Mēneša procentu likme: 30 % (kredīta summa 200€ + kredīta %)/200*100-100
www.parkreditiem.lv/kreditdeveja-mogo-apraksts/343/
Sasieties ar mogo nav prāta darbs!
Mēneša procentu likme: 30 % (kredīta summa 200€ + kredīta %)/200*100-100
www.parkreditiem.lv/kreditdeveja-mogo-apraksts/343/
Sasieties ar mogo nav prāta darbs!
CSN 57. punkts - virzienrādītāju pirms manevra ieslēdzam 200 metrus pirms!
CSN 64. signāls nedod priekšrocību!
CSN 70. Izteiksmīga un nepārprotama braukšana, stāvoklis uz ceļa!
CSN 104.4. Strauji bremzēt aizliegts!
CSN 105. Distance un priekšā braucošam bremzējot!
CSN 106. Kādam vēl pieder tiesība Tevi, mani, ikvienu citu arī apdzīt!
Un tas viss ir apkopots "Ceļu satiksmes Likuma" 19. pantā vispār!
Kopumā lasot komentārus izskatās ka problēma ir apmācību programmā un "caurumos" esošajos ceļu satiksmes Noteikumos. Priekšā esošā neadekvāto rīcību neglābs nekāda distance, jo fizika saka sekojošo, ja ātruma starpība atšķiras divas reizes, starp braucējiem, tad bremzēšanas ceļi atšķiras četras reizes! Nu un kā Tu to piedāvā glābt?
Pie pagriezienu rādītāju ignorētājiem pieder pirmkārt CSDD, nav norma nav pārkāpuma! Otrkārt ceļu policija, klusu ciešot atbalsta CSDD muļķību un cīnās ar sekām. Cēlonim prāta nepietiek! Un treškārt Palaidniekam līdzīgie to visnotaļ atbalsta, jo pēc "Palaidnieka" saprašanas priekšā esošam nekas nav jāpilda! Un esam tur kur esam!
Ceļu policijas priekšniekam Krapša kungam jānāk klajā ar paziņojumu, ka turpmāk pilsētā, vienā virzienā braucošo sadursmēs apvainos abus braucējus, bet ārpus pilsētas tikai priekšā esošo! Daudzas lietas nostāsies savās vietās, ne tikai ievēros distanci, bet pats galvenais garantēs drošību ar savu rīcību.
Katru gadu CSDD rīko konkursu "Labākais topošais auto vadītājs", tad konkursu vairs nerīkosim.
Policija ne tikai uzrauga satiksmi, bet formē negadījumus. Un "rāmis" ir, maigi izsakoties, šķidrs. Jo CSN ar "lieliem caurumiem", kur par vainīgu tiek atzītas sekas un cēlonis attaisnots. Lai tas tā nenotiktu "rāmis" jebkādai izskatīšanai ir "Ceļu satiksmes Likuma" 19. pants! Ar to jāsāk. Vēlu veiksmi.
Tas pats ledus uz priekšējā stikla ir arī uz brauktuves. Uz tiltiem vēl biezāks un slidenāks.
Palaidniex pēc savas būtības ir neveiksminieks. Spriež par lietām, kur nav ne mazākās poņas. No tā ko mēs visi redzējām 100 punkti leitis aizmiga! Pie stūres mēdz arī nomirt!!! Un distances tempomāts būtu vietā un laikā! Kas attiecas uz mani, vieglā vietā, pirmkārt nestāvētu tik tuvu smagajam un otrkārt aizbēgtu, pa labi, stāvvietā, sliktākā gadījumā. Nestājies otram pakaļā, kā tramvaja vagons!
Anglijā lettiņu ielika cietumā uz sešiem mēnešiem, par darba un atpūtas režīma pārkāpšanu!
Palaidniekam "zarniņas" par tievām, lai vadītu smago un savu zināšanu līmeni jau demonstrē šeit. Paldies par uzmanību manai personai, biju pārsteigts.
Un viss tas izmešu daudzums atkarīgs no sadedzinātās degvielas un iegūtās jaudas! Izskatās ka tie cipari ir stipri palielināti, lai neceltu pretenzijas pret izgatavotāju. Un vēl virkne smago un autobusu pilda Ed Blu, ko smidzina "izpūtējā", lai absorbētu izmešu daudzumu. Šis prieciņš arī kaut ko maksā!
"Honda 1.8, 2011g. e-CSDD info rāda, ka izmeši 169gr/km."
No kurienes šādi cipari? Kas viņus veido? Katrā litrā gaisa viena piektā daļa ir skābeklis, kurš piedalās degšanā, pārējais ir slāpeklis un 1% pārējās gāzes!
Ja auto tērē, pieņemsim, 5 litri degvielas uz 100 km, tad uz katru kilometru sadedzinām apmēram 50 gramus reālu degvielu un to pārējo veido dažādas gāzes. Kaut kas neiet kopā ar aritmētiku! Manis izvēlētie cipari ir provizoriski, tie skaitļi ir vēl mazāki! Kurš to paskaidros?
Un kas traucē aizliegt aplī, pa pirmo joslu, braukt tālāk? Pirmā josla izbeidzas nākamajā nobrauktuvē! Un kur aiziet divas joslas pa labi, no abām griežam nost no apļa! Berlīnes, Tallinas un Kauņas variants. Berlīnē pirmā josla vienkārši izbeidzas nākamā nobrauktuvē pa labi.
CSN sarindot vajadzētu savādāk. Bet jebkura braukšanas virziena maiņai un jebkura ātruma samazināšanai jāsākas ar savlaicīgu brīdinājuma signālu! Manevrs bez virzienrādītāja var būt kādam arī pēdējais savā dzīve! Kamēr nav normas tikmēr nav pārkāpuma. Brīdinājuma signāliem jābūt brīdinājuma zīmes statusam! Un kur ir problēma to izpildīt?
Varbūt kādam slapjais atlikums ir 1 vai 2 litri, varbūt! Nav mums normas degvielai ir izsekošanas iekārta. Sakarā ar parka nomaiņu pret Setrām un dažiem MB autobusiem degvielas patēriņš ir ievērojami samazinājies ne viss litros bet tonnās, dienā!
CSN ir jāievēro! Neredzu vajadzību pārkāpt Noteikumus.
Vide audzina cilvēku. Jelgavas 2. vidusskolas direktors, no 1980. gada - Rolands Kronbergs izremontēja skolu, kā pili! Neviens skolnieks neatļāvās kaut ko bojāt! Daudzi neticēja viņa motīvam un uzstādījumam, bet izdevās.
CSN Latvijā izcili nesakārtota vide. CSDD nevēlas to sakārtot, policija nesaprot un šeit lielākais vairākums negrib saprast, ka ne jau ātrums ir pie vainas, bet ātruma samazināšanas process.
Aprakstiet "juridiski korekti", atsaucoties vienalga uz ko, ka auto apstājās nedegot STOP signālam! Vide, jeb Noteikumu, nemaz nav, kā korekti samazināt ātrumu, neizraisot sadursmi.
Un neviens komerctransporta vadītājs nevadīs transporta līdzekli, ja tas nebūs apdrošināts. Kūpošos dīzeļus sen vairs neredzam. Par degvielas normām Jums diemžēl nav saprašana.
Es ar savu vieglo dīzeli iekļaujos piecos litros. Autobuss Setra uz 100 km patērē pat 15 litri. Ir par ko padomāt. Vispirms palūkojies uz sevi un tad uz citiem.
Ansi Tu kā Punpurs, ar smaidu, par nodokļu maksātāju naudu tēlo muļķi.
Nejauc krimināli sodāmas darbības ar administratīvo procesu.
Viss vienā katlā.
Es ceru, ka Tu kā Alfa Romeo fans zini perfekti šī auto uzbūvi. Un kāpēc Tu pieļauj domu, ka man nevarētu būt izcilas zināšanas smago auto un autobusu uzbūvē? Nevajag pasniegt šķietamo par sev vēlamo. Publiskā telpā Tu neesi nezināms. Aci pret aci neuzdrošinātos muti pavērt.
Es ceru ka Tu nevēlies piesegt un atbalstīt bandītismu uz ceļa.
Spriežu pēc tā ko redzu un zinu.
Diemžēl tādi kā TU vada arī Kamazus.
Nevajag salīdzināt nesalīdzināmas lietas. Administratīvo pārkāpumu ar kāda krimināli sodāmu pārkāpumu! Šajā gadījumā priekša esošie nav pie vainas. Bet pie Tukuma priekšā esošais, pa kreisi ejošs, izraisīja smagu sadursmi. Divi boja gājušie! Tukuma ceļu policijas šefs savu nekompetenci demonstrēja televīzijas skatītājiem.
Pamatojums ir ietverts CSN 57. punktā! Visiem pildāms. Ceļu satiksmes Likuma 19. pantā, visiem zināms. Tev laikam nē!
Nē vecīt! Priekšā esošam ar savu rīcību ir jādomā par savu drošību! Citiem tas būs automātiski! Policija protokolā rakstīja, ka nav ievērojis distanci, bet to, ka nav kartība auto, aizmirsa konstatēt!
Nu un ko un kā regulē CSN? Kā tad, galu galā, katram no mums uz ceļa ir jāuzvedas?
Es nepieļauju tādu iespējamību Latvijā, bet viena otra sadursme liek tā domāt.
Priekšā esošie bija vienkārši upuri viena slima cilvēka rīcībai.
Ja šī paša Kamaza vadītājs būtu piesiets savam auto aizmugurē, 100 punktu nebrauktu, jo kur garantija, kad vēl kāds tāds pats, bez bremzēm nebrauc no aizmugures.
Policija nestrādā un Kamazam saspiestās atsperes ir acīm redzams fakts. Tas vienkārši ir redzams.
Tu domāji to Kamazu, kas sastūma visu rindu čupā! Aizmugurē nedeg STOP signāls. Stop signālu ieslēdz gaiss!Tātad nav sistēmā gaisa! Ja sistēmā nav gaisa, tad Kamazu nevar izkustināt!!! Bet tas tomēr kustas. Tā vadītājs ir izskrūvējis visas četras energo akumulātora skrūves un saspiedis atsperes, kas jau ir noziegums. Pārvērta savu braucamo ar viena vienīga kontūra gaisa balona braucamo! Vienīgā truba pušu, gaiss pa gaisu un avārija garantēta. To mēs arī redzam.
Vieglais pēkšņi un strauji nobrauca malā un apstājās! Starp nepārtraukto līniju un viņa auto nav arī 3 metru. Pirms ikviena manevra jāieslēdz savlaicīgs virzienrādītājs, jāpaskatās spogulī un pat tad tas nevienu neatbrīvo no atbildības!
"Priekšā braucošam bremzējot" jāpadomā par savas rīcības sekām.
Tev īpaši būs jāpiepūš savi vaidziņi, lai atrastu apstiprinājumu manos komentāros! Šis komentārs ir spilgts piemērs tam, kāds Tu esi īstenībā esi "pālis"! Lai Dievs dod Tev izdzīvot!
Skumji, ka policija kultivē bandītismu! Visus uz ceļiem redzamos "trikus" ir izauklējusi policija. Punpura kungam jāmeklē cits darbs.
100% Jums abiem taisnība! Es par.