CSN 106.! Un vel tas atkarigs no fures vaditaja goda prata, ieslegt labo virzienraditaju, apdzen!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
CSN 106.! Un vel tas atkarigs no fures vaditaja goda prata, ieslegt labo virzienraditaju, apdzen!
"B" kategorijas auto vaditaji jaiepazistina ar EK Regulu 561/2006! Paries, pat, doma kadu macit vai cakaret!
Ventilus reizi gada var un vajag nomainit, jo tie medz nolust no karstuma un vecuma. Man tads joks Berline maksaja 77 Latus! ADAC izsaucu, jo pa trijiem riteni nevarejam atskruvet!!!
Satversme? 1942. Gada Sibirija vecotevu nosava! Karli ULMANI ari 1942. gada Vladimiras cietuma nosava!
Par kadam garantijam var but runa?
Garantet Tu vari savu darbibu secibu, ar nosacijumu ja peksni bezdings neienaks prata!
Kad es braucu par lenu un aizmugure ir aste, tad iebraucu autobusa pietura, vai izbraucu cauri stavvietai un vacu jaunu asti. To prasa CSN! Prieksa esosam tas vienkarsi ir jadara, bet ... .
Tev gan gruta dzive! Pilnigs izmisums nevari nomierinaties, ka CSN japilda katram! Es samazinaju atrumu CSN 145. ramjos divreiz un vienalga to gajeju nobraucu, starp riteniem, zem tiltiem, ar visu piekabi parlaidu pari!!! Palika dziva! Tu man par gajejiem nebore! Ka redzi man ir skarba pieredze. Vinai smadzenu trice! Ka var satricinat to ka nava?
Pedejais punkts ir neiespejama misija, jo tas kurs brauc pa prieksu Latvija ir Kenins. Atri un raiti braukt nemak, virzienraditajus nesledz, spogulos neskatas, izteiksmigi labo, vai kreiso stavokli josla ienemt nejedz! Un tam visam ir viens velniskigs attaisnojums - "Ievero Distanci"!
Oppa, atbraucam! 3 kustibas joslas apli, bet braukt drikst tikai pa vienu, malejo.
Tu varetu ieteikt ari mandeles oporet caur analo atveri! Man noteikti, jo muti man atvert nav briv!
Ir vel "Kriminalprocesa Likuma" 377. panta 1. un 2. punkti, kad auto vaditaju attaisno.
Neviens Likums Tev neko negarante. No nabaga tarbas un cietuma neviens nav pasargats!
Tu talak par Latvijas robezu neesi bijis! Vai maz zini kur ir Tallina, Vilna, Berline?
Latvija ir ipasa vieta, kur rada problemas, lai pec tam tas ar pratam neaptveramu energiju parvaretu.
Brauksana rotacijas apli pa pirmo joslu gram ikvienai uzbrauktuvei uz apli ir "Celu satilsmes Likuma" 19. panta 3. punkta rupjs parkapums! Kad to satiksmes organizetaji likvides?
Paldies Dievam, kad to zirgu pajugu tik pat ka nava! Pagajuso gadu viens bija iemaldijies satiksme, tulit pat dabuja galu.
Virzienraditajam bridinajuma zimes statusu!
Speciali "uupim"! CSN 57. punkts ir pirmaja vieta, ar to sakas un beidzas brauksana, kadam beidzas dzive! Virzienraditajs jaiesledz viemer pirmais, pilseta vismaz 5 sekunzu ilguma!
To ieviesa pagajusa gadsimta 60. gados Latvijas auto inspekcijas prieksnieks. Milici ar hronometru to kontroleja, caurumu bridinajuma talona knieba!
STOP signalam japaradas pec virzienraditaja , ne vis otradak.
CSDD nepietiek prata ieviest sadalu "Bridinajuma signali un to lietosana"
Par gajeju uz parejas, nobraucams ka spainis!!! Un vinus tiesi ta ari nobrauc! Kuru skrienot, kuru pec Tavas labvelibas... .
CSL 19. p. 3. p.."Vines Konvecijas par celu satiksmi" 17. pants! CSN 57., 64., 70. un 104.4.!
Un tikko Tu secigi neesi izpildijis divu CSN punktu prasibas, ta Tevi neizbegami gaida LAPK 149. panta 4. punkts ar 6 soda punktiem un sodu lidz 280 Eiro!
Neaizmirsti STOP signalu paradit ar augsup paceltu roku!!!
Es tacu teicu, ka Tev ar domasanu ir sviests! Solijies atbildet viena teikuma.
Jelgava situacija lidziga. Mamma savam bernam aiziet pakal uz bernudarzu, bet atnakot atpakal kvits par 40 eiro. Noteikumus, kas paredzeti uz ielas par apstasanos nevar piemerot, tas ir amorali! Pasvaldiba nav radijusi apstaklus sakrigai un pinvertigai parvietosanas brivibai. Bezkaunibai nav robezu!
CSN 273. 401., 402., 403., 404., 405. un 406. zīmes darbība neattiecas uz pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem. 401., 402., 403., 404., 405., 406., 425., 426. un 427. zīmes darbība attiecas uz brauktuvju krustošanās vietu, pirms kuras zīme uzstādīta.
Vai Tu esi gatavs atvainoties? Ja ne, tad nelieto vardus, kuru jegu lidz galam neesi sapratis. Respektivi nesuc citus sava varda!
Ieteiktu izlasit Celu satiksmes Likuma 19. panta 1., 3. un 4. punktus, lai nekad nebutu jajauta kadam citam!
Lidz tuvakajam krustojumam tikai taisni, nekada apgriezsanas preteja virziena!
Apstaties aizliegts tas pats.
Un neatkarigi no ta rauj ripa pa visam nepartrauktam linijam. Pagalma pa labi vari iebraukt!
Stajas un laiz tos gajejus, bet par savu drosibu gajejam jarupejas pasam! Tatad katram!
Tas "kads" pat var aizbraukt nepiedaloties "vilcienina"!
Kad un cik ilgi Tu bridini citus ar savu virzienraditaju un STOP signalu?
Kas Tev tur aizmugure pirmais paradas pirms manevra, STOP signals, vai virzienraditajs un cik ilgi?
Tulit redzesim sviestu!
Kungi ir aizmirsuši ka ceļiem nav ātruma samazināšanas joslas! Pat atjaunojot Ventspils un Liepājas ceļus par šīm joslām ir aizmirsts!
Un kur kungi bija kad CSN 32 gadu garumā ir bez sadaļas "Brīdinājuma signāli un to lietošana"
Nu un kur ir sadaļa "Ātruma samazināšana", Vīnes Konvencija 17. pants!
1. Neviens transportlīdzekļa vadītājs nedrīkst strauji bremzēt, ja vien tas nav nepieciešams drošības iemeslu dēļ.
2. Katram vadītājam, kas vēlas ievērojami samazināt ātrumu, izņemot gadījumus, kad ātruma samazināšana ir nepieciešama satiksmes drošības nodrošināšanai, vispirms jāpārliecinās, ka viņš to var izdarīt, neradot briesmas vai nevajadzīgas neērtības citiem vadītājiem. Ja vien viņš nav pārliecinājies, ka aiz viņa neseko neviens transportlīdzeklis vai ka jebkurš sekojošs transportlīdzeklis atrodas tālu aizmugurē, jādod skaidrs un savlaicīgs brīdinājums par savu nolūku, izdarot atbilstošu signālu ar roku. Tomēr šis noteikums neattiecas uz gadījumiem, kad brīdinājumu par ātruma samazināšanu dod transportlīdzekļa bremzēšanas signāllukturi, kas norādīti šīs Konvencijas 5.pielikuma 31.punktā.
Strauja bremzēšana ir apstāšanās, bez iespējas atjēgties aizmugurē braucošiem, pat tad kad Distance bija vismaz puse no braukšanas ātruma!
Kāpēc priekšā braucošam? CSN 105. punkts! "Priekšā braucošam bremzējot" jāsāk ar savlaicīgiem brīdinājuma signāliem, ko paredz CSN 57. punkts! Tā kā STOP signāls vēl joprojām nav brīdinājuma signāls, bet CSN paredz to dot ar augšup paceltu roku CSN 60., tad par drošību arī aizmirstas pārliecināties spoguļos, CSN 64. punkts. Tikai divu punktu pēc kārtas nepildīšana ir agresīva braukšana, to paredz LAPK 149. panta 4. punkts!
Aizmugurē braucošam jāietur distance vismaz puse no braukšanas ātruma metros! Pilsētā tas ir neiespējami!
CSN 100. punkts "Ja izveidojas ceļu satiksmei bīstami šķēršļi vai citas briesmas, kuras transportlīdzekļa vadītājs spēj pamanīt, viņam jāsamazina braukšanas ātrums vai pilnīgi jāaptur transportlīdzeklis, vai, neradot bīstamību citiem ceļu satiksmes dalībniekiem, šķērslis jāapbrauc."
Lai reāli izpildītu CSN 100. punkta prasības, priekšā esošam ir jāpilda virkne CSN prasības, jārada apstākļi ar savām darbībām. Nogriežoties pa kreisi, jāpārliecinās, vai no aizmugures braucošais Tevi, mani un ikvienu no mums nenositīs, vai nenonesīs.
Uzskatu ka šo minimumu katrs auto braucējs var iemācīties no galvās: CSL 19. panta 1., 3. un 4. punkti, "Pienākumi un tiesības"! CSN 105., 100., 57., 64., 70. un 104.4. punkti.
Tad kad jau ir iestājies negadījums tad sākam šķetināt no CSL 19. panta 4. punkta: "Tiesības paļauties". Punkts paredz ka ikviens ceļu satiksmes dalībnieks neatkāpsies no CS Noteikumu prasībām ne tik cik melns aiz naga!
Policija, prokurors un arī tiesnesis kaut kā aizmirst par šāda punkta esamību. Vainīgs tas kurš pārkāpj, vienalga ko un cik un par cik! Bet kad Tu, es, vai kāds cits ir kapos, tad Tev kā priekšā esošam, bet kapos, ir gluži vienalga, biji vai nebiji vainīgs!
Zviedrijā un Ungārijā jau sen kreiso pagriezienu veic no pusapļa labajā pusē, ārpus apdzīvotām vietām!
Ceļu satiksmes Likuma 19. panta 1., 3. un 4. punkti! Katram ar savu rīcību jāgarantē drošība!
"uupis" iedomājies ka katram otram! Varbūt katram trešajam?
Gajejs uz gajeju parejas nobraucams ka "spainis"!
CSL 19. panta 1., 3. un 4. punkti noteic kartibu un secibu KATRAM!
Gajejam aizliegts izkapt uz brauktuves, kad tuvojas Vernons! Varu samazinot atrumu ari neapstaties tiri objektivu apstaklu del. Un tapec ir skanas signals, gaisa taures, kuras tiek lietotas kritiska situacija. Aptauretais gajejs lec atpakal uz trotuaru un pec brunas svitras uz asfalta var konstatet no kuras vietas! Neredzet progresu satiksme ar vienvirziena domasanu.