Es jau nestrīdos par to ka melns uzkarst vairāk, tik saku, ka šajā situācijā, izskatās, tas neko nebūtu mainījis ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es jau nestrīdos par to ka melns uzkarst vairāk, tik saku, ka šajā situācijā, izskatās, tas neko nebūtu mainījis ![]()
Krāsai ir nozīme, bet zem haribo paciņas jau panelis nesakarsa, saule uzsildīja pašu paciņu. Tu vispār zini līdz cik grādiem vasarā uzkarst salons? Un ja vēl paciņa stāv tiešos saules staros? Tas panelis varēja būt kaut pilnīgi balts, rezultāts būtu tāds pats.
Es arī domāju, ka paneļa krāsa šeit nespēlēja lomu.
msh rakstīja: Nu jā, es arī esmu sajutis atšķirību starp nesti un statoilu - nestes degviela golfam iegaršojās un tur, kur to būtu jāpatērē 6,5 litrus, šis sāka patērēt 7,5, un nedaudz sūdīgāk iet - jo no astotā pistoles tecēja piektais. Bļin, ja nevar ieliet cisternā pareizo degvielu, tātad parasts kaktu kantoris, vienīgi par uz automatizācijas rēķina ietaupīto naudu tiek bīdīta nikna PR kampaņa lai visiem iestāstītu ka tā nav... Protams, priekš visādiem motorzāģiem un zāles pļāvējiem, kam kvalitāte nav svarīga, varētu degvielu liet arī nestē, bet baigais nikolajs 10 litru dēļ mest līkumu...
Galvenais, ka tu pats tam visam tici, tā turpini, nezaudē pārliecību ![]()
Pilnīgas muļķības. Raustoties brīžiem ātrāk, brīžiem lēnāk, nekad nebūs mazāks patēriņš kā konstanti braucot ar vienu ātrumu, un pie kājas tā tava bremzēšana ar motoru.
Nu tas jau pēc katra paša sajūtām, pēc manām sajūtām divlitrīgs golfs pie nekādiem apgriezieniem baigo sparu neizrāda, kur nu vēl pie maziem, bet esmu braucis tikai ar trešo golfu aprīkotu ar tādu motoru, varbūt mk2 ir stipri vieglāks un tiešām ir raķete, varbūt...
Nu re, tagad nosauc kādu benzīnieku ar līdzīgu jaudu, izmēru, pilnpiedziņu un līdzīgu patēriņu.
Nē, abiem ir diezgan līdzīgi apstākļi, gan šoseja, gan korķi, tik sieva ar dīzeli, ja brauktu es, tad pieļauju ka būtu pa 0,5l vairāk.
Kāpēc Tu salīdzini tikai ārpus pilsētas? Man ir vienas markas, vienādas jaudas benzīns un dīzelis, dīzelim vidēji 7, benzīnam 12, un kāpēc lai nebrauktu ar dīzeli? Man ir bijuši vairāki benzīnieki sākot no 1.4 līdz 2.8, zem 10 vidēji ar nevienu nevarēja iekļauties.
Nu nav arī vairs tā, ka dīzeli pērk tikai tad ja daudz brauc, es personīgi pazīstu vairākus cilvēkus, kas brauc ar dīzeli, bet gadā nobrauc zem 20 000. Piecgadīgu ar 100k ir diezgan reāli dabūt, 10 gadīgu grūti, bet protams tad tas arī maksā dārgāk ka ss.lv vidējais ievestais.
Šitie aizspriedumi, ka dīzelis remontos dārgs, benzīns lēts ir no 90tajiem saglabājušies.
Bez vajadzības es pa to malu nebraucu, bet ja man tuvojas kāds ātrāks, tad gan pabraucu malā, pat ja nav pretīm braucošo mašīnu, lai aizmugurējam ir pārredzams ceļš.
Nesapratu ko tu gribi pajautāt? Kā es rīkošos? Braukšu taisni pa savu joslu.
Braucot uz 95 aiz tevis bieži izveidojas sastrēgums?
Vienmēr jau var pārvākties uz Lietuvu, un priecāties par pleisi un labo dzīvi.
Tu lasi katru otro vārdu vai kā?
vadītājam, netraucējot citus ceļu satiksmes dalībniekus, jābrauc iespējami tuvāk ceļa (nomales) labajai malai, kā arī, ja nepieciešams, JĀAPTUR transportlīdzeklis un JĀPALAIŽ garām transportlīdzekļi, kas aiz tā izveidojuši sastrēgumu.
DRĪKST braukt pa apmali, nevis laist garām
Palaidniex rakstīja: Pārlasi CSN 110. punktu
110. Lai, netraucējot citus ceļu satiksmes dalībniekus, palaistu garām ar lielāku ātrumu braucošu transportlīdzekli, drīkst pārkārtoties un īslaicīgi braukt pa ceļa nomali, ja tai ir asfalta vai asfaltbetona segums. Ja ārpus apdzīvotām vietām ceļa platums vai brauktuves stāvoklis, ņemot vērā pretim braucošo transportlīdzekļu satiksmes intensitāti, neļauj apdzīt lēni braucošu, lielgabarīta vai ar noteiktu ierobežotu ātrumu braucošu transportlīdzekli, tā vadītājam, netraucējot citus ceļu satiksmes dalībniekus, jābrauc iespējami tuvāk ceļa (nomales) labajai malai, kā arī, ja nepieciešams, jāaptur transportlīdzeklis un jāpalaiž garām transportlīdzekļi, kas aiz tā izveidojuši sastrēgumu.
Pārlasiju. Un?
Ja brauc ar max atļauto, tad parasti garas kolonnas aizmugurē neveidojas. Un noteikumos nav teikts par cik lēnāk tu drīksti braukt, lai tev nebūtu jālaiž kolonna garām, un par cik lēnāk braucot ir jālaiž, tātad, ja esi izveidojis kolonnu, tad stājies malā.
Ja kāds brauc lēnāk savu spēju robežās, tad tādam kad aiz viņa sakrājas kolonna, ir jāapstājas malā un jāpalaiž visi garam.
Neceri, tas nenotiks ne tuvākajos 10, ne 20 un domāju ka pat vēl ilgākos gados.
Piekrītu, nav tas vajadzīgs.
Neticu ka tajās nosauktajās valstīs var piereģistrēt, visticamāk, ka tāpat kā pie mums, var piereģistrēt uz laiku.
Tad jau tavs kaimiņš braukā tikai pa Rīgu, nevis tur kur vajag 4x4
Tieši tāpat kā Tev