Izdevīgums ļoti atkarīgs no lietošanas paradumiem. Piemēram, vai e auto ir izdevīgs, ja brauc 6000 km gadā un auto paredzēts lietot vismaz 15 gadus :-/
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
darklight rakstīja:
Nu nē, te gan nevaru piekrist. Neesmu EV heiteris, bet, ja tu nevari viņu lādēt mājās, tad ekspluatācija pārvēršas par vienu vienīgu megagemoroju, ko nevar kompensēt pilnīgi nekas. Mājās, protams, nekāda čakara nav, ērtāk nekā benzīntankā braukt.
Ja piemini AdBlue - jā, tas ir labs arguments, kāpēc mūsdienās nevajag pirkt dīzeli.
E auto ienīst ne jau paša auto dēļ, bet politiķu dēļ, kuri to grib uzspiest visiem. Ja atļautu tirgum to sakārtot godīgā konkurencē ar citiem auto, nevienam nebūtu nekas pretī. E auto politiķi cer padarīt pievilcīgus ne tikai ar subsīdijām, bet arī iznīcinot ICE, padarot tos pārmēram dārgus ar nesamērīgām izmešu normām, kas piespiež ražotājus izstrādāt nedrošus un/vai dārgus dzinējus. Nu, piem, man pieņemams liekas kāds auto modelis, bet tas pieejams tikai ar hibrīda tipa dzinējiem. Vismaz man tas hibrīds nav vajadzīgs. Un hibrīds ir "populārs galvenokārt izmešu normu un respektīvi , nodokļu politikas dēļ, nekā citādi.