Interesanti, kādēļ tad 113. punkts nav izpildāms? Šo punktu ļoti labi var izpildīt komplektā ar 119. punktu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Interesanti, kādēļ tad 113. punkts nav izpildāms? Šo punktu ļoti labi var izpildīt komplektā ar 119. punktu.
Vai aizmugurē braucošais laicīgi brīdināja priekšā braucošo par saviem nodomiem neapstāties pie gājēju pārejas?
Vernon, arī uz pakaļā braucējiem attiecas virkne punktu, ne tikai 119. atcelšana.
Nevis mēs te aplūkojam medaļas vienu pusi, bet kamēr mēs runājam par pirkstu, Tu par krānu.
Vai kāds te vaino gājējus?
Un ko aizmugurē braucošais drīkst vai nedrīkst pārkāpt?
Vernon, Ja Tu video redzamo uzskati par strauju apstāšanos, tad Tev ar reakcijas ātrumu kaut kas pieklibo.
Cik garš skrejceļš pēc Tavām domām šajā gadījumā ir nepieciešams, lai apstāšanos uzskatītu par laidenu un Tu neieliktos Irinai pakaļā?
"CSN ir jāpilda no A līdz Z."
Arī 119. punkts ir jāpilda, Vernon! ;)
Vernon, pirms Tu kādu gribi mācīt, tak iemācies konstruktīvi argumentēt. Citādi Tu katru atsevišķo situāciju sasaisti ar kaut kādiem seniem pāri darījumiem, kur kāds nelietis Tev ir iebraucis priekšā. Un tad nu tagad visi, kuri atrodas Tev priekšā ir nelieši.
Protams, ikdienā retu reizi gadās, ka kāds man var ielīst priekšā nebrīdinot, bet atkārtoju RETU reizi. Taču, ja brīdina, man nav lielu problēmu palaist kādu sev priekšā. Un intensīvas satiksmes apstākļos es pastiprināti rēķinos.
Un, ja Tev tik bieži kāds NEPAREDZAMI lien priekšā, acīmredzot arī Tu nenovērtē situāciju un citu braucēju izkārtojumu uz brauktuves, tādā veidā nespējot paredzēt situācijas attīstību.
Tu pareizi saki, Vernon - ir vērts palūkoties tālāk uz priekšu un pamanīt, ka busiņš ir palaidis gājējus, vai četri vieglie vairs nebrauc tik ātri.
Vernons ir Zikovs 2, tik ne kinoteātrī, bet uz ceļa.
Tev uz šosejas arī nemitīgi kāds lien priekšā un zog distanci, ka 119. punkts jāizsvītro?
O, izrādās 127. punkts ir radies pateicoties caurumam Vernona talonā! Smalki!
Kas notiek!? Jau trešajā tematā CSN 10. punkta vietā Vernons slavina Setru
Tie arī ar roku jārāda, tāpat kā bremžu signāli un virzienrādītāji
Tu arī ar karoti mutē ieliki. Jāmāca SAISTOŠI, nevis raujot no konteksta ārā dažādus punktus.. te 10., te kādu citu.
Ir vajadzīgi argumenti par to, kā tu vari spriest/nosodīt nedz mani pazīstot, nedz zinot, kā es braucu. "Esmu nobraucis vairāk, kā tu" vai "visi tā brauc" šeit neies cauri. Tā ir tukša muldēšana. Un beidz dzirdēt(lasīt) tikai to, ko Tu gribi dzirdēt, un uzmanīgāk seko līdzi sarunas saturam. Kā arī seko vairāk līdzi iz ceļa notiekošajam, nevis lasi uzlīmes uz priekšā braucošo automašīnām. Peace!
Kāpēc Tu visu laiku vispārini un pieņem, ka VISI, kas piedalās ceļu satiksmē rupji pārkāpj noteikumus, nerāda virziena rādītājus u.t.t. Ja Tev tā gadās, tad interesanti, kur un kā Tu brauc? Savā braukšanas ikdienā tikai retais tāds gadās un protams, tad attiecīgi arī reaģēju, pieminot slaveno teicienu par ceļa došanu durakam.
Lai gan jāsāk saprast, kāpēc Tev tā sanāk un kāpēc Tu visu laiku gānies - neievērojot distanci un pielīpot priekšā braucošajam aizmugurē, nav brīnums, ka visi manevri un brīdinājuma kļūst par ne savlaicīgi izpildītiem.
Man piemēram nav nekādu problēmu ievērot piemērotu distanci arī pilsētas plūsmā, kā arī palaist sev priekšā kādu, kurš vēlas pārkārtoties, ar signālu to parādot.
Nu tad savus pātarus par priekšā braucošo un drošības garantēšanu adresē tam, kurš Tev nozog distanci, iespraucoties iekšā, nevis tam, kuram Tu aiz muguras nozodz distanci, braucot ar autobusu pāris metrus aiz priekšā braucošā. Citādi iznāk tāda aplama slavināšana - garantējiet man drošību, jo es braucu ar autobusu.
Vernona kults jau pastāv par to, ka tikai priekšā braucošajam ir jāievēro CSN.
Jāsaka gan, šīs Vernona diskusijas par priekšā braucošo garantijām ir veicinājušas paradumu daudz vairāk pievērst uzmanību aizmugurei, taču joprojām uzskatu par lielu muļķību paļauties un visu savu drošību uzticēt TIKAI priekšā braucošajam.
Lai gan, par aizmugures vērošanu runājot, pāris dienu laikā uzradās vairāki kadri, kas tieši lika novērsties no aizmugures - kreiso ksenonu licēji ar nesaregulētiem lukturiem. Bet tas jau cits jautājums.
Pīrādziņ, kā es varu garantēt par to, kā tiek vadīts man aiz muguras braucošs auto?
Par tiem luksofora metriem runājot, ja pareizi atceros, tad autoskolā minēja 25 metrus pie 50km/h kā robežu, zem kuras vēl ir pieļaujams nebremzēt.
Man ir jāgarantē, ka es savus manevrus veikšu atbilstoši CSN. Protams, papildu modrība palīdzēs izvairīties no bīstamām situācijām, kuras būs izraisītas kādam satiksmes dalībniekam neievērojot CSN vai kādu ārēju apstākļu rezultātā(piem., stihijas)
Teikums "GARANTĒT" drošību ir pārāk skaļi teikts. Īpaši attiecinot to uz priekšā braucošo.
Kā es varu garantēt par to, kā tiek vadīts man aiz muguras braucošs auto?
Es pieņemu, ka stāsta galvenajai varonei Irinai automašīna bija tehniskā kārtībā (nav jau nekāds kamazs), un reizē ar bremzēšanas uzsākšanu ieslēdzās bremzēšanas gaismas signāls Irinas automašīnas aizmugurē, vismaz 4 sekundes brīdinot par Irinas izpildīto manevru.