iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Vernons 07.02.2018 12:22

Šajā vietā ir iespēja likumīgi braukt gar asfalta malu. Vairāk gan tas attiecas uz smagajiem un citiem lēnajiem.

Ceļš it kā gana plats, bet braucams pēc katra saprašanas.

Vernons 07.02.2018 11:32

Nekā personīga! Paņēmu Tavu tekstu turpinājumam.

"Jā - praksē diemžēl ir virkne vadītāju, kas piedalās satiksmē saskaņā ar saviem iedomu noteikumiem."

CSL 19. panta 3. punkts: "Katram ir jārīkojas TĀ, lai neveidotu bīstamu situāciju!" CSN 85. "Ārpus apdzīvotām vietām jābrauc iespējami tuvāk brauktuves labajai malai." Varētu vēl turpināt, bet tad būs par garu teksts.

Vernons 07.02.2018 11:21

core rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Pārlasi CSN 110. punktu

110. Lai, netraucējot citus ceļu satiksmes dalībniekus, palaistu garām ar lielāku ātrumu braucošu transportlīdzekli, drīkst pārkārtoties un īslaicīgi braukt pa ceļa nomali, ja tai ir asfalta vai asfaltbetona segums. Ja ārpus apdzīvotām vietām ceļa platums vai brauktuves stāvoklis, ņemot vērā pretim braucošo transportlīdzekļu satiksmes intensitāti, neļauj apdzīt lēni braucošu, lielgabarīta vai ar noteiktu ierobežotu ātrumu braucošu transportlīdzekli, tā vadītājam, netraucējot citus ceļu satiksmes dalībniekus, jābrauc iespējami tuvāk ceļa (nomales) labajai malai, kā arī, ja nepieciešams, jāaptur transportlīdzeklis un jāpalaiž garām transportlīdzekļi, kas aiz tā izveidojuši sastrēgumu.

Pārlasiju. Un?

www.google.lv/maps/@56.704555,24.2450294,3a,75y,189.66h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1s9Wyw6iUID42UOxsvThp1aw!2e0!7i13312!8i6656?dcr=0

Interesanta vieta! Nu un kā katrs no mums rīkosies? Prāta spēļu rēbuss!

Vernons 07.02.2018 11:16

Tu taču nepiedalies ceļu satiksmē! Mājas, darbs, mājas, veikals, skola, bērnu dārzs. Latvijā ir vēl arī citi virzieni!

Vernons 07.02.2018 11:13

Policija uzvāca kolonu no 20 automašīnām un mēģināja sodīt autobusa vadītāju, par to, lai aizmugurē nenotiktu sadursme policijas rīcības dēļ! Par nepārtrauktās ass līnijas šķērsošanu draud Nāves sods!

Vernons 31.01.2018 21:21

Ko Tu uztraucies, ar tādiem ikdienā dalām ceļu!

Vernons 31.01.2018 21:17

Tas ir Ceļu satiksmes Likuma 19. panta 4. punkts! CSN ir spēkā pie noteiktiem ātruma limitiem. Izskatās ka daži jau ir neapmierināti!

Vernons 31.01.2018 21:14

Pirmkārt es savu auto vadu cieši gar balto līniju labajā ceļa malā, neatkarīgi autobuss, fūre, vai vieglo. Es vienkārši tur esmu. Ikviens aizmugurē braucošais redz tālāk man garām. Parādu labo pagriezienu, iedrošinu viņam sevi apdzīt. Principā tā daru vienmēr, apstiprinu arī apdzinēja kreiso! Un ne jau vienmēr apdzinējam tiek dota "zāļā" gaisma. Kad tas ir bīstami viņam un pārējiem ieslēdzu kreiso! Ticiet man darbojas efektīgi. Ja esmu noķerts, tad es traucēju, tāds ir mans moto. Un arī tad, kad varēju nobremzēt pa savu nokaisīto granti zem pakaļējiem riteņiem pakaļā neviens nav ieskrējis. Saskaņā ar CSL 19. panta 4. punktu CSN ir spēkā pie noteiktiem ātruma limitiem, tas nozīmē ka neviens no mums neatkāpsies no Noteikumu prasībām ne tik cik melns aiz naga. Pārējo piedomājiet paši.

Vernons 31.01.2018 16:21

Par distanci! Mana, manis ieturētā, distance ir vairāk kā pietiekama, bet ar kādām tiesībām vairākums uzskata, ka to var zagt un nozagt "pakām auto", uzskatot ka viņš, vai viņi, jau apriori ir nevainīgi pie ikvienas sadursmes vienā virzienā braucot! Kā garantēt drošību? Vienkārši. Pirmkārt neuzvesties lopiski attiecībā pret citiem. Brīdinājuma signāli, spoguļi un savlaicīgi savā joslā un savlaicīgi samazināt ātrumu, citiem pieņemami. Nu un kā tad ir jāsamazina ātrums??? No joslas joslā, ielecot, ir vairāki nepieņemami faktori, kuri summējas ar strauju bremzēšanu. Nu to policijai jāapkaro ar LAPK 149. panta 4. punktu: "Agresīva braukšana" ne viss "Distances neievērošana"! Es ceru ka pareizi sapratāt. Jo CSN 105. punktā ir vismaz trīs satiksmes dalībnieki pieminēti! Ārpus apdzīvotām vietām "priekšā braucošais bremzējot" ir vārāk kā vainīgs!

Valmieras ielas sākums Rīgā, virzienā uz Matīsa ielu, ir vairāk kā krimināls, tur nozags jebkādu distanci, par tādu, kur pat nevar iespraukties!

Satekles ielas galā, pie Ģertrūdes ielas tā nepārtrauktā ass līnija vidū ir tīri simboliska, to ignorē visi pat policija.

Problēma ir manevrēšanā un cēla pamešanā, to mēs neprotam un negribam pat saprast. Kad katrs ar savu rīcību būs spējīgs garantēt arī drošību? Vismaz tēlaini savā domāšanā.

Vernons 31.01.2018 13:06

95. kodā nemāca neko tādu kas noderētu regulāriem pasažieru pārvadājumiem! Paši apmācām kā darboties ar tām iekārtām, kas jāprot autobusa vadītājam. Par tahogrāfiem ir atsevišķs stāsts. Vienam veidam ir jau četras paaudzes. Bet EFAS ir īsts murgs.

Vernons 31.01.2018 13:00

Lai Tu dzīvotu paniskās bailēs apsteidzot kādu pa labo pusi! Tās "gudrības" ko samācās uz Jūrmalas, triju joslu, ceļa Eiropā neder! Tad Tev jālamā visa Rietumeiropa.

Vernons 31.01.2018 12:56

Beidziet čakarēties ar to ātrumu. Konflikts ir starp ātri un lēnāk braucošiem. Un vēl lielāks konflikts rodas no virzienrādītāju neslēgšanas un attiecīgi laicīgas joslas, un stāvokļa joslā ieņemšanas. Un visus šos trūkumus cenšas nogrūst uz "Distanci". Palūkojieties kādreiz arī spogulī, kas tur notiek un notiks aizmugurē!

Katram jāzina, katram jāpilda un katram vēl ir tiesības paļauties, ka katrs no mums tos Noteikumus bezierunu kārtība arī pildīs! Nu un kurā brīdī "nomira" tiesiskā paļāvība?

Vernons 30.01.2018 15:04

Nu nevaru iepriecināt 100, varbūt +1 km/h! Tur ir cita problēma, tikt no pieturas ārā un smagie arī vēl izmanto tās stāvēšanai.

Vernons 30.01.2018 14:39

Nomaini riepas!

Vernons 30.01.2018 14:33

Iezīmēta kustības josla 3,5 metrus plata. Kravas auto un autobuss 2, 5 metrus plats. Vieglais 1, 9 metrus plats. Kopā sanāk 4, 4 metri! Nu un kā Tu stādies priekšā: "vairākām braukšanas joslām vienā virzienā aizliegts apsteigt tajā pašā joslā priekšā braucošo transportlīdzekli pa labo pusi, pa to pašu joslu"! Nu kā "tajā pašā joslā priekšā braucošo"? Vai ar šo faktu konstatāciju nepietiek?

Vernons 30.01.2018 13:34

Tu droši vien domā šo: 113. Ārpus apdzīvotām vietām uz ceļiem ar divām vai vairākām braukšanas joslām vienā virzienā aizliegts apsteigt tajā pašā joslā priekšā braucošo transportlīdzekli pa labo pusi, izņemot gadījumu, ja tas rāda kreisā pagrieziena signālu un ir uzsācis manevru.

Punkts ir debīls un neizpildāms, diviem dažādiem gadījumiem!

Vernons 30.01.2018 12:56
Vernons 30.01.2018 12:52

Ulmaņa gatve Jūrmalas virzienā, kam bija vajadzīgs saglabāt divu ātrumu ielu!

Kā var pēdējos CSN atstāt šo, 110 km/H? Kompetences trūkums vispārākā pakāpē!

103.4. braucot pa ceļu, kas apzīmēts ar 552. ceļa zīmi, motocikliem, tricikliem, kvadricikliem, vieglajiem automobiļiem un kravas automobiļiem, kuru pilna masa nepārsniedz 7,5 t, – 110 km/h, autobusiem – 100 km/h, automobiļiem un autobusiem, velkot piekabi, un kravas automobiļiem, kuru pilna masa pārsniedz 7,5 t, – 90 km/h, bet laikposmā no 1. decembra līdz 1. martam visiem minētajiem transportlīdzekļiem – 90 km/h;

Vernons 30.01.2018 12:19

Par policiju un CSDD. CSDD nevar vai nesaprot kādiem jābūt CSN. Policija ir ķīlnieks CSDD radītais situācijai! Policijai jāpilda "Likums par policiju"! Konkrēti 4. pants! Man nākas pildīt EK regulu 561.! Regulāri apmeklēt reizi piecos gados 95. kodu! Tieku uzmanīts ar "ziedojumu kastēm" un sodiem Eiropas līmenī pie darba samaksas, kas līdzīga izsmieklam. Man ir jautājums, kad Jūs "pārgudrie" iziesiet reālu atestāciju, reālā braukšanā ar smago salikumā ar piekabi un puspiekabi, kad reāli vadīsiet autobusu ar viesām tam raksturīgām "izpriecām", kases aparātu, pielāgošanos Jums raksturīgām muļķībām un vēl šādiem tādiem pekstiņiem. Jūs tik tālu esat atrauti no reālās dzīves, ka pat nemēģināt saprast lietu būtību! Kad "STOP" signāls būs brīdinājuma signāls? Kad jāieslēdz virzienrādītājs? Kā jāsamazina savs ātrums? Kad katrs ar savu rīcību sāks garantēt drošību?

Kāds tad ir ātruma samazināšanas process?

Krapsis vismaz reāli ir vadījis autobusu no Rīgas uz Tukumu kurā bija bērni! Un ko protat Jūs? Kam Jūs esat vērti?

Vernons 30.01.2018 12:04

Šis jau pieliek interesanti! No šīs vietas detalizēti ar piemēriem un konkrētiem faktiem, ne viss kāda pieņēmumiem!

Vernons 12.01.2018 10:50

"Policijas pārstāve apstiprināja iepriekš izskanējušo informāciju, ka avārijā, kurā bija iesaistītas automašīnas "Jaguar X Type" un "Toyota Hilux", kopumā ir pieci cietušie. Traumas guvusi "Jaguar" autovadītāja, 1988. gadā dzimusi sieviete, kā arī pasažieri –- 2013. un 2017. gadā dzimuši bērni. Tāpat traumēts tika otra transportlīdzekļa vadītājs, 1956. gadā dzimis vīrietis, kā arī pasažiere – 1965. gadā dzimusī.

Satiksme negadījuma dēļ bija bloķēta."

Vernons 12.01.2018 10:06

Vernons 12.01.2018 9:08

"Arī Vernons ar savām distanču neievērošanu, u.c."

No šīs vietas visās detaļas ar visiem pierādījumiem! Tas būs ļoti interesanti.

Vernons 11.01.2018 21:54

CSN 10. Diennakts tumšajā laikā, ja ceļš nav pietiekami un vienmērīgi apgaismots, gājējiem, kas atrodas uz brauktuves vai nomales, jābūt tērptiem atstarojošā vestē vai apģērbā ar labi redzamiem gaismu atstarojoša materiāla elementiem.

CSN 15. Pirms brauktuves šķērsošanas pa gājēju pāreju vietās, kur satiksme netiek regulēta, gājējiem jānovērtē attālums līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī jānovērtē to braukšanas ātrums un jāpārliecinās par drošību.

Vai man CSL arī jācitē?

Vernons 11.01.2018 16:21

Paklau! Tu paliki parādā. Kāds ir ātruma samazināšanas process? Kā Tu to paskaidrosi?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti