Apsteigt un braukt pa joslu nav viens un tas pats. Gan jau izdarīja pareizi, jo patiesībā neapsteidza, bet ja apsteidza - tad pārkāpa.
3 joslu ceļa vidēja josla ir tā pat kā apļveida krustojuma 1 josla - ja nav nekad redzēti idioti, tad var uz turieni braukt tos lūkoties. ![]()



















Izskatās, ka te vieni dīleri nolasījušies.
Runa par šāda auto pārbaudi galvenokārt vai auto nav sists, cik stipri un vai kuzavs nesastāv no 2-3 VIN numuriem. Cik saprotu Nissanam nav spec softa un bloku nepieciešamība, tā kā dārgās aparatūras visas izvilks info. Kustīgie mezgli nav dīlera profesionalitātes līmenī, tāpēc vajadzīgs specs šajos jautājumos. Kā arī specs kuzava deformācijās, jo dīleris visdrīzāk nebūs orentēts, ne ieinteresēts tos atklāt. Kā arī nebūs ieinteresēts pārbaudīt visus iespējamos blokus, vai odometrs nav attīts. Pamatu apskatīs un čau.
Man Volvo pārbaudēs 2 no 5 auto bija tīti - vienam 100km notīti, otram varēja pateikt, ka kaut kas aizdomīgs blokos darīts un nesakrita rādījumi.
Es ieteiktu nevis dīleri, bet kantori, kurš tieši specializējas Nissanos. Tie arī par visām vājajām vietām pateiks, nevis kā dīleris, ka Nissat ir mega kruts un nekas nelūzt.