Es jau tikai par.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es jau tikai par.
Mūsu valstī nav nekāda pamata atbalstīt privāto elektroauto iegādi.
GB12 rakstīja: Es baigi lauksaimniecības nozari nepārzinu, bet, cik pazīstu zemniekus, neviens nebraukā ar 15-gadīgiem Volvo. Man starp klientiem ir vairāki, kas brauc ar jaunām Navarām, Hailuksiem, bija pirms pāris gadiem pat viens ar 80000 vērtu Mercedes GLE, pārītis ir tādi, kas brauc ar Dusteriem, Iks-treiliem un Rav4. Pazīstu vienu bioloģiskā medus un dārzeņu ražotāju, kurš mauc ar SEAT Leon FR (jau trešais pēc kārtas kopš kaut kāda tur 2003.gada), plus, saimniecībā bija nullīte Vito mersis... ar to gribu piekrist te minētajam - ja prot saimniekot, dara to gudri un atbilstoši laikmetam, tad zemnieki nedzīvo slikti... jā, jāstrādā ir daudz un smagi, bet kam tagad viegli, reku, es arī nupat tikai darba dienu pabeidzu...
Navaras un Hilux, tāpat kā Ram pikapus pērk par ES fondiem. "Darba tehnika"
Nesen skatījos video, kur viens baltkrievu fūrists brauc pa Latgali un brīnās, ka govis pārdzen sēžot uz kvadricikliem.
Zemnieki var apvienoties, izveidot kooperatīvu un pienu pārstrādāt paši. Dažās vietās tā notiek. Rādīt laukos darba vietas vismaz nelielai kopienai.
Tas procents ir arī tāpēc, ka diaspora nevarēja balsot. Saeimas vēlēšanās to var darīt.
Es domāju, ka ikvienam Latvijas iedzīvotājam, kuram ir kaut jel kādas ambīcijas ir jāpārdzīvo vai jāpastudē ārpus LV, lai no malas redzētu, cik šeit tas dīķis ir sasmirdejis.
Valsts lauksaimniecību atbalsta priekšā un pakaļā, neskaitot EU fondus. Jo, ja tā nebūtu, tad maize un piens maksātu 5€.
Tiem vispār nav par ko sūdzēties. Tā, ka pārdot vai iznomāt zemes ir pašu lēmums. Ir man viens pazīstams, kurš dzīvo tikai no savu zemju iznomāšanas superzemniekam. Brauc ar jaunu Audi.
Laukos cilvēkus vairs tik daudz nevajag, tagad 1 tehnikas vienība apstrādā tik, cik 30 gadus atpakaļ darīja 3. Ar rokām neviens vairs govis neslauc.
Parejiem nākas mācīties un darīt citus darbus. Dzīvot pilsētā, vai piepilsētā.
Pats dzīvoju netālu no pilsētas, un ir sava dārzeņu mikrosaimnieciba,kas nodrošina to, ka varu atļauties kaut ko vairāk nekā tikai saņemot algu darbā.
Acīmredzot visiem jau ir vienalga. Tāpat sazīmēs visu kā vajag aizkulišu spēlētajiem.
Pie tukšajiem laukiem daļēji ir vainīgi paši laucinieki. Pārdod zemi vācietim vai dānim un pārvācās uz Pierigu. Nav savas iniciatīvas veidot savas saniecibas.
No otras puses, Ja gribam būt moderna Valts, tad 60% nevar būt zemnieki, vai strādāt gateros, kuri rada zemu pievienoto vērtību.
Baltkrievija savā ekonomiskajā attīstībā ir iesprūdusi 1989.gadā. Nospiedošais vairums valsts uzņēmumu un kolhozu strādā ar zaudējumiem. Vienīgais noieta tirgus ir RUS.
Un IT sektors tur ir nejaušība, nevis valsts apzināta politika.
Saki ko gribi, bet tās piekautās ļaužu masas un vismaz 5 nogalinātos nevar nofeikot.
Mediņš ir kā tāds kolonijas uzraugs. Kontingents ir attiecīgs. Valoda arī attiecīga,nemāk pārslēgties Neesmu diži pārsteigts, ka pati baznīca arī tādi "meh..
" cik esmu saskāries ar melnsvārčiem,visi tādi... Ar dieva sindromu. Kā Lukašesko
Bet iespējams, ka kāds miljonārs ir iekārojis Bruknu.
Pētot BY notikumus, es esmu šokā, cik daudz Latvijā ir vatniku, kuri neko vairāk Minskas tīrajām ielām neredz.
Zzs turpina savu norietu.
Vēl vajadzēja pastulbos sektantus JKP izsviest ārā.
Cilvēki ir aizmirsuši, kam ir priekšroka situācijā, kad uz ielas ir šķērslis (noparkoti auto). sidari nesas virsū... Nekautrējos un taurēju tos no panckām ārā.
Jauns auto ir viena no muļķīgākajām lietām,ko var nopirkt.
Nepirktu, jo mentālitate vēl ir palikusi vecā. Mums ļoti lielai daļai auto ir statusa simbols. Mentāli neesam tālu no Zilupes otras puses.
Vot man zināms čalis nesen nopirka 2003 gada BMW 5. Laikam pašu lētāko uz to brīdi. Nojāts gandrīz līdz kliņķim. Bet BMW.
Bez darba šobrīd ir tikai nejēgas un pamatskolnieki. Celtniecība nav apstājusies.
Volx rakstīja: Redzams, ka ar celtniecību esi uz jūs. Vasarā betonētājus dabūt nav iespējams un vēl uz kkādiem smieklīgiem apjomiem.Tev ir jāgaida novembris, tad varētu būt kāda brīvāka brigāde.
Gaidu septembri, lai dzīvoklī logu nomainītu
Ne tas, ka betonētājus nevar dabūt. Par bumbieriem arī var aizmirst.
Pagājušo vasaru kolēģis nevarēja dabūt traktoru, kas viņa zemes gabalam zemi no līdzinās.
Mana pirmā mašīna bija 1988.gada Mitsubishi Pajero, kas arī bija nostāvējis gadus 6. Nopirku pa 300 latiem. Sametinaju, izgāju ta un nobraucu 9 mēnešus.
3 līdz 6 mēnešu netto ģimenes ienākumi.
Tāda ir optimāla lietota auto cena.
Ja pie šādas formulas pie turētos visi LV iedzīvotāji, tad tādi asinssūcēji kā mogo beigtu pastāvēt.
Labi, ka vismaz tik daudz mūsu tautas priekšstāvjiem pietiek smadzeņu, kā netaisīt atsevišķas dotācijas elektro auto.
Tirgus kropļošana.
Bet arī ar tālbraucējiem latvietis parastais nesatiekas.
Viņi iesēžas un aizbrauc kadencē.
Mūsu pašu CE šoferi jau sen strādā rietumos,jo brīvais darba tirgus. Mums jauni nemācās,jo pastāv daudz citu opciju.
Savukārt tur, otrpus Zilupei, tālbraucējs ir viena no profesijām, kur vismaz +/- alga normāla,jo citu darbu īsti nav. Paliek tikai spēka struktūras, raktuves. Viss cits ir 300€ mēnesī.
Paši baltkrievi strādā Krievijā pārsvarā. Ukraiņi kopš 2014 uz RUS neraujas. Tā vietā ir Polija un mēs,tālāk netiek, jo citas valstis nedod darba atļaujas. Bet arī tas mainās. Tūlīt Vācijā vajadzēs milzum daudz CE šoferus.
Mans subjektīvais viedoklis.
viencexperc rakstīja: Ko nozīmē nebūs?
Aizej uz kādu Latvijas zemeņu plantāciju un paprasi zemniekam, kas pie viņa strādā.
Latvijā arī demogrāfija zema, bet uz Īriju vai šļupstētāju zemi visi braukā.
Jau tagad viesstrādnieku no ukristānas, baltkrievistānas un krievistānas pa pilnam.
Zemeņu lasītāji un celtnieki šeit ir tikai sezonā (vasarā) un lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju ar tiem vispār nesaskaras.
Baltieši UK un IRL jau ir uz patstāvīgu dzīvi, vai ilgstoši dzīvojoši cilvēki.
Ukraiņiem, Baltkrieviem un visiem pārējiem NVS
tā vienkārši uz dullo atbraukt un apmesties uz patstāvīgu dzīvi nav pārāk viegli.
Vakar biju Rīgā un ap Rīgu. Mani novērojumi liecina par to, ka tiešām ir palielinājies EX numuru skaits. Fikso Zoju gan redzēju tikai vienu.
Mums darbā kādam priekšniekam ir parādījies Audi E-tron.
Gribam vai nē, elektriskie auto sāk vairoties.
Man blakus darbam ir Fazer maizes ceptuve. Ik pa laikam var just kā tiek ceptas bulciņas eksportam. Pa 4 jau vēmiens rauj.
msh rakstīja: Jaunajam ar garantiju kaut kad arī pienāk tai garantijai beigas...
Līdz ar garantiju beidzās ar kredīta termiņš, ja plāno mašīnu turēt gadus 10, tad tas arī var vairs nebūt tik sāpīgi, būs nauda remontam.
VAG. Tas, protams ar darbu.
Mēs jau sen esam izgāztuve.
Top argumenti, kāpēc cilvēki cepās par šo,ir tas, ka
1-Nav naudas jaunam auto
2- Jaunie motori ir #uiņa, nekuja neiet.
3- Jaunākie auto nekam neder, nekvalitatīvi.
4- Visiem obligāti vajag braukt ar 3l piecu turbīnu vācu dīzeli, vēlams vismaz 10 gadus vecu. Citas mašīnas nav mašīnas.
Ar ekoloģiju šim pasākumam nav ne mazākā sakara, tam gan es piekrītu. Tas ir tikai valsts budžeta piepildīšanas rīks.
Neticu arī masveida mašīnu reģistrēšanai Ee vai LT.