iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
core 14.07.2023 12:33

😂😂😂

core 13.07.2023 10:02

www.delfi.lv/auto/42826678/celu-reportieris/55744410/video-taksists-jurmala-brauc-tikai-par-sarkano-gaismu

Iauto par pašmāju varoni nekā. Un vispār pie visa vainīgs ir tikai ātrums, jāķer tikai ātrumpārkāpēji. Un klausat ko ūpis saka, pār gājēju pāreju var iet galvu nepagriežot, gājējam ir priekšroka.

core 07.07.2023 21:25

ZZZZ rakstīja: No šodienas ar automašīnu vadīšanas tiesībām var vadīt arī traktortehniku! 🧑‍🌾🚜 Lai veicinātu darba roku pieejamību laukos, Zemnieku saeimas virzītie un Saeimas apstiprinātie grozījumi Ceļu satiksmes likumā paredz, ka no šodienas ar automašīnu vadīšanas tiesībām var vadīt arī traktortehniku:

- ar B, BE, C1, C1E, D1, D1E, C, CE, D un DE kategorijas automašīnu vadīšanas tiesībām var vadīt TR1 kategorijas traktortehniku;

- ar C1, C1E, D1, D1E, C, CE, D un DE kategorijas automašīnu vadīšanas tiesībām var vadīt TR2 kategorijas traktortehniku;

Lai vadītu attiecīgo traktortehniku, līdzi ir jābūt automašīnas vadīšanas tiesībām vai personu apliecinošiem dokumentiem.

Pieredze no citām valstīm:

• Lietuvā ar B kategorijas mehāniskā transportlīdzekļa vadīšanas tiesībām ir tiesības vadīt traktorus, kuru dzinēju jauda nepārsniedz 60kw. Ar mehāniskā transportlīdzekļa vadīšanas tiesībām C1, C, C1E, CE, D, D1, DE vai D1E varat vadīt mazās un lielās kategorijas traktorus kā arī kombainus;

• Dānijā ar B kategorijas mehāniskā transportlīdzekļa vadīšanas tiesībām ir tiesības vadīt traktorus, kombainus, ekskavatorus un teleskopiskos iekrāvējus;

• Zviedrijā, Somijā, Īrijā un Islandē ar B kategorijas mehāniskā transportlīdzekļa vadīšanas tiesībām ir tiesības vadīt traktorus.

Šis ir labs, sen jau gaidīju. Līdz šim bieži sanāca ar bobcat bez tiesībām pastrādāt, tagad varēšu oficiāli.

core 05.07.2023 17:22

Un šie ir baigi daudz? No Tevis nosauktajiem nosacīti pieejams ir vienīgi IS.

Es arī daudz ko zinu kur dabūt, bet palasi vēlreiz, ar ko šī diskusija sākās.

core 05.07.2023 14:27

WALA rakstīja: Pirmkārt - pontošana, ne pointošana!

Otrkārt, ja nepaslinkotu tad zinātu ka bez BMW slīpēšanai ir gan derīgas Toyota, gan Lexus kaut izteikti vairāk tautai patika RWD Nissani. Mazdas MX5 ar ir tīri lietojamas.

Un patiesībā "manā" lokā "slīpēja" ar GT4 Celica un dažs pat ar FWD Celica, Supra, Nissan Silvia, Nissan SX200, Nissan Skyline, Toyota AE86 (hačiroku), Lexus IS200, Subaru STI, Mitsu Evo un vēl šo to.

Tagad "to vietā" tehniski ir Toyota GT86, pāris Nissani, Mazda MX5, Yaris GR utml. Jā protams arī BMW joprojām "tur ir" ...

Jā, paņem atver ss un nopērc to supru, silvia vai skyline... viņu tik daudz, ka pat nezin no kā izvēlēties

core 03.07.2023 20:07

Jā, šis taisnība.

core 02.07.2023 11:50

Izskatās ka viņš uz sava viļņa 😂

core 22.06.2023 13:47

Jā... smags gadījums...

core 19.06.2023 20:38

Tieši tā, beidz pinkšķēt, pārkāpi - samaksā sodu un samierinās, nākošreiz nepārkāp, vai esi atkal gatavs maksāt, nevis ņuņņā, ka tevi nabadziņu apzog 😂

core 19.06.2023 19:50

Neuzminēji.

Kaut kā ir tā sagadījies, ka mani nekad neviens nedrāž, bet ir tev līdzīgie, kurus regulāri kāds drāž, tad jājautā, kuram no mums tas patīk...

core 19.06.2023 19:08

Ka vajag skatīties arī uz citām zīmēm, ne tikai ātruma

core 17.06.2023 0:18

Šķiet, ka motorolers ar šo jautājumu domāja ko citu, jo šis konkrētais BMW nāca tikai awd. Bet kopumā piekrītu tev, ir sanācis pa ziemu pabraukt ar e61 535to, elektronika tiek galā pārsteidzoši labi.

core 14.06.2023 21:54

Tev nav jālūr nekur pa malām, tur ir attiecīgā zīme, ka ir krustojums.

core 14.06.2023 21:48

Nu tad esi tu vecis, aizej uz tiesu, pasaki, ka brauci, kā parasti, par ātru, un tev par to šoreiz uzlika sodu. Zagļi.😂

core 14.06.2023 19:48

Spilvenā jau paraudāji? Ņuņņa, iebuhā, varbūt paliks vieglāk.

core 13.06.2023 13:01

Jā, man arī pēdējās dienās tā izskatās 😂

core 10.06.2023 18:00

eidis rakstīja:

core rakstīja:

eidis rakstīja: Nevienu būvuzraugu neinteresē pārkrauta mašīna, bet viņi PIERAKSTA kravas izmēru. AKA paliek audita ieraksts no kura nevar tikt vaļā. 

Būvdarbu vadītājs materiālu izvēlas pats tikai ļoti mazos uzņēmumos. Normālos tas notiek centralizēti.

Cik uzskata par vajadzīgu = nevadāms process.

Šo apsvērumu dēļ apšaubu ceļinieku gatavību vadāt pārkrautas mašīnas.

Tukša muldēšana, neko viņš nepieraksta, būvuzraugs nestāv klāt katrai mašīnai.

Ko nozīmē materiālu izvēlas centralizēti? Materiālu izvēlas pēc tā kas ir projektā. Kādas šķembas bērt neizvēlas ne būvdarbu vadītājs ne pat būvfirmas īpašnieks. Bet būvdarbu vadītājs izvēlas kad un cik daudz šķembām sūtīt mašīnu pakaļ.

Tur nav nekāds process, būvuzraugs ar savu parakstu beigās atbild par objekta kvalitāti, un viņš pats izvēlas cik daudz viņam jābūt objektā lai to nokontrolētu.

Tu tiešām neko nezini. Ja būvdarbu vadītājs izvēlētios materiālus, nevienai ceļu būve firmai nebūtu peļņas. Vispār nebūtu. Tāpēc tur ir iepirkumu daļa.

Būvuzraugam IR JĀATBILD pa rmateriāliem. Tāpēc izvēle atrasties ir izsvērta. Vienmēr

Beidz kaut ko nesakarīgu muldēt.

core 03.06.2023 2:08

Un vēl, tiem kas stāsta, ka pamatojoties uz pavadzīmi, tev vēlāk kāds var uzlikt sodu par pārkrautu mašīnu, kā jūs to iedomājaties, ja pavadzīmē ir tikai materiāla svars, nevis kopējais, vai vēl vairāk svars uz asīm?

core 03.06.2023 2:01

Es, savukārt, tikko pašķirstīju pēdejā laikā rēķinus un vienā gan smilts, gan šķembas ir tonnās, citā gan viens, gan otrs kubos.  

Un pirmo reizi dzirdu, ka kāds karjers dotu līdz katrai kravai atbilstības deklarāciju, pēc manas pieredzes tu to vari dabūt tikai pēc pieprasījuma, un tajā viņi norāda materiāla īpašības un apstiprina kvalitāti, bet nav pilnīgi nekādas norādes par kubiem vai tonnām, un būvuzraugs bez problēmām pieņēma.

Un vēl, visos projektos, ko esmu turējis rokās, pilnīgi visi materiāli, (smilts, šķembas, melnzeme) ir norādīti tieši kubos, nevis tonnās.

Nesmīdini, papīru kaudze ir jāražo jebkurā būvniecībā, tad sanāk, ka būvniecībā neviens neko nemuhļī un viss notiek pa godīgo? Un piedod, bet tavs arguments par cp, vid un citu dienestu kontroli vispār ir nepārspējams, tavuprāt kokvedējus viņi nekontrolē? Vai domā, ka augstāk minētais sižets ir meli?

Tieši tā, būvnieks ir ieinteresēts izdarīt visu pēc iespējas lētāk, ievest mazāk, atvest vienā reizē vairāk, līdz ar to lētāk, bet karjeram ir jāmaksā tik cik viņi ir iekrāvuši tavās mašīnās, un tas nemaina kopējo summu, vai viņi iekrāva to daudzumu 15 vai 20 mašīnās.

core 02.06.2023 20:31

MMX rakstīja: Radinieks stāstīja, ka svari esot pat ekskavatora kausā, līdz ar to tur tās lietas uztver diezgan nopietni. Vismaz karjeros kuros brauc pēc kārtīga, sertificēta ceļu būves materiāla parasti ar šīm lietām nejoko, jo uzraujoties uz CP un nepareizas pavadzīmes, VID pārbaude visiem iesaistītajiem ir garantēta un tādus piedzīvojumus nevienam nevajag.

Ne visos ir, bet jā, tas ir iespējams. 

Pavadzīme nāk līdz jebkurai precei, un tur nav jābūt obligāti svaram. Ja materiāls ir norādīts kubos,  nevis tonnās, tad tā nav nepareiza pavadzīme.

core 02.06.2023 20:26

eidis rakstīja: Uiiiii 

Nu parādi kurā karjerā nav svaru. Tāds uz +/- būtu tāda dieva dāvana būvniekam. Iedod 5īti ekskavatoram un 5 īti uzskaitvedim un 1/2 mašīna par brīvu

Tu laikam vēl 90tajos dzīvo, ja domā ka par 5īti var visu sarunāt

core 02.06.2023 20:23

eidis rakstīja: Nevienu būvuzraugu neinteresē pārkrauta mašīna, bet viņi PIERAKSTA kravas izmēru. AKA paliek audita ieraksts no kura nevar tikt vaļā. 

Būvdarbu vadītājs materiālu izvēlas pats tikai ļoti mazos uzņēmumos. Normālos tas notiek centralizēti.

Cik uzskata par vajadzīgu = nevadāms process.

Šo apsvērumu dēļ apšaubu ceļinieku gatavību vadāt pārkrautas mašīnas.

Tukša muldēšana, neko viņš nepieraksta, būvuzraugs nestāv klāt katrai mašīnai.

Ko nozīmē materiālu izvēlas centralizēti? Materiālu izvēlas pēc tā kas ir projektā. Kādas šķembas bērt neizvēlas ne būvdarbu vadītājs ne pat būvfirmas īpašnieks. Bet būvdarbu vadītājs izvēlas kad un cik daudz šķembām sūtīt mašīnu pakaļ.

Tur nav nekāds process, būvuzraugs ar savu parakstu beigās atbild par objekta kvalitāti, un viņš pats izvēlas cik daudz viņam jābūt objektā lai to nokontrolētu.

core 02.06.2023 15:03

Un pie tam ne vienmēr pavadzīmē ir svars, ir daudzi karjeri, kuriem nav uz vietas svari, un pavadzīmē ir norādīti kubi. Tīri teorētiski var jau pēc koeficienta aprēķināt aptuveno svaru, bet nu tur diezgan liels +/- būs.

core 02.06.2023 14:59

Un kas tās pavadzīmes skatās? Pavadzīmes tiek atdotas grāmatvedei, un vienīgais, kam tās varētu ieinteresēt ir vid, kam savukārt noteikti neinteresē, cik bija svars, un vai ar to drīkstēja pārvietoties pa ceļiem.

core 02.06.2023 14:55

Nē, es domāju, ka tu neko nezini, tik mēģini izlikties gudrāks kā esi, nav tur nekādi 3 pušu kontrolieri. Objektā uz vietas ir tikai uzņēmuma būvdarbu vadītājs, kas ir ieinteresēts atvest visu ātrāk un lētāk. No pasūtītāja puses ir būvuzraugs, kurš objektā ir tik bieži, cik pats uzskata par vajadzīgu, bet nekad neesmu redzējis, ka būtu uz vietas pastāvīgi. Bet pat tad, kad ir uz vietas, viņu maz interesē cik piekrautas ir mašīnas, viņu interesē, lai objekts tiktu uzbūvēts kvalitatīvi un saskaņā ar projektu. Projektētāja pusē var objektā arī vispār nebūt.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti