iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Vernons 06.03.2018 15:27
Vernons 06.03.2018 15:19

EK 561/2006 regulas 3. pants neattiecas uz transporta līdzekļiem līdz 7,5 tonnām un ko izmanto nekomerciāliem pārvadājumiem.

Vēl precīzāku atbildi var sniegt Ēriks Griģis!

Bet tahogrāfs ir vajadzīgs jau no 3501 kg, ja pieāķē piekabi. Vispār šis jautājums arī Polijā ir slidens.

Vernons 05.03.2018 15:45

Droši vien labāk aizvilkt, vai aizvest! Jāpaskatās, kas karterī!

Vernons 05.03.2018 9:13

Tad jau labāk no Anglijas! Jaunmārupē vienā tādā pasēdējām, izcila kvalitāte! Gaumes lieta!

Vernons 26.02.2018 15:36
Vernons 14.02.2018 14:09

Meklē, kur iesūc gaisu! Var būt arī plaisa degvielas pieņēmēja caurulē bākā! Ar gaisu un ziepju burbuļiem pārbaudi degvielas vada blīvumu.

Vernons 13.02.2018 15:28

Policijai būtu jāizmeklē un jāatskaitās par notikušo. Priekšā esošam ar savu rīcību būtu jāgarantē drošība, bet to visu noveļ uz "Distanci". Vispār tā rīcība būtu kvalificējama kā "Agresīva braukšana" pēc LAPK 149. panta 4. punkta! Vienreiz reālam precedentam jābūt!

Vernons 09.02.2018 10:37

Vernons 09.02.2018 10:33
Vernons 09.02.2018 10:32

Vakar bija ceturtdiena! Piedod daudz jādzer.

Vernons 09.02.2018 10:20

Izskatās ka Tu esi Drifta speciālists!

Vernons 09.02.2018 10:12

Nu un kā medicīniskā izziņa paglābs no avārijas, kas notika vakar 9. februārī?

Vernons 09.02.2018 9:55

Nejauc, katram! CSL 19. p. 3. p.! Un katram ir tiesības paļauties CSL 19.p. 4.p.! Savas viegla auto izdarības pat nemēģini pārnest uz komerctransportu. Tas kad sāk slīdēt nav vairs savācams!

Vernons 08.02.2018 15:27

Vernons 08.02.2018 12:45

CSN ir apbrīnojami vienkārši. Tie ir spēkā pie konkrētiem ātrumiem un uz konkrētiem ceļiem. Visos gadījumos katrs priekša esošs ir atbildīgs par savas rīcības, darbības vai bezdarbības, sekām. Ceļi ar atbilstošu infrastruktūru. Auto vienmēr kārtībā, Šoferis pie stūres, aktīvs un pieskaitāms. Jebkurš ātruma samazinājums visiem laicīgi zināms un saprotams. Nekādas sadursmes! Katrs ar savu rīcību garantē drošību! Ziemā jāiemācās braukt neizslīdot un nespolējot. Apmēram tā.

Vernons 08.02.2018 12:23

Kāds gultnis kārbā izbeidzies. Brauc pie spečukiem! Mēs Tev varam arī muļķības sastāstīt.

Vernons 08.02.2018 10:42

Nu ceļam nav jābūt tai vietai, kur kādam būtu jābeidz savas dzīves gaitas! Vācija ar saviem Noteikumiem un kārtību ir priekšā visiem, bet arī šo situāciju ietekmējam mēs. Mēs ar savu domāšanas veidu un bēdīgo pieredzi nemākam iekļauties viņu braukšanas kultūrā. Tur bija jāsāk bļaut vāciešiem, jo to "auslenderu" Vācijā ir ļoti daudz.

Jāmaina apmācības sistēma un CSN jāpārraksta loģiskā secībā un kārtībā. Ātrums un tā samazināšana ir divas lietas kas prasa īpašu uzmanību. Katram priekšā esošam, kādam, ir jābūt prognozējamam un jebkādām darbībām jāsākas ar savlaicīgiem brīdinājuma signāliem un atbilstošu rīcību.

Un nekāda distances vērošana nevar atcelt CSN kā tādus un kuros nav sadaļas "Brīdinājuma signāli un to lietošana". Komunikācija uz ceļa ir nekāda. Smagie savā starpā sarunājas ar rācijas palīdzību. Pārējiem tikai virzienrādītājs un STOP signāls!

Vernons 08.02.2018 10:08

Interesanti cipari! Auto vadītajiem pensionēšanās vecumu vajag paaugstināt! Pensija nebūs jāmaksā vispār!

Vernons 08.02.2018 9:33

Par noziedzīgu ir jāsauc situācija milzu līdzekļu izšķērdēšanai, piemēram Saulkanē. Uzstādīja foto radaru. Bet ātruma samazināšanas joslām nepietika šo līdzekļu uz arī prāta spējas. Ceļam ar sadalošo joslu pa vidu atstāja caurumu, lai ērtāk izbraukt iebraukt. Nu un kur šeit vidū ir ātruma samazināšanas un ieskrējiena joslas? Tu miglu vari pūst pats sev acīs, man pat nemēģini! Vēlu veiksmi saprast un izdzīvot greizo spoguļu karaļvalstī. Vai Tu pats neesi šo noziedznieku barā?

Vernons 08.02.2018 9:32

Par noziedzīgu ir jāsauc situācija milzu līdzekļu izšķērdēšanai, piemēram Saulkanē. Uzstādīja foto radaru. Bet ātruma samazināšanas joslām nepietika šo līdzekļu uz arī prāta spējas. Ceļam ar sadalošo joslu pa vidu atstāja caurumu, lai ērtāk izbraukt iebraukt. Nu un kur šeit vidū ir ātruma samazināšanas un ieskrējiena joslas? Tu miglu vari pūst pats sev acīs, man pat nemēģini! Vēlu veiksmi saprast un izdzīvot greizo spoguļu karaļvalstī. Vai Tu pats neesi šo noziedznieku barā?

Vernons 07.02.2018 14:55

Vēlme katru un par katru cenu sodīt arī nav risinājums. Filozofija galīgi garām. Katram ir jāzina un bezierunu kartībā jāpilda satiksmes Noteikumu prasības. Situācija pilnīgi absurda, ceļš ātrai braukšanai ir, bet ātruma samazināšanas joslu nav. Tas dažas uz pirkstiem skaitāmas. Un tām ātruma samazināšanas joslām nauda un arī prāta nepietiek. Itāļi smējās par krieviem, kad Toljati rūpnīcu būvēja. Krievi radot kaudzi problēmu, lai ar prātam neaptveramu enerģiju tās pārvārētu. Mēs esam tieši tādā pašā stadijā. Problēma ir ātruma samazināšanas un manevrēšanas procesā. Nu un kā to darīsim? Tāpat kā līdz šim?

Vernons 07.02.2018 14:04

Vai Tu pēc būtības vispār spēji saprast kāpēc pie mums ir tik daudz satiksmes negadījumu? Sāc ar "Vīnes konvenciju par ceļu satiksmi"! Izlasot to rodas pavisam citas dabas jautājumi. Konkrēti šīs pašas konvencijas 17. pants "Ātruma samazināšana". Šajā pantā kādreiz bija vēl trešais punkts! Kāds?

Vernons 07.02.2018 13:13

Tad viss kartībā!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti