Tieši tā. Es piemēram lūkoju uz Škoda Superb benzīnu, bet LV tādu tirgošanā nav. Atliek tikai DE
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tieši tā. Es piemēram lūkoju uz Škoda Superb benzīnu, bet LV tādu tirgošanā nav. Atliek tikai DE
Leju Neste, jo nav rindu un ar oranžās bankas karti var uzreiz pieliet pilnu bāku. Kā arī ir tuvākais tanks man pie mājām.
Ja nemaldos, tad Dambis saviem eO lika Ķīnas detaļas. Pats esot teicis, ka viss, kas tiek ražots mazos apjomos ir tikpat labs kā EU, US ražots.
Man ir Huawei telefons.
Dabā esmu redzējis Ķīnas mašīnas no RUS.
Galu galā, BLR ir vesela Great Wall rūpnīca. Tikai laika jautājums, kad atnaks pie mums.
Mobile.de šo to no Ķīnas autoindustrijas var atrast. Ar visiem vācu numuriem.
Manam 94 gada B3 passat bija ABS ????
Pērkot tādu auto, būtu jāskatās pēc iespējas populārāks modelis. Jo tad būs vieglāk ar lietotām detaļām. Mans pirmais Mitsubishi Pajero, 88 gada. Attiecīgi viss bija jāpērk jauns, jo lietotu detaļu nebija
Neieguldot lapā tā paliek arhaiska un neinteresanta jauniem potenciāliem lietotājiem. Jāiet līdzi laikam.
Es arī reiz prasīju par bildēm. Kad tiks ieviesta šķirstāma galerija. Savādāk kaitina tīk visu rakstu.
Klusums.
Volx rakstīja: Nu, apmēram tā tas varētu būt. Liepāja tak nav ikdienas sastrēgumi, ostā neputina ogles, metalurgs nedūmo. Bet ieviešot elektroauto tak iegūs arī visi apkārtējie. Ja cilvēks dzīvo Bauskā un ikdiena braukā uz Rīgu, tad gribot negribot viņš nomainīs savu Pasatu uz elektro, ja Rīgā būs aizliegts ar to iebraukt iebraukt. Priekulē, protams, bembisti turpinās griezt ripuļus, bet tas tak nav nekas traģisks uz kopējā uzlabojumu fona
Cilvēks no Bauskas visticamāk brauks ar autobusu (satiksmes vai darba vietas organizētu) vai kopbraukšanā.
Viņiem arī Kodiaq laikam tikai tagad parādījās
LT un EST darbojas labi.
Šim vajadzētu izbeigt diskusiju par elektro auto Rīgā.
Es domāju, ka mūsu kravu pārvadātājiem nav ko čīkstēt par šoferu trūkumu. LV varētu pirmrindnieki Tesla Semi ieviešanā.
Bet jēga katru gadu tērēt 150 € dēļ divciparu VNZ man šķiet smieklīgi.
Pēc dažu dalībnieku parametriem es arī varētu būt biežs mašīnu mainītājs. Kopš 2013. gada, kad ieguvu B kategoriju jau stūrēju ceturto personīgo auto.
Auto mainīšana reizi 2 gados nav nekas neredzēts. Ir zināms cilvēks, kurš katru gadu savam Golf maina VNZ,lūk to gan es nesaprotu.
Lai gan kopumā pret BMW man ir skeptiskas jūtas. Un es no pieredzes zinu, ka tie auto prot izvilināt iekšējo reptili. Tieši abi GT modeļi (3 un 5 serie) man simpatizē ar savu dizainu.
Man pēc pēdējās vizītes pie kaimiņiem waze runā tikai krieviski...
Tu pats esi dzīvs piemērs.
Ja tagad būtu jāizvēlas svaigs darba auto, vai pirku Camry?
Lai pārdotu tādu apjomu ir jāielien fleet var segmentā kurus jāj visa kalibra pusvadītāji.
Šajā nišā valda Passat un acīmredzot arī Superb un Octavia.
Es arī tā domāju. Taču, acīmredzot, valstsvīri un sievas dzīvo citā Latvijā. Izmešu samazināšanas programma paredz šādu punktu.
60 000 elektrisko auto iekš LV 2030.gadā.
Reāli vai utopija?
Cik esmu dzirdējis no tālbraucējiem, tad MB viņi par mašīnu neuzskata.
kasinsh79 rakstīja: Nu, nebūs vis tā! Man tūlīt ar oriģinālo piekari būs 50tkm pa Baltiju, ar visām bedrēm un nelīdzenajiem ceļiem, nav vēl pilnīgi neviena defekta VW. Ja visa piekare pārlasīta ar ķīniešu mēsliem, tad nevajag arī pukstēt
Es nepukstu. Ar veco B5 maucu pa granti ļoti daudz, tādu sūdu nebija.
Tikai konstatēju faktu, cik ļoti Rīgas ielas ir nolaistas līdz kliņķim Gņila valdīšanas laikā.
Es šonedēļ izbraucu pa Rīgu, pēc ilgāka laika posma. Reāli palika mašīnas žēl. Jūtu, ka būs savirze jāregulē. Tā lūk ir ar VW piekarēm.
Reiz vienā LV žurnālā bija raksts par latviešu skolotāju, kura Kazahstānā pasniedza angļu valodu. Programmas vadītāji teica, lai neizpauž vietējiem kolēģiem algu-1000$ un privātais šoferis ar auto. Vietējie tādas algas nesaņēma.
Kāpēc nav, es nemāku atbildēt. Mūsdienās bāka maksā vairāk par 50 €, par cik vairāk, kā nu kuru reizi.
Ne jau konta atlikumā vaina, bet tajās pāris kustībās. Dus cenšos uzturēties pēc iespējas mazāk. Tāpēc es nelejos klasiskajos tankos. Katram savas utis galvā.
Vienīgi, kas mani fascinē ir Neste cenu politika. Piemēram Ogrē 95marka maksā 1,24 bet Bauskā 1,30.