Nu tā - kā reiz šonedēļ veicu apkopi sakarā ar 30 000 nobraukuma tuvošanos. Veica vispārēju inspekciju, eļļas + ar to saistīto pričindāļu nomaiņu un salona gaisa filtra nomaiņu. Teica, ka viss ir vislabākajā kārtībā.
Jā, pie 20 000 km pielēju 1 litru eļļas, bet pēc tam līmenis nebija krities. Iespējams, ka saistīts ar lielāku slodzi zemākā temperatūrā, bet saka, ka Longlife dzinējiem ar to jārēķinās.
Sūdzību īsti nav. Nedaudz aizdomas bija par nelielu bremžu čīkstēšanu ziemā, mitrā laikā, bet saistu to ar netīrajiem ceļiem. Arī servisā teica, ka ar bremzēm viss kārtībā.
Vēl viens sīkums, ko kaut kad pa garantiju aizvedīšu pie elektriķa - multimediju sistēma neuzrāda t.s. "album art", jeb mūzikas albuma attēlu, ja atskaņo mūziku no Bluetooth. Galīgi netraucējošs sīkums, bet kārtībai jābūt
Tad nedaudz paeksperimentēšu, kā auto uzvedas ar 98. degvielu. Uz bākas rakstīts, ka minimālais ir 95. markas benzīns, lietotāja grāmatiņā rakstīts, ka var arī augstāku liet, bet baigo efektu var negaidīt. Nu kādu 3. uzpildi pēc kārtas esmu veicis - varbūt subjektīvi un placebo, varbūt ne, bet liekas, ka dzinējs ir nedaudz klusāks un bišķīt atsaucīgāks līdz 3500 apgr./min.
Auto VW Tiguan I 1.4 TSI 125 Zs ar 6 pakāpju manuālo kārbu
















Es izskatītu Audi Q2 1.4 S-tronic Sport, kas bāzē maksā 26 070 EUR. Par pārējo naudu var sabāzt diezgan pieklājīgu aprīkojumu, gan Tevis prasīto, gan vēl šo to, piem, adaptīvo balstiekārtu. Visai iespējams ka Seats vai Golfs par šādām naudām būs daudz krietnāk piebāzts ar visu ko. Bet Q2 likās ļoti baudāms auto gan pilsētai, gan arī izbraucieniem ārpus.