iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
gunbox 26.10.2017 9:00

Tie, kas uzlikuši lētos gaiss-ūdens tie būs auzās, bet tie parasti arī kamīnu, jotulu ieliek. Dārgajam galam būs auzas pēc patstāvīga -25. Bet jebkurā gadījumā, viss, kas ir uz elektrību un gāzi prasa arī kā rezervi koksnes apkuri. Vienīgā nianse - vai būvvalde ir atļāvusi tajā teritorijā kurināt ar malku.

Ja tev būtu privātmāja tad uz tevi santehniķis uzvārītos , jo granulu katls ir paredzēts siltuma pacelšanai un uzturēšanai, nevis nodošanai kaut kur akumulēt. Starp citu tā ir bieža parādība, kad uzliek aķus nesiltinātā mājā un uz aķim neparedzēta katla. Gāze, sveces tipa katli, gāzu ģenerācijas, elektrība, granulas nav paredzētas likt ar aķi. Arī mazjaudīgi siltumsūkņi, bet tas ir jau cits stāsts. Ja ar malku/akmeņoglēm kurina, tad nepieciešams ļoti jaudīgs katls. Manuprāt vairāk par 3 tonnām akumulatora neliek. Un tas siltināts jau aizņem mazas istabas platību, kur tu 5 bāzīsi. Vēl jaudīgs katls - 2-3x lielāks par nepieciešamo uz platību. Ideāli, ja var 1m baļķus iestumt. Un tad 6h kurinās, toties 2-3 dienas silta māja, ja vien ir tuvu pasīvās standartiem.

gunbox 26.10.2017 8:15

Njā, laikam nevarēja... problēma SSā, ka Superb kategoriju reti kas skata. Pa visu laiku tikai viens zvanītājs, kurš bija arī apskatīt.

Nav jau pārpircējs. Ir ielikts placī mēģināt tirgot. Tur vismaz cilvēki dabūj redzēt un ir vairāki skatījuši. Bet izskatās, ka jālaiž līdz ar šrotu un tīteņu cenu. Normālu auto nevienam nevajag.

gunbox 26.10.2017 8:00

Philipsam elektronikai un komponentēm vainas nav, viņiem kopš kaut kāda laika ir tikai plast-materiālu kvalitāte nokritusi. Man viņu fēns kaut kādu 10 gadu jau strādā bez problēmām.

gunbox 25.10.2017 18:11

Manuprāt tieši ar vati ir ļoti grūti realizēt pasīvo, jo pārāk liela varbūtība uz kļūdām. Karskasniece ar vati vispār ir "visgemoroiskākā būve kāda jebkad ir pastāvējusi. Betonam atkal mīnuss, ka viņš ir auksts. Pārsvarā visi sienas līdzina ar pieskrūvētu reģipsi. Rasas punkts praktiski iekšpusē. Pasīvuma nekāda. Manuprāt ar SIP ir lielākas izredzes.

gunbox 25.10.2017 18:02

Man paziņam siltumsūkņa vidējais gadā 60€ uz 143m2 dzīvojamās. No tava grūti izvilkt patēriņu. Uzliec drošinātāju skapī skaitītāju tikai uz siltumsūkni, ja vien neesi piejūdzis ķēdē vēl iekārtas.

www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_sop=15&_nkw=Stromz%C3%A4hler%20DIN&rt=nc&LH_PrefLoc=3&_trksid=p2045573.m1684

gunbox 25.10.2017 17:26

Kur tad palicis Philipsam Perfect Motion Rate? Ir kaut kāda sankcija pieņemta, lai cilvēkus nemānītu? Cik skatos arī citiem ražotājiem sāk pazust specifikāciju aprakstos.

gunbox 25.10.2017 12:20

254m2 ir būvējamais vai dzīvojamā platība? Cik izlīdzinot gada maksājumu sanāk izmaksas uz 1mēn?

gunbox 25.10.2017 12:12

Ideālā variantā -gaiss-ūdens 5tk. Zeme-ūdens 10tk.

Ne ideālā - gaiss-ūdens 3tk. zeme-ūdens 8tk.

gunbox 25.10.2017 12:04

Siltās grīdas var nepatikt tikai tad, kad māja caura, dēļ kā nākas viņas griezt tik karstas, ka dažiem pat pampst kājas. Normāli siltinātā mājā silto grīdu vispār nevar just, ja staigā ar čībām un nav tur kam patikt vai nepatikt.

gunbox 25.10.2017 11:24

Ir gan tas, gan tas tikai tāpēc, ka neprot projektēt. Silto grīdu nejaukšana kopā ar radiatoriem būs apkures izmaksu samazināšana. Nav katls jākurina virs 70 grādiem. Tas, ka iesākuši ierīkot abus apkures veidus ir tikai arhitekta un tehnologa neprofesionalitāte un būvētāja idiotisms celt 2-stāvu māju, kur varētu normāli uzcelt 1-stāvu, kas arī samazina apkures izmaksas.

gunbox 25.10.2017 9:19

Kāpēc man būtu jāčakarējas ar nešanu uz 3 stāvu un terases aizņemšanu? Kāpēc man būtu jāvadā 2x gadā riepas uz laukiem 150km attālumā, ja es varu par 10€ atdot glabāšanā? Conqueror - no tavas puses tas ir pilnīgs bullshits.

Man ir otrs komplekts disku, bet neuzskatu to par kaut kādu bonusu. Tik un tā vēlams pārbalansēt un man ir gadījušies 3x, kad ventīlis jāmaina pēc ziemas un 2x, kad laiž ļoti lēnām gaisu un smēre jāatjauno. Var visu ziemu nostāvēt pilna, bet tiekot zem auto svara rezultāts, kad 1x nedēļā jāpapildina spiediens. Tā kā koks ar diviem galiem.

Par KIA 1,5tk.€ vērtiem diskiem ir tikai viens stāsts. Ja pērkam max kompektāciju, kurai Rīgā nedod iespēju uzlikt gludceļu 19" vietā 17", tad braucam uz citu KIA dīleri, jo tas nomainīs Latvijai nepiemērotos 19" bez piemaksām.

gunbox 24.10.2017 12:02

Izstādē arī ļoti slavēja gaiss-ūdens. Es atzīstu zeme-ūdens, bet cena 6-8kW viss komplekts ir 8-10tk. ar ierīkošanu. Gaiss-ūdens 5-6kW būs kādi 5tk.€ komplekts ar aķi. Bet aķis jāliek tikai, ja māja tuvu pasīvai.

Par izmaksu atšķirību zemes būs uz 20-30% ekonomiskāks, tikai diez vai 10 gados viņš atpelnīs pārmaksu. Bet gaisiniekam būs nepārtraukta dūkoņa.

gunbox 24.10.2017 11:59

Vai kāds var nosaukt cenu atšķirību Latvijas Gāzei un Latvijas Propāna Gāzei? Man viens cilvēks teica, ka LPG esot ļoti neizdevīga mājsaimniecībai - 3x dārgāka.

gunbox 21.10.2017 18:19

Ko tu te lej? Galīgi sajaucis esi sporta trasi ar publisku ceļu? Aizbrauc uz kādu instruktoru lokāciju un pajautā par to vietu un tavas izkrišanas iespējām eksāmenā. Kā reiz neprot braukt tie, kas aizmirst un izdomā tikai sev rakstītus CSN.

gunbox 21.10.2017 17:54

Šodien jau vairāk nav runa par to kas ražojis, bet par to, kurš kontrolējis ražošanu. Un tas, kas nācis no krieviem, vai nav viltojums.

Dārgās riepas ir gan labākas par lētajām. Tomēr citas tehnoloģijas, kuras par pāris procentiem uzlabo saķeri un samazina nodilumu. Protams arī var justies drošāk. Vienīgi nekādas riepas nepalīdzēs, ja auns apsēdies pie stūres. Sliktam dejotājam ziniet paši kas traucē. Tomēr arī gumijas cena 2x atšķirās un pēc daudziem testiem ir redzams, ka jaunu ķīniešu 8mm ir labāki par dārgā gala 6mm. Tā kā...

Es braucu gan vasaru gan ziemu ar Sailunu. Neredzu problēmas. Darba autiņam Bridgestone un Pirelli. Neesmu jutis nekādas atšķirības starp ražojumiem. Brīvkalnu trasē Sailuni nemaz tik viegli negāja sānslīdē.

gunbox 20.10.2017 17:58

Par ātruma palielināšanu man arī dzina iekšā. No Zaķusalas uzbraucot uz Salu tilta ieskriešanās joslas nav. Starp 80km/h braucošajiem zaļam gurķim ielīst eksāmena uztraukumā nav diez ko. Un ja instruktors nebūs iemācījis arī dot ručkā, tad aizmugurē braucošais dabūs piebremzēt, kā dēļ būs "ceļa nedošana". Un ja velk paralēles, tad cik ikdienā var tādus braucējus satikt, kas izgriežas priekšā, nedodot ceļu un vēl velkas pēc tam uz 40. Noteikti tie, kuriem eksāmenā ir bijuši 2 kreisie un 1 labais pagrieziens. ;)

gunbox 20.10.2017 17:45

Tā vieta ir gan praktiski, gan teorētiski krustojums un arī visos citos veidos. Kā to var neredzēt. Ja domā savādāk, tad rodas jautājums vai vispār drīksti vadīt auto. ;) Tieši pa vecam izgāztu uzreiz, jo, ja pareizi atceros, par pilnīgu iebraukšanu pretējā joslā nogriežoties bija 10 punkti. Šodien skatās kopainu. Bet ...tak jau, ja iebrauktu ar visiem četriem pretējā vienīgais ceļš būtu atpakaļ uz CSDD kā pasažierim.

gunbox 20.10.2017 12:17

Nepiekritīšu. Man instruktors kā reiz visus atskaites punktus mācīja, ko pašdarbība neiemācīs. Vairākas nodarbības staigājām pa sarežģītajiem krustojumiem, kuros var ievest eksāmenā un bez pareizas izbraukšanas viegli var pielaist kļūdas. Pat tādas nianses, ka šeit jābrauc līdz tam bruģakmenim, tad par 30 grādi pa kreisi un 2m uz priekšu pret to koku un tikai tad nogriežamies, palaižot citus. Vienības gatves un Torņkalna ielas krustojums paliks atmiņā uz mūžu. Tur pareizi izbraukt visus kreisos pagriezienus ir praktiski meistardarbs, jo uzbūve dēļ divām iebraukšanas joslām no abām Torņkalna ielas pusēm un sliedēm nav elementāra.

Ikdienā tā neviens nebrauc, kā gatavo eksāmenam. Parastā krustojumā, lai neiebrauktu pretējā joslā nogriežoties pa kreisi jāsāk griezt tikai tad, kad tavs plecs ir pret viduslīniju. Un tikai tā var izvairīties no pilnas iebraukšanas pretējā. Ikdienā nogiežoties 50% iebrauc pretējā joslā pat ar visiem četriem.

Instruktors stāstīja par pusi, kurš no bērnības trennējies autosportā un kad jākārto tiesības, nevar iemācīties braukt ar abām rokām uz stūres nu nekādi. Vot tev savs braukšanas stils. Cilvēks vispirms ir jāgatavo eksāmenam un tikai tad lai piekopj savu. Jo pēc tam izmācīt pieradumus būs ļoti grūti. Starp citu, ja visi brauktu pēc tā, kā māca priekš eksāmena, arī sastrēgumu būtu mazāk.

Šis krustojums kā reiz eksāmenam ir viens melnais punkts. Kā redzams pēc iebrauktā pleķa visi iebrauc pretējā, lai nogrieztos pa kreisi.

www.google.lv/maps/@56.9213861,24.0820719,3a,75y,195.61h,80.6t/data=!3m6!1e1!3m4!1sLiUq-qiSf22UWJU4uICqog!2e0!7i13312!8i6656

gunbox 20.10.2017 11:00

Mani ar manuālo nemaz nelaida iekšā satiksmē, kamēr nebiju asinīs iedzinis neskatoties uz kloķi pārslēgt. Un pēc tam iebiedēja ik reizi, kad uzmetu aci kloķim, ka tūlīt brauksim atpakaļ trennēties. Auto nopuvusi Mazda, kurai instruktāžas laikā paspēja kuzavs no ritošās norūsēt.

gunbox 20.10.2017 9:36

...Es ieteiktu vēl kādu pus gadu 1x nedēļā braukt ar instruktoru. Man pus gads aizgāja tikai, lai izņemtu visu programmu, kamēr dažas nullītes palaiž uz eksāmenu jau pēc mēneša un tad iet n-tās reizes kārtot un pēc tam rausta visu satiksmi.

Ja salīdzinot ar Vāciju, tad tur auto tiesību iegūšanai no nulles nepieciešami 2tk.€. Mūsu cenās tas būs 500-700€ tikai braukšanai. Jāatcerās, ka sēdošs draugs vai māte blakus nekad nemācēs sagatavot eksāmenam, jo visdrīzāk viņi paši to nenoliktu ar tā brīža savām braukšanas iemaņām un CSN pārszināšanu.

gunbox 20.10.2017 9:22

Par maz trenniņa. Un visdrīzāk par sliktu bijis instruktors. Jo tikai ļoti ilgi savā darbā nostrādājis mācēs pareizi izstāstīt visas nianses. Jābūt līdz tādam līmenim ietrennētam, kad vari bez problēmām sēsties gan pie benzīnnieka, gan dīzeļa un vienlīdz labi izbraukt ar abiem figūras. Eksaminātori tā pat vien nepiesiesies un šodien punktus neskaita, bet vērtē tīri tavu braukšanu. Jo drošāk un pareizāk brauc, jo mazāk laika eksaminators liks braukt eksāmenā. Ja redzēs, ka sāc raustīties un taisi kļūdas, brauksi ilgāk. Es braucu kaut kādas 20min. Dabūju tikai aizrādījumu par braukšanas kultūru aplī. Pašam arī liekas, ka visu pareizi izdarīju ar iebraukšanu līdz 3 joslai, bet redz pieredzējušam braucējam likās kaut kas nepareizi. Varbūt tas, ka otrais instruktors man stāstīja pretēji, lai brauc pa pirmo, jo likumā nav rakstīts, ka jābrauc dziļāk. Eksaminātors palūdza pats braukt dziļāk.

gunbox 18.10.2017 9:44

Ir arī pie mums gadījušās bargas un garas ziemas. Un nevar prognozēt kāda būs nākošā. Un riepas jau nepērk tad, kad secina, ka šogad ir nopietni, jo tad jau būs pienācis februāris. Manuprāt arī vissezonas priekš mums ir pašā laikā. Pats ar tām nebraucu, jo esmu pamatīgi iebiedēts, kā dēļ nejūtos droši. Bet zinu, ja patrennētos pa ledu, lai sajustu riepas spējas, tad aizietu tik tā.

Es pat teiktu, ka pret ķīniešu riepām ir tāda pat iebiedēšana un skaidrs, ka drošāk jutīsies tas, kurš nopircis sintētiku. Tik droši, ka aizmirsīs, ka sintētika arī slīd. ;)

Atis Jansons Brīvkalnos arī atzina WestLike par labu esam uz sava Nissana ;) www.iauto.lv/pie-stures/satiksmes-drosiba/24430-sodien-notika-iauto-lv-ziemas-brauksana-brivkalnu-trase-dazas-atzinas-video

gunbox 17.10.2017 17:27

Visās tevis nosauktajās situācijās dārgā gala riepas nepalīdzēs. Palīdzēs vienīgi, ja bamperi iedzīt par 1cm seklāk.

Tik pat liela demagoģija ir oficiāli riepu testi, jo pamatā viņi visi iet caur reklamēšanu. Korekta reklāma būtu, kad testētājs izvēlas atbilstošu ātrumu riepām.

Krievu video ir kā reiz labs rādītājs, kādā veidā notiek ziemā avārijas. Tikai neievērojot distanci un izvēloties nepareizo ātrumu. Nu un tieši tas pats, ko tev CP pateiks. Vai arī tev liekas, ka putrā ar neredzamu sasalušu risi nav jārēķinās un var droši maukt pāri neskatoties kāds ātrums?

gunbox 17.10.2017 15:37

Vispār pārlasot komentārus sāk likties, ka visiem rodas krīze braukt lēnāk un ievērot lielākas distances. Kaut kāda neizskaidrojama sacensība pēc katra metra bremzētā ceļa. Neesi droš, ka varēsi nobremzēt - nu tak palielini distanci par 10m, 20m. Tas taču skaidrs, ka katra ražojums uzvedas savādāk. Pirmo reizi pie stūres? Liekas, ka lielākai daļai šajā topikā steidzami jābrauc pie pirmās iespējas uz ledus trasēm, lai saprastu, ka gala rezultātā nevis riepas nosaka auto uzvedību, bet vadītājs. Runājiet tā, it kā ar tām riepām gatavotos uz sacensībām pilsētas ielās. "Braukt uz saķeres robežas publiskā ielā"-šis vispār kronis visam = tiesības nost uz forever.

gunbox 17.10.2017 14:34

ezis71 rakstīja: Nu gan tu vari pļūtīt,ar 5 mm pilnīgi visam pietiek jo jaunai riepai vairāk par 8,8 mm nav.

Ir. Sailuna Elite modelim bija 10mm. Tehiķis arī nebija līdz šim ko tādu redzējis.

Man par šo tēmu arī ir kas sakāms. Esmu nobraucis ar bembi visu ziemu ar Klebber vissezonas riepām. Vispāŗ ne vienā vietā nebija problēmu. Draudzenei ir 15 gadu stāžs. Nav ne reizi ziemā bremzējusi tā, lai noteicošais būtu riepu cena. Savukārt draudzenes māsa ir gan ieslīdējusi pakaļā, gan uztaisījusi citus mēslus. Ko es gribu ar to pateikt? Varbūt jāpārskata savs braukšanas stils ziemā, tad nebūs jādomā par dārgajām ziemas riepām. Skaidrs, ir gadījumi, kad sintētika dārgajās labāk nostrādās. Bet kas būtu prātīgāk? - izvēlēties dārgas riepas un braukt tā pat kā vasarā, vai lētākas un pārslēgties uz sēnes režīmu ziemā?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti