iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
gunbox 16.10.2017 15:20

Protams, ka esmu pārsniedzis. Apdzīt 90%tos savādāk nemaz nav iespējams, lai to izdarītu droši gadījumos, kad uz 80 velkošā fūre tieši vietās, kur varētu droši apdzīt, pēkšņi taisnē sāk maukt uz 95 ar ko neesi rēķinājies un jau izej apdzīšanā. Jautājums var būt tikai par cik pārsniegt. CP arī izvērtēs, bet ja tu izvēlējies riskanti sākt dzīšanu, kā dēļ sanāk pārsniegt ievērojami ātrumu, tad nav brīnums, ka CP tevi paņem pie dziesmas. Nekad neticēšu, ka līdz 110km.h pie apdzīšanas un ieejot atpakaļ jau nepārtrauktajā, nevis kad jau redzi 30m uz priekšu nepārtrauktās sākumu, kāds CP turēs. Un ja arī tura, tad tev visas tiesības apstrīdēt šādu gadījumu. Domāju, ja varēsi pamatot un nebūs n-tie soda punkti krājumā, tad iztiksi ar brīdinājumu. Būtu ļoti vērtīgi tās CP ekipāžas video dzīvē redzēt un par to padiskutēt. Pagaidām tukša muldēšana, jo es vairāk ticu CP, nekā tiem, kuri žēlojas par CP. Un es nebūt neaizstāvu visus CP. Ir paziņai bijis gadījums, kad uzliek 5ls sodu par nepiesprādzēšanos ...uz moča.

gunbox 16.10.2017 10:15

kasinsh79 rakstīja: Biju vainīgs, tiku sodīts. Agresīvs braucējs neesmu.

Neesi īsti kompetents spriest par manu uzvedību uz ceļa. Piemērs. Steidzies pāri krustojumam pie dzeltenā, ieminot grīdā un pārsniedzot ātrumu - apsveicu, tiec pie 6 punktiem un 280 eur soda par agresīvu braukšanu. Kas ir - divi vai vairāk pārkāpumi pēc kārtas. Tā Rīgā ir ikdiena!

Par 6 punktiem - UN? Būtu es CP, atrastu vēl kādus 4 punktus ko bonusā ielikt. Manā acu priekšā ir divi šādi lidotāji saskrējušies. Sodi LV ir pārāk maigi, lai veicinātu nepārkāpt CSN. Tā teikt, kā reiz ir pakārtoti, lai veicinātu pārkāpt.

gunbox 14.10.2017 13:27

kasinsh79 rakstīja: Jāatzīst, ka arī es pēc CP varenā ķēriena, piekabinot man "agresīva braukšana" titulu, esmu jūtami sabremzējies uz ceļa

Lietuvā gan ikreiz ieminu grīdā tā sparīgāk, bet jau vairāk baidos no CP - tas nav pašmērķis braucienā.

CP tā pat vien, aiz neko darīt, neko nekabina. Ja reiz esi agresīvi braucis, tādu vērtējumu arī saņēmi. Teiksi tā nav? Izlasi vēlreiz savu teikumu par iemīšanu grīdā un tad vēlreiz atkārto, ka neesi agresīvs braucējs.

Uzpūš te daži CNS pārkāpēji ziloni no CP.

gunbox 12.10.2017 13:07

Nav tāpēc 120, kad pēc tam atradīsies vēl viens tāds pats kā tu, kurš pajautās - "kāpēc nav 150?".

Latvijā ir pārāk daudz CSN agresīvi pārkāpēji ... pārāk lielam procentam autovadītāju rīcība nav paredzama un visbiežāk tizla. Kā piem. apdzīšana pret kalnu vai nepārredzamā līkumā. Un pēc fakta, ne jau tev neatļauj braukt ātrāk, bet ierobežojot ātrumu, pasargā tevi no marazmātiķiem uz ceļa. Kā arī pati valdība ir to gadu desmitiem veicinājusi ar maz CP ekipāžām, kuras piedevām vēl neslēpjas, zemiem sodiem, nenorobežotām šosejas malām no meža dzīvniekiem un gājējiem ...un tml. Nu un tad mēs redzam pat šajā topikā, ka uzrodas kāds neandertālietis uz 180 kurš bērnībā uzkritis ar galvu uz akmens cirvja un kuram nošpļauties uz citu dzīvībām un pārsniedz ātrumu tur, kur tas nav paredzēts un neviens apkārtējais tādam ātrumam no garīgi slima nav gatavojies konkrētā posmā. Un šādam šoferim parasti trāpās pretī tieši tāds pats atsaldenis un iznākumā cieš trešā persona, kura vienīgā ievēro CSN.

Cilvēkiem vispirms ir jāiemācās braukt pa vienu joslu un tad var runāt par divām un ātruma palielināšanu, bet kā redzams, tad autovadītāja tiesības dāļā pa labi un kreisi un visiem piekāst.

gunbox 12.10.2017 12:49

Pērnavā vai tad ir ātrgaitas trase?

gunbox 10.10.2017 13:05

Es domāju, ka atsaucoties uz šo jautājumu varētu sodu palielināt 2x profilakses pēc vien un vēl reizināt ar neapmaksāto dienu daudzumu sākot no šodienas.

gunbox 10.10.2017 11:32

Varu derēt, ka precīzi ar šādu domu arī arhitekti ir būvējuši Dienvidnieku.

gunbox 09.10.2017 21:49

Pie mums iemanās aplī iebraukt pret plūsmu un tu vēl gribi tik sarežģītu lietu ieteikt autovadītājiem, no kuriem labi ja tikai puse ievēro CSN? Ar šādu zīmi tie divi punkti kļūtu par melnajiem autoavāriju statistikā.

Apļiem ir tiešākā vaina. Tik mazus veidot var tikai mapilsētās ar 1k iedzīvotājiem, nevis Rīgā. Pie pašreizējās kustības tik pat labi tur varēja taisīt divus vienādas nozīmes krustojumus. Būtu tieši tik pat bezjēdzīga stratēģija, kā nomainīt zīmes aplī. Jāskatās ir arī globāli. Ko atrisinās sastrēgumu niņemšana no Valdlaučiem? To, ka Slāvu aplī nobraukšana izveidosies ne tikai 3 joslās, bet četrās ar propķi līdz Ilūkstes ielai, jo redz luksofors Rīgā ir paredzēts caurbraukt 7 auto, nevis tiem simtiem, kas to vēlas. Vienvārd sakot, idiotu kantoris atbild par satiksmes organizēšanu.

gunbox 09.10.2017 16:18

Tie divi apļi tajā vietā vispār ir kārtējais arhitektu neprofesionalitātes brīnums. Tur bija jātaisa viens kopējs mega aplis ar divām joslām, tad nerastos problēmas ne ar sastrēgumu pie piena kombināta, ne ar sastrēgumu no Valdlaučiem. Vispār Dienvidu tilts ir plūsmu nepārdomātības rādītājs. Skaties kuru pozīciju gribi, visur ir vieni kāsieni. Un tas viss, kas notiek uz Dienvidnieka sazarojas pēc tam nākošajās pozīcijās tālāk, kuras savukārt nav pakārtotas Dienvidu tilta plūsmu intensitātei. Kā piemērs: divas nogriešanās uz Ilūkstes un Saharova. Tā vietā, lai uztaisītu normāli 3 joslas, no kurām var nobraukt priekš nogriešanās trešajā, uztaisītas kaut kādas 30m astītes ar divu joslu izkropļošanu. Arī viens no rādītājiem, kad arhitekts neprot uztaisīt taisnu ceļu, bet palaiž pa priekšu zaķi.

Aplis vispār tiek taisīts, lai norītu sevī plūsmas. Pie piena kombināta šie apļi ir paredzēti, lai apstādinātu plūsmas.

gunbox 06.10.2017 17:24

Loģiski. No rīta kavēju darbu. Maksas ceļš bonusā izvērtās par bezmaksas, jo CP saldi gulēja ražas vākšanas dienā. ;)

gunbox 06.10.2017 16:39

Jauns seriāls Wisdom of the Crowd būtu labs piemērs, kā jāveido noziegumu izskaušanas sistēma. Varbūt tā ir laba ideja, kā parādīt augsti izslietu vidējo pirkstu kukuļņēmēju likumiem par personas datu aizsardzības traktējumu. Grūti gan slāvu mentalitāti būtu pāraudzināt, bet tomēr.

gunbox 05.10.2017 19:46

Pirms mēries ar gailīšiem, pieej vispirms pacel to "smago" vāku... derētu vismaz 1x dzīvē atvērt ko modernāku par vēstures grāmatu kandidātu. Un pat nezini, ka S klasei nav atsviežamu beņķu. Superbam ir tik liels bagāžnieks, ka ērtāk ir vērt lielo, lai ko ieliktu. It sevišķi, ja ir tīkli savās vietās, mazo reti kad atver.

gunbox 05.10.2017 17:04

ezis71 rakstīja: Pieļauju domu,ja nebūtu šī skandāla ar vw dīzeļiem tad arī neviens neko sliktu nerakstītu par šo modeli.Ir noteikti cilvēki kuriem pēc tā skandāla izveidojās antipātija pret VAG grupu,es tai skaitā bet vēl kādi 2 gadi atpakaļ domāju par vw iegādi.Bet no vw iegādes atturēja augstā cena par vecu auto,plus-sēdi jeb kurā modelī un saskati līdzību(viena presforma),pareizāk-garlaicīgs salons.

Tagad atkārtošos,kurš frančiem pārdeva automātisko kārbu DP0 ar ko viņi iebrauca auzās?Pilnīgi pareizi,tas ir VAG jo mēs mākam sūdus ražot.

Nu jau, nu jau! Kuru tad lielos vilcienos interesē tas auto skandāls? Dzeltenās preses uzpūsta pīle, uz kuru ieciklēsies tikai aprobežotie un apsūdzētājs, kurš ierauj sev kabatā kompensācijas piķi, jo viņš ir vienīgais, kuram šī lieta ir interesanta. Rīgas ielās katru dienu redzami n-tie kūpošie, kuri dabūjuši mistiski apskates un piedūmo atmosfēru kā 1ļimaks skandālā iesaistīto auto. Liela brēka, maza vilna.

gunbox 05.10.2017 16:50

Nav tik daudz runa par glītumu, gaumes lieta, bet par to, ka atšķirība kopskata ainā no Passat ir pārāk minimāla, lai pateiktu woow!. Kā jau minēju - bildēs ir viss parādīts, kādam viņam vajadzēja izskatīties. Bet VW ir uztaisījis skaista auto bomžu versiju, kurā viss ir jau redzēts, izņemot priekšas resti.

liftback nelikšana visiem sedaniem, kuriem ir atsviežami beņķi ir auto ražotāju aļošas papēdis. Arteon šajā sakarā ir pareizais risinājums izvēlēts, kad nevis kā vecajam Superb liftback var atvērt nospiežot tikai papildus pogu. Tobiš, ja reiz ir liftback, "mazā vāka" atvēršanas iespējas pievienošana un vēl viņa iecelšana par master ir tipisks erganomikas analfabētisms.

gunbox 27.09.2017 10:08

Un R-line jābūt šādam jau no rūpnīcas:

gunbox 27.09.2017 9:53

Passat CC nekad nav bijis flagmanis. Tā ir Pasāta Comfort Coupe vesija. Phaeton jau ir cita klase, cita tēma. A8 konkurences neveiksmes stāsts.

Bīdīts Arteon bija kā CC nomaiņai ar jaunu modeli un ar lux pieskaņu. Šīs divas pašas būtiskākās nianses, kuras bija jāmanto no pirmās skices līdz pirmajam pircējam, Arteon pazaudēja līdz ar konceptu, kā jau visi VW ražojumi. VW kā ražotājs ir viens no lielākajiem pats sev pendeļa devējiem. Ne par velti ir teiciens - medus mucu var sabojāt pat viena pile darvas. Stūres pagriešana un cits maģis nav jauna auto raksturs, tā ir tehniska īpašība tā pat kā jaudīgie motori un visdrīzāk jaunais īpašnieks tikai par to arī samaksās. Pārējais uz šo brīdi ir tas pats vecais Passat ar jaunu priekšas resti/bamperi.

Lai mēs runātu paceltā latiņā par šoferi un bosu, interjeram kā minimums vajadzēja izskatīties tādam, kāds tas bija ieplānots:

gunbox 25.09.2017 14:06

Arteon prezentē kā klasi augstāk par Passat. Ņemot to vērā un nepiesienoties sīkumiem, uzraksti kāds bija salons. ;)

gunbox 20.09.2017 14:09

Rets tizlums ir uzskatīt, ka soda punkti ir kaut kāds šķēslis. Tā pat kā iedalīt kaut kādos regulāros vai pakāpēs. Gudri pārkāpēji neuzraujas. Un uz ceļa ir pārāk maz radaru un CP, lai tos izķertu.

Baidies, ka tavs numurs te varētu parādīties? Vai jau ir parādījies? Ja nē, kas ir tava problēma iebildumiem?

gunbox 20.09.2017 12:15

Drīkst tikai tad, ja ir domē paņēmis atļauju uz to datumu norobežot ceļu ar konusiem, nodrošinot apbraukšanu. Kas tev liek domāt, ka viņš ir sētnieks? Un kas tas ir par ceļu? Ja šī ceļā 10kv.m. pieder viņam, tad viņš tur var darīt ko vēlas. Privātīpašums. Par to dažas pašvaldības ir parūpējušās. Kā arī noteikti ir noteikums, kurā jāsakārto sev piederošais ceļa posms, citādi sods.

gunbox 20.09.2017 12:07

Tavuprāt tikai regulāri pārkāpēji pārkāpj noteikumus? Laiks pašam būtu atkausēties. ;)

gunbox 20.09.2017 12:00

Lūdzu, iAuto, izdēsiet visus postus, kuros nav pieminēts kāds pārkāpējs. Paldies!

gunbox 20.09.2017 11:14

jucis? soda punkti dzēšas, tiesības nē.

gunbox 19.09.2017 12:33

8€. Pirku pirms 1 gada. Tad viņš maksāja 11€. Praktiski var teikt, ka neesmu lietojis. Ja interese, raksti uz gunbox@inbox.lv

P.S. bet piekrītu par elektriķi. Tev adapters var arī neko neparādīt kā vien nolasīt kļūdu, kas saistīta ar vada pārrāvumu, tikai nepateiks kurā ķēdē.

gunbox 19.09.2017 10:12

Varu notirgot savu. Koplektā kastīte, disks, BT adapters. Izrādijās, ka mersim šie neder. Lasa ļoti maz info. ru.aliexpress.com/item/Vgate-iCar2-Bluetooth-OBD-Scanner-iCar-2-ELM327-Bluetooth-Diagnostic-Interface-Code-Scanner/32314111281.html

gunbox 15.09.2017 12:10

Nedrīkst aizmirst, ka tirgotāji mums ir vairāki, līdz ar to arī piedāvājumi var atšķirties. Mums Rīgā max komplektācijai piedāvājumā 17" diskus tikai piepirkt par 1500€, kamēr Jelgavā bez problēmām nomainīt bez piemaksām pret tiem atsaldeņu 19".

Lasītākie raksti

Jaunie raksti