Bams rakstīja:
Liepāja pašlaik apsver iespēju būvēt tramvaju līdz Grobiņai.
Super! Liepājā tramvajs tikai aug un aug!
Kad uz Laumas pusi plānots būvēt? Tas manšķiet ātrāk par Grobiņu, ne?
Bams rakstīja:
Liepāja pašlaik apsver iespēju būvēt tramvaju līdz Grobiņai.
Super! Liepājā tramvajs tikai aug un aug!
Kad uz Laumas pusi plānots būvēt? Tas manšķiet ātrāk par Grobiņu, ne?
"vedu" vietā "ved", lai nerastos pārpratumi
Laikam Pietiek.com nemāk informāciju meklēt. Es jau labu laiku zinu, ka tos vedu uz Ukrainas Harkovu un redz kur pat bilde ar Rīgas tramvaju šķiet Harkovas Oktobra depo:
Jauki būtu, ja vismaz varētu braukt ar tiem jaunajiem. Bet nē - jau kuro dienu kādi trīs sestie ir vecie! Zinu, ka vienu nesen sabuktēja mikriņš pie Sporta akadēmijas, bet kas tad pārējiem? Saaukstējās?
Krotow rakstīja:
briedisunrepshe rakstīja:
anonimikis rakstīja: Turpinās Rīgas satiksmes zvērības pret mierīgajiem iedzīvotājiem -www.tvnet.lv/...
Pareizi dara - nevajag mums tos alkašus!
Šodien gan autobusa vadītājs rīkojās zvērīgi - apstājās pie zaļās un sagaidīja sarkano gaismu. Kaut viņam jau pieturā vajadzēja būt. Viņa dēļ es tramvaju nokavēju! (PS - tiku gan tieši tajā pašā tramvajā pie VEFa, bet tur vairs sēdēt nebija kur - very bad situation)
Un nesanāca šoreiz ipadu iebrowzēt - aiaiai...
Nevajag nekādu VEF iPleds - vecā labā galva ar zināšanām par satiksmi un telefons ar ielādētu sarakstu ir viss, ko vajag!
Jauns rekords - ceļš 73 minūtēs! Divas pārsēšanās starp tramvaju un autobusu, katra nieka minūtes laikā!
anonimikis rakstīja: Turpinās Rīgas satiksmes zvērības pret mierīgajiem iedzīvotājiem -www.tvnet.lv/...
Pareizi dara - nevajag mums tos alkašus!
Šodien gan autobusa vadītājs rīkojās zvērīgi - apstājās pie zaļās un sagaidīja sarkano gaismu. Kaut viņam jau pieturā vajadzēja būt. Viņa dēļ es tramvaju nokavēju! (PS - tiku gan tieši tajā pašā tramvajā pie VEFa, bet tur vairs sēdēt nebija kur - very bad situation)
Ziemassvētku noskaņās salūzis jaunais tramvajs
www.youtube.com/watch?v=ftZZzvENisw
Kas tad šim noticis?
Palaidniex rakstīja:
Bams rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Tēraudlietuves iela vienvirziena? Vaitad...
Starta ielu savienot... Domāju, ka tas varētu būt baigi dārgi...
Cilvēks grib, lai no Tēraudlietuves ielas visi tikai izbrauc...vai iebrauc... no shēmas nevar saprast.
Starta ielu savienot...tur pa vidu Siguldas dzelzceļš...
Pēc esošās shēmas, čals domā, ka tēraudlietuves iela jātaisa vienvirziena virzienā no esošā apļa, tikai kā tajā ieklūt tur dzīvojošajiem, ja tie piebrauc no Čiekurkalna puses?
Un jā - vai tiešām Atlasa iela (bijušā rūpnīcas teritorija) ir jāuztver kā pilnvērtīga iela?
Bet par to Siguldas virziena dzelzceļju jau ir stāsts - pat pārbrauktuvi tur uzrīkot nebūs nekas lēts un īpaši caurlaidīgs, par tuneli vai satiksmes pārvadu uz tādu "ānīti" vispār varam droši nesapņot jau uzreiz...
Nu jā, bija domāts Tēraudlietuves ielu vienvirziena uz Čiekurkalna un otrā tik no Atlata ielas. Bet nu, ja tas krustojums ar Gaisa ielu tur īsti neko netraucē autovadītājiem, tad var jau arī turpināt ļaut izgriezties ārā uz Gaisa ielu.
Bet no Čiekurkalna puses, nelietojot Atlasa ielu, domāts šādi:
Par to Starta ielas savienojumu - tas vairs nebija jāuztver kā lēts risinājums Gaisa un Aizsaules ielu rotācijas aplim, bet gan kā kaut kas cits, kas man pie reizes iešāvās prātā. Un tur nemaz nevajag nekādu lielu caurlaidību. Ar pārbrauktuvi pietiktu, ja kādam tur tiešām tādu ievajadzētos un kāds par to samaksātu par savu naudu.
Palaidniex rakstīja:
briedisunrepshe rakstīja:
uupis rakstīja:
Bams rakstīja: Jaunākās tendences autobusu būvē.
uupis var priecāties. Tāds droši aizstāj tramvaju.
VEF tiltam tāds pāri netiek…
Kāpēc tad ne? Tik pat garš kā tramvajs, tik pat daudz sekciju. Tik ūpjiem baigi traucētu. Bet vienmēr jau var uztaisīt Gaisa tiltu par sabiedriskā transporta tiltu...
iespējams, ka bija aizdomas, ka tilta segums ne tuvu nav tik gluds kā sliedes...
Nu vai tad baigi grūti noņemt bruģi, nobraukt ar ceļa rulli un uzlikt to atpakaļ? Jau sen to vajadzēja izdarīt! Bet bruģi kā tādu tam busam vajadzētu izturēt, vai ne?
uupis rakstīja:
Bams rakstīja: Jaunākās tendences autobusu būvē.
uupis var priecāties. Tāds droši aizstāj tramvaju.
VEF tiltam tāds pāri netiek…
Kāpēc tad ne? Tik pat garš kā tramvajs, tik pat daudz sekciju. Tik ūpjiem baigi traucētu. Bet vienmēr jau var uztaisīt Gaisa tiltu par sabiedriskā transporta tiltu...
Un vēl savienot abas Starta ielas daļas, lai varētu no VEF puses vieglāk tikt, apbraukt tādus Gaisa tilta korķus kā pirms dažām dienām.
smaidiigais rakstīja: un kā lai tie, kas no Čierīša brauc, tiek zem tilta - tur firmu un firmiņu uima...
Pirms tilta virzienā uz centru nobrauktuve labajā pusē ir. Tik pašlaik tas ir zemes ceļš uz nekurieni. Uztaisīt par normālu nobrauktuvi un ar abiem braukšanas virzieniem, tad zem tilta gar Brasas-Čiekurkalna dzelzceļu.
Palaidniex rakstīja:
briedisunrepshe rakstīja:
Tu domā Brīvības un Cēsu ielas krustojumu?
Ne, me, ir tāds krustojums - pērle! Netālu no policijas galvenās mītnes. Nobraucot no Brasas satiksmes pārvada ir krusts ar apļveida kustību, īsta zīmju un absurdu paradīze...
Pacentos paskatīties, ko tur varētu mainīt. Manuprāt, labāk ir. Un tā salīdzinoši pa lēto sanāk. Tēraudlietuves iela tagad vienvirziena, jo who cares, bet kā tur vēl Ziemeļu koridors klātos pāri, nezinu.

Krotow rakstīja:
uupis rakstīja:
anonimikis rakstīja: zīmi aizvākt nav pareizi. Tur tomēr daudz mierīgo iedzīvotāju pārvietojas. Labāk aizvākt tramvaju. un tas arī atbilst šai tēmai
Plaģiāts – šitas ir Ūpja jājamzirdziņš…
Šiem abiem par gaisa maitāšanu jāpiespriež sabiedriskie darbi - mēnesi vakaros depo mazgāt tramvajus.
Labāk ko noderīgāku - labot salauztos biļešu automātus, lai līnijā atkal kursētu jaunās Škodas!
Palaidniex rakstīja: Bet vēljoprojām ir krustojums, kurā ir taksometru pietura, kaut krustojumso nedz apstāties, nedz stāvēt itkā neesot ļauts...
Tu domā Brīvības un Cēsu ielas krustojumu? Tāpat tas neko no drošības viedokļa neietekmē. Tur jau tā lieta, ka likumi ir drausmīgi vispārīgi un nepilnīgi (kā šajā tramvaja sliežu klātnes jautājumā).
Vajadzētu visus šos likumus papildināt, precizēt. Paskaidrot, kas tieši ir tramvaja sliedes, cik liels attālums no sliedēm vēl joprojām skaitās klātnes daļa gan Rīgā un Daugavpilī, gan Liepājā. Uzzināt, kādu tieši zīmi likt pie Centrāltirgus. Varbūt pilnīgi jaunu vajag ieviest - "tramvajam priekšroka", ar ko papildināt esošo dzīvojamās zonas zīmi?
Tāpat likumā ierakstīt, ka T veida krustojumā drīkst apstāties un stāvēt, ja tam ir paredzēta īpaša josla.
Un vēl sazin ko varētu izdarīt.
Kas tad šajā saltajā rītā bij' noticis, ka vismaz trīs 6.tramvaji bija (un vēl aizvien ir) vecie?
Jaunos iekurbulēt nevarēja?
Palaidniex rakstīja: Tu zini cik tas eņģelītis sver un kādas tam ir manevra iespējas salīdzinot ar operatīvo, kas drīkst raukt tikai tad, ja zina, ka to laiž...
Nu es to gadījumu arī piedotu. Man vispār likās, ka vadītājs nemaz nepamanīja tos ātros līdz mirklim, kad bremzēt būtu bijis par vēlu, tāpēc tikai deva grīdā, lai ātrāk atbrīvotu ceļu tai.
Vispār ieteiktu izveidot īpašu zīmi un noteikumus "Centrāltirgus sākums" un "Centrāltirgus beigas"
"Tramvajam priekšroka, ātruma ierobežojums pilnīgi visiem (arī velo) 15 km/h, gājējiem un velobraucējam aizliegts traucēt tramvaju satiksmi, taču ir priekšroka pār autotransportu"
Šodien tramvajā uz Barona un Brīvības krusta gandrīz ietriecās kāds idiots, kurš vai nu centās apgriezties pretējā virzienā, vai arī iegriezt Barona ielā (kura ir vienvirziena, pretējā virzienā)
Bet nu tramvajs jau arī nav nekāds eņģelītis - vakar ātro palīdzību uz Barona ielas nepalaida.
Bams, šī taču ir salā salūzusi sliede, vai ne?
pbs.twimg.com/media/BafpT9pIYAATpCH.jpg
Viļņoti gali, kuri kā puzles gabaliņi būtu saliekami kopā. Pie Alfas, kur tikai pirms 8 mēnešiem to uzlika.
uupis rakstīja: Tramvajs ir liels. Aizņem daudz vietas.
Un cik tieši vietas uz ceļa tiktu aizņemtas, ja tie 400 cilvēki vakara stundā izvēlētos sakāpt nevis vienā 40 metrus garā tramvajā, bet gan katrs savā "Lēna satiksme ir garlaicīga? Tikai ne ar jauno ix35" saukļa vāģī?
Nedaudz no pamatskolas: Kas ir vairāk? 7,9kv.m x 400 vai 103 kv.m?
Conqueror rakstīja: NE REIZES nekad un NEKUR neapmaldījos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!
Apsveicu! Bet kā tieši tas ir saistīts ar tramvajiem?
Bams rakstīja:
Pagaidām ir runas par +16 tramvaju iegādi.
O! Forši! Nav zināms, cik garu tramvaju?
Nu ko darīt, ja Rīgā ir pietiekami daudz pamuļķu ar tieksmi lauzt biļešu aparātus......
Nu tas laikam visu izskaidro, paldies!
Kā ir ar progresu jauno tramvaju laišanā uz Imantu?
Un ko viņi vispār tur laidīs, ja ar 26 tramvajiem pat divām līnijām nepietiek? Otrdien redzēju veco 6.tramvaju pat.
IkdienasViesis rakstīja: Brīnos, ka tas zāles pļaušanas process tiek tik ļoti sarežģīts. Elementari, kādam no tiem pašiem "ūdens" tramvajiem priekšpusē būtu jāpiemontē pavisam vienkārša, ar pacelšanas/nolaišanas iekārtu aprīkota pļaušanas ierīce, kāda ir kombainiem. Un pāris stundās naktī viss darbiņš ir padarīts. Negribētu ticēt, ka RS darbnīcām tā ir problēma. Es arī vasarā manīju tos pļāvējus ar trimmeriem - nu diezgan jau smieklīgi.
Problēma tāda, ka stabi ir starp sliedēm un vēl tie žogi dažās vietās. Ātri nopļaut zāli ar speciālu tramvaju varētu tikai tramvaja gabarītos. Sānos vajag kaut kādus izbīdāmus pļāvējus. Un tas visu sadārdzina, bet laiku daudz neietaupa, jo ik pārdesmit metrus tie jāiebīda un jāizbīda, lai tiktu garām stabam. Jebkurā gadījumā vajadzēs vēl pāriet pāri ar trimmeri, jo tramvajs visur nepiekļūs.
IkdienasViesis rakstīja: Tramvajs VIENMĒR būs ātrāks pasažieriem vairāk iemīļots transporta veids nekā autobuss vai vilciens. Tas jau ir vēsturiski apstiprinājies. Ne velti, daudzās vietās Eiropā tiek atjaunota un paplašināta tieši tramvaju satiksme.
Tieši Juglā tas arī pierādās. Lielākā daļa pasažieru Juglā izkāpj no 1.autobusa (kurš arī līdz centram iet) un pārkāpj 6.tramvajā. Līdzīgi dara arī no 28., 19., 29., bet tie līdz centram tāpat neiet.