iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
briedisunrepshe 24.10.2013 22:42

Reiz redzēju kā pļauj to līniju. Kādi divi cilvēki šķiet bija. Tas darbs rit tik lēni, ka vietām uz līnijas jau būtībā pļava bija

Kas vispār tai Rīgas Satiksmei ar naudas šķiešanu tās 6.līnijas projektā? Tad platformu asfaltu maina, tad Meža skolas pieturu pārbūvē (jeb pareizāk - izbūvē), tagad Sporta akadēmijā septembrī uzbūvētās kāpnes pārbūvēja pavisam savādākas!

briedisunrepshe 23.10.2013 22:49

HIPPY rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Ievēroju, ka pa 11. maršrutu joprojām braukā arī vecās tatriņas - izskatās, ka jauno škodu ritošas daļas tehniskās problemas vēl nav pilnībā novērstas.

Izskatās ka vairs nau jauni

[IMG]i1362.photobucket.com/... [/IMG]

briedisunrepshe 16.09.2013 20:44

www.db.lv/...

Šodien Daugavpilī ieradies pirmais tramvajs. Dome saka, ka tramvajs vēl nav saņemts, tāpēc nojaušu, ka interjers vēl nav gatavs un to tad pabeigs Daugavpils Lokomotīvju rūpnīcā...

Drausmīgi neglīts.

Kāpēc 15T tramvajiem "Ausekļa iela" salien vienā rindā uz galējiem tablo, bet 15T1 tas tiek rakstīts 2 rindās ar daudz mazākiem burtiem?

briedisunrepshe 03.08.2013 21:19

Bams rakstīja:

Skaties rasējumu un mēri:

www.bildites.lv/...

Te arī skaidri lasāms un redzams, ka durvīm, pie kurām ir tā vienādsānu trapece, ir "RAMPA 1:20".

Tās slīpās līnijas, kas norobežo rampu dzīvē ir metāla līstītes.

Rasējumā 1.durvīm ir tikai kaut kāds raustītu līniju kvadrāts, ne tā nepārtrauktu līniju trapece.

Arī dzīvē (un manis norādītajā bildē arī nedaudz) redzams, ka tiešām to līstīšu nav un grīda ir līmenī. Tā arī es ievēroju šo atšķirību.

Pēc šī Eiropas platuma tramvaja rasējuma izrēķināju, ka tā starpība grīdu augstumos sanāk ap tieši 3 cm.

briedisunrepshe 03.08.2013 11:17

Palaidniex rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Bams rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Interesanti, kāpēc uzskaitītajiem pasažieriem jākāpj kabīnē?

Nē - runa iet par 1.pasažieru durvīm, kuras tik un tā atrodas augstāk par pārējām un aiz kurām ir tas invalīdu pacelšanas aparāts, kas aizņem diezgan daudz vietas

Nu kas tā par ameriku atkal??? Visas pasažieru durvis ir vienādā augstumā no zemes! Un invalīdu rampa aizņem nelielu daļu.--tikai 20 cm.

Jau arī gribēju rakstīt, ka pasaule ir pilna ar tipāžiem - kņižku ņe čital, no ņepokoļebimoje mņeņije jesķ...

Kādu vēl grāmatu? Ar acīm jāskatās! Nu nekas jau vērā ņemams tas nav, bet visiem 15T tramvajiem 1. pasažieru durvīs grīda IR augstāka nekā citās! Taču par tikai kādiem nieka 2 centimetriem. Pašas durvis visur identiskas.

Variet ar lineālu pārmērīt...

Tu to tramvaju projektēji vai ikdienā apkop? Vai tikai ar savu acumēru pēkšņi radīji tādu teoriju?

Es vienkārši ievēroju detaļas. Kā jau teicu, varat pārmērīt. Vai arī šajā bildē ieskatīties. wmiasto.files.wordpress.com/... Ja acis nerāda, tad var fotošopā uzvilkt taisni caur 2.-4. durvju grīdām (to metāla līstītīšu malām). Rezultātā redzēs, ka 1. durvis nav uz līnijas.

Īstenībā, 1.durvīs grīda ir salona līmenī, bet citās ir neliels padziļinājums, nevis otrādi.

Kāpēc vispār jāpiesienas pie 1-2 cm? Nu, ok, sākumā nebiju pateicis, ka tik maza starpība...

briedisunrepshe 03.08.2013 0:22

Palaidniex rakstīja:

Bams rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Interesanti, kāpēc uzskaitītajiem pasažieriem jākāpj kabīnē?

Nē - runa iet par 1.pasažieru durvīm, kuras tik un tā atrodas augstāk par pārējām un aiz kurām ir tas invalīdu pacelšanas aparāts, kas aizņem diezgan daudz vietas

Nu kas tā par ameriku atkal??? Visas pasažieru durvis ir vienādā augstumā no zemes! Un invalīdu rampa aizņem nelielu daļu.--tikai 20 cm.

Jau arī gribēju rakstīt, ka pasaule ir pilna ar tipāžiem - kņižku ņe čital, no ņepokoļebimoje mņeņije jesķ...

Kādu vēl grāmatu? Ar acīm jāskatās! Nu nekas jau vērā ņemams tas nav, bet visiem 15T tramvajiem 1. pasažieru durvīs grīda IR augstāka nekā citās! Taču par tikai kādiem nieka 2 centimetriem. Pašas durvis visur identiskas.

Variet ar lineālu pārmērīt...

briedisunrepshe 01.08.2013 22:22

Palaidniex rakstīja: Interesanti, kāpēc uzskaitītajiem pasažieriem jākāpj kabīnē?

Nē - runa iet par 1.pasažieru durvīm, kuras tik un tā atrodas augstāk par pārējām un aiz kurām ir tas invalīdu pacelšanas aparāts, kas aizņem diezgan daudz vietas, tāpēc divi amerikāņi reizē nevarētu iekāpt Pērnavas ielā viens tikai knapi izkāpa pa tādām

briedisunrepshe 01.08.2013 19:31

Palaidniex rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja:

Bams rakstīja:

Kur tas ir piefiksēts?

farm3.staticflickr.com/...

Un atbilsoši kādam džimbulim nu ir pareizi? Vecajam/jaunajam? Junajam ar 3 vai 4 vagoniem? A ja nu vaģila nobremzē metru par tālu, divus par tuvu?

Ok joks, bet nu šādas ķonstrukcijas nav pārāk ilgspēlējošas. Dažas ziemas un tur būs bedres...

Ja jaunajam, tad abām versijām der. Tas ir tikai uz 1.durvīm.

Taču aklajiem, penšām un invalīdiem nav zināms fakts, ka tieši tās, viņiem paredzētās durvis, ir daudz šaurākas un augstāk virs zemes (un arī jaunajiem peroniem) kā jebkuras citas

briedisunrepshe 01.08.2013 14:42

Bams rakstīja:

Kur tas ir piefiksēts?

farm3.staticflickr.com/...

briedisunrepshe 19.07.2013 20:08

Sveiki!

Nemaz nebrīnos par tām kļūdām. Juglā pat ar mērlentu nemācēja darboties. Bija asfaltējuši par jaunu, jo vājredzīgo bruģi nepareizajā vietā bija uzlikuši. Un tagad vēl asfaltu uz bruģi mainīs...

Un vai neviens nepadomāja, ka cilvēki no 3.tramvaja arī gribēs izkāpt? Tajās reizēs, kad viņš iegriežas iekšējā aplī, cilvēki tiek izlaisti uz zemes, jo perona nav. Un kā lai penši tiek prom no turienes? Uz blakus perona jākāpj, bet pirms tas notiks, viņš jau būs zem riteņiem jaunajam tramvajam.

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti