Vēl viena divainiba. Kopš dzīvoju Ogrē, katru reizi aptur, piekasās,ka esmu deklarēts Bauskā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vēl viena divainiba. Kopš dzīvoju Ogrē, katru reizi aptur, piekasās,ka esmu deklarēts Bauskā.
Kaapeec rakstīja: Svaigi šīs priekšpusdienas novērojumi liek vērsties pie "kreisās joslas braucējiem" ar LIELU lūgumu: lūdzu padalieties ar savu domu gājienu – KĀPĒC?
Nupat braucu no Ogres, un Volvo V70 braucējs posmā līdz Salaspilij NE REIZI neiebrauca labajā joslā, lai gan satiksmes intensitāte tuvu nullei – viņš pabrauca garām max. 10 mašīnām. Nu tiešām, kas tas ir pa smadzeņu iestādījumu, kas liek šādi rīkoties? Skaidrojums par "labāku segumu" labajā joslā te atkrīt. Arī ātrums bija pieklājīgs – ap 105 - 110 km/h. Neliles slapjš sniegs, bet viss normas robežās.
Tiešām ceru, ka kāds no šiem ļaudīm pakomentēs šāda pasākuma ieguvumus.
No Ogres līdz Ikšķilei labā josla ir tādās risēs, ka jāieķeras stūrē, lai neizlidotu ārā.
Šitais viss sāk nedaudz atgādināt Kasiņa cacošanos tad,kad viņš meklēja jauno dienesta auto.
Anyhow. Piedāvāšu vēl variantus
KIA Sorento
Hyunday Santa Fe
Cadillac SRX (ja jau gribas premium )
BMW X3
Bet vispār, vai tiešām ir vajadzīgs SUV jeb "nabagdžips"? Ja reiz nespēj atrast sev vēlamo starp šiem.
Principā viss kas tiem piemīt ir it kā augstāka sedpozicija. Un viss.
Jo, sedans būs stabilāks uz ceļa, universālī vairāk vietas.
Pie tam, piekares tādas pašas kā vieglajiem,klīrens arī. Tātad, kratīties sanāks tāpat +līkumos vai asā virziena maiņā domāsi, ka tik neapveļas uz sāniem.
Pa grants /zemes ceļu var izbraukt ar vieglo.
Un to visu es saku kā bijušais Mitsubishi Pajero īpašnieks.
Agrāk arī domāju, ka pēc Pajero nākamais būs vēl kāds rāminieks vai vismaz Jeep GC bet pārsēdos uz sedanu un zini, savā rančo varēju iebraukt ne sliktāk kā iepriekš.
Pēdējo reizi, kad apturēja par ne degošu numuru (nebiju pamanījis, ka viss melns) arī beigās tikai pakratīja pirkstu. Jo viņi saprata, ka es tiešām nezināju. Lai gan draudēja 30€ čeks. Varbūt nostrādāja fakts,ka pēc divām dienām TA un esošais sods-60€ tāpat jau kaklā kož. Uzreiz nopirku lampiņas taču tāpat deg tikai viena.
Kukuļi nav attaisnojami nekāda situācijā.
Dažus gadus atpakaļ braucu pēc Bauskas pilsētas svētkiem uz Rīgu ar busu, pilnu pasažieriem. Aiz Iecavas sāku skriet -120km/h. Priekšā izlīdis Golfs, apdzīt nevaru, jo kolonna pretī brauc, dodu ar uguņiem, lai pabīdas nost uz pusjoslu. Taču aiz kolonnas brauca CP.
Mēs abi malā. Sākumā jau baigie draudienu, ka būs 80€+2 punkti . Pēc visām formalitātēm izsauc ārā un atskan maģiskais "ko darīsim?" Mana atbilde-liekam sodu. Visādi centās.
beigās atlaida vaļā vispār bez sankcijām
Bet kā reiz Mitsubishi Outlander?
Legāls autobraucējs esmu no 2013. Gada.
Mitsubishi Pajero-11 mēneši
VW Passat B3- 9 mēneši
VW Passat B5 jau divi gadi un trīs mēneši.
Mana teorija izrādījās pareiza. Jaunais limuzīns paredzets VVF. Vai mēs varam to atļauties?
Manuprāt vispār Taxi biznesam,vismaz Rīgā, vajadzētu būt centralizētam. Kā tas ir New York, kur ir Taksometru un limuzīnu pārvalde kura izsniedz atļaujas pēc pamatīgiem eksāmeniem. Automašīnas visas pēc vienādiem standartiem un viegli atpazīstamas. Pie tam, tur no katra brauciena % metropolitēna dotācijai.
Kāpēc pie mums tā nevarēja?
Vai esat pamanījuši ,kas Rumbulā pazudis viens no tirgotājiem? Pirmais pa labi,no Salaspils braucot. Kur tirgoja nabagu un arī ne nabagu džipus. Reiz stāvēja Bruņutransportieris
Kopš 2013 gada, kad man parārdījās iet TA arī nekad nav pievērsuši uzmanību. Ir veste un trīsstūris. Šogada pat grabažnieku neatvēra vaļā.
Tajā pusē dzīvo tāpat kā LV 90 tajos gados. Cita veida rekets netika manīts?
ezis71 rakstīja: Šodien Priekuļos redzēju 3.paaudzes Ford Mondeo ar reģistrācijas LV numuriem,serija KF, tikai viens bet,stūre labajā pusē,kā to var dabūt gatavu??
Ogrē redzēju MB A klasi ar mūsu nr un stūri otrā pusē.
Nekas jauns.
Bija gadījums, kad divi (!) Ecolines divstāvīgie busi dzina nost mani un vēl fūres pirms manis. Taisīja trešo joslu. Un es jau braucu uz 100km/h.
Bail iedomāties, ja kaut viens no mums visiem būtu noraustijies.
Tikai panelis, arvien met ārā kļūdu par temperatūras celšanos. Motorā viss ok.
P.S. Man ir salūzis instrumentu panelis, varbūt tas gļukus met.
Vakar,braucot uz darbu, redzēju, auto vs. velosipēdista sadursmes sekas. Visi dzīvi. Puika gan gulēja zemē ar asiņainu pieri. Par cik tas notika uz zebras, tad auto vadītājs laikam dabūs pa pilno.
Šodien savācu auto. Un viss bija kā uzrakstiji. Detaļā tiešām bija caurums. Pietam,tagad mašīna tāda žiperīgāka liekas.
Vīri, man zvans no autoservisa saka, ka esot nomainījuši Pasātam droseli.
Bet kāda ir saistiba starp droseles problēmām un dzeses šķidruma izlīšanu?
Nortel rakstīja: Līdzīgi simptomi, tiesa bez vibrācijas, vienam VW bija dēļ vienas pazaudētas skrūves karstuma aizsardzības bleķim starp izpūtēja pakaļējo bunduli un virsbūvi. Ja ir jūtama vibrācija stāvot uz vietas, tad vai nu saplīsusi kāda no izpūtēja piekares gumijām vai nu tās visas ir izstiepušās. Vienkāršākā diagnostika - pie izslēgta dzinēja ar kāju pašūpini izpūtēja galu.
Zināma problēma.
*lētāk no Ogres nekā turpat Rīgā.
Šodien mans Paserati izdzina visu dzeses šķidrumu un paliku uz Krustpils ielas Rīgā. No tuvējā DUS atnesu 4l ūdens, viss turpat uz zemes arī izlija . Saucu evakuatora. Kas interesanti, no Ogres izsaukt nekā turpat Rīgā.
Par transportu samaksāju 70€ . Rīdzinieki gandrīz visi prasīja 100 un vairāk naudiņas.
Vai Renault nebija jau līdzīga shēma padomā?
Vieniem paziņām kāzās Lincoln limo noplīsa līdz pasūtītājiem tā arī ne aizbraucot. Firma visu naudu atgrieza atpakaļ.
nomiks rakstīja: Varu saderēt, ka tajā pašā iebrauktuvē var iebraukt arī vidējs kravas auto vai kravas buss. Visu nosaka pieredze un meistarība.
Jā. Spoguļi un gabarītu izjūta ir atslēgas vārdi.
Vienīgais ierobežojums ir augstums.
Sliktos laika apstākļos ir traki.
Citādi ir ok,piekritīšu. Bet par normu gan to nevajadzētu uzskatīt.