Viņiem vajadzēja aizturēt Kearsarge desanta kuģīti. Tad būtu bijis lielāks prikols.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Viņiem vajadzēja aizturēt Kearsarge desanta kuģīti. Tad būtu bijis lielāks prikols.
WALA tas jau tik uzvedinošs vai provocējošs jaut bija. Skaidra bilde, ka aizsargā. Bet tad man paliek tā jocīgi, ka krievijas fūres te brauc ar ķtr kravas tačkām un koks viņ zin kas tur viņiem var atdalīties vai pārplīst…
jĀ WALA tā viš i, bet ko saki par, piemēram EU neatbilstošu transporta līdzekļu/tehnikas te lietošanas aizliegumu, bez attiecīgas sertifikācijas? Piem LT var USA reģistrēt uc utt tamlīdzīgi mūsu līdzīgajā/vien savienība EU?
Vis tā lielākā kļūda ir Gopņiks, kas pat auto modeli un izlaiduma gadu te nenosauc 😁 Bet nu mums jautri, te uzjautrināties, par asprātīgāko atbildi 👍 Izskatās pēc kārtējās iAuto tēmas par tēmas aktualizēšanu…
uupis rakstīja:
Žēl ka Ūpis nebija tajā pieturā - bradypusam būtu vēl viens vatņiks kuru apraudāt!
Tev vajag vasarā aizbraukt uz to jūrasmalu kur PP netiek galā ar līdzīgiem bumbotājiem peldšortos…Varēsi izvingroties uz nebēdu.
Tu saki, nu nu…Kas bija, kā minimums, pat te pierīgā ar to pārkraušanu?
Viss nāk un aiziet tālumā, un 650X sākas viss no gala…bērza zara. Vajag zāģēt!
Līču-Laņģu klintis netālu no Lodes ķieģeļu fabrikas. Patreiz vēl ir tā lieliskā iespēja tur pašiem savu kanjonu apskatīties un izbaudīt. Saplauks lapas būs ierobežots tālskats. Iesaku👍
Piem esmu izgājis Angels Landing un ir skaisti, savs tas šarms. Bet tepat ļoti daudz kur iet un ar vēsturisko un dabas skaistuma pieskārienu! Un forša domubiedru kompānija ar tik daudz visādiem pastāstiem, faktiem, kas netā nemaz nav atrodami. Tas ir tik jauki, tādā spontānā kopā pasācienā pie udžiņa beigās pasēdēt. Camino de santiago takas pa neciliem Francijas mazajiem necivilizētajiem kalnu ciematiem…Nu jā vajag fizisko, tas nav kopčiku pie baseina sūkt.
GTD2 un līdzīgi domājošs personāžs. Bet kā taD iAuto tā?
Šeit pat netiek ņemtas vērā citas EV priekšrocības. Tie km ir subjektīvi, kādas nu kuram ir vajadzības.
Esam piedzīvojuši to brīdi ka līdzīga izmēra, jaudas un aprīkojuma EV un ICE maksā vienādi. Tā kā draugam un man abiem ir škodas, man elektriskais Enyaq, bet viņam - Kodiaq, kuri šobrīd jauni maksā līdzīgi, varam salīdzināt, kādas varētu būt automašīnu ekspluatācijas izmaksas uz 10 gadiem (200 000 km). Tā kā mēs abi esam nobraukuši nedaudz virs 100 000 km, ir jau kautkāds priekštats par veiktajiem un plānotajiem apkopes un remonta darbiem. Abiem auto garantijas ir beigušās (virs 100 000 km. Abi auto ir 2021 gada)
Te būs tabula, kura ir izveodota balstoties uz pieredzi auto servisā apkopjot un remontējot šādus ICE auto, un paredzot kādas izmaksas gaida ICE motora apkope līdz 200 000 km.
ICE KODIAQ:
apkopes ik pēc 20 000 km (eļļas, filtri, utt)
Bremžu uzliku un disku maiņa
Ātrumkārbas (DSG) remonts uz 120 000 km - 1200 eur
Un citi, ar iekšdedzes dzinēju saistītie remonti.
Piekares remonti (stabilizatora atsaites, bukses utt)
EV ENYAQ:
Apkopes ik pēc 50 000 km. Katra ap 300 eur.
Bremzes nebūs jāmaina līdz pat 200 000 km, jo uzliku nodilums uz 110 000 km ir 20%.
Divu stabilizātoru bukšu nomaiņa.
Protams - var notikt visādi kāzusi gan EV, gan ICE ārpus garantijas laika, kas maksās 5 vai 10 tūkstošus eiro. Bet šādus ekstrēmus gadījumus te neapskatīsim.
Ar EV, manuprāt, ir tā, ka katrs izvērtē savas braukšanas vajadzības. Nē nu ir arī, kas pavelkas līdzi trendam par. Bet tā pat kā piem aigi vai Jurčiks no autospeci kas izvēloties EV tačku kā nosacījumu nr1. skatās uz sēdekļa pagarinātāju…vai ko līdzīgi specifisku kā pneimopiekari, lai aizbrauktu 1x nedēļā 4,5 km uz Sāgu pēc desas ar sieru…Tur tak kājām veselīgāk aiziet!
Vienk to aigi, sasmidināji, ka rēķinot mistiskus tonn/km atradi sev attaisnojumu kā ekonomisko raudi izvēli pieminot Kona. Te salīdzināšanai derētu tikai vienīgais arguments, ja tavs ķermenis nevar satilpt piem Kona vadītāja vietā…
aigi kaut kā tā tas 22kW/100km…
Ieliku Tev 👍 un lai labi ripo un auto priecē. Bet tas aprēķins ir maigi sakot interesants. Skaidra bilde, ja patīk meita nevis mātes kleita, viss bumbās. Tomēr minētais cipars 15kW/100km ir atskaites punkts. Un Korejas izstrādājumiem ir vēl tex nianses, kas ir pat patreiz joprojām vitāli aktuālas. Lēni garu arī iAuto biedri no negatīvā pārsēžas uz pozitīvo 🤣
…un priecājies kamēr var. Īles bunkurā bija mazākums, pret pārspēku. Uz ko viņi cerēja nakts melnumā? Vai tik mēs paši to zaru, kārtējo reizi, atkal nezāģējam?
Bradypus rakstīja:
Zaļos jūsmiņus, kas vispār saprot par ko ir runa un spēj uztvert ironiju uz pirkstiem var saskaitīt pat neuzmanīgs galdnieks.
Vienreiz Tev ar pirkstu jau parādīju, uz kuru pusi ir mežū! Beidz izlocīties. Tur var zupu uzvārīt bez elektrības, autonomi.
Saraksts ar kruīza kuģu laikiem Rīgas ostā.
Te kruīzkuģu saraksts Rīgas ostā.
Tādiem Bradypus un imzz līdzīgajiem derētu zināt, ka EV uzlādēt arī var ar ģenerātoru ice. Bet labāk ir jau popularitāti gūstoši saules paneļi ar akumulējošu iekārtu, kas ļauj lādēties EV naktī, kad lietotājs atpūšas. Bet varat raudāt tik tālāk, un priekā sist plaukstiņās. Kur nez brauksi, ja visur apkārt nav elektrības?
Tik piem šim Francijā dzīvojošam cilvēkam viss ir autonomi uz baterijām. Arī māja.
Viencexpercs rakstīja:
Naudasmaiss rakstīja:
Latvijā ir unikāla un principā neskarta daba. Tā salīdzinoši ir super tīra, nesamēslota daba, kādu reti kur eiropā vēl var atrast. Var redzēt, ka tu vispār nekur neesi bijis, jo pat Zviedrijas ziemeļos, kur tevi aizved ar vintakrilu, ej, un pēkšņi pie upītes sūdu čupa. Par valstīm vāciju, franciju, spāniju, kas no mums uz rietumiem es vispār negribu runāt, tur neskartās upēs ūdentiņš ir netīrāks kā boldžas sūdu grāvis. Par āfriku es pat nevēlos domāt, tā ir miskaste.
Mums pietrūkst tikai reklāmas, jo visi ārzemnieki, kuri ir pabijuši Latvijā pie dabas, ir reāli starā.
Vecrīga sen jau vairs nav topā, visi čigāni ir pārvākušies uz tallinas kvartālu.
Tikai šeit visi komentāri ir par tūrismu, nevis neskartu dabu.
Tūrisms - tas ir tās "unikālās" dabas pārdošana.
Lietuvā, Igaunijā daba tāda pati. Tikai viņi to māk pārdot. Aizbrauc uz Lietuvas "neskarto dabu" tevi gaidīs 10 dažādas atpūtas iespējas ( msakškeres, velosipēdi, laivas nomā, utt), tīras mājiņas, telšu vietas, bet Latvijā - tikai vieta kur uzlikt telti. Un pats domā, ko paēst, kur dabūt inventāru un ko apskatīties, un priecājies, ja pie tevis naktī neatnāks vietējais alkāns Serjoža un neko no tevis nenozags.
Protams, pārspīlēju, bet tā ir. Lietuvā kempingi, neskartās dabas apmeklējumi ir daudz patīkamāki.
Ok, pagājušajā nedēļā OZO hallē Ozolniekos junioriem starptautisks hokeja turnīrs. Tur arī senči līdz, naktsmītnes, ēstuves un veikalingi! Tas tad pie kā kā?
Labrīt no rītA, bet mēs jūs mīlam.