*dāmas viedoklis
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
*dāmas viedoklis
Vot kas ir ar tiem Volvo vagoniem un zārkiem?
Manai dāmai arī tādas pašas paralēles. Lai gan ērti tajos ir pēc velna (manai mātei ir 06 Xc70)
usaexperc rakstīja: Nezinu kāda līmeņa kafejnīcās tu apgrozies, bet kafija tur ir gavno. Kautkāds nedaudz uzlabots 3 in 1 pulverītis, ko var nopirkt par pārdesmit centiem jebkurā veikalā. Cena, protams, staķika cienīga (kā jau norvēģiem). Da pat ūdenim tur cena ir 2-3 augstāka.
Kaplis jau sen kā pieder kanādiešiem. Un no tiem arī ir šim CirkleK zīmols. Tam holdingam pieder vēl nto zīmolu DUS. Latvijā varēja būt arī DUS ar vistas/gaiļa siluetu.
Cik pareizi atceros tad viens kafijas aparats bija 15K €. Divas reizes dienā viņam bija jātaisa apkopes.
Es tomēr arī esmu cita auto meklējumos. Šoreiz situācija ir savādāka jo budžets ir lielāks kā parasti un vēl jārespektē dādas viedoklis. Ja nebūtu, tad jau iespējams būtu iepircis Volvo S60 2.4 benz/auto.
Apskatot to tuvāk sapratu, ka nebūs. Krāsa jau met burbuļus pie arkām.
Tāpat kā iepriekšējo reizi plānoju veco auto atdot pretī kā daļu samaksas.
Šobrīd, izanalizējot situāciju, braukšanas paradumus esam nostājušies pie viena 2003 Audi A3 1.6 benz/man. Darba nedēļas gaitā iesim aptaustīt.
Un labi vien ir.
JanJan rakstīja: Varētu tā arī būt... Vienu nedēļas nogali kādā attālākā Circle rindā pirms manis ģimenīte pirkās kolas, hotdogus utml. Par degvielu kādi 40 eur un pa uzkožamajiem un dzeramajiem vēl kādi 30 eur samaksāja. Protams, ka no desmaizēm un kolām viņi vairāk sev nopelna par katru samaksāto eur.
Pats dažus gadus atpakaļ strādāju Statoil. Un vadītāja tā arī pateica, ka reāli veikals ar visu silto ēdināšanu ir tas kas pelna. Pārdevēji savā starpā sacenšas par € bonusu ar piepārdošanas metodi. Nākamreiz,kad pirksiet kafiju,neapvainojieties,ja piedāvā klāt desmaizi.
Tie jūsu 20€ degvielā ir spļāviens vējā. Vienīgi tie, kuri ar uzņēmuma karti pilda, tie vēl kaut ko nozīmē, jo pilda daudz/bieži.
Es no iepriekšējiem komentājiem atsķiros ar to,ka jaunu auto nekad neesmu vēl iegādājies.
Mana īpašumā ir bijuši trīs auto. Tādu īpaši izteiktu kritēriju pret veiktspēju,krāsu vai komplektāciju man nav.
Mans uzskats, nav nozīmes kādu lietotu auto pērk, by default tiem visiem ir kāda problēma. Pērkur to,kas atbilst tā brīža budžetam un pašam iepatīkas
Mans pirmais auto bija Mitsubishi Pajero 2.6l benzīns , ar kuru pārvietojos savas agrākās dzīvesvietas areālā (lauku apvidū) kad iestājos augstskolā, radās vajadzība pēc ērtāka un arī ekonomiskāka auto,tas bija VW Passat B3 ar 1.9L dīzeli.
Ar šo auto bieži iekūlos CSN (10 mēn.-5 CSN)
Nospļāvos, aizgāju uz Bauskas autoplaci un paņēmu vienīgo auto,kurš labi izskatījās un nebija BMW.
Sanāca VW Passat B5 ar 1.8L benzīna motoru un automātisko pārnesumkārbu. CSDD protokolos nav korozijas un eļļas noplūdes un tieku cauri ar vienu līdz diviem "2", par mazām lietām.
