GB12 rakstīja: Ja nav noslēpums, kur Latvijā var attīstīt 300 km/h?
Daudz kur.
Man ir bilde ar 260. Draugs atsūtīja
GB12 rakstīja: Ja nav noslēpums, kur Latvijā var attīstīt 300 km/h?
Daudz kur.
Man ir bilde ar 260. Draugs atsūtīja
topinamburs rakstīja: ASV dabūju pabraukt vairākus simtus jūdžu ar īres Ford EcoSport 2.0 litrīgu benzīna automātu (ko gan citu). Ārprāts, ne aparāts. Kaut kāds uz Fiestas bāzītes uzķibināts parketa 4x4, mazs, skaļš, ciets, neiet, un degvielu strēbj. Pie mums, t.i. Eiropā arī tādi esot? Neesmu pamanījis.
Apsardzes dienestu auto.
kasinsh79 rakstīja: Esmu braucis ar jaunākā modeļa Fiat Ducato divus intensīva darba mēnešus. Ļoti patīkams darba Un es teiktu, ka tehniski visai izturīgs arī. Konkrētais buss tika mūžīgi smagi pārkrauts utt. Turējās un kalpoja godam. Rocenei tiešām komisks novietojums.
Fiat pluss ir tas,ka tas ir priekšpiedziņas ar mazu apgriešanās rādiusu,un ar labu pārredzamību.
Crafter ir pilnīgs pretstats.
Dacia Spring reklamē no 19.
Reāli sākas no 22.
Leaf atceros pa 25. Tagad jau 30.
Cik zinu,tad Mahimaino veikaliem uz noliktavu nāk auto orders katru dienu. Tāpēc arī piegādes uz lielo noliktavu ir katru dienu.
Lidl jau ir savi līgumražotāji,kas piegādā pa tiešo. Amsterdamā pirku "proteīna batoniņu" ,kas ražots...Lietuvā. Mums zināmais biezpiena sieriņš.
Tādi BLS un Eugestas tur pat klāt nevar tikt. Lai gan šad un tad veikalos ir "brendi".
Vai ne.
Pētu EV. Cenas pa nedēļām ceļās. Daļēji gan jau dēļ mūsu bagāto pabalsta.
Cerams,ka jaunie Crafter nesāk rūsēt uzreiz pēc izbraukšanas no dīlera.
Uzdevu nesen retorisku jautājumu par lietotu hibrīdu un jaunu benzīnu. Hibrīdam nav zināms baterijas mūžs
Skutelis jau siekalojas ap Inoniq EV. Tikai sieva neļauj.
Nekad nav bijis,un nebūs, Audi un BMW. Volvo arī diez vai.
Man ikdienai ir VW. Biju domājis par jaunu Dacia,bet laikam tomēr negribas to akmeni kaklā,kas saucās kredīts. Un vēl krīze nāk virsū,ar visu izmaksu pieaugumu. Mans 20 gadīgais vw izmaksā lētāk. Par ar visiem 120€ par pilnu bāku
Nortel rakstīja: No savas ilgtermiņa pieredzes Vācijā varu rakstīt, ka Lidl un Aldi ir viszemākā līmeņa veikali. Vienīgais, ko tur var pirkt, ir kola. Viss pārējais ir vienkārši nebaudāms. Ja alus tur maksā 50 centi, tad viņš arī garšo kā 50 centus vērts alus. Mūsu kādreizējais Supernetto bija daudz labāks.
Biju Amsterdamā.
Tur Lidl tiešām atgādināja veikalu,kur iepērkas zemākais sociālais slānis. Un darbinieki tik lēni.
Pilnīgs pretstats Latvijai
MMX rakstīja: Nedomāju, ka LIDL būs glābējs ilgtermiņā, cenas kaut kurā brīdī celsies arī tur, jo problēmas jau ir visā Eiropā, tik daudz, ka lieliem tirgiem ir lielāka inerce uz cenu izmaiņām, labāki līgumi saslēgti, utt. To redzu arī savā nozarē, jo lielie vācu ražotāji stipri mazāk izjūt tirgus kustības, līdz vienā brīdī atnāk jaunā cenu lapa ar +20% visam.
Pie tam Lidl varbūt pilsētniekiem būs primārā izvēle, lauku rajonos pārtiku vairāk tirgos pa tiešo, izlaižot veikalus. Jau tagad manā galā ir vairāki vistu audzētāji no kuriem var nopirkt olas, gaļu var nopirkt vietējā cūkaudzētāja veikalā vai no medniekiem, nebrīnīšos, ja arī piena produktiem kaut kādu izbraukuma tirdzniecību izdomās. Tādas konkrētas 90to atskaņas. Cilvēki protams izdzīvos, bet organizēts bizness būs atmests vairākus gadus atpakaļ, ja nekas netiks darīts valsts līmenī.
Es,kā nosacīts pilsētnieks šobrīd iepērkos tikai Lidl,jo nu...uz Rimi jāiet tikai ekskursijā. Maxima vēl +/-.
Pienu arī jau sen ved izbraukumos. Ogres tirgū 2x nedēļā brauc busiņš no Kokneses. Tur dažreiz pat rindā stāv.
kasinsh79 rakstīja: Kā pārtikas nozares speciālists reāli bažījos par cenu griestiem…kad pircējs preci vairs nepirks. Lūk, tad būs auzas gan ražotājam (vai piegādātājam), gan tirgotājam. Un tas ir diezgan reāli jau šobrīd (Ādažu čipsu paka 300g virs 5 eur, Laima konfektes 18 eur/kg vai Holandes siers virs 12 eur/kg utt.) Sorry - nulle intereses.
Tas jau bija tikai Rimi prikols,lai varētu pēc tam "akciju" uztaisīt. Domāja,ka saies. Nesagāja. Tagad stāv pa 2,...€
Man vienā Ogres veikalā tā Mega paka bija 3,...€ visu laiku. Vēl šodien stāv.
A Laimas končas....nu tās es nevaru atļauties jau ļoti sen. Un nevajag arī. Lai paši rij savu palmu eļļas sūdu.
Volx rakstīja: Pag, pag vakar tak Latgalē bija superlietus. Nopūdēsim!
Vienā siltumnīcā tomāti pa pipeli aizgāja. Nez...varbūt atjēgsies
Es vairāk par to,ka par auto nomaiņu pret jaunāku pagaidām nav ko domāt
Kartupeļi dārza aug. Poh par to badu
Nu jā...man tagad bāka 120€.
Bet nu tas tāpat būs lētāk nekā ņemt kredītus.
Ņemot vērā briestošās izmaksas par energoresursiem,būt jāturpina braukt ar savu 20 gadīgo mašīnu.
Kaut kā piemirsu,ka hibrīdam bača jāmaina.
Dilemma.
Lietots hibrīds, vai jauns benzīns/benzīns-gāze?
Cenas aptuveni vienādas.
Ņemot vērā,ka manā dzīvokļu mājā cilvēki nevar vienoties par jumta nomaiņu...tad par siltināšanu vispār varu aizmirst.
Kādas ir tās priekšrocības? Uzlādē stundas garumā?
Veicamā attāluma kritums ziemā? Nodokļu optimizācija?
Es domāju,ka pēc 30ā gada subsīdiju vairs nebūs.
Un vēl jau daudz kas var mainīties. Ja nebūvēs AES,tad strāvas visiem nepietiks
ASV mašīnas ir palikušas tik dārgas, ka populārākais līzinga termiņš ir 5-7 gadi.
Nebrīnos, ka pie mums arī tas notiks. Tagadējo 3-4 oplīzes vietā mauksi 5-6 gadus
Kādas ir domas par bravo auto lv piedāvājumu?