Un vēl, tiem kas stāsta, ka pamatojoties uz pavadzīmi, tev vēlāk kāds var uzlikt sodu par pārkrautu mašīnu, kā jūs to iedomājaties, ja pavadzīmē ir tikai materiāla svars, nevis kopējais, vai vēl vairāk svars uz asīm?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
















eidis rakstīja:
core rakstīja:
eidis rakstīja: Nevienu būvuzraugu neinteresē pārkrauta mašīna, bet viņi PIERAKSTA kravas izmēru. AKA paliek audita ieraksts no kura nevar tikt vaļā.
Būvdarbu vadītājs materiālu izvēlas pats tikai ļoti mazos uzņēmumos. Normālos tas notiek centralizēti.
Cik uzskata par vajadzīgu = nevadāms process.
Šo apsvērumu dēļ apšaubu ceļinieku gatavību vadāt pārkrautas mašīnas.
Tukša muldēšana, neko viņš nepieraksta, būvuzraugs nestāv klāt katrai mašīnai.
Ko nozīmē materiālu izvēlas centralizēti? Materiālu izvēlas pēc tā kas ir projektā. Kādas šķembas bērt neizvēlas ne būvdarbu vadītājs ne pat būvfirmas īpašnieks. Bet būvdarbu vadītājs izvēlas kad un cik daudz šķembām sūtīt mašīnu pakaļ.
Tur nav nekāds process, būvuzraugs ar savu parakstu beigās atbild par objekta kvalitāti, un viņš pats izvēlas cik daudz viņam jābūt objektā lai to nokontrolētu.
Tu tiešām neko nezini. Ja būvdarbu vadītājs izvēlētios materiālus, nevienai ceļu būve firmai nebūtu peļņas. Vispār nebūtu. Tāpēc tur ir iepirkumu daļa.
Būvuzraugam IR JĀATBILD pa rmateriāliem. Tāpēc izvēle atrasties ir izsvērta. Vienmēr
Beidz kaut ko nesakarīgu muldēt.