Vēlamies paziņot, ka bez sīkdatnēm mēs nevaram rādīt reklāmas, un, kamēr mums nav maksas versijas, to nevar skatīt, neapstiprinot sīkdatņu izmantošanu minimālajā apjomā.
🍪 Sīkdatņu paziņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un analizētu mūsu vietnes datplūsmu. Bez sīkdatnēm vietne nevar darboties pareizi.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.
Nepieciešamās sīkdatnes
Būtiskas vietnes pareizai darbībai. Nevar tikt atspējotas.
Analītikas sīkdatnes
Palīdz mums saprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar mūsu vietni.
Braucu jau 2 gadus ar 2013. gada C-Max amerikāni. Nezinu bēdas un klusums salonā ir pārāks. Vārbūt kādam dīzeļi sit pa ausīm, bet šis hybrid eksemplārs ir nopakots visnotaļ. Vidējais patēriņš 4,7 l/100 - pie 146kW jaudas rezerves tas ir neticami maz. Varu iebērt ogles tā, lai maz neliekās, bet sen tas vairs neaizrauj. IESAKU šo auto arī CITIEM.
Braucu jau 2 gadus ar 2013. gada C-Max amerikāni. Nezinu bēdas un klusums salonā ir pārāks. Vārbūt kādam dīzeļi sit pa ausīm, bet šis hybrid eksemplārs ir nopakots visnotaļ. Vidējais patēriņš 4,7 l/100 - pie 146kW jaudas rezerves tas ir neticami maz. Varu iebērt ogles tā, lai maz neliekās, bet sen tas vairs neaizrauj. IESAKU šo auto arī CITIEM.
hibridauto.simplesite.com/