iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Vernons 21.09.2018 12:35

Tu laikam aiz letes, tirgodams eļļas, esi pārkarsis!

Vernons 21.09.2018 12:17

Tevi ar Tavu domāšanu un visus mērot pēc sevis var pielīdzināt teroristam!

Filmētājs ir tikpat vainīgs cik apdzinējs. Es viņa vietā būtu mazliet piebremzējis ne vis saasinājis situāciju, lai paspīdētu ar savu video.

Tas filmētājs ir Tava klonētā kopija!

Vernons 21.09.2018 11:28

Jūs taču ar lielu un smagu auto nekad neesat braukuši. No kurienes Jums pārliecība, ka tas ir tāpat kā braukt ar vieglo?

Jūs nezināt kur atrodas autobusam vadības sviras!

Nu un kāds tad ir reālais ātrums uz ceļa? No kā tas atkarīgs?

Vernons 20.09.2018 16:25

Filmētājs ir Tev līdzīgs "Āzis". Arī viņš ir atlaižams no darba!!!

Vernons 20.09.2018 9:13

5 (piecas) sekundes ne vis trīs pilsētā!!! Izteiksmīgi braucu, strauji nebremzēju, nepārtrauktās līnijas respektēju, gājējus palaižu vietā un nevietā, spoguļos situāciju filtrēju, Tev līdz tam tāls ceļš ejams.

Tev māte to visu nav iemācījusi, žēl gan.

Vernons 19.09.2018 11:52

Vernons 19.09.2018 9:42

"es palēnām tuvojos no mugurpuses - opelists tā vietā lai pagaidītu vēl dažas sekundes, sāka pīpinādams man braukt virsū..."

Tu Opelim tuvojies no aizmugures, pa trotuāru. Nu un kurā brīdī Tev radās doma, ka Tev būs priekšroka?

CSL 19. panta 3. punkts: "Katrs rīkosies tā, lai neradītu, pat, bīstamu situāciju!"

CSN 2.16. gājēju pāreja – brauktuves daļa, kas apzīmēta ar 535. un 536. ceļa zīmi un (vai) 931. ceļa apzīmējumu un paredzēta gājēju pāriešanai pāri brauktuvei;

CSN 2.9. dot ceļu – prasība, kas nosaka, ka ceļu satiksmes dalībnieks nedrīkst sākt braukt (iet), turpināt braukt (iet) vai izdarīt jebkādu manevru, ja tādējādi citiem ceļu satiksmes dalībniekiem tiek radīti traucējumi braukšanai (iešanai) vai viņi ir spiesti mainīt braukšanas (iešanas) virzienu vai ātrumu;

CSN 124. Nogriežoties pa labi vai pa kreisi, bet, ja pretējos virzienos braucošu transportlīdzekļu plūsmas atdala sadalošā josla, – arī apgriežoties braukšanai pretējā virzienā, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem un velosipēdu vadītājiem, kas šķērso to brauktuvi, kurā viņš nogriežas.

"Vēlme pierādīt savu taisnību nebija", bet "TA" sanāca!

Kolektīvs noziegums jau nav noziegums, bet noziedzīga politika! Viesturs Silenieks panāca, CSDD to ieviesa un "Karātavas" pašiem velobraucējiem uz līdzenas vietas. To notriekto velobraucēju skaits jau liecina par to ka šāds gājiens bija galīgi garām.

Jūs velosipēdisti nepārvietojaties ar ātrumu 5 km/h bet ātrāk. No šejienes arī cēlonis ar sekām.

Iemācies precīzi formulēt notikušo, tad nebūs arī pārpratumu! Cienī citus, cienīs arī Tevi! Gājēju pāreja ir vietā, kur velosipēdists, kā gājējs, stumjot velosipēdu, pie rokas, pāries ielu. Paši sev radam problēmas, lai pēc tam tās ar neredzētu enerģiju pārvarētu. Vēlu veiksmi!

Vernons 18.09.2018 15:10

Labs!

Vernons 18.09.2018 14:49

Ha! Un Tu droši vien apzinīgi rādīji kreiso pagriezienu ar roku, vismaz 3 sekundes pirms sava manevra! Nesmīdini Tautu, Jūs, riteņbraucēji bez jebkādiem signāliem mainiet savu braukšanas virzienu.

Kur Tu rāvi, ka kāds no auto braucējiem ir kaut ko Tev parādā?

Cienī citus tad citi cienīs arī Tevi!

Vernons 18.09.2018 12:29

Šī lieta Palaidniekam ir pilnīgi sveša un neiespējama lieta. Tā pat kā: "Katram priekšā esošam ar savu rīcību, bija, ir un būs jāgarantē drošība". Tas ir CSL 19. panta 3. punkta uzstādījums pēc loģikas, vesela saprāta un fizikas Likumiem.

Vernons 18.09.2018 12:24

Ir "Ceļu satiksmes Likuma" 19. panta "pienākumi un tiesības" 1., 3. un 4. punkti, kas pēc būtības noteic kārtību un secību, kā katram ceļu satiksmes dalībniekam uz ceļa būtu jāuzvedas. Ir CSN 2. nodaļa "Gājēju un pasažieru pienākumi"!

Ir bērnu tiesību aizsardzības likuma 24. panta 6. punkts, kas nosaka, ka vecāku pienākums ir neatstāt bērnu līdz septiņu gadu vecumam bez pieaugušo vai personu, ne jaunāku par 13 gadiem, klātbūtnes.

Tātad vecāku pienākums "Bērnu" burtiski vest pie rokas, līdz tam var uzticēties, ka viņš saprot un izprot savas rīcības sekas.

Jautājums ir sekojošs: "Kurā brīdī "nomira" tiesiskā paļāvība, ka katrs satiksmes dalībnieks šos Noteikumus arī pildīs"? Vai tiešām idioti šajā Valstī ņem un ņems virsroku?

Kāpēc un par katru cenu tas gājējs ir jādabū kādam nelaikā priekšā un zem riteņiem?

Vernons 18.09.2018 12:03

www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/par-aizsardzibas-ministrijas-parlamentaro-sekretaru-klust-viesturs-silenieks.a241515/

Mums Latvijā ir vēl viens "varonis" Visturs Silenieks, kurš ar putām uz lūpām stāstīja un panāca ka velosipēdisti drīkst braukt braukšus pāri gājēju pārejām! Viesturs ir panācis krimināli sodāmu lietu. Savu karjeru veidot prot, bet ne par labu Latvijas Valstij!

Vernons 18.09.2018 11:33

Gājējam aizliegts spert soli uz brauktuves ja tuvojas transports!

Gājējam bez apstāšanas tālāk iet aizliegts!

Gājējam aizliegts izraisīt transporta līdzekļu sadursmi!

Auto vadītajam aizliegts apstāties par tuvu gājēju pārejai!!!

Gājējam aizliegts iziet uz brauktuves no šķēršļa.

Palaidniex ar savu rīcību varētu neveidot šķērsli, kura dēļ cieš gājējs.

Gājēja un auto vadītāja attiecības ir kultūras jautājums.

Mums te dažam labam ar kultūru ir tā kā ir.

Gājējs tiek palaists visur un vienmēr, arī tad, kad viņam tur vispār tur nebūtu jāiet.

Nevajag pieļaut situāciju, kad gājējs var ignorēt savu drošību!!!

Vernons 17.09.2018 13:43

jjjj rakstīja: Man ir "vieglā, pasažieru" automašīna, kategorija M1, pilnā masa 3499 kg. Es gribu pieāķēt piekabi un izbraukt cauri Polijai Itālijas Alpu virzienā. Kopējā masa sanāks 3499kg+1500 kg=4999 kg. Saprotu, ka Polijā būs cita maksāšanas kārtība, salīdzinot ar to, ja būtu pilnā masa zem 3,5t. Bet kāda tieši ir šī kārtība? Vai iebraucot Polijā ir jāiegādājas (jāīrē, ...) kaut kāda logā liekamā kastīte? ViaToll? Vai tas ir kaut kas līdzīgs, kā ārzemniekiem (<3,5t) Baltkrievijā, kura nopīkst un noņem naudu noteiktajās vietās uz maksas ceļiem?

Tev ar šādu kopējo svaru pēc 3500 + kg pēc EK regulas prasībām, kuras pieminēja Ēriks Griģis, auto jābūt tahogrāfam, un jāpakļaujas tam EK "čakaram", ko sauc par darba un atpūtas režīmu! Zemāk ieliku pilnu skaidrojumu par EK 561. regulu!

ec.europa.eu/transport/sites/transport/files/modes/road/social_provisions/doc/trace_explanatory_text_lv.pdf

Vernons 17.09.2018 8:15
Vernons 12.09.2018 14:35

Neviens manevrs nevar būt debils, ja pirms tā seko attiecīgi signāli, stāvoklis uz ceļa un Tu nevienu ar to nepārsteigsi nesagatavotu.

Vernons 12.09.2018 12:33

Vēl labāk ka nevari tikt savā auto! Nomaini baterijas!

Vernons 07.09.2018 11:45

Федеральный закон "О таможенном регулировании в Российской Федерации" от 27.11.2010 N 311-ФЗ (последняя редакция)

Раздел IV. Ввоз товаров в Российскую Федерацию и их вывоз из Российской Федерации

Глава 22. Основные положения о ввозе товаров в Российскую Федерацию и об их вывозе из Российской Федерации (статья 193, статья 194, статья 195, статья 196). - Утратила силу

Šā gada 5. septembrī netika ielaistas a/m, kurām kā īpašnieks reģistrēta līzinga kompānija.

Starptautisko pārvadājumu a/m ievešanu un izmantošanu Krievijas teritorijā nosaka Eirāzijas muitas kodeksa 275. pants bez izmaiņām.

Likuma 193. pants tika nepareizi piemērots un dienas laikā šis jautājums tika atrisināts.

Vernons 07.09.2018 9:59

Šis ir labs par sodiem Krievijā! Pieeja ātruma pārsniegšanai un kas vainīgs pie sadursmes + 1 km/h.

pddmaster.ru/pdd/skorostnoj-rezhim-v-gorode-pravila-novovvedeniya-shtrafy.html

Vernons 05.09.2018 14:48

149.4 pants. Vispārīgo ceļu satiksmes noteikumu pārkāpšana

5) apzināta strauja bremzēšana, kas rada ceļu satiksmei bīstamu situāciju, ja saskaņā ar Ceļu satiksmes noteikumiem tā nav nepieciešama ceļu satiksmes drošībai, —

uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no septiņdesmit līdz divsimt astoņdesmit euro.

Par citu šajā kodeksā neminētu ceļu satiksmes noteikumu pārkāpšanu —

1) vairāku tādu citu citam sekojošu ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu izdarīšana, kas saistīti ar ceļu satiksmei bīstamu vai traucējošu situāciju radīšanu;

Agresija paliek agresija, pat pantus un punktus nemainot vietām!

Nu un kurā mirklī nomira "tiesiskā paļāvība"?

Vernons 03.09.2018 10:29

Kaut kā izpalika veltīta uzmanība komunikācijai uz ceļa. Virzienrādītājus kad un kur ieslēgsim? Vai spogulī palūkosimies?

Vai izteiksmīgi protam braukt? Par stāvokli joslā!

Vernons 27.08.2018 8:56
Vernons 23.07.2018 10:57

Kanibaals rakstīja: Šovakar pēc saulrieta ap 22:10 braucot uz Rīgu no Bauskas puses biju liecinieks kārtējam NORDEKA(Borta numurs 178) vadītāja masu slepkavības mēģinājumam.

Vispirms priekšā esošais autobuss braucot pa ceļa nomali ļāva vairākiem auto sevi apsteigt, bet tad nez ko pēc kāda brīža šoferim pēkšni radās galēja nepieciešamība sākt apdzīšanu tieši šajā nepārredzamajā līkumā aiz kura kā atklājās pretī brauc kravas auto un nav kur palikt.https://goo.gl/maps/NpdgLAue5D22

Rezultātā nepabeidzot apdzīšanu auto kas pirmīt tika palaisti garām tagad brutāli tika iespiesti nomalē ņemot uz masu. Tikai citu satiksmes dalībnieku rīcības dēļ nesanāca ziepes. Pēc tam līdzīgā garā apdzīšana tika turpināta bet nu jau iespiežot nomalē pretī braucošos. Pie tam nesaprotamā kārtā apdzīšana tiek veikta ar iedegtu avārijas gaismu signalizēšanu vien uzsākot apdzīšanu parādot virzienrādītāju.

Ja tā ir profesionāla braukšana tad nav brīnums ka profesionāļi sataisa arī lielus mēslus.

Nu nedrīkst tikai tāpēc ka ceļam plata nomale nerēķināties ar citiem un maukt purnā vai spiest malā. Nav brīnums ka uz Bauskas šosejas ir smagas avārijas.

Nemuldi pa tukšo! CSN vajadzētu zināt un pildīt katram! Satiksmes autobuss ir cieņā un godā turams, jo ne visi var atļauties braukt ar vieglo. Un pēc šādiem "uzbraucieniem" šoseja Rīga - Bauska var kļūt un kļūs par posmu kur darbosies CSN kā apdzīvotā vietā! Uz 66 km ir 36 autobusu pieturas bez atbilstošām ieskrējiena joslām. Lai kādu kritizētu pašam jābūt ar izcilām zināšanām un tik pat izcilu braukt prasmi. Tev tāda 100 punktu nav.

Vernons 21.06.2018 10:48

Lasītākie raksti

Jaunie raksti