Redziet, cik cilvēku, tik viedokļu. Man gan liekas, ka korejiešu autobūvētājiem ir izdevies pat ļoti interesants auto. Kaut gan jautājums, vai Hyundai vairs jāuztver kā korejiešu auto pie tām aktivitātēm, kādas viņi veic Eiropā.
Virsbūve sportiska, mazliet pazema, bet arī airodinamiskā pretestība nav liela. Ja automašīna testa versijā būtu bez lūkas, kas iekšējo apšuvumu padara "biezāku", braucējs ar augumu 1,90m justos pavisam labi. Vadītājam un blakussēdētājam vietas ir daudz, bet arī aizmugurē sēdēt var, testā mašīnā bijām četri pieauguši vīri, viss kārtībā. Ņemot vērā, ka elektromatora barošanai nepieciešmais "barības bloks" ir lielāks kā mobilajam telefonam, arī bagāžas nodalījums ir pieņemams. Automašīnai ir laba apdare, nekas nečīkst un negrab, skaņas izolācija mašīnas aizmugurējā daļa varētu būt labāka, bet to atsver stereosistēma  
 . Par patēriņu. Testu sākumā vidējais rādītājs bija 4.7, pēc lielā brauciena 6.2. Nu tā.. Bet ņemsim vērā citus ciparus: attiecība ekonomiska/normāla/agresīva braukšana sākumā bija 45/50/5, tad pēc testa 41/40/19. Svētdien nobraukti 60 km pilsētas ciklā vidējo patēriņu samazināja jau līdz 5.6 l/100km. Manuprāt neslikti, jo testa brauciens pa šoseju nav īstā vide kurā vērtēt hybrid priekšrocības. Iepriecināja adaptīvās kruīzkontroles darbība, arī joslu asistents un aklo zonu brīdināšanas sistēmas darbojās nevainojami. "Jautra" likās ar kāju vadāmā stāvbremze. Kas nepatika? Dēļ aizmugurējā pārseguma vāka konstrukcijas skats uz aizmuguri salona spogulī neko daudz neparāda. Bet tāpēc jau ir sānu spoguļi. Paliek jautājums par cenu. Ja tā būs solīto 23-25 tkst. robežās, tad domāju, ka drīz vien redzēsim šo auto ielās. Sevišķi pie jaunās nodokļu politikas, kuru mēģina pievilkt pie CO2.


















Man jaunā Škoda likās ļoti sakarīga. Teicami sevi parādīja gan uz piesniguša līkumota ceļa, gan pilnīgos bezceļa apstākļos, gan uz šosejas. Pie tam šoseja būs "mājas trase" absolūtajam vairākumam Škoda Kodiaq, līdzīgi kā visiem krosoveriem Latvijā. Salons plašs un ērts. Uzskatu, ka šis varētu būt ļoti labs ģimenes auto.
Kontrolpanelis ar analogiem rādītājiem man likās korektāks un pierastāks par digitālo. Multimēdiju sistēma ērti lietojama. Jau kolēģa pieminētā automašīnas "akustika" vienkārši fascinēja, vari sarunāties ar aizmugurē sēdošajiem nepaceļot balsi.
Nevar nepieminēt arī kādu mīnusiņu. Nolaižot otrās un trešās rindas krēslus, neveidojas gluda virsma.
Personīgi es nemēģinu salīdzināt vai Škoda labāka par VW vai Audi. Katrai markai savi plusi un arī sava auditorija. Bet Škodas centieni paplašināt savu pircēju loku ir nepārprotami un, man liekas, ka viņiem sanāk. Tagad galvenais sagaidīt cenu lapu un cerēt, ka arī tā patīkami iepriecinās.