Ko nu? Vai Tava vieta, ar stūri rokā ir pie aizmugurēja bampera? Varbūt tad Tu sāksi pildīt CSN TĀ, KĀ tie ir rakstīti!
Un ko darīt ar šo?
www.euro-controle-route.eu/site/files/tekstfotos/TRACE_LV.pdf
Ko nu? Vai Tava vieta, ar stūri rokā ir pie aizmugurēja bampera? Varbūt tad Tu sāksi pildīt CSN TĀ, KĀ tie ir rakstīti!
Un ko darīt ar šo?
www.euro-controle-route.eu/site/files/tekstfotos/TRACE_LV.pdf
Tu pats sevi saskatīji vieglā "Volvo" rīcībā?
Izcili pareizi pieminēji, "kravenieks" ne pie kā nav vainīgs! Vieglā vadītājs ir tāds pats auns kā Tu, piedod par izteicienu. Un tagad pamato kāpēc? Kur ir "fīča"? Kāpēc vieglā rīcība atbilst agresīvai braukšanai, ko paredz LAPK 149. panta 4. punkts? Visiem iespējams piedalīties savā domu gājienā! Rīt būs izsmeļoša atbilde.
"Ļoti saprotams" video!
Iemet Google "D kategorija" un izvēlies sev piemēroto.
Motora nobraukums bija iespaidīgs! Ja tā notika. Pēc 10 gadu lietošanas motoram dzesēšanas sistēmai būtu jānomaina gumijas caurules, ja ne visas, tad galvenās noteikti. Motoram darbojoties 90 grādu temperatūrā, spiediens dzesēšanas sistēmā ir +1 kg uz katru kvadrātcentimetru. Tas ir ļoti liels spiediens, kas vecu cauruli pārplēš vienā mirklī. Ekonomējot uz caurulēm nākas remontēt motoru.
Tu taču Vācijā neesi bijis!
Gājējam par visām viņa aizliegtām darbībām iestājas Nāves sods!
Jo viņš un tikai viņš pats uz to uzprasās! Un tam kalpo Kriminālprocesa Likuma 377. pants, kas attaisno auto vadītāju. Atklāts jautājums par zaudējumiem, kurus radījis šis bojā gājušais gājējs. Ar šādu cinisku piesitienu jāmāca CSN!
Vai CSN prasības jāpilda katram, vai katram otram?
Un par kādu daļu no kāda CSN punkta drīkst atkāpties un par cik?
Tiesiskā paļāvība. Vai tā ir bijusi, ir un vai kādreiz būs?
Interesantu lietu nupat redzēju. Nožēloju ka neatgriezos un neuztaisīju foto. Gājējam uz trotuāra, pirms gājēju pārejas uzkrāsota uz asfalta liela STOP zīme! Gājējs no STOP zīmes uzkāpj uz brauktuves, kur uzzīmēta zebra. Gājējam jāpārliecinās vai viņa pirmais spertais solis nebūtu arī pēdējais. Ko Tu vēlies panākt?
15. Pirms brauktuves šķērsošanas pa gājēju pāreju vietās, kur satiksme netiek regulēta, gājējiem jānovērtē attālums līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī jānovērtē to braukšanas ātrums un jāpārliecinās par drošību.
Tevis izsniegtās priekšrocības gājējam ir tikai viena virzienā, uz kapsētu!
Kas darāms priekšā esošam gājējam?
CSN 202. Velosipēdu vadītājiem jābrauc ar ātrumu, kas neapdraud ceļu satiksmes drošību. Velosipēdu vadītājiem atļauts šķērsot brauktuvi pa ietves vai nomales iedomāto turpinājumu, kā arī, netraucējot gājējus, – pa gājēju pārejām. Pirms brauktuves šķērsošanas velosipēdu vadītājiem laikus jāsamazina braukšanas ātrums un, ja tas nepieciešams ceļu satiksmes drošībai, jāaptur velosipēds. Šķērsojot brauktuvi pa ietves iedomāto turpinājumu, velosipēdu vadītājiem jābrauc ar ātrumu, kas nepārsniedz gājēju pārvietošanās ātrumu un jādod ceļš transportlīdzekļiem, kas brauc pa šķērsojamo ceļu.
19.pants. Ceļu satiksmes dalībnieku vispārīgie pienākumi un tiesības
(1) Ceļu satiksmes dalībniekiem ir jāizpilda šā likuma, Ceļu satiksmes noteikumu un citu normatīvo aktu prasības, kas nosaka ceļu satiksmes dalībnieku pienākumus; jāizpilda policijas darbinieku un to personu norādījumi, kuras pilnvarotas regulēt satiksmi, kā arī jāievēro luksoforu signālu, ceļa zīmju un ceļa apzīmējumu prasības.
(3) Ceļu satiksmes dalībniekiem un citām personām jārīkojas tā, lai neradītu satiksmei bīstamas vai satiksmi traucējošas situācijas un nenodarītu zaudējumus.
(4) Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas ceļu satiksmes norisē izpildīs noteiktās prasības.
377.pants. Kriminālprocesu nepieļaujošie apstākļi
Kriminālprocesu nedrīkst uzsākt, bet uzsākts process ir jāizbeidz, ja:
1) nav noticis noziedzīgs nodarījums;
2) izdarītajā nodarījumā nav noziedzīga nodarījuma sastāva;
"Likums par policiju" 4. pants!
"Juridiski pareizi sabraukts"! Ko piedzīsi no velobraucēja par auto sabojāšanu?
Man nav jātic! CSL 19. panta 3. punkts! LAPK 19. panta 4. punkts! Un "Likuma par policiju" 4. pants uzliek par pienākumu vieglā auto vadītāju atzīt par vainīgu agresīvā rīcība uz ceļa.
Ja kādam ir citi priekšlikumi, tad Jūsu izgājiens.
Pats izlasīsi vai nocitēt CSN 57. punktu? Tas ir tas par ko es Jūs bakstu! Vadītājam jāsamazina ātrums pirms šķēršļa, kuru viņš spēja pamanīt! CSN 100.p.! Un tad tas slavenais CSN 105 punkts: "Distance" un "Priekšā braucošam bremzējot"!
Katru braucēju jāpiesien viņa vadītam auto aizmugurē, tad tā neviens nerīkosies!
Kopš kura laika katrs "Priekšā esošais ir atbrīvots no atbildības"?
Tavu prāt CSN domāti katram aizmugurē esošam, bet uz Tevi tie neattiecas.
Padomā labāk! Iztrūkst savlaicīgs virzienrādītājs, notiek distances nozagšana, un strauja bremzēšana pašam un tāda paša bremzēšana uzspiesta citiem. Vēl ļaunāk, izraisīta sadursme tajā pašā rindā aizmugurē. Vainīgais aizbrauca sekas palika un sekas notiesāja. Palasi braukšanas īpatnības Vācijā.
To sauc par agresīvu braukšanu!
149.4 pants. Vispārīgo ceļu satiksmes noteikumu pārkāpšana.
Par agresīvu braukšanu, kas izpaudusies kā:
1) vairāku tādu citu citam sekojošu ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu izdarīšana, kas saistīti ar ceļu satiksmei bīstamu vai traucējošu situāciju radīšanu;
Par agresīvu braukšanu ir paredzēti papildus 6 soda punkti.
Varētu arī tev piekrist, bet CSN saīsināšana ir CSDD "nopelns". Ceļu uzbūvēja, joslas savilka pēc Padomju saprašanas. CSDD netiek līdzi ar saviem Noteikumiem laikmetam, ne ceļu būvei ne braucamrīku progresam. Triju braukšanas joslu vietā sazīmēja divas! CSDD ir jāizformē!!! Nav ideologa un ideoloģijas drošai satiksmei. Citās valstīs var, bet Latvijā nevar. Neliekas dīvaini.
Ir vēl citi CSN punkti, kuri uzliek par pienākumu katram atbilstoši rīkoties. Sākam ar to ka "Katram" kaut kas ir 100% jāpilda. Mani tracina CSN tikai katram otram, vai katram trešajam!
Trīs smagie uz vienas līnijas samainīties var, bet smagais, autobuss un vieglais nevar. Un vēl, kad jāveic kreisais pagrieziens, tad pie ass līnijas nostāties nevar, bet kad jābrauc taisni, tad tikai gar ass līniju, kura laikam ar medu smērēta!
CSL 19. panta 3. punkts - "Katram" uz ceļa ir jārīkojas TĀ, lai neveidotu bīstamu situāciju"!
Nu un kur palika zināšanas un tiesiskā paļāvība? Nomira, vai nekad nav bijusi!
Kolektīvs noziegums jau nav noziegums, bet noziedzīga politika! Piemēram: CSN "292.5. 924. ceļa apzīmējums – pārtraukta līnija, kurai svītru garums divas reizes pārsniedz atstarpes starp tām, – apzīmē brauktuves malu ceļa posmos, kuros atļauts apstāties un stāvēt;" Ceļš E-67! Kolektīva stāvvieta!
Bet šis ir gana labs: "Autovadītājiem nav saistošs CSL,"! Tad kad Tu nonāksi līdzīgā situācijā, tad uzzināsi kas svarīgāks, Likums vai CSN. Vēlu veiksmi izdzīvot!
Kas Tev skaidrs? Vējš autobusu nopūta no ceļa!
Ziemā autobusi tiek pārlikti uz cita protektora riepām. Nu un ko Tev dos tahogrāfa dati? Braukšanas stundas būs ievērotas un ātrums būs stipri zem 90 km/h! Slidas jāliek apakšā!
Paziņam dēls nositās Polijā. Pie stūres bija viņš un vēl divi pasažieri, visi "muziķi". Brauca uz Berlīni. Studēja konservatorijā. Morāle šeit ir viena, šķērsojot nepārtraukto līniju iestājas Nāves sods, šajā gadījumā smagajam purnā, kurš pacēlās no bedres!
Problēmu būtu mazāk ja smagajiem Latvijā nebūtu jābrauc 80 km/h.
"Pārkārtošanās pirms krustojuma Vācijā ir aizliegta. Ja Jūs esat iebraucis nepareizajā rindā, Jums ir tiesības braukt tikai zīmju norādītajā virzienā."
Un kas notiek uz Valmieras ielas? Kurš kuram iekabinās! Agresija uz līdzenas vietas.
Vai Tu pats vadi savu auto pēc iespējas tuvāk labai malai?
Vai ceļu būvētāji, vai CSDD netiek līdzi notiekošajam, jo dažs labs uzskata, ka auto ceļš E-67 ir domāts auto stāvvietai, aizejot sēņot!
Vieglais 1, 9 metrus plats, kurš ielika purnā autobusam arī ir vainīgs sadursmes izraisīšanā! Sākam ar CSL 19. panta 1., 3. un 4. punktiem un atmetam emocijas un ambīcijas.
Vispār ir video ieraksts. Gan jau kādreiz to redzēsim.
Te jau tā braukšanas kultūra diži atšķiras. Braukšanas īpatnības Vācijā! Un visi to strikti ievēro!
www.awhelp24.com/lv/content/celu-satiksmes-noteikumu-ipatnibas-vacija
CSN nepilnīgi un ar lieliem "caurumiem"!
Visa kustības drošību mēģina balstīt tikai un vienīgi uz mistiski drošu distanci.
Ceļi bez ātruma samazināšanas joslām. Visa enerģija tiek tērēta ātrumam, bet ātruma samazināšanas procesam prāta nepietiek.
Katrā negadījumā vainīgs katrs otrais! Katrs pirmais "svētāks par svētu"! Vispār CSN paredzēti pildīt katram!