iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
core 14.11.2021 17:21

Es kaut kā atceros, kā tu lielijies ar 140, bet nu labi, lai paliek, tas tāpat nemaina faktu, ka esi divkosis.

Tiešām es meloju? Atbildēsi par saviem vārdiem un atzīsi, ka esi melis, ja atradīšu tavus postus sakarā ar jaudīgām mašīnām, ka tās ir domātas lai zīmētos?

Kāda starpība kāds sods? Ja tu citus māci nepārkāpt, tad vismaz pašam nevajadzētu pārkāpt, kaut sods ir 2 eiro. Savādāk sanāk, ka tik daudz cik tu vari samaksāt drīkst pārkāpt, vairāk gan nē. Divkosis.

Man tā negadās, jo es nepieļauju tādus gadījumus. Un atkal sākas tukša muldēšana. Pavasarī pārdevu 97tā gada saabu, kuram apskates vienmēr ar pirmo un pa "0", laikam īsti neatbilst desmitgadīgas mašīnas kritērījiem, ne? Un es katru gadu eju apskati vismaz 4 mašīnām, nu kaut kā neesmu novērojis to čakarēšanu, par ko sūdzas tādi lūžņu braucēji kā tu.

Kaķim zem astes ir cilvēka viedoklis, kurš runā par to no kā nav sajēga.

ESP varbūt jāglābj tādu nemākuli kā tevi, es 6 vai 7 gadus nobraucu ar rwd, kas bija vecāka par tavu golfu, kam vienīgais asistents bija ABS, un kā jau teicu, nepabiju ne grāvī, ne kokā.

Joprojām neredzu to virzīšanos prom no rwd, paskatoties mobile.de vairākums 911 ir ar rwd, es to sauktu nevis par virzīšanos prom, bet par piedāvājuma dažādošanu. Kā jau teicu, pat tavs R8 sāk piedāvāt rwd, lai paplašinātu klientu loku. Un pēc tavas loģikas automāts ir labāks par mehāniku, jo no tās gan daudzi ražotāji virzās prom.

Vienīgais kurš ir smagi atpalicis no laika, un es pat teiktu, ka ļoti smagi, esi tu, un domāju, ka šim piekritīs jebkurš šī foruma (un ne tikai) lietotājs.

Wow, vienreiz pirms daudziem gadiem redzēju, ir ļoti spēcīgs arguments. Pat gandrīz mani, kurš ar to mašīnu ir braucis, un ne tikai vienreiz, pārliecināja

P.S. un tu man joprojām neesi pastāstījis, kāpēc netiek ražotas jaudīgas fwd mašīnas, ja tur ar vadāmību viss labi?

core 14.11.2021 8:24

msh rakstīja: Tikai slapjā laikā? Dīvaini - tajās reizēs kad es startēju lai izveiktu kreiso pagriezienu pāri divām pretī nākošām joslām brīdī kad iedegas zaļais, man riteņi kauc arī uz sausa asfalta...

P.N. VAG pēdējo desmit gadu laikā arī ir uzražojis saujiņu ar modeļiem 250-300 zs diapazonā kā divriteņus - fofāgenam tāds modelis gan bija tikai viens, Scirocco R - SĒDEKLIM gan ir vairāki arī patlaban nopērkami. Un GTI golfs nu jau arī tajā diapazonā ir ielīdis...

Par to pienākas sods par agresīvu braukšanu. DIVKOSIS.

core 12.11.2021 20:27

Un vēl, mans apgalvojums bija, ka pakaļpiedziņa ir labāka par priekšpiedziņu, tu man, nez kāpēc, visu laiku bāz acīs pilnpiedziņu, par kuru es pat varētu piekrist, ka tai ir savi plusi, bet arī savi mīnusi.

core 12.11.2021 20:14

Atkal melo! tu tak apdzenot griez ar trešo līdz galam, tiešām tikai +30 sanāk? Bet nu atkal tava divkosība lien ārā, citus sauc par pārkāpējiem, bet pats pārkāp. tik daudz kā tu drīkst, bet vairāk nē. tāpat kā vienmēr stāsti kāds tavs golfs gājējs, bet visi kam ir kaut kas jaudīgāks ir zīmuļi.

Protams, birokrātiska ķēpa, tāpēc var nepildīt likumu, jo tu tak esi msh.

Man pofig kāpēc tu brauc ar nobrauktu riepu, to tu varētu stāstīt policijai, ja tevi apturētu, jo tas ir likuma pārkāpums, bet tas nekas, jo tu tak esi msh. Tikai nevajag man piešūt to ko es neesmu darijis, jo es ar tādām riepām nekad neesmu braucis. Es, atšķirībā no tevis, regulāri sekoju mašīnu stāvoklim līdz, man atšķirībā no tevis, arī TA nemēdz būt problēmas.

Tu esi kādreiz ar mani kopā braucis, ka zini kādi man ir ātrumi, vai atkal tukša pļurkšķēšana? Es tev kārtējo reizi saku, es te nerunāju (un ne tikai es) par līkumu slīpēšanu, bet normālu braukšanu, bet tu esi tik stulbs, ka nesaproti, un mal tik tālāk savu.

Tavam nīkulim ir vairāk kā tie "tikai 280 nm"? Riepas tai LTeškai bija, vai tās īpašnieks tāds pats kā tu?

Muļķis esi? tad kad sāka ražot 911, tad vispār 4wd vispār nāca vieglajās mašīnās? Man šķiet, ka tas bija subaru, kaut kad 70tajos, kas to vispār sāka darīt. Eiropā tas notika vēl vēlāk. Tad nu ar "vienmēr" es domāju, kopš vispār kaut kas tāds ir pieejams. Bet gribēji patēlot gudru?

Par to carrera 4 gan jau tādas pašas pasakas, kā par visu pārejo.

Cik tu no maniem draugiem bembistiem pazīsti? uz x5 pārgāja tikai viens, un tas pats, pēc kāda laika, atpakaļ uz 5er.

Ar cik X5 esi braucis? neglaimo sev, tas X5 gāzelējas mazāk, un uz ceļa turas labāk kā mk2, pat bez "modificētas piekares" (esmu braucis ar abiem)

core 12.11.2021 19:29

Man slinkums vēlreiz iet cauri tiem modeļiem , bet tavs saraksts nav precīzs, uz sitiena pamanīju , ka tavā sarakstā nav SLC, kas nāk tikai ar rwd, tātad meklē kļūdu pats, man sanāca laikam 13 ar rwd.

Tātad, kā jau teicu, beidz melot.

core 11.11.2021 7:25

Nu kāpēc tu katrā postā melo? tā tu padari par vēl lielāku muļķi. No tiem 24 modeļiem pakaļa ir pieejama vairāk kā pusei. Tad ir mājsaimnieču auto: A, B, CLA ar priekšpiedziņu, un vēl kabluks, kas ir renault ar merša emblēmu, tāpēc skaidrs, ka priekšpiedziņa, un tad vēl saujiņa ar džipiem un pseidodžipiem kas nāk ar 4wd, saprotams kāpēc.

Par V klasi vislielākie meli, V klase sākumā nāca tieši ar priekšpiedziņu, un vēlāk pārgāja uz pakaļu.

Un kas ir ar Sprinteri? Esmu braucis ar jauno, tam bija pakaļa. Mersis sācis piedāvāt izvēlēties priekša vai pakaļa, kā to kādreiz darija fords, vai atkal melo?

core 10.11.2021 0:51

Tā nevar būt, msh saka ka jums vismaz reizi gadā bija jābūt grāvī.

core 10.11.2021 0:50

Jā, es redzu ka tu nesaproti, tu daudz ko nesaproti, bet tāpat bāzies par korķi.

Kāds tu esi lohs un divkosis. Tu visus likumus ievēro? tu nekad nebrauc ne kripatu virs atļautā? Likums atļauj braukt ar nereģistrētu gāzes iekārtu? Savējo piereģistrēji? Nu kāpēc tu esi tāds pamuļķis? Es nemēdzu braukt ar "ļeņina galvām", tu gan, un ar to vēl plāties internetā. To likums atļauj, dauni?

Kādu vadāmību? tu lasīt māki tikai katru otro rindiņu? Atkārtoju, pēdējo reizi. to ka stūrējošie riteņi, nav arī velkošie, kad pabrauksi, tad sapratīsi,kā viens no daudzajiem piemēriem, paātrinoties, uz nelīdzena ceļa, nerausta stūri. Pirms tu saki ka tavam mega mk2 neko nerausta, atceries, ka tev ir nīkulis zem kapota, mēs te runājam par mazliet nopietnākām mašīnām.

Nu, nu.. pastāsti sīkāk par to kratīšanos vaļā, tas ka paralēli ļauj izvēlēties pilnpiedziņu? nu 911 vienmēr ir bijusi iespējama gan pakaļa, gan pilnpiedziņa. Vai tas ka tādi modeļi kā macan vai cayenne ir pieejami tikai pilnpiedziņā? nu ja tas ir tavs arguments, tad tu esi dubults lohs.

BMW tiek ražots likšanai slīpi trasē? Nez pats ražotājs arī to zin?

Jā, 1-2 modeļi, bet dīvainā kārtā tieši tie, ka paredzēti braukšanas baudīšanai, nevis mājsaimniecēm.

Un vispār ar tevi nav saturīga saruna, jo tu nez kapēc noignorē tos manus jautājumus uz kuriem tev nav ērti atbildēt

Nokonfigurēta piekare... atļaujiet pasmīkņāt...

core 09.11.2021 23:05

msh rakstīja: Meli? Nē nu ja izrauj čupu ar drošinātajiem un piecieš ziemassvētku eglīti panelī tad var atslēgt, jā. Reku augstāk rolleris pieminēja kaut kādu AMG mersi, tas varētu būt bijis tas, ar kuru Klarksons dragājot pa trasi izteicās ka ESP nevar atslēgt, tb nospiežot to pogu ESP nevis atslēdzas, bet tikai "paliek vaļīgāks" - bet nu viņš noteikti neko nejēdz - ja vietējais Kens Bloks Kodols saka ka MB mūsdienās ražo 600 zs pakaļas piedziņas mašīnas kurām var izslēgt ESP, tātad tā arī ir!

Priekšas piedziņai nav tāda "pārāk liela cipara". Redzi, atšķirībā no pakaļas piedziņas, kuru pērk lai ietu krusteniski, tie kas pērk priekšas piedziņu rēķinās ar to ka līkumos gāzi vajadzēs atlaist un nevis cer ka riktīgi krutais un labi vadāmais BMW smuki izņems līkumu, nevis aptīsies ap stabu. Ir, piemēram, lasīts ka DĀR čaļi mēdzot turbinizēt tādus motorus kā manā golfā esošais, līdz 300 whp līmenim, priekš dragreisa - noteikti priekšpiedziņas golfos esošus. Tas iemesls kāpēc entuziastiem nemēdz būt jaudīgas priekšas piedziņas mašīnas ir tā vienkāršā iemesla dēļ ka viņi parasti atmet ar roku un pāriet uz pilnpiedziņu, jo viņi vēlas labu paātrinājumu, nevis kā bembisti, pieciest ka paātrinājums sākas tikai trešajā vai ceturtajā robā...

Jā, protams, kam tad vēl tā pakaļas bezpiedziņa ir domāta? Arhaisks tehniskais risinājums, morāli novecojis pirms 90 gadiem, mūsdienās derīgs tikai smagajai tehnikai un svētdienas mašīnām, pie kura vēl pieturas tikai pāris vieglo mašīnu ražotāji. Visa tā vāvuļošana par ahūni labo vadāmību priekš ielas mašīnas neiztur kritiku - kamēr neliek krustām, tikmēr nav īpašas atšķirības, sevišķi ar mūsdienu elektroniku.

Par tavu gadījumu - apsveicu. Man atkal pirms pāris gadiem bija maziņš salīdzinājums - čomam vajadzēja no garāžas izvākt laukā pusduci volgu ar ierūsējušām bremzēm - vienu es ar savu golfu aizvilku, nācās vienīgi pirmos 10 metrus, kur zemes ceļš, bik ar cirtieniem to volgu pavalkāt, bet tā neko. Otro gribēja cits čalis, ar 2.8 kompotu - a nekā - rēcieni labi, dubļi pa gaisu arī lidoja labi, bet uz priekšu nekustas, jo manam golfam velkošos riteņus vismaz nospiež četru katlu motors un kārba, kamēr tam kompotam uz velkošajiem riteņiem nav nekā un līdz ar to saķeres arī nav...

B5 nav ar dīzeli, tur laikam bija kaut kāda V6 gāzes plīts

Klarksons Klarksona vārdi tā kā būtu neapstrīdami? Un tu pavisam noteikti būsi piemirsis, ka tas bija par modeli, vai ne?

Šādu triku viņš pamēģināja?

youtu.be/fb3kiPlrEe0

Smieklīgi, ka cilvēks, kuram visas zināšanas balstās uz top gear redzēto, strīdās ar cilvēkiem ar reālu pieredzi. Man viens čoms bembists arī sūdzējās, ka viņa F10 nevarot pilnīgi atslēgt ESP, uz jautājumu, vai mēģināja pieturēt pogu pāris sekundes, pretī bija lielas acis, vēlāk atūtīja, paldies, nostrādāja.

Un pat ja ir kāda mašīna, kurai nevar atslēgt, tad tas noteikti ir kāds izņēmums, nevis visām, kuras ražotas pēdejā desmitgadē, kā apgalvo tu.

Pipec,kāds tu esi stereotipiem pārņemts kompleksains īblis. Ja tavi pāķu čomi ar savām miskastēm visu laiku driftē un lido grāvjos, tad nevajag tā domāt par visiem. Manu draugu lokā ir vairāki bembisti, neesmu novērojis, ka kāds no viņiem uz ielām izpildītos, viņi tās mašīnas ir izvēlējušies pavisam citu iemeslu pēc. Ar lielisku vadāmību es nedomāju to kā tā mašīna vadās sānslīdē, bet gan normālā ikdienas braukšanā, bet ko tu no tā saproti, ja ikdienā brauc ar mk2 un arī ar citām mašīnām ir maza pieredze, tad varbūt arī golfs ar pasāta atsperēm liekas vadāmības etalons.

Kam bezpiedziņa domāta? Tam ko tu nekad neesi darījis, braukšanas baudīšanai. Pieturas pāris ražotāji? Nuuuu.... BMW, mercedes, lexus, ford, porsche, honda, toyota, dodge, ferrari, lambo, nissan... nosaukt vēl? domāju ka vēl vismaz tikpat varu nosaukt, bet nosaukšu tikai vienu... esi gatavs? Audi... AUDI... tavs mīļais AUDI, laikam lohi, ne? Nezināja ka R8 jābūvē ar priešpiedziņu, nevis bezpiedziņu? Un zini kas interesantākais? vecais R8 nāca tikai 4WD, bet jaunais nāk arī ar bezpiedziņu, lēciens arhaismā.

Es pat nejautāšu kādas tajā gadījumā kuram bija riepas, vasaras, m+s, cik mm, jo tu vienkārši esi lohs.

P.S. Un kā cilvēkam, kas tik bieži piesauc pirksta salīdzināšanu ar to pašu, nevajadzētu nodarboties ar to pašu. Salīdzināt C3 audi ar 850 bmw, ir tieši tas pats, tam ka viņiem svarā ir kādi 600kg starpība, tas jau nekas, ne?

Un bez tā 2.2 motora audi tajos gado vēl ir ar ko palepoties?

core 09.11.2021 8:32

Par neatslēdzamu esp atkal meli.

Paprasi savam Gintam Kalniņam kāds griezes moments būtu daudz par lielu priekšpiedziņai, domāju, ka viņš nosauks mazāku ciparu.

Tas nebija viens pēdejais modelis, ja ar to tu domā jauno 9-5, arī vēlīni 9-3 bija pieejami ar pilnpiedziņu. Un tātad, ja tu to neuzskati par baigo jaudu, tātad man ir taisnība un jaudīgas priekšpiedziņas nemaz netiek ražotas, nez kāpēc?

Tā jau domāju, braucis neesi, bet viedoklis ir, tāpat kā par visu pārejo, bērnu sēdeklīšiem, reno rūsēšanu, jaunām mašīnām u.c. lietām, kam blakus neesi stāvējis. Man piemēram ir maza pieredze ar pilnpiedziņām, ja neskaita džipus ar ko brauc mežā, bet tos nevar salīdzināt ar ielas braukšanu, tāpēc es nemēģinu tēlot gudro šajā jautājumā, kā to dari tu.

Man patīk ka tu visu laiku stāsti ka tev mašīna vajadzīga lai brauktu nevis izpildītos, bet aizmugures sakarā visu laiku piemini sānslīdes, pat vienā no retajām reizēm kad brauci ar pakaļu, esot braucis sānslīdē

Par laukiem un braukšanu, atcerējos vienu gadījumu, kad uz viena netīrīta meža ceļa satiku vienu priekšpiedziņas braucēju iesprūdušu sniegā, tā nu es ar savu pakaļas bezpiedziņu (citējot vienu pamuļķi) bez stresa viņu apbraucu, un tā kā šim pat bija striķis, šo vēl pavilku. Jā, iedomājies, es pat ar bezpiedziņu bieži braukāju uz laukiem, Riepas gan neliku no miskastes izvilktas, bet to es nedaru arī uz priekšpiedziņas.

P.N. Gan jau tas B5 ir ar dīzeli, ne?

core 08.11.2021 16:16

Nu tevis nosauktajiem arī tā jauda ir ap 300 zs, tā arī ir robeža priekšpiedziņai. Nesaku ka tas ir maz, bet pakaļpiedziņas nāk ar daudz lielākām jaudām. un tādi 300z uz pakaļu būs daudz baudāmāki kā uz priekšu.

core 08.11.2021 0:10

msh rakstīja: Kāpēc netiek ražotas jaudīgas priekšas bezpiedziņas? Tāpēc ka tas ir budžeta risinājums un jaudīgu mašīnu ražotāji parasti vai nu izmanto pilnpiedziņu, vai vēsturisku iemeslu dēļ pakaļas bezpiedziņu. To cik bezjēdzīgs pasāciens ir jaudīga pakaļas bezpiedziņa, uzskatāmi parāda BMW - astoņdesmito un deviņdesmito gadu jaudīgajām behām ir [priekš tās jaudas] nožēlojami paātrinājuma līdz simtam rādītāji, kamēr piecpadsmit gadus atpakaļ šiem beidzot daleca ka tā arhaiskā piedziņa kopā ar vilkmes kontroli vairs nederēs lai mēģinātu turēt līdz audī, un tā nu jaudīgu BMW divriteni ir palicis grūti nopirkt... Man patika tāds piemērs iz dabas - pazīstamam dragreisistam [bija] audī kupeja ar standarta stāvoklī esošu audī 2.2 20vt motoru, 230 zs - ceturtdaļjūdzi tā mašīna noskrēja tikpat ilgā laikā kā 320 zs E46 3.0 turbo...

Lai mašīnai tik jūtami paceltu priekšu gaisā lai priekšas piedziņa tādēļ pazaudētu saķeri, tur vajag vieglu mašīnu un ļoti jaudīgu motoru. Tu varbūt esi piemirsis, reiz bija tāds ražotājs SAAB - viņiem bija čupiņa ar modeļiem kuru motoru jauda bija 200-250 zs diapazonā, un visiem priekšas bezpiedziņa, un kaut kā šie dīvainā kārtā nemetās pāriet uz kādu citu piedziņas veidu...

Jo tālāk, jo lielāku sviestu sāc dzīt.

Nē, tas nav saistīts ar budžetu, neražo, jo jaudīga priekšpiedziņa ir nebraucama un pat bīstama.

Kuri ir tie bmw ar tiem nožēlojamajiem rādītājiem? Man gan šķiet, ka tie rādītāji bija labāki kā taviem audi. Un par to ka grūti nopirkt bmw ar pakaļpiedziņu ir pilnīgi meli, laikam aptrūkās argumenti, ja jāsāk melot?

200-250 zs tu uzskati par baigo jaudu? Nu tad mums ir atšķirīgi viedokļi par to kas ir jaudīgs. Un ar saaba piemēru atkal izgāzies, jo kā šiem sāka nākt jaudas tuvāk 300 zs tā uzreiz arī bija pilnpiedziņa.

Un tā tīri intereses pēc, cik daudz esi pabraucis ar pakaļas piedziņu?

core 07.11.2021 22:59

Laikam jau tā "nenormāli" jaudīgā muca ar saviem 130ciktur zirgiem.

core 07.11.2021 21:45

Nu jums tomēr kaut kas kopējs ir, abi stulbi kā zābaki, tāpēc uzreiz nesapratu.

core 07.11.2021 21:43

Skaidrs, kārtējā reize, kad pašam nav sajēgas par ko runā. Nekad nebija sajūta, ka varētu norakstīties ar pakaļu pa priekšu, pat ziemā, toties cik mašīna paliek patīkamāk vadāma, ja stūrējošie riteņi nav arī velkošie, īpaši, ja zem kapota ir kaut kas niknāks kā tavam mk2, bet es nojaušu, ka tev nav ne mazākā nojausma par ko es tagad runāju. Par to riteņu spiešanu pie zemes arī muļķības, neaizmirsti, ka paātrinoties svars pārnesas uz aizmuguri, pats tak rakstīji, ka priekšu ceļ gaisā. Un pēc savas pieredzes, nevis viena tante teica (kā tev) varu apgalvot, ka ar pakaļpiedziņu saķeri ir pazaudēt grūtāk.

Un vēl, kāpēc netiek ražoti jaudīgi priekšpiedziņas auto? tikai pilnpiedziņa vai pakaļpiedziņa

core 07.11.2021 21:27

Bļin, tu tak pat neesi īstais viencexpertc, tu esi tik stulbs, ka pat savu niku nevari izdomāt?

core 07.11.2021 20:59

Ko es izdzēsu, pamuļķi?

Kā jau paredzēju, "aizbrauc nosver", "protams, ka nebūs vienmēr" un citas atrunas

Drukā vēl, vismaz ir par ko pasmieties, gaidam vēl msh, tas tikpat gudrs kā tu, būs 2x lielāka jautrība

core 07.11.2021 20:31

Parādīsi kaut vienu avotu, kas to pierāda, pamuļķi? Es saku, ka tu smagi dirs, un tūlīt aplauzīsies

Pirms tu sāc visādus sūdus likt, jā, bmw ir labs izsvarojums, bet ne 50:50

core 07.11.2021 20:19

msh rakstīja: Redzi, es ar mašīnām braucu, nevis izpildos. Par visu, ar ko pakaļas bezpiedziņa ir pārāka par kvatru vai priekšas bezpiedziņu, pienākas smuks soda punktu skaits un trīsciparu naudas sodiņš. Un visā pārējajā ir tikai liels mīnuss. Un es redzu kur tā labākā vadāmība parasti beidzas - grāvī vai kokā - tām mašīnām tas ir tikai laika jautājums

Par to pakaļas bezpiedziņas savaldīšanu - priekš kam man darīt to, ko var nedarīt? Ja es iemīšu dziļāk nekā velkošajiem riteņiem ir saķere, sāks spolēt kāds priekšas ritenis, saķeri neapdraudot - ja tas notiks pakaļas bezpiedziņai, var gadīties arī aiziet krusteniski... Man patika kā sen atpakaļ audī stiliņā rakstīja viens otrās paaudzes kupejas īpašnieks, kam pirms tam bija bijusi žurka - "tas un tas BMW bija ērtāks, tas un tas labāks, tas un tas foršāks - bet gribējās arī braukt pa ziemu..."

Es redzu, ka tu pārāk daudz neesi ar mašīnām braucis, bet ļurināt patīk. Es daudzus gadus nobraucu ar pakaļas piedziņu, ne reizi grāvī nepabiju, tu ar savu priekšpiedziņu gan esi pabijis

Tu tak esi tas kas vienmēr stāsta par braukšanas kaifu, bet priekšpiedziņā nav nekāda kaifa.

core 07.11.2021 18:59

Kuriem BMW ir 50:50, vai vispār kuriem četru durvju auto vispār?

Pazemo vēl sevi, pamuļķi, pasmiesimies

core 07.11.2021 16:02

Pašam nav kauns par savu stulbumu? Parādi man ģimenes auto ar 50:50 svara sadalījumu.

P.S. Palātā atkal internetu pieslēdza?

core 06.11.2021 19:46

Aizmirsi jautājumu uzrakstīt

core 06.11.2021 17:43

Nē, viņam ir 2.0, bet tāpat sūds

core 05.11.2021 14:35

Pipec, msh spridzina

core 01.11.2021 17:35

Kārtējais fufelis msh izpildījumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti