iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Konuss 08.03.2017 15:32

Ka tik drīz neparādās ziņa, ka Lielbritānijas Ulbrokā, no ražotnes nosperti visi gudrie prezervatīvi

Konuss 08.03.2017 15:30

Tas vispār labs! Šobrīd nav tā, ka no katra fonda finansē pavisam kaut ko citu, nekā ir to fondu mērķi?

Konuss 08.03.2017 15:14

Eu, kāda veida riepas labāk uzvedas šitajā slapja sniega šļurā?

Pašlaik pirmā ziema ir Yokohama Geolandar Skandināvu tipa ziemenēm - cepuri nost uz ledus, sniegā pie mīnusiem un sausa asfalta, bet nedaudz izslīd uz mitra asfalta plusos un slapjā sniegā - kupenās un šlurā ir diezgan jāpakārpās (salīdzinot ar sniegu mīnus grādos). Liekas, ka dziļais un raupjais protektors šajā laikā bijis nebijis.

Konuss 08.03.2017 15:05
Konuss 06.03.2017 10:40

Es droši vien marta beigās mainīšu - kamēr vēl laikapstākļi regulāri būs tādi, ka mierīgi var veidoties apledojums, nesteigšos mainīt. Arīdzan diezgan bieži sanāk braukt pa grants ceļiem, kuri pavasarī ir dubļu jūra līdz ceļiem. Tādos sniega/dubļu protektors būs daudz noderīgāks, nekā vasaras riepas.

Skatos, ka ar visu silto bezsniega ziemu ziemenes pat nav īsti daudz dilušas un vēl divas nākamās ziemas mierīgi varēšu braukt.

Konuss 03.03.2017 15:24

Tā - par logu šķidrumu! United oils Ziemas logu šķidruma kanniņa 4 litru maksāja zem 2 EUR (-15 grādiem), 10 litru kanna ap 5.30 EUR (-10 grādiem).

Viršos pašuzpilde 0.90 EUR/l.

Konuss 24.02.2017 11:41

Par jauno divsajūgu pārnesumkārbu darbību var tikai priecāties, cik nemanāmi, bet pārliecinoši viss notiek. No tiem, ar ko braukts, tad visvairāk gribu uzteikt BMW kārbu - vispār neviena aizrādījuma. Kā piespied tā iet. Arī VW un Audi labi pārslēdzas, bet tur gan tā aizture starp pedāļa nospiešanu un reakciju mazbišķīt tomēr ir jūtama.

Ja salīdzina pārkāpšanu no automāta uz manuālo ar pārkāpšanu no manuālās uz automātu, tad pirmajā gadījumā vairāk pietrūkst tā automāta, nevis sajūga spiešanas.

Protams, ir arī izņēmumi - C-HR variators nebija labs.

Konuss 19.02.2017 22:00

Nedaudz lielāks degvielas patēriņš būs lētāks nekā eļļas litrs vai slima dzinēja ārstēšana.

Pašam visu laiku zāģēt nepatīk, tāpēc itin bieži ieskatos, ko dara indikators. Lai gan ir ieradums pārslēgties tad, kad nākamais pārnesums jau sniedz pietiekošu jaudu lai jebkurā brīdī varētu paātrināties, bet atlaižot pedāli auto uzreiz nemirtu nost (ap 1800 apgr./min). Bet tad, kad ir žiperīgāk jābrauc, tad nākas izmantot plašā apgriezienu diapazonā.

Lasot ieteikumus, veidojas tāda paradoksāla situācija. Cilvēkiem liekas, ka lieki forsējot dzinēju, tas tiks vairāk bendēts, tāpēc domā, ka labāk turēties pie zemiem apgriezieniem - arī indikatori to iesaka. Bet realitāte, kā redzam, ir citāda.

Konuss 19.02.2017 21:15

Laikam jaunu topiku netaisīšu - tā pati tēma, bet benzīna dzinējs. 6. ātrums benzīna dzinējam.

Tiguan 1.4. TSI borta datorā pārslēgšanās indikators iesaka pārslēgties tad, kad ieliekot nākamajā pārnesumā motora apgriezieni nokrītas ap 1400 - 1500 apgr./min. 6. ātrumā ap 90 km/h ar turas vien ap 1800 - 1900 apgr./min.

Kāds man agrāk stāstīja, ka nav pārāk labi dzinēju slogot pie zemiem apgriezieniem, jo tad nav tik laba eļļošana. Kāds dzinēju uzbūves speciālists varbūt varētu pakomentēt.

Konuss 15.02.2017 11:56

Paturpinot par degvielas tēmu - konkrēti par 95. un 98. benzīnu.

Reiz Nestes birojā man stāstīja, ka ar 98. degvielu var panākt tādu ekonomiju, ka neskatoties uz augstāku cenu, pārvietoties sanāk lētāk. Kāda jums pieredze?

Konuss 15.02.2017 10:40

Tas tak X6

Konuss 14.02.2017 13:21

Kā neviens vairs uz garāžām kreiso dīzeli nebrauc pildīties?

Konuss 14.02.2017 13:20

Jā, ja ir tā Statoil karte ar 4.5 centu atlaidi litrā, ja nemaldos, tad, piem., Rīgā ir grūti atrast vietu, kur sanāktu lētāk. Pēc pieredzes no Statoil lētākās cenas parasti ir Kurbada ielā un Brīvības X Pērnavas, Nestei Satekles ielā vai Senču ielā, Latvijas Naftai - Sporta ielā.

Konuss 14.02.2017 13:16

Nu tikpat labi man VW Passat līdz šim neko īpašu neizteica - jā, funkcionāls, praktisks un ērts - nav īsti kur piesieties, bet garlaicīgi. Izbraucot ar GTE priekšstats mainījās - konservatīvais Passat var būt ļoti interesanta un aizraujoša automašīna. Tikpat labi es arī varu domāt, ka tāds BMW M3 būs baigi aizraujošais vāģis, bet izbraucot sapratīšu, ka īsti neuzrunā, kamēr citi par to čurās karstu. Tiesa, ar M3 neesmu braucis - tas tik piemērs. Līdz ar to, kamēr nav izbraukts, var vien pa gaisiem filosofēt, bet pirms totālas norakstīšanas, ir ar vāģi jāizbrauc. Varbūt, ka tā Lada Vesta ar nav tik traka, kā mums šķiet

Un ļoti forši, ka mums ir iespēja izvēlēties starp dažādu formu un pielietojuma automašīnām, nevis visi braucam ar vienādām kastēm, kurā kāds priecāsies, bet otrs dabūs grauzt nagus, jo neko citu vienkārši nevarēs izvēlēties.

Konuss 14.02.2017 0:11

Nu jau kādu laiku ir sanācis braukt ar daudz un dažādiem automobiļiem. Un arvien vairāk pierādās tas, ka, lai cik loģisks automobilis šķistu, ļoti svarīgi ir tas, kādas emocijas tas rada - un šeit jau parādās stipri subjektīvs viedoklis, ko nevar izmērīt cenā, degvielas patēriņā, vai ledusskapi var ielikt bagāžniekā u.t.t. Protams, ļoti bieži ir jāiziet uz kompromisiem un kaut kas kaut kā labā ir jāupurē, taču uzskatu, ka nevajag automobili mērīt tikai loģiskās kategorijās. Šis arī ir mans subjektīvais viedoklis, apzinos, ka būs daudzi, kas domā pilnīgi pretēji. Katram sava taisnība, gaume, izvēle.

Tāpat arī būs daudzi, kas pirks 'neloģisko' C-HR, kurš, lai cik nepraktisks būtu, spēj sagādāt priecīgus brīžus starp tā iegādi un atkārtotu pārdošanu.

Konuss 14.02.2017 0:02

Jā, ja nemaldos, braucot uz Embūti no Skrundas puses ir ceļš diezgan stāvi iet lejā.

Komiskākais ir bijis uz Eleja - Dobele. Vēlā naktī braucot nācās strauji apstāties, jo uz ceļa bija liela siena čupa - ne pāri pārbraukt, ne gluži apkārt apbraukt - vienīgi pa nomali. Varētu jau tādai test cauri, bet ej nu sazin, kas apakšā.

Konuss 13.02.2017 20:03

Kas jāpērk?

Konuss 13.02.2017 19:13

Agrāk Neste un Latvijas Naftā, ja bija pa ceļam. Bet tagad tikai Statoil.

Konuss 13.02.2017 13:14

Pardon, lampiņu bagāžniekā atradu, bet nemācēju ieslēgt.

Konuss 12.02.2017 21:14

Nu baigi nepārliecina šitais vāğis. No ārpuses simpātisks, bet pie stūres sēžot salasās visādi sīkumi, kas kaitina. Nekādi nevaru ērti iekārtoties - vai nu kājas nav kur likt, vai stūri nevaru aizsniegt. Pilsētas pārbraucienos var pieciest, bet pa šoseju rodas nogurums. Lielais displejs liekas 10 gadus vecs, digitālais pulkstenis 20.. 1.8 dzinējs kopā ar variatoru šķiet samocīts. 3/4 no baterijas vienmērīgā pilsētas režīmā iztērējās 10 min. laikā - degvielas patēriņš 5.8 l/100 km. Bagāžniekā ir JBL subvūferis, bet nav gaismas. Patīkama vadāmība un komfortabla balstiekārta. Apdare arī ļoti labā līmenī, ja nu vienīgi melnās spīdīgās plastmasas būs nosētas ar pirkstu nospiedumiem. Pretēji VWfanam,man ir grūti pielīdzināt Audi Q2, ja nu vienīgi pēc stila un dimensijām.

Konuss 12.02.2017 15:04

Nupat Rīga - Saldus pa A9 - nekur ne trafarētie, ne slēptie

Konuss 11.02.2017 20:12

Jā tas gals un Saldus puse man pazīstama. Es pat tā asfaltētā Pampāļu ceļa atklāšanā tubu spēlēju Kad es tur novembrī braucu, skatījos, ka jau šur tur lāpījuši.

Konuss 11.02.2017 19:09

No antibaudāmajiem tas Saldus - Pampāļi ir labais. It īpaši atkusnī vai lietus laikā. Tur pat arī balstiekārtu var patestēt uz Ezere - Nīgrande, kur līkumā pie Baltākroga ne viens vien ir attapies arumos.

Konuss 10.02.2017 20:44

Kura tā ir?

Konuss 10.02.2017 18:43

Msh - zinošākais foruma biedrs tā laika Audībūvē

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Lasītākie raksti

Jaunie raksti