzēts ir, neko neizdarīsi. Vienīgi tu varbūt vari mēģināt uzspiest uz to "vienīgo ienākumu avotu", bet, nu, es cerības nedotu.
Vai tad vienīgais ienākumu avots nav tas, kas vienmēr šādās situācijās tiek lietots? Kā dzird līdzīgus stāstus, allaž pavīd tieši tas.
Iz CSN:
2.16. gājēju pāreja – brauktuves daļa, kas apzīmēta ar 535. un 536. ceļa zīmi un (vai) 931. ceļa apzīmējumu un paredzēta gājēju pāriešanai pāri brauktuvei;
Man jau liekas, ka šis uz to atbild.
raimondsm rakstīja: Vej, kur auto.
x.com/Rainmaker1973/status/1845022168066785454
tādu gan vajag atbalstīt. One driver car.
Ir velosipēdi ar tādu kā kabīnīti/nojumīti. Pieņemu, ka maksā ievērojami lētāk, bet sniegums droši vien neko sliktāks.
iAuto rakstīja: Kurā tēmā bija?
iauto.lv/zinas/testi/47505-k-un-cik-tlu-brauc-pirmie-elektromobia-ora-panieki-video
Nu Iauto jau bija atsauksme no dāmas no Līvāniem. Ar to pat vienā piegājienā līdz Lietuvai esot iespējams aizbraukt, tā ka sasniegums nopietns un auto nekādā ziņā nevar būt slikts.
Paskaties, kas notiek brīvdienās pie tās pašas dižās pilsētas - visi kaut kur brauc un ne jau 10 vai 20 km. Nevajag 1000 kilometrus braukt, lai izrādītos, ka dižais e-mobilis ar savu aķi īsti nevelk to attālumu.
Un par "piršanu salonā, neapstājoties". Varu vien izteikt par nožēlu nespēt nobraukt pat kādu stundu, neapstājoties, bet kā izteicās uzlādēts.lv tirliņš - viņa sievasmāte esot apstiprinājusi, ka normāls cilvēks no dižās pilsētas līdz Daugavpilij tāpat nevar nobraukt 1 piegājienā, tāpēc viņš izbaudīja savu 5,5h braucienu, kamēr salonā pirdēji to izdara ~3h laikā.
GB12 rakstīja: Vispār jau šitie rindāstāvētāji to dara arī tad, kad "kartelis" palaiž zemākas cenas. Atceries, kas darījās kaut kad pavasarī laikam, kad teju visi "karteļa" darbinieki sekoja vienam un rindiņā palaida "akciju"? Tur nav nekāda sakara ar "vietējo atbalstīšanu".
Un nē, es nebraukšu. Man Daugavgrīvas iela galīgi nesanāk pa ceļam. Aptuveni rēķinot, ietaupījums, lai aizbrauktu līdz turienei, būtu vēl par kādu 1-2 euro mazāks. Par pačakarēto laiku nemaz nerunāsim.
Nu tak. Ietaupīt ir labi, bet vajag taču padomāt un daļa to nemaz nedara - 5dienas vakara akcijā jājas uz hrenzinkurieni, lai ietaupītu 5 eur. Nosēž korķos līdz DUSam, nosēž pie DUSa, nokurina degvielu, izpļakarē 1,5h laika, bet it kā ietaupa piecīti. Var svinēt uzvaru pār karteli!
Saprotams, ja man vajadzētu piepildīt 700l mucu, es gan rindā stāvētu, gan tālu brauktu, bet ļoti apšaubu, ka visi tie rindās stāvētāji ir ar mucām ![]()
Bradypus rakstīja: Ko nu mels. Mauc garām un spiežas tai rindā iekšā, lai gan atstarpju tur nav, jo kolonnas priekšā kāds velkas uz 75-80. Pretim nāk tādas pat blīvas kolonnas. Viena vienīga distances neievērošana un bīstamas apdzīšanas. Lielākajai daļai būtiski un bezjēdzīgi samazināts vidējais ātrums, bet atsevišķu idiotu izpildīšanās padarīta daudz traucējošaka un bīstamāka.
Nu Tev varbūt citi apstākļi, bet manējie ierastie 3 vid. ātruma posmi ir uz ceļa A6 un tur nekas tāds nav novērojams būtībā nekad, lai gan braucu bieži. Jā, kādus īpaši lēnos (traktori u.tml.) dzen, bet tā ka citus auto dzītu - nu ļoti reti.
Varu tikai piekrist. Visi, kas pirms tam strauji braukuši un nikni apdzinuši, šādos posmos kļūst rāmi kā kastrēti auniņi un velkas. Nereti arī krietni zem 90 km/h.
Tad nu viņi visi ir apdzenami, vien reizumis tomēr izveidojas situācijas, kad tas ir problemātiski. Sakrājas gara rinda, pretimbraucošie arī nebrauc kā kādreiz - te vairāk, te mazāk, gadās logi. Nē, brauc nesteidzīgi un ar vienādu distanci, tā ka apdzīt nu nekādi.
Varu tikai par šo (un par parastajiem radariem arī) brīnīties. Mūsu ļauži tak allaž mīl shēmot, domāt par sistēmas apjāšanu sev par labu, bet šajā ziņā izlasīt, par kādu ātruma pārsniegumu draud sods, īsti kaut kā nesanāk...
opelis rakstīja:
darklight rakstīja: Šodien bija gadījums, kāds ar mani notika pirmo reizi mūžā. Mūkusalas apļa trešajā joslā dabūju likt pa mēmajiem, jo... man pretī traucās cits auto 😁 Uzmauca viņš uz apļa, šķiet, no Lucavsalas nobrauktuves un mauca šķērsām uzreiz uz trešo joslu. Pēc apstāšanās sirmais onka pie stūres izbrīnīts skatījās manī un plātīja rokas. Apbraucu viņu un aizbraucu tālāk, nezinu kā viss beidzās. Bija kaut kāds pseidodžips, tajā šokā marku nepiefiksēju. Bet numuri Latvijas.
Pāris gadus atpakaļ Daugavpilī aplis Daugavmalā, kur tramvaja galapunkts. Braucu pa dambi no centra, priekšā sestais žigulēns. Piebrauc pie apļa, ieslēdz kreiso pagriezienu un pacietīgi sagaida tukšu apli un pret spalvu aizbrauc Rīgas virzienā. Kā brauca aplī aiz dzelzceļa - neredzēju, jo aizbraucu pa pirmo nobrauktuvi, bet pieļauju, ka shēma bija tā pati...
Kā stāstīja čoms, kas studēja Daugavpilī, 6dienu rītos tur allaž atrakcijas. Sabrauc iepirkties visādi lauku papi un tad tik sākas braukšanas brīnumi.
Pilsētai tajā laikā bija savas braukšanas īpatnības, pajocīgi tehniskie risinājumi un kas tur tik netika novērots...
Visdrīzāk jau arī - ai, kas tad nu tur ko neaizbraukt ar moci, cik tad tas attālums. Gan jau viss liekas daudz vieglāk, nekā faktiski ir.
Pazīstams cilvēks savulaik piedalījās līdzīgā avantūrā, vien brauca ar laivām. Saprotams, nekad nebija nekas līdzīgs darīts, vien palaidās uz to, ka kaut kāda fiziskā forma ir, gan jau būs labi. Kādu gabalu pirms finiša viens paziņojis, ka vairāk spēka neesot un viņam vienalga, laidīs garu ārā, bet vairāk neairēs. Pārējie šo tomēr kaut kā striķī krastā dabūjuši.
Tāpat cits zināms cilvēks arī jau n-tās vasaras KATRAS brīvdienas dragā pa jūru ar dēli un it kā liekas, ka pieredze ir, visu zina, bet tāpat teicās, ka ir gadījies, ka sanāk gandrīz vai lieli sūdi.
Tā ir jūra, joki mazi.
msh rakstīja: Vācu? Veņķiks visdrīzāk bija Valeo ražojuma... ![]()
Un? Par kopējo produktu (auto) taču atbildīgs ražotājs, attiecīgi viņam būtu jāspēj saprast, ko iekšā likt un ko ne.
GB12 rakstīja: "Tā kā es mēdzu purnagrāmatā paskatīties Jāņa Lauvas viģikus..."

Pēc šitā neizturēju un pagūglēju, kas tas par zvēru karali ir. Pirmais ieraksts iz CVK - "Suverēnā vara"... kaut kā aizdomīgi gan