Degvielas ekonomija mani neuztrauc,jo gada laikā nobraucu 5-7 tūkstošus km.
Patiesība jau ir tāda, ka DUS vairāk pelna ar veikalu nevis ar degvielas tirzniecību.
Augsta degvielas cena ir valdības interesēs.
Par to uzturēšanu es negribētu piekrist. Labi, šīm ir iespējams remonts paša rokām. Bet detaļas vairs katrā šrotā neatradīsi. ;)
Pat B3 Passat (mans iepriekšējais auto) jau lēnām izmirst
Vēl jau ir subjekti, kuri uzkrauj uz firmas savus 60k € lūžņus bet,kad jāmaksā algas tad: denek nety.
Fakts,ka Latvijā cilvēki pērk šādus variantus 1000-2000€ ļoti labi parāda reālo cilvēku pirktspēju.
Vai Māra prāt būt labāk, ka tauta vēl joprojām brauktu ar Opel Ascona vai "cigāriem"?
Es savu auto1998 g. Passat pirms 3 gadiem nopirku par 1700 naudiņām. Es pieņemu, ka būšu tam pēdējais saimnieks. Auto jau tuvojas 300k km.
Tieši tā.
Man bija 2.6 benzīns manuālais karbūzis. Degvielas patēriņš mani neinteresēja tajā laikā. uz šosejas gan tas bija tāds...out of place. Kad vajadzēja,tad lēju.
Daudzi mednieki man Bauskā prasīja, lai pārdodu. Kad savajadzējās braukt uz Rīgu regulāri braukt, nopirku dīzeļpasātu.
Jā, uz šosejas ir neērts. Kā autobuss.
Pajero, X-trail, Jeep.
Pašam bija pirmās paaudzes Pajero. Varēju izsaukt cauri Juglas upei. gan jau jaunākie arī ir labi.
Ja par motora tilpumu, tad optimāli ir 2l benzīns.
Man pašam ir 1.8 benzins , ēd tikpat cik 2l bet brauc gausāk.
Kad nopirku savu B5, tad mani lamāja, sakot, ka piekari katru gadu dabūšu pārlasīt.
Bet nekā. Manam ir problēmas ar elektrību.
Laikam piekari jau bija pārlasījis iepriekšējā saimniece.
Ar ko būtu jārēķinās iegādājoties lietotu hibrīdu?
Tīri no izmaksu prizmas skatoties.
Es vispār nesaprotu cilvēku motivāciju pārstādīt motorus.
Vai nav lietderīgāk vienkārši izmest ārā un iegādāties citu(svaigāku un jaudīgāku ) transporta līdzekli?
Un folija cepure.
Bāzes versijā
Zinot,ka viss tas elektro prieks maksā bargās naudas. Mani arī nomāc šaubas par nākotnes b/u tirgu un saprātīga remonta iespējām
Ar interesi sekošu līdzi.
"Pie mums" Būtu jāuztver kā Baltija, jo uz LV vairs neviens pasaules smagsvars nebrauc. Un man ir savi secinajumi,kādēļ. Viss pārsvarā notiek Igaunijā.
Jāsaka, ka 90 € maksā fanu zonas. Standarta biļetes 50-70€. Dažreiz lētāk
Nu jā, protams,ka teorētiski var. Dienesta transportam tas ir normāli. Kolēģis reiz dabūja aizrādījumu, ka bieži pārkāpj ātrumu.
Bet vai cilvēki to darīs? Tas jau sanāk pēc pārvietošanās brīvības ierobežošanas. Es negribētu, lai kaut kāds nolaizīts botāniķis CSDD vai CP zinātu,ka katru trešdienu braucu pie kaimiņienes Ilzes,you know.
Šodienj apskatījos divus Audi A3
Viens ar labu komplektāciju, bet perekups gan tāds dīvains, piedāvāju savu VW par 600 naudiņām. Viņš piedāvāja 450. Paldies, atā.
Otra mašīna bija vienkāršākas komplektācijas, čamdijāmies...un autiņš noslāpa+kondicionieris nestrādā . Pārdevējs izteica domu,ka šis autiņš ar mums nedraudzejas.