Priekš kam Tev CSN 57. punkts? Nevajag, tad svītrojam, kā lieku!
Par tiem normāliem vieglajiem, bremzējot, Timrots jau pastāstīja!
Palaidniek! Vai Tu, patiesi, esi "Cirvis" vai tikai par tādu izliecies?
Priekš kam Tev CSN 57. punkts? Nevajag, tad svītrojam, kā lieku!
Par tiem normāliem vieglajiem, bremzējot, Timrots jau pastāstīja!
Palaidniek! Vai Tu, patiesi, esi "Cirvis" vai tikai par tādu izliecies?
Lai kaut cik normalizētu kārtību uz ceļiem pietiktu smagajiem ļaut braukt 90 km/h! Igaunijā tāda kārtība pastāv. Ulmaņa gatvē jālikvidē dubultais ātruma režīms smagajiem un vieglajiem!
Un Palaidniekam šis pārdomām:
Gribi veikt manevru un samazināt ātrumu?
Ieslēdz virzienrādītāju vismaz 5 sekundes pirms pilsētā un vismaz 8 sekundes uz citiem ceļiem!
Bija jau tāda prakse Latvijā! Visu sačakarēja radari, aizmirsa ka eksistē arī virziena rādītāji un STOP signāli.
Un kāds ir normāla smagā bremzēšanas ceļš?
Būs kārtība, būs, ja Tevi piesies Tevis vadītam auto aizmugurē ar stūri rokā, CSN sāksi pildīt burtiski, kā tie ir rakstīti!
Ar "Moskviču" un "Žiguli", arī ar 21. Volgu pa Jūrmalas šoseju drīkstēja braukt 110 km/h!
Jūrmalas šosejai bija maģistrāles statuss! Tagad pat tādas zīmes nav!
Tagad pat 100 nedrīkst!
103.4. braucot pa ceļu, kas apzīmēts ar 552. ceļa zīmi, motocikliem, tricikliem, kvadricikliem, vieglajiem automobiļiem un kravas automobiļiem, kuru pilna masa nepārsniedz 7,5 t, – 110 km/h, .....
Kādā veidā CSDD ir iecerējis "dabūt gatavu" ar 7,5 t auto 110 km/h?
"anonimikis" šādam domu gājienam es piekrītu!
Un kā ar šī paša ātruma samazināšanu?
Kāda tad ir CSN ieliktā procedūra un normas?
Vai STOP signāls ir CSN vispār brīdinājuma signāls?
Un cik daudz un garas ir ātruma samazināšanas joslas?
Visu noraksta uz "Distances neievērošanu"!
Varbūt jau vakar vajadzēja: "Katram ar savu rīcību, darbību vai bezdarbību garantēt drošību"!
Kur ir sētas gar meža malām?
Jūs fizikas Likumus neizmainīsiet!
Kā tur bija ar to starpību starp ātrumiem un bremzēšanas ceļu garumiem? Kāpēc tas viss nezin kāpēc ir kāpināts kvadratā?
Atrisiniet šos jautājumus, tad padiskutēsim.
CSN punkts uzrakstīts debīli! Tas, kurš to rakstīja nav redzējis ceļu!
Vācijā nedrīkst, Latvijā drīkst! Vai nav jocīgi?
Šis ir izcils komentārs patiesajam lietu stāvoklim un to, diemžēl, ir panākusi policija.
CSN 113. Ārpus apdzīvotām vietām uz ceļiem ar divām vai vairākām braukšanas joslām vienā virzienā aizliegts apsteigt tajā pašā joslā priekšā braucošo transportlīdzekli pa labo pusi, izņemot gadījumu, ja tas rāda kreisā pagrieziena signālu un ir uzsācis manevru.
Un kas šeit ir nesaprotams?
Izcila ironija!!!
Esam Eiropas Savienībā 28 valstis. Braucam ar modernām automašīnām, Vācu, Zviedru, Amerikāņu. CSN attiecībā par ātrumu katrā valstī savādāki. Piemēram Vācijā uz ceļiem kādi ir pārsvarā Latvijā, piemēram Rīga - Ventspils, Rīga - Liepāja 100 km/h. Policiju ieraudzīt gandrīz neiespējami. Visu redz kamerās. Par ātrumu vācieši īpaši neiespringst, izņemot apdzīvotās vietās.
Pēdējais laiks būt no vāciešiem pamācīties, kā uz ceļa ir jāuzvedas. Bet tas jau ir vislielākais klupšanas akmens.
Un šo uzzīmēja bezdarbnieks Umeõ, Zviedrijā, un pašvaldībai lika priekšā elektriķis pēc izglītības! Jā tas der!! Un viņam tika uzticēts to realizēt! Ar ko mēs sliktāki?
www.google.lv/maps/@63.7985643,20.2846626,3a,75y,315.45h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sYkkByFFFZiAdyg2n8WXbXg!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1
Kauņa
www.google.lv/maps/@54.9013344,23.9750733,3a,75y,332.9h,87.02t/data=!3m6!1e1!3m4!1sqK2hdwRo6n1z2zExktdwtQ!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1
Ventspils! Cita republika!
www.google.lv/maps/@57.3872163,21.5850288,3a,75y,117.66h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1s-ZPiVOWIglGTd5WDMbhg4g!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1
Parīze. Triumfa arka. 8 ielas, kopā 18 kustības joslas pienāk aplī un aiziet!
www.google.lv/maps/place/Arc+de+Triomphe/@48.8736188,2.2929032,17z/data=!4m5!3m4!1s0x47e66fec70fb1d8f:0xd9b5676e112e643d!8m2!3d48.8737917!4d2.2950275
Berlīne
www.google.lv/maps/@52.5151102,13.3496192,3a,57.6y,202.47h,82.6t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2c1NvGY5Dt-LcN9y-7EiZA!2e0!7i13312!8i6656
Vācijā uz auto bāni darbojas princips - netraucēt un garantēt drošību. Pa labo pusi Tevi neviens neapsteigs! Maksimālā ātruma ierobežojums 120, vai dažviet mazāks, kādu brīdi, ir saprātīgs. Vācijā tieši lielais ātrums disciplinē katru braucēju. Smagos noliek dažviet vienā joslā desmitiem kilometru.
Tikko ir "ziepes" uz ceļa visi slēdz avārijas ugunis.
www.google.lv/maps/@54.8921748,24.0033898,3a,75y,247.63h,86.74t/data=!3m6!1e1!3m4!1sNrQnLvzai3Ksp5ZOnib-mQ!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1
Tāpēc ka prāta nepietiek organizēt satiksmi!
www.google.lv/maps/place/Str.+des+17.+Juni,+Berlin,+V%C4%81cija/@52.5141157,13.3470435,17.01z/data=!4m5!3m4!1s0x47a851af29592ec7:0x2ecafea6dc270a3b!8m2!3d52.5141157!4d13.3492375
Katram uz ceļa ir jārīkojas "TĀ", lai neradītu bīstamu situāciju!
Bija un ir Ceļu satiksme Likuma 19. pants! Palasi.
"Aansis" laikam nekad nav sniedzis tehnisko palīdzību un striķī nav vilcis citu auto.
Ja nav argumentu un pietrūkst analītisko spēju, tad pēdējā iespēja ir personiski apvainojumi.
Medicīniskā izziņa ir kāda lobēts bizness, jo no tās tāpat nekāda jēga nav! Pensijas vecumu palielināja, bet daudzās valstīs pensijā iet no 57 gadu vecuma.
94 gadu vecumā atteica dot īres auto un vīram tā bija katastrofa, kā tā var.
Vienreiz dzīvē katrs iet pēc izziņas uz tvaika ielu, ka ir pieskaitāms, bet kad atsitās pret priekšā braucošā auto aizmuguri, tad pēkšņi kļūst nepieskaitāms - nav ievērojis distanci! Spriedums visiem, uz emociju pamata, gatavs!
Būtu izcili skaiti, ja Tu kopā ar Ati atnāktu pie savam vecumam līdzīgiem, tikai autobusus stūrējošiem vīriem un es ceru, ka viņi Jums abiem atvērs acis uz dzīvi reālo!
Es neatceros kad pēdējo reizi būtu strauji bremzējis, arī uz Viļņu un Kauņu braucot, jo nekas pēkšņi uz ceļa nenotiek, viss pamazām nobriest, ja vēl spēj kontrolēt stāvokli savam auto aizmugurē. Bet no komunikācijas uz ceļa ar savlaicīgiem signāliem, kuru slēgšanai katram sava "norma", rodas smagas sadursmes. Aisbergam redzamā daļa ir - "Ievēro distanci", neredzamā daļa viss pārējais, CSN rakstītais, bet ļoti daudziem nesaprotamais.
Solis pirmais, policija pārtrauc vienā virzienā braucošo sadursmē apvainot tikai aizmugurē esošu, ārpus pilsētas vainīgs viennozīmīgi ir priekšā esošs un tad katrs nākamais solis notiks automātiski. Kā vārdā notiek apdzīšana, tad strauja bremzēšana, bez signāliem manevrs!? Bez vieglajiem pa ceļiem brauc arī smagie un autobusi. Svarīgi panākt, lai katram pietiktu prāta rīkoties "TĀ", lai neradītu bīstamu situāciju. Līdz šim katram otram ir spēkā CSN prasības, kāpēc ne katram.
Vairāk nekā pusei šoferu bezmaksas pārbaudē problēmas ar kvēpu filtru; katram desmitajam vēl vasaras riepas
24
Vai ar birstēm automātiskajā automazgātuvē var saskrāpēt auto — saskrāpēt motora pārsegu? (+ VIDEO)
20
Laikam Igaunijā ir patiesi "šiki"! Uz robežas divi ātruma limiti.
ec.europa.eu/transport/road_safety/going_abroad/estonia/speed_limits_lv.htm
CSN vienkārši vajag pildīt! Pirms jebkura manevra virzienrādītājs! 5 sekundes nav nekas pārdabisks, ja normāls cilvēks 3 sekundēs pieņem lēmumu. Tas ir izpētīts.
Protams, Tu vari to visu nedarīt, ja CSN ir pildāmi tikai katram otram ar vienu vienīgu "distanci"! No "auzām" vajadzētu tikt ārā.