Serviss to izdarīs un pēc tam ritošās daļas ģeometriju uztaisīs! Tev visas bukses varbūt čau! Bez ģeometrijas Tev riepas noēdīs, tas ar garantiju.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Serviss to izdarīs un pēc tam ritošās daļas ģeometriju uztaisīs! Tev visas bukses varbūt čau! Bez ģeometrijas Tev riepas noēdīs, tas ar garantiju.
darklight rakstīja: A vot varētu tas alternatīvi apdāvinātais, kas ielika mīnusu, paskaidrot savu motivāciju?
Tu varētu izanalizēt CSN trūkumus saskaņā ar "Vīnes Konvenciju par ceļu satiksmi", CSL 19. panta 1., 3. un 4. punktiem.
Kāpēc STOP signāls 32 gadu garumā nav brīdinājuma signāls?
Kāpēc nav sadaļa "Brīdinājuma signāli un to lietošana".
Pievērst uzmanību LAPK 149. panta 4 punktam par "agresīvu braukšanu", īpaši strauji bremzējot! Tev izdosies! Un Tev būs kaudze atbildes, kāpēc Latvija ir pēdējā vietā Eiropā kustības drošībā.
Tad kad vakari bija vēl tumši, stāvēja regulāri! Pie Agroprojekta
EK regulā par tahogrāfiem ir pieņēmusi un pieļāvusi kļūdu + - 6 km!
Labs apzīmējums "Sistēma"!
Jūsu komentāri ir interesanti! Tikai katram otram, bet kas jādara katram un katram pirmajam? Tikai divi auto uz ceļa, nav zvēru, riteņbraucēju un pajūgu.
Piezvanīja un prasīja padomu.
Ikvienai situācijas rīcībai uz ceļa jāatbilst CSL 19. Panta 1., 3. un 4. punktiem!
Bet priekšā esošam ar savu rīcību bija, ir un būs jāgaranťē drošība! Policija nepiekāpsies, lieta nonāks Tiesā. Bet Tiesas strādā salīdzinoši labi.
Arī jūsu viedoklis ir viedoklis no kura var spriest par stāvokli Valstī!
Pagājušo nedēļu posmā Saldus - Ezere BMW noliek bez vajadzības pa ķīļiem, ka aizmugurē esošais buss uzšauj pa pēcpusi! Policija formē! Par vainīgu atzīstot pēdējo. BMW vada jaunietis, kuram nekad vel nav bijusi vadītāja apliecība. Atbrauc īpašnieks. Mēģina uzdoties par BMW vadītāju tam brīdim. Busa vadītājs un pasažieris protestē! Nummurs neiet cauri. Šodien busa vadītājs bija Saldus ceļu policijā ar savu paskaidrojumu. Bija uzbrauciens no policista puses, ka tiek apšaubīts CP darbs un kopetence. Beigās negribīgi pieņemts paskaidrojums, ar atzīmi saņemts. Pirmdien jāiet vēlreiz. Tiks nopratināts pasažieris, darbnīcas vadītājs. Palūkosim ar ko beigsies CP kompetence! Domāju būs interesanti.
Kur CSN, pieklājība, "Likums par policiju" 4. pants un LAPK.
Vispār servisā ir lielāki spečuki! Izvēlies viņus.
Un nosvilināsi starteri!
Kaut kur sūc gaisu! Palūkojies vai trubiņa nav pārrīvējusies.
Nelaime ir tajā apstāklī, ka speciāli aizmirsa ielikt sadaļu "Ātruma samazināšana"! Lai pieklājīgi palaistu gājēju, vai kādu braucēju "no malas" ir pieklājīgi jāapstājas. Pieklājībai vēl pietrūkst "Brīdinājuma signāli un to lietošana"! Tad no konteksta nevarēs izraut jebkuru punktu un vicināt kā karogu!
Kur tad palika, katram ir jārīkojas TĀ, lai neveidotu bīstamu situāciju. Mēs nevēlamies ne kārtību, ne secību, tas mums par smagu.
Es ticu Tev, ka Tu to nedarīsi! Un tālāk vispārēja informācija, cik tas maksā, pārējiem! Nezinu, kā vēl īsāk pateikt.
Piedod, tieši Tev tas nebija mērķēts!
Tu to nedarīsi! Jo tas maksā 280 Eiro un 6 soda punktus! Tā ir agresija!
Ļoti audzinoši! Izcili!
Uupi, Tu esi kretīns no kretīniem! Kopš kura laika Tev uz apzīmētas gājēju pārejas ir priekšroka attiecībā pret auto? Uz galerām Tevi vadīt smagos un autobusus un tikai pēc tam atjaunot licenci mācīt CSN atbilstoši loģikai un fizikas Likumiem!
Tu esi viens no tiem ākstiem, kam nav sajēga, kas ir ātruma samazināšana, kas ir brīdinājuma signāli un to lietošana! Ceru ka tieši Tevi sašņorēs, kad Tevis dēļ notiks sadursme starp auto!
Un tad vēl viena delikāta problēma, gaisa piesārņojums, ko rada smagais, kuru Tu dabūsi mierā. Katrai lietai ir plusi un mīnusi, izskatās, ka to mīnusu ir vairākpar plusiem. No dūmgāzēm širmis aizvēries!
Jūs ar savām idejām Vācijā vāciešus sāciet mācīt. Roku dzelžus uzliks vispirms un tad ar Jums sāks runāt. Skumji, ka daži sevi pozicionē kā CSN pasniedzēju! 113. punkts ir divi vienā, ar vienu joslu katrā virzienā un divām un vairāk joslām.
Normāla josla ir 3,5 metri plata, divi vieglie nepas!
Krievi ieviesa apsteigšanu, bet Vīnes konvencija to sauc par apdzīšanu ar lielāku ātrumu un tikai pa kreiso pusi. Apbrīnas vērta ir muļķības tiražēšana. Ar steigu jāievieš vācu kārtība, bet grūti atteikties no austruma kaimiņa notektās kārtības.
Vins vadija Lazu ar berniem no Mola lidz Tukumam policijas pavadiba, kad Laza vaditajs bija ienemis! To radija LTV!
Tu par Krapsi?
Tev vadit autobusu pagaidam ir neiespejama misija! Es savu karjeru esmu beidzis.
100% Tev taisniba! To sauc par agresiju uz cela ar visam no ta izrietosam sekam.
Izskatas ka "uupis" ir no paralelas pasaules, kad runa ir par gajejiem. Kartiba un seciba ka darbosies CSN un ka katrs uz cela rikosies ir definets CSL 19. panta! Es esmu gajejs! Un man nekad prata nav ienacis ka es varetu ar savu ricibu traucet satiksmi.
Video parsmagajiem atradis labi labo! Nu luk saja sakara CSN jaievies punkts, kontakta ar smago 100% vainigs vieglais. Satiksmes drosiba uzlabosies 100%!
Katram ar savu ricibu, darbibu vai bezdarbibu, bija, ir un bus jagarante drosiba, sev un citiem!
Mana filozofija Jums zinama. CSN ar diviem lieliem caurumiem. Trukst atruma samazinasana un bridinajuma signali un to lietosana! Neesmu Distancei ienaidnieks, bet sis termins atcel CSN ka tadus, pasa sakne! CSL 19. pants, "Pienakumi un tiesibas", 3. punkts, katram jarikojas TA, lai neveidotu bistamu situaciju un tur pat 4. punkts, kur katram no mums ir tiesiba palauties, ka tos Noteikumus katrs ari pildis. Nomira mana tiesiba palauties, nedzimusi! Un to koltive CSDD, celu policija, prokurors, tiesnesi un automatiski mana Tauta.
Kapec lai es uzvestos godigi? Nav motivacija, Distance pari visam!
Garantet drosibu, tas ir pat kaitigi.
Cerigi izskatas LAPK 149. panta 4. punkts, "Agresiva braksana"! 6 soda punkti un 280 Eiro sods, to var piemerot elementari.
Tu sac ar CSL 19. pantu "Pienakumi un tiesibas". Gajeja pienakums parliecinaties par savu drosibu, CSN 15. punkts! Esmu kulturals auto vaditajs, speju laicigi pienemt lemumus, lai visi citi spetu prognozet ari manu ricibu. CSN 100. Punkts ir pietiekams, lai spetu reaget uz gajeju, bet ir japanak, lai gajejs tiesam apstajas un parliecinas par savu un citu drosibu. Man uz to ir pilniga tiesiba, kura mineta CSL 19. panta 4. punkta!
Vines Konvencija paredz "Atruma samazinasanu" un paredz savlaicigus "Bridinajuma signalus"! Nu un kur vini ir?
Kaut kur pazūd "masa". Pārbaudi kontaktu vados un vadiem. Varbūt iemeties "zaļais".