iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Janozaurs 06.11.2016 9:18

Vajadzētu vēl nodot laborarorijai veikt gumijas ķīmiskās analīzes un ievietot aerodinamiskajā tunelī. Vēl obligāti vajag nosvērt ( vieglākas labākas), un izpētīt riepu nospiedumus uz sniega, tad to nofotografēt un salīdzināt ar policijas ( interpola) datu bāzi, lai nav, tā, ka ar tavām riepām manjaki braukā.

Kā arī, pārbaudīt lai raksts nav nepiedienīgs, jo iespējams, raksts līdzīgs kādam nepiediebīgam vārdam.

Janozaurs 05.11.2016 23:32

Seriāliem vislabākais ir caur datoru - seasonvar.ru

Var saglabāt vietu, kur pabeidzi, ir gan vecie, pavisam veci, gan jaunie. Jaunajiem sērijas atjaunojas katru dienu.

Janozaurs 05.11.2016 22:54

Nu un? Apdrošināšans to apmaksā. Pat octa.

Es savai nevaru nemaz notīrīt, pat ja gribētu. parasti visu ziemu tā arī stāv uz jumta. Tikai daudzums mainās. Un ja birst, tad parasti birst uz priekšu, bremzējot.

Janozaurs 05.11.2016 22:36

Kas tas par garu krokodilu? Kāpēc katru dienu tādu dzenāt? It kā katru dienu vajag zārku vadāt.

Labāk aixam mopēdauto. Ja kādreiz arī kādu zārku vajag aizvest, var paņemt piekabi.

Janozaurs 05.11.2016 21:35

Nevaru saprast, kāpēc pārmaksāt par dārgiem, bezjēdzīgi lieliem ( katru dienu nevajag lielu) auto, piemēram, škodu fabiju? Par tiem jāmaksā ceļa nodoklis, jāiziet tehniskā apskate. Pat speciālas tiesības jādabū, kas maksā lielu naudu.

Un auto ir lieli, grūti noparkoties.

Vislabākais auto ir - mopēdauto!

Ko jūs domājat par aixam?

Janozaurs 05.11.2016 17:22

Un pēc tam atsevišķi uz servisu vest uz balansēšanu?

Janozaurs 05.11.2016 17:16

Nesaprotu, kāpēc vajag pirkt tādu lielu un dārgu auto. Ceļa nodoklis gigantisks, patēriņš milzīgs, noparkoties grūti, praktiski neiespējams, reizi gadā jāmokās ar tehnisko apskati.

Vislabākais variants ir mopēdauto!

Lēti un labi. Nav vajadzība no 4x4. Mopēdauto ir viegls, tas maz iegrimst bezceļos un ja iebuksē, viegli izstumt. Ja reizi mēnesī kaut kas jāved liels, var piekabināt piekabi.

Janozaurs 05.11.2016 11:48

Neredzu jēgu pirkt volvo v70. Patēribš liels, dārgs ekspluatācijā un pārāk liels. Reāli tā kaste aizmugurē katru dienu nav vajadzīga. Var nopirkt pa šo cenu jaunu mopēdauto un piekabi.

Janozaurs 05.11.2016 9:30

Tātad, visu rakstu apkopojums un secinājums.

Jebkurš auto ir liels un to nav jēgas pustukšu dzenāt katru dienu. Arī parkoties ir grūti nu neiedzīsi 4 metrus garu auto 2.5 metrus platā vietā. Arī dārga ekspluatācija. Ceļa nodoklis, tehnidkā apskate, degviela.

Visu šo komentāru secinājums -

MOPĒDAUTO!!!

Ja vajag reizi nedēļā ko lielāku vest, var paņemt nomā ( vai nopirkt) piekabi.

Tikai ģimenei vajag tādus divus. Divi mopēdauto ir pats ideālākais variants ģimenei.

Janozaurs 05.11.2016 9:17

Es gan nesaprotu, kāpēc lieki dzenāt tādu garu universāli. Labāk ģimenei divus mopēdauto. Sieva vienā ar vienu bērnu, un vīrs otrā ar otru bērnu. Ja grib braukt kaut kur tālu, var iznantot divas piekabes.

Plusi - nav problēmas ar parkošanos, lēti, mazs degvielas patēriņš, nevajag ceļa nodokli un tehnisko apskati. Ideāli. Var pat piekabināt divas piekabes, un braukt kā ar mini vilcieniņu.

Bet visas tās lielās fabijas neredzu jēgu dzenāt katru dienu. (C)

Janozaurs 04.11.2016 10:14

Kapeiku skaitītājiem patiks labs, ķīniešu minivens: SAIC GM Wuling Hongguang families.

Motors 1,3 litri.

Janozaurs 01.11.2016 10:35

Neredzu jēgu no tādas?

Ekonomija?

Ja dzīvo Šanhajā, Mehiko vai Ņujorkā, un katru dienu jābrauc lieli attālumi pa tām, tad tiešām sanāks kaut ko ieekonomēt. Bet Latvijā?

Cenas starpība ar to pašu passatu - 1 eiro uz 100 km.

Bet tas ir pa pilsētu. Aizbraucit uz 110 km/h, starpības vairs nebūs nekādas.

" vieglāk ieparkoties, izbraukt" -? Muļķības. Ja cilvēks māk braukt, tad māk.

Janozaurs 31.10.2016 20:42

Paldies par labu piemēru - smārtfons.

Tikai redzi, kāreiz smārtfons tas ir minivens.

Minivens ir 3 in 1. Kravas auto, pasažieru auto un vieglais auto. Ja reiz sāki ar telefonu, tad davai -

Parastais telefons ar podziņām ir sedans. Zvanīt ērti. Ātri var piezvanīt, mazs, tāpēc ērti iebāzt kabatā, turēt rokās. Tāds ir sedans. Ledusskapi neiebāzīsi, meiteņu karsējkomanda neielīdīs, bet braukt - ērti un labi.

Ar smārtfonu nav tik labi zvanīt. Tas ir liels, mitrā laikā grūti numuru uzspiest, un batereja ātri izlādējas. Zvanīt var, bet netik ērti.

Ir spoguļkamera ( kravas auto). Tas ir liels, taisa bildes lieliskas. Smārtfona kamera nav tik laba ( minivens nav tik ietilpīgs kā kravinieks, bet kādu ledusskapi iebāzt var mierīgi). Utt.

Universālis ir 2 in 1. Kravas plus vieglais, bet pasažieri daudz nelien).

Secinājums

Minivens ir universālāks, jeb smārtfons.

Loģiski, ka ērtāk ir atsevišķi turēt trīs mašīnas, bet ja tu negribi trīs - tad - minivens.

Janozaurs 30.10.2016 17:11

Ja ģimenē divi auto, tad ideāli - viens liels, otrs mazs, bet ja tikai viens, tad labāk liels, jo tas ir universālāks. Ar lielu var braukt viens pats, bet mazā 6 cilvēki neielīdīs.

Tāpat kā ar visu pārējo.

Piemēram, ja tev ir viens objektīvs, tad 18-200mm būs labāk, nekā viens no -18mm vai 200. Un pat kompromiss 50mm būs daudz neērtāk, kā tas viens 18-200.

Janozaurs 30.10.2016 16:49

Paldies, pēc ilguem gadiem, beidzot atradu savu idaleālo autiņu - grand voyager.

Bet par tām parkošanām - tas ur tikai pieradums. Man sieva ar to parkojas bez problēmām, nemaz nerunājot par mani.

Janozaurs 30.10.2016 15:20

Cik bieži cilvēki izmanto 3d funkciju?

Janozaurs 30.10.2016 15:19

Man vienmēr likās otrādāk.

Nav neviena samsunga, kurš kaut reizi nebija remontā. Tas ir ar visām viņu precēm.

Bet tas tā, mani novērojujlmi

Janozaurs 30.10.2016 13:20

Tikai par ko tev prieks? Tev tā rūp autobūves peļņa? Vai prieks, ka automašīnas ražo nekvalitatīvas un dārgas ar mazu resursu?

Tā ir tā "vide". Paši autoražotāji jau sāka rūpēties par "vidi" lai varētu vairāk nopelnīt un neļaut jaunattīstības valstu autobūvei normāli attīstīties.

Janozaurs 30.10.2016 13:12

Es labūk Bjuiku pirktu nekā opeli.

Opelis ir opelis, bet Bjuiks tas tomēr eksotika.

Janozaurs 30.10.2016 12:36

Ja tu aizietu ciemos pie kāda un viņš tevi uzcienātu ar negaršīgu cepeti, tu viņam pateiksi, ka tev negaršīgs cepetis? Nevienmēr. Bieži par nepateiksi. Tu pats uzrakstīji, ka sēdēji priekšā. Kā tu zini, ka tiem ļaužiem bija ērti, ja tu tur pats nesēdēji? Tu domā, ka viņi tev pateiktu -" kāda tev stulba un maza mašīnīte"?

Es esmu izmantojis ļoti daudz mazu - polo, golfs, mikra, panda, logan, kaut kāds hjundajs bija uz divām nedēļām, astra. Es te neskaitu tos autiņus, kuros pāris reizi iesēdos, bet tos, kurus esmu kārtīgi palietojis.

Tu tā raksti - kāpēc lielu ņemt? Bet apskaties gabarītus! Miniveni lielākoties ir mazāki par midsize automašīnām - universāļiem. Protams, ka grand versijas vai tādi lieli busi ( multivan, vito) būs lielāki, bet par tiem es tagad nerakstu. Zafira, avensis verso arī ir miniveni, bet tie ir tikai par 40 (!!!!) CENTIMETRIEM garāki par to pašu golfu.

Janozaurs 30.10.2016 9:16

msh rakstīja: Pēc idejas būtu jābūt otrādi - minimikroautobuss varētu būt par otro vai trešo mašīnu, jo neba četru cilvēku ģimenes ikdienas vajadzībām golfa klases mašīna būs par mazu. Tad jau tikpat labi varētu pirkt VW Westfalia par pirmo mašīnu, jo reizi gadā patīk padzīvot ārpus mājas, un visu gadu braukāt apkārt ar viesistabu un virtuvi...

Protams, ja ģimene ir pieci purni, katrs uz 150 kilo, tad jā, golfa klases mašīna būs par mazu, bet savādāk, nevajag pārspīlēt ar savu "saspiešanos". Un ja arī tiešām četru vai piecu cilvēku ģimene ir tāda, ka vismaz trīs regulārie braucēji ir divmetrīgi, tur vienalga minimikroautobuss ir tik vajadzīgs kā zaķim stopsingāls - tam ir domātas tādas mašīnas kā audi A6, un citas tās klases mašīnas - gan grabažnieks liels, gan aizmugurējajiem vietas daudz, un atšķirībā no minimikroautobusa, braukšanu ar tādu varēs arī izbaudīt.

Par minimikroautobusu jāsāk domāt ja ģimenē ir vairāk cilvēku, nekā salien divās rindās, un arī tad ir mazākas mašīnas. Manas draudzes mācītājs brauc ar dacia logan universāli, septiņvietīgo, jo viņam ir sieva, četri bērni, vecumā no pieciem līdz kaut kādiem, hvz, 12 gadiem, un mutere. Tā kā tur nevienam ratus vairs nevajag, pieņemu ka ietilpība garākos braucienos pietiek. Vispār prikola pēc būs jāpaprasa viņam atsauksme par tās mizas ērtumu.

Jebkurā gadījumā par a6 vai volvo točna ērtāk. Nav kājas iespiestas. Aizmugurē vispār ērtāk.

Tādi spriedelējumi liekas smieklīgi. Uzreiz redzams, ka cilvēks aizmugurē nekad nav sēdējis. Atkārtošos - priekšā sēdēt ērti pat smārtā. Es sava lielā stāža laikā tikai vienā neērtā auto braucu pie stūres - kia ceed. Pat mugura sāka sāpēt. Bet domāju cilvēks kurš pie tādām pieradis, piemēram vw fans teiks, ka arī tādā ir ērti.

Janozaurs 30.10.2016 8:38

Vai var nopirkt divus smārtus ar divām piekabēm. Vienā auto vīrs ar vienu bērnu, otrā - sieva ar otru bērnu. Ļoti ērti un izdevīgi.

Janozaurs 30.10.2016 8:36

Visi iesaka, tad es arī ieteikšu:

m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/lupo/mbbkk.html

Četri cilvēki pilnīgi ietilpst tādā. Ļoti ērta un ietilpīga. Nav vajadzība lielu auto dzenāt katru dienu. Ja nepieciešams kaut kur tālu braukt, vai vest daudz mantas, var piekabināt piekabi. Piekabe plus šis auto ietilpst 4000 eiro.

Es reiz braucu ar lupo. Ļoti ērti sēdēt gan priekšā, gan aizmugurē.

Janozaurs 29.10.2016 1:53

Ja mēs skatamies gabarītus, tad redzam, ka pēc izmēriem tie nav lieli. Liela daļa universāla virsbūves tipa auto ir garāki par lielu daudzumu minivenu. Piemēram, zafira ir īsāka par a6 universāli. Miniveni ir augstāki, labāk pārredzams ceļš, bieži ir augstāks klīrenss. Komforts ir gandrīz vienāds, bet vieta salonā daudz vairāk. Daudziem miniveniem nolaižas aizmugurējo krēslu muguras, kas ir ērti tālos braucienos, krēsli bīdās un/ vai pat ņemas ārā.

Bet otru auto var nopirkt fabiju, ja grib pa lēto uz darbu braukāt.

Janozaurs 29.10.2016 1:33

Ja nopietni, es atbalstu tikai minivenus. Ērti, ietilpīgi. Pārējie auto ir domāti kā otrais, trešais transporta līdzeklis ģimenē, vai cilvēkiem BEZ ģimenes.

Nevaru saprast prieku nopirkt kaut kādu mazu mašīnīti un tad spiesties tajā kā šprotēm bankā un elpot citam cita sviedrus un citus izdalījumus.

Gribu aizsteigties priekšā komentētājiem tiem, kas melo, ka arī golfā, kompaktā sedanā vai kompaktā krosoverī ielien 2.10 metrus garš šoferis bez problēmām. Jā, ielien. Pat smārtā ielien garš cilvēks, bet kā ir aizmugurē, aiz tā divmetrīgā zirga?

Protams, ja ģimenē bērni ir jau lieli zirgi, kuri drīz skries uz visām četrām, vai cilvēki neplāno daudz braukt...

Nu, vai vēl labs variants - panamera.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Lasītākie raksti

Jaunie raksti