Tā ir tikai rekuperātora imitācija. Bet ja nav iespējas ielikt lielo, tad arī šī darbojas... kaut kā ...ar visiem 9 no 10 mīnusiem.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tā ir tikai rekuperātora imitācija. Bet ja nav iespējas ielikt lielo, tad arī šī darbojas... kaut kā ...ar visiem 9 no 10 mīnusiem.
Kāda runa! Man arī benzīnniekam ir autonomā. Iekāpju jau uzsilušā salonā. Un fakts ir tāds, ka vairāk nekad mūžā neiegādāšos auto bez tādas opcijas.
Sviestā! Man kā reiz ir bijis TDI. Vispār nekā tuva ar tavu aprakstīto. Pūtiens sākumā ir pietiekami labs, lai bez mīšanas grīdā uzsāktu raiti pie luksofora. Un es runāju par tomātiem, nevis manuālo, kurai robu var pastiept garāku un tas viss pārvēršas vēl lielākā jaudas momentā tieši uzsākot.
Ar robiem arī sviestā! Es pat autoskolā dabūju saprast, ka dažādiem auto ražotājiem ar dažādas jaudas motoriem ir dažādi robu pārslēgšanas momenti. Tavuprāt visiem ir viens? Ja godīgi, es neesmu ne reizi braucis ar tādiem mēsliem, kā tev ir nācies. Izsaku līdzjūtību.
Man personīgi benzīnieks patīk labāk tikai viena iemesla dēļ - viņš ātrāk uzsilst un tāpēc ziemā nav jāsalst 15 min pie stūres. Vai -30 grādos vecajiem lielmotoriem jāsalst visu ceļu, jo nespēj uzsildīt. Jaudas ziņā dīzeļa jauda ir ze best priekš luksoforiem un raitas uzsākšanas.
Bija man darbā viens dīzelis 140zs(?) Passat B8 bomzis vislētākā versijā. Vispār nejutu atšķirību uzsākšanas momentā no 180zs benzīna. Abiem DSG7. Bet tas, kas bomzim ir virs 70km/h ir tikai skaļa rūkšana.
Laikam man ir kaut kāda greiza pieredze. Es protams neesmu braucis ar 1l nematoriem. Man nevienam dīzelim nav bijis sliktāks cēliens kā benzīniekam, jo dīzeliem kā reiz sākuma cēliens ir jaudīgāks un notiek ātrāk. Nezinu, kas tie par lūžņiem jums gadījušies. Protams šeit nav runa par to, kas notiek virs 70km/h, ja zirgi ir mazāk, kā velosipēdam.
Diez vai tas ir jauns fenoments. Līdz ar Alviksa lētajiem mikrouzņēmējiem esam aizauguši līdz piepelnīšanās platformai. Jebkurš šoferis šobrīd var būt taksists. Cik tad liels procents ir adekvātu šoferu? Lūk arī atbilde, kādi ir taksisti.
Mans novērojums, ka daļa nomas auto ņēmēju ir ļoti agresīvi braucēji, kuri par CSN vispār nav dzirdējuši. Nesen bija gadījums uz Jelgavas ielas, kur labais-kreisais līkums. Pa vidu no teritorijas laida smago izgriezties, no abām pusēm jau apstājušās pa 3 mašīnām un smagais pa pusei jau izlīdis. Viens nomnieks ieskrējies un dzen stāvošos un knapi izlido cauri. Nedomāju, ka tādam tirliņam drīkstēja dot tiesības.
iciks rakstīja: Grūti ir Tev, gunbox, jo esi gauži nervozs patiešām. To jau uzrakstīju augstāk un palasot zemāk, pārliecinos atkal.
Tu tikai kārtis liec, vai zīle arī pēc plaukstas? Atslābsti. Gan jau viss būs labi.
Pareizi saproti. Bet kā redzi, ne jau visi ir grāmatas lasījuši un kaut kas vairāk par 3 vārdu teikumiem ir grūti sagremojams.
Viss ir topika tēmatikas ietvaros. Izsaku līdzjūtību imzz. Tev laikam grūti dzīvē.
1. Tev tā ir standarta situācija? Diskutēt par to ir aizliegtais paņēmiens?
2. Uz Krastenes nav nevienas vietas, kur nevarētu normāli pārkārtoties un iebraukt DUSā pēc apgriešanās. Ja tev tur kaut kas liekas sarežģīts, tad varbūt problēma ir vadītājā, nevis ceļa plānojumā?
3. Man ir galīgi nekādas braukšanas spējas. Es tikai ievēroju pašus vienkāršākos CSN punktus. Un tas arī viss. Un ja es esmu tikai amatiera līmenī, tad jautājums, ko dara tie dauņi un lohi un kādā veidā viņi ir ieguvuši tiesības un ar kādām motivācijām instruktori ir parakstījuši papīru pielaist eksāmenam.
Atkarīgs kāda grantene. Ja bijis kvalitatīvs greideris, tad ir līdzenāks nekā liela daļa asfalta. Nerunājot nemaz par tiem posmiem, kur pļeka uz pļekas.
Kas vainas krastenei? Tikai CSN nezinātājs var to vienkāršo satiksmi uzskatīt par kaut ko sarežģītu. Un jo vēl vairāk, ka 3 josla 70% gadījumos kustās uz 50-60km/h.
Nu ja sūdzētājs nezina CSN, tad mudaks ir tieši viņš. Termins "ieskriešanās josla" pats par sevi jau runā. Eksāmenā ieskriešanās joslā nedrīkst apstāties.
Vakar episks gadījums. Jelgavas ceļš virzienā no viadukta pirms Medemciema. Zīme, kur sākas 100, uzņemu kaut kādus 105 un apseidzu tanti, loģiski, ka 100 zīme viņai iedarbojās ar 200m kavējumu.
Tālāk brauc autobuss uz kādi 95 aiz kura kabluks. Kopš ieguvu tiesības, kabluki un miniveni ir atsevišķa suga, kurai vienmēr pievēršu īpašu uzmanību satiksmē un turos pa gabalu ... kabluks nepaskatījās spogulī un izdomāja, ka dzīs autobusu. Izlīda gandrīz man priekšā purnam un tā arī turpināja kādus 200m brauc tieši autobusam pa vidu uz 95. Es šim uzmirkšķinu un nekā... vecim diendusa, modinātājs nav zvanījis. Tikmēr līdz manīm jau atlido Jelgavas lidonis, kuram pat uz auto markas rakstīts X5 ātrāk. Un tantei sveces nostrādajušas un ieskrējusies līdz autobusam jau uz 105, pie paša autobusa bremzē un taurē. Autobuss saprot, ja tam "stikla zārkā" modinātājs nostrādās, būs sūdi un sāk braukt pa pusei jau aiz nepārtrauktās. Un loģiski, vecis pamodās un mēģina kārtoties atpakaļ aiz autobusa.
Šis arī ir skaidrojums, kāpēc Medemciena krustā notika avārijas. Pārāk liels procents nedrīkst atrasties pie stūres. Un ja šādi divi satiekas, tad avārija ir garantēta.
Paturpinot ieskriešanās joslas tēmu. Aizvakar Krasta ielas pirmā apgriešanās aiz Mola prom no centra. 4 dunduki sabraukuši ieskriešanās joslas galā un stāv. Un tur jau vairs neviens nevar ieskrieties līdz 70, lai iekārotos starp plūsmu.
Tikko cits gadījums TikTokā ielikts, kur eksaminātors nometis mēmos arī uz Krastenes un divi duriki pakaļā ieskrējuši.
Kā jau minēju, ja apgriešanās vietā redzam, ka trešā josla ir blīvi aizņemta, tad stājam nost, neuzbraucot uz ieskriešanās joslas 90 grādos pret trešo joslu un izbraucam uz ieskriešanās tikai tad, kad esam atraduši vietu, kurā iekārtosimies. Ja kādam smadzenes līdz tam nav nobriedušas jeb stratēģiskās domāšana gēns ir apaugļošanas brīdī kaut kur izpalicis, tad marš atpakaļ pie kvalificētiem instruktoriem un garantēti ne pie tā dauņa, kurš ir nopircis instruktora kvalifikāciju. Var arī pārkāpt savam lepnumam un aiziet pie skolotāja, nevis čakarēt satiksmi.
Izrādās masveidā dunduki esot sapirkuši sertifikātus. Lielākā skāde, ka statistikai vairs šobrīd nav nozīmes. Līdz brīdim vēl varēja kaut kādu vidējo izvilkt.
Psc reklāma!
Noveco, tas ir absurds jēdziens virzienā uz bintēm. Aptieciņām pēc EU standartiem jābūt 5 gadi no ražošanas. Pērkot veikalā, šis ir jāpārbauda, lai nenopirktu jau 2 gadus nostāvējušu. Bet pēc fakta saturs arī pēc 10 un vairāk gadiem nenoveco.
Tavā gadījuma nav tālu jāmeklē, katru dienu tādu redzi ... paskaties vēlreiz spogulī.
Ha, 2 ļimaki viņam daudz. Katru dienu pa 2 ļimakiem nozog no valsts. Vakcīnās izmest? Tāds sīkums vien ir.
Kāpēc jāņem itāļi par piemēru? Itāļi neņem mūs par piemēru, ka pie lielākas figņas var arī kāds smadzenes ievietot atpakaļ.
Katrā valstī ir kaut nedaudz, bet savādāka braukšanas kultūra. Ā, skaidrs, tātad mūsdienu šofera domāšana ir - ja vienā vietā citā valstī ir siena priekšā, tad visās ieskriešanās joslās jebkurā valstī var uzvesties kā ienāk prātā. Nē, sor, es braukšu pēc LV CSN.
Ieskriešanās un bremzēšanas joslas vispār ir viens kļūdu stūrakmens. Reti kurš ir iemācīts, kas tad ir jādara un tad atrodas visādi, kuri jau iebrauc un arī kaut kur pa vidu vēl apstājas, jo vajadzēs tak ieskrieties vai lēni ripo bezjēdzīgi, jo spogulī aktīvas plūsmas uz 70 spraugu kur ielīst ar savu mazmotora pseido 150hp, nesapratīsi. Tavs piemērs varētu būt līdzīgs Zaķusalai. N-tās reizes esmu redzējis, ka gaida pie joslas uzbraukšanu. Tā vietā lai vismaz tās joslas 10m atvēlēt, lai ieskrietos. Viss brīvi pārskatāms.
Un kā ar pagriezienu rādīšanu? Piemērs Jelgavas šoseja un Rīgas apvedceļš. Viaduktā neviens nejēdz painformēt laicīgi tos, kas brauc lejā, ka viņš ies iekšā. Tas pats uzbraucot augšā. Josla tur diezgan īsa starp uz un no, bet laicīgi painformēt, ka brauks nost nejēdz. Loģiski, ka man redzot, ka cilvēks brauc taisni, būtu jāgriežas virsū un jāspiež grīdā. Bet tādā gadījumā es ar viņu izlīdzinātos un kas zin, ja pagriezienu nerāda, moš arī spoguļus neskatās.
Ā, tad tev liekas, ka es runāju par tiem, kuriem tiesības ir uzdāvinātas? Sor, vecīt, nē es runāju par adekvātu vadītāju. Bet nu katrs jau redz satiksmi pēc savām prasmēm.
Ieskriešanās joslas sākums ir tā vieta, lai novērtētu vai spēsi uzņemt atļauto ātrumu, nevienam aiz sevis neliekot sabremzēties pie ieiešanas joslā. Nevienam tā vieta nav paredzēta stavēšanai bez pamatojuma. Ja nejēdz braukt raiti, tad stūre tev nav domāta. Bet nu skaidrs jau tagad, ka eksāmenā tu izkristu tieši uz ieskriešanās joslām.
Kaut gan.... tu jau vienmēr atradīsi pret baltu pateikt melns un otrādāk. Tā kā tukša runa.
Ei tu nost! Un tādam aunam ir iedotas tiesības. Tu pat nesajēdz, par ko es runāju. Tā vietā lepepojies ar savu gāzes pedāli.
Ja pareizi visu izdarīsi, tad neko negrāmatos. Problēma ar grāmatošanu tajā, ka lielāka daļa pēc apdzīšanas(arī es) nenomet ātrumu, bet atļauj ripojot nokristies.
darklight rakstīja: Ir vēl trešie, kas ar ieslēgtu pavarotņiku apstājas pašā ieskriešanās joslas sākumā un kaut ko gaida. Tas nekas, ka rinda aizmugurē, viņam ir bail (laikam) un viņš nebrauks, kamēr saredzamā attālumā būs kaut viens auto.
Kas te par zaļknābjiem nosalījušies? Pirms kaut ko tirst virsū pirms ieskriešanās joslas stāvošajiem, instruktors tev paskaidroja, cik daudz momentos tu krīti ārā eksāmenā? Vai esi tas tizlenis, kurš aizbrauc ieskriešanās joslas galā un tur stāv, pēc tam traucējot jau divas plūsmas?
Rr19 rakstīja: Tagad tas ir populāri, apdzīt un bremzēt,laikam bail,ka ātrumu nepārsniedz.
Zin, tad, kad sāk izprast CSN, tad vairāk nedomā par to, kur un kā pārkāpt vai kā iespējams tikt nepieķertam, bet skatās uz situāciju un drošību uz ceļa, ievērojot CSN.
Tev neviens CP nepārmetīs, ja apdzīšanas momentā pārsniegsi nedaudz atļauto ātrumu, bet jāsaprot to, ka atgriežoties joslā tev jāievēro atļautais ātrums. Tātad ar bremzēm jānoņem uzņemtais. Es saprotu, ka tev tas ir grūti norijams, bet pamēģini. ;) Tad nebūs jāstāsta ceļmalā bezjēdzīgas pasakas CP, ka veici tikko apdzīšanu.
Vispār jau rekuperācijai ir 3 neizdalāmi atsevišķi iemesli, kurus ar to labo. Un visi šie iemesli ir vienlīdz nozīmīgi un stulbi ir runāt par tikai vienu funkciju. Tātad CO2, ienākošā gaisa uzsildīšana un izvadīt lieko mitrumu no "pārsiltinātas" mājas. Tātad - jebkuras jaunbūves, uzceltas pēc būvnormatīviem, kura nav guļbaļķis. Nav jēgas te kaut ko runāt par gaisa kvalitāti, ja nesaprot, kāpēc liek mājām rekuperāciju. Kā arī ir absurds likt rekuperāciju, ja vēlas tikai uzlabot gaisa kvalitāti.
Bet jā, CO2 mērītājs, kuru nav plāns sasiet ar kādu citu iekārtu, ir izsviesta zemē nauda. Un jo vēl vairāk, ka tai citai iekārtai visdrīzāk būtu jābūt jau savam mērītājam.