imzz rakstīja: Arī ASV ceļi nav tīrīti un kaisīti ( pietiekami ):
Pa dodamies ASV? Tavu ,,gandrīz neapturamo,, nošāva iespējams. Kas tad tos ceļus lai tīra?
imzz rakstīja: Arī ASV ceļi nav tīrīti un kaisīti ( pietiekami ):
Pa dodamies ASV? Tavu ,,gandrīz neapturamo,, nošāva iespējams. Kas tad tos ceļus lai tīra?
Tur mācīs kā uz apledojušas brauktuves, gadījumā uzlikt riteņiem ķēdes, trosītes vai citādas pretslīdes zeķes? Vai ja esat ticis avārijā, kā rīkoties lai jūs tur jau nākošais L nenobrauc, neuzbrauc? Vai priekšroka būs auto vadītājiem ar mazu stāžu vai vienkārši lauku drifteri aizbrauks pavizināties for free? aizņemot vietas apmācību laukumos?
0pis rakstīja: Par to var piekrist, zīmēm jābūt redzamām pēc iespējas labāk un nav jābūt kokos, vai novietotas citādāk nepareizā veidā. Vienīgi - vai asistenti ir tas, uz ko jāorientējas kā uz standartu. Kaut gan....ja tie visi darbojas puslīdz vienādi - lai tak ir, sliktuma no tā nekāda nav. Galvenais, lai viena asistenta lietotāji nesāk kariņus ar dienestiem, ka viņiem vienīgajiem vissirslikti un lūdzu, pārtaisiet "kā nākas".
Visirslikti tikai tādiem dien ēstiem, kuriem vajag tikai naudu. Lai var ata tālu strādāt. Mēs un Jūs redz dienestus, kas domā PAR. Lohi balso ar kājām.
0pis rakstīja: Tāpēc jau ir cilvēks pie stūres - to neviens nav atcēlis. Sistēma daudz kur apjuks situācijā, kas cilvēkam nerada šaubas vai grūtības.
Tā jā, šī būtu īstā situācija par ko jācīnās iAuto un. Zīmes novietotas neatbilstoši, neredzami, neuztverami pat moderniem asistentiem. Pa kādu attīstības ceļu ejam/brucam. GOST? A virzienā vai EU?
Piemēram, liekam lai uztveramāk, atvirzām no pašas neloģiski novietotās lokācijas, kustības virzienā, tālāk 20m/30m un zemāk!!!
Tas pats ar luksoforiem, pretējos neredz, savējais augstu gaisā. Stāvot pie STOP līnijas, jāskatās caur jumta lūku!? Kur palika mazie dublējošie? Arī velo un citiem kas koncentrē skatu uz krustojuma situāciju nav redzes leņķī. Gribās ekonomēt luksoforus paskatieties USA virzienā. Tavējais otrā pusē krustojumam...
Gaismas sek atskaites tablo līdz dzeltenā signāla ieslēgšanās sākumam!??
Sāk parādīties kas daudz interesantāks, ka nesanāk pašiem izvēlēties braukt uz tiem 30 😍
jauns.lv/raksts/zinas/641671-satiksmes-kontroles-kameras-riga-fikse-vienu-csn-parkapumu-pec-otra
Izglītoties nekad nav par vēlu. Ne depotātiem ne apakšniekiem. Kaut kāds mūsu, te pienesums jau kādam irA. jO iA apmeklē pat saeimas sēžu laikā 👍 un fūrētājs pie stūres.
Maris rakstīja: AFD savā priekšvēlēšanu debatēs runā par atomelektrostaciju darbību atjaunošanu Vācijā!
Runāt nav malku cirst. Viņas nevar ēst palaist otro reizi. Jo ir jau resurss izstrādāts, un arī ļoti dārgi pati palaišana s procedūra. Tās runas ir populisms.
Kur redzēts auto i apskatnieks
650 rakstīja: Tieši tāa, noslēgt visu un visus! Personīgi "aizklauvēties" līdz katram tam (centrā mītošajam vai to apmeklēt ieinteresētajam) Gudriniekam, kurš pagaidām ir lepni iedomājies, ka uz viņu "tas viss" neattiecas.
KāDs, iAuto piemēram, var nobraukt pa to Balasta dambi un pavērot, tās gudrās auto sistēmas dzīvē, piefiksē to 30 neredzamo/slēpto, pēc GOSTA? uzlikto zīmi vai nē?
darklight rakstīja: Viens otrs komentātors nav iebraucis, ka netiek apspriests pagrieziena aizliegums kā tāds, bet gan fakts, ka par vienu pārkāpumu soda DIVREIZ! Manuprāt, tas ir absolūts tiesiskais bezpriģels.
Bezpriģels ir braukt 2x pārkāpjot? Ne?
GTD2 rakstīja: BMW dīleris, būtu labāk stāstījis par savām sametinātām un sasmērētām auto virsbūvēm, nav jarunā par to ko neko nejēdz
🙈😂 https://www.youtube.com/watch?v=Q83LT9i6TuM
Nu ko te var ņemties, tur tas vietējais ass, tak zinĀja kur brauC! TagaD raud pa visiem un visām malām. Šeit gan tik viena un tā pati nianse, tās standarta augstĀ, varētu nodublēt ar maziņām nestandarta plastmas ūda zīmēm, Aču auGstumā!
endr4 rakstīja: Pilnīgi nejēdzīga, nepamantota un kaitnieciska rīcība, uzbrukums sabiedrības klusējošajam un strādājošajam vairākumam.
Šajos ceļa posmos, piemēram, Miera, Grostonas, Vesetas, Daliņa, Lāčplēša u.c. satiksme notika brīvi un droši ar 50+10kmh visu šo laiku un autovadītājiem, kas objektīvi ir biežākie ielu lietotāji un objektīvi ir aktīvākā sabiedrības daļa, viss bija pieņemami un visi droši tika ar visu galā.
Dažu marginālu nirodiverģentu grupiņas kopā ar saviem aizstāvjiem RD, pārvērta normālu satiksmi par sodāmu.
Bez pētījumiem, bez aptaujām, bez LIELĀKĀS (nevis skaļākās) ielu lietotāju grupas, vai reālo to ielu iedzīvotāju aptaujāšanas, nolēma, ierobežot esošas tiesības braukt 0-50kmh uz 0-30kmh.
Tātad iespaidi - negatīvi, un visiem, kas nevēlas tikt ierobežoti un sodīti vēl vairāk būtu aktīvi jādodas uz vēlēšanām un jābalso par jebko, izņemot JV/Par/Pro un viņu koalīcijas biedriem!
Velo uc būs drošāk. Kaut ko jāziedo, arī lai mazinātu wāzes braucējus. CSN lielākā daļa nezin, neizprot, nesaprot.
Un agrāk visur apdzīvotās vietās bija 60 un pat kravas auto sportoja 70 pa Rīgu, lai tikai kurš pirmais žūpnīcā...Tie laiki pagājuši.
0pis rakstīja: Parunājam par auto vadītājiem, kas lisapēdistiem brauc gar pašu elkoni. CSN tas nekādi netiek reglamentēts, ir tikai t.s. kampaņas no Šampaņas "2m, skaties tu man" kas ir būtībā vēstule draugam, nevis saistošs dokuments.
650 augstāk pieminēja krietnumu kā ceļu satiksmes faktoru, tad kā nosaukt vadītāju kas uz ceļa bez citiem TL pabrauc gar velosipēdistu 80kmst ātrumā tik tuvu, ka tam sāk plīvot apgērbs? Starp metru un 50cm.
Kādi ir ierosinājumi?
Tu L ??? Te pat 3 no 30 neatšķir! Ne ātrumu, ne attālumu, ne distanci! Noņem rozā brilles.
Šeit varēja pie ik katra staba pakārt, tādas mazāka izmēra un no plastamasas zīmītes, un nedaudz zemāk, kā standartā. Tur kur cilvēki dzīvo, ne pastalas, ir tādas novērotas. Tur arī nav nekāds A bānis kur laicīgi jāskatās tālē. Te piemērs vienk randomā www.google.lv/maps/@51.3928224,-0.1087335,3a,61.1y,183.84h,82.58t/data=!3m7!1e1!3m5!1sY8r0S4mh7otJnxCl7sddjg!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fcb_client%3Dmaps_sv.tactile%26w%3D900%26h%3D600%26pitch%3D7.423162165376539%26panoid%3DY8r0S4mh7otJnxCl7sddjg%26yaw%3D183.837591934756!7i16384!8i8192?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDIwNS4xIKXMDSoJLDEwMjExMjM0SAFQAw%3D%3D
core droši ņem ciet👍 ļoti laba cena! Bet tikai ar nosacījumu, ka ir savs serviss un mehs...Eļļas kanniņu bagāžniekā un seko līdzi katiem. Kad viņi sāks birdināt savas keramikskās smiltiņas caur abām turbo pūtēm tajos silindros būs tādi svētki maciņam, ka maz neliksies. Cik tam tur ķēdes matoriņam maiņa? Karoč K€€€ lidos kā pa reni🙈 utt uc...Apkope ātri vien sasniegs to summu ko atdevi par pašu tačku.
iciks rakstīja: Lūdzu, te par 10k:
citroen.andremotors.lv/modeli/ami
Braukt var un elektrisks. Protams, kā jau darklight izteicās, tas vairāk mopēds, bet nu reklāmā jau sīkumos neizplūst
Paldies, dies es šo tad labāk izvēlos. www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/i3/cfgcoh.html
650 rakstīja: Trīsdomīga situācija.Konsultantiem/maksā- nu tas būtu normāli.Kurš gan šodien ies par velti laiku tērēt vai kādu lohbezmaksas padomu dot.Nu izņemot var'būt ja kkādi iA komentētāji.Ideja kā tada arī itin laba,plus ja vēl ir reāli interesenti.Jo NAV praktiski vairs neviena bezmaksas plača.
Vienīgi ka tāas tradicionālās bažas par izdevumu/ieņēmumu patieso apmēru un sadali.Cik daudz ir patieso iesaistīto (pr-nieki,to vietnieki,plača īpašnieki un trases sagatavotāji, konsultanti,sniega/ledus piegādātāji,uttt).
Un vēl cits jautājums ir par demagoģiju un liekulību.Kas robežojas ar atklātā textā Nekaunību.Jo NAV tāda "trases" braucēja, kurš savas tās iegūtās iemaņas nebūtu izmēģinājis uz reālas publiskās brauktuves.Nav!
iĀ vakar vakarā 650 reižu varēja Tukuma raj lielajos cēļ tieši izjust tās iemaņas. Melnais ledus un čupas. Sānu vējā auto skaisti plīvoja/peldēja. Nebija to stūri nemaz jārausta. Ar trimeri kursu pieregulē un poļjot normaļnij...