iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
ledzep 18.07.2018 15:18

Dažreiz, ja konkrēta rūpnīca nespēj tikt galā ar pieprasījumu, mašīnas var piegādāt arī no citām rūpnīcām.

Ja VIN kodā pirmais burts būs J, tad mašīna tiešām ir ražota Japānā.

ledzep 18.07.2018 15:08

Honda Jazz priekš Eiropas tieši ražo Ķīnā, Lielbritānija ražo Civic Hečbeku un moš vēl kādu Eiropā pieprasītu modeli. Esmu tādā Jazz braucis un Made in China sajūta bija stipri jūtama. Protams ir visādas Honda kvalitātes kontroles, bet tas vienalga neatspēko šo faktoru.

Protams, auto ražotājiem ir vēlme ietaupīt, it īpaši uz mazās klases auto, bet ir tomēr kaut kāda cenas/kvalitātes attiecība kuru ir vēlme sagaidīt no tāda brenda kā Honda. Tikmēr Ford vai Opel var piedāvāt kvalitatīvāku, Eiropā ražotu mazās klases auto.

ledzep 18.07.2018 12:09

VWfans rakstīja: Taisnības labad jāteic, ka Hondas ir paskaļas. Mana pieredze liecina, ka klusas ir jaunāko modeļu CR-V un Civic sedans, mazāki auto ir paskaļi, arī mans Jazz tāds ir (nobraukums 31.640 km).

Nu par Jazz nav ko brīnīties, ka tas ir skaļš. Tā ir Ķīnā ražota konservu bundža, kur ietaupīts uz katru elementu.

ledzep 17.07.2018 16:01

Tas nelaimīgais VP44 sūknis ir problēma daudziem motoriem.

Tik vecai mašīnai ir liela iespēja, ka sūknis jau ir remontēts.

ledzep 17.07.2018 15:43

Ekonomisks bifuel spēkrats, tikai 1l eļļas uz 100 km

ledzep 17.07.2018 15:40

Nu nez. Tad Jau labāk paņemt Accordu un par ietaupīto naudu nopirkt Bose austiņas un baudīt klusumu. Vismaz katru nedēļu nebūs jāpērk eļļas kanna.

ledzep 17.07.2018 15:29

Cerams, ka eļļas kanna nāk komplektā.

ledzep 17.07.2018 14:45

Varēja jau to DPF filtru nopirkt pie dīlera operatīvajā līzingā un baudīt Merivu vēl daudzus prieka pilnu kilometrus.

ledzep 17.07.2018 13:30

Vai vēl viens baudāmāks variants. Paņemt divas jaunas Lada Kalina: vienu ar stūres pastiprinātāju (priekš brīvdienām un svētku dienām) un vienu bez lietošanai darba dienās. Lūk tā tik būtu svētku baudīšana!

ledzep 17.07.2018 13:18

Es domāju ka jāpērk tā sapņu Kona nost, lai var baudīt jauno kredītu. Nav ko gaidīt.

ledzep 17.07.2018 11:18

tad pērc

ledzep 16.07.2018 16:58

Ja atskaita daļiņu filtru, tad kā atšķiras TDI dzinēja/apsaites problēmas no TSI?

ledzep 16.07.2018 16:14

Man šķiet, ka pa to cenu var dabūt arī Focus vai Astra, kas jau būs krietni solīdākas mašīnas.

Bet Vitara gadījumā var teikt ka tā mašīna nokalpos savus 10 gadus bez problēmām un nesarūsēs. Pa to laiku varbūt nāksies samanīt gultņus un nedaudz izgrabēs salons, sāks gaudot no Toyota aizgūtā kārba. Detaļu cenas arī ir ļoti pieticīgas.

Katrā ziņā labs variants, ja ir plānots ar mašīnu nobraukt krietni pāri garantijas periodam, lai gan jaunas mašīnas cena to neatspēko.

ledzep 16.07.2018 15:40

Sava taisnība jau ir. Tāpēc 80. gadu Mazdas mazāk rūsē nekā leģendārās Mazda 6 un Mazda 3.

Japāņu brendiem vispār šobrīd ir diezgan liela krīze Eiropā, jo korejieši principā ir sasnieguši to pašu līmeni un cilvēku uzmanību.

Tehniskā izturība arī sāk klibot, jo japāņi ir spiesti atteikties no savām arhaiskajām un vienkāršajām konstrukcijām konkurences un atgāzu prasību dēļ.

ledzep 16.07.2018 13:52

Nevar jau salīdzināt premium brendu ar zāles pļāvēju ražotāju.. Ja nopietni Accord ir tiešām laba mašīna, kas vismaz ir interesantāka par VAG izstrādājumu.

Korozijas problēmu var risināt pērkot Eiropa lietotu mašīnu. 03-08 Accord vēl ir salīdzinoši noturīgs pret koroziju salīdzinājumā ar citiem modeļiem. Pie mums pat Golf vai Octavia var nākties metināt sliekšņus pēc 10 gadu lietošanas.

ledzep 16.07.2018 11:34

Kā jau saforsēts mazlitrāžas atmosfēriskais dzinējs- pietrūkst jaudas pie maziem apgriezieniem.

Tam Suzuki dzinējam aptuveni tāda jauda arī ir.

ledzep 16.07.2018 11:01

Piekritīšu par šo Suzuki motoru- viens no izturīgākajiem mazlitrāžas benzīna motoriem kāds jebkad ražots un tiešām prieks, ka Suzuki vēl joprojām uzstāda šo izcili vienkāršo motoru jaunajiem modeļiem, neskatoties, ka motoram ir vairāk nekā 15 gadi.

Pašam ir pieredze ar vairākiem Suzuki, lai gan mašīna ir gana vienkārša un izturīga, tomēr dažās vietās ir pamatīgi ietaupīts un kopējā sajūta ir diezgan budžetīga. Man šķiet ka maksāt par to mašīnu 14k EUR nav diezko prārtīgi.

ledzep 16.07.2018 10:32

Par šo ir runāts daudz, bet atgādināšu ka mūsdienās benzīna dzinējs ir tāds pats kā dīzelis:

Degvielas sistēma tāda pati

Aizsērēt var ieplūdes vārsti (izteikta problēma vecākiem tiešās iesmidzies motoriem)

Ieplūdes sistēma tāda pati

Spararata/kārbas problēmas dēļ lielas slodzes

Vienīgi plusi ir klusāka motora darbība un mazāki nobraukumi, lai gan pats motora resurss ir mazāks kā dīzelim.

ledzep 16.07.2018 10:07

Jaunie tiešās iesmidzies benzīna dzinēji dažos izmešu veidos ir vairākas reizes kaitīgāki nekā dīzeļdzinēji. Tāpēc kopš pagājušā gada tiem uzstāda daļiņu filtrus.

ledzep 16.07.2018 9:58

Man šķiet te galvenais būtu atrast dīzeli ar mazāko nobraukumu/īsākajiem servisa intervāliem.

Audi būs nedaudz dārgāks izmaksu ziņā un vai lielie dīzeļa dzinēji tiešām ir vajadzīgi, ja vien neesi braukšanas entuziasts?

Mana izvēle būtu VAG ražojums ar 2.0 TDI motoru. Toyota arī nav ne vainas, bet salona apdare ir švakāka un tas dzinējs nav tik ekonomisks vai izturīgs kā VAG dīzelis. Var paskatīties arī Golf vai Octavia.

Ja automāts nav prioritāte, noteikti vajag apskaties arī Opel Astra. Ļoti laba cenas/kvalitātes attiecība.

ledzep 16.07.2018 7:10

Grincca rakstīja:

ledzep rakstīja: Tāds motors nāk arī Primera P12. Ja Latvijā nevar dabūt tad jāmeklē Lietuvā - autoplius.lt

Citu prātīgu variantu nav.

Varbūt tu zini vai no Nissan Primera 1998g 2.0 benzīna motors der Nissan x-trail 2006g 2.0 benzina motora vietā?

Nederēs, jo vecajai Primerai ir SR sērijas motori. Varbūt vienīgi facelift modelin nāca jau jaunie motori, bet šis ir jāpārbauda.

ledzep 12.07.2018 15:16

Iespējams, pie vainas varētu būt ieplūdes kolektora vārsti, kas ar laiku sāk ķerties, kā arī šo vārstu motoriņš. Klasiska problēma gan šim Fiat/GM motoram, gan VAG un BMW.

ledzep 11.07.2018 14:28

Tāds motors nāk arī Primera P12. Ja Latvijā nevar dabūt tad jāmeklē Lietuvā - autoplius.lt

Citu prātīgu variantu nav.

ledzep 19.06.2018 14:46

Mašīnas nolietojumu var izdalīt šādos veidos:

Intensīvi lietota mašīna ar mazu nobraukumu:

Parasti mazās vai kompaktklases automašīna, kas piederējusi firmai un neskatoties uz mazu nobraukumu ir smagi nolietota pilsētas, konkrētas teritorijas vidē.

Neintensīvi lietota mašīna ar lielu nobraukumu:

Automašīna, kas lietota pa autobāni: parasti vidējās vai lielās klases auto, kas neskatoties uz nobraukumu var būt praktiski kā jauns: kā jau msh rakstīja.

Protams ir vēl citi lietojuma veidi: svētdienas automašīnas, taksometri utt.

Šādam 94. gada Audi par nobraukumu nav adekvāti runāt, jo mašīnai tomēr ir 24 gadi. Bet kā jau Audi, salons ir labi noturīgs pret nolietojumu.

ledzep 14.06.2018 14:40

Katalogs rāda, ka Type-R arī nāk balka. Mos kāds Civic īpašnieks šeit atsauksies.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